Tja, ik geloof best dat het schoon te houden valt, ik bedoel, de 16e eeuw zijn we onderhand al ontgroeid. Echter vind ik het er niet echt fris uitzien, als in, dof, dik haar. Dat bedoelen de meeste mensen ook wel denk ik met het 'dood haar', dat alle glans en veerkracht er uit is.quote:Op maandag 14 maart 2005 21:49 schreef DearPrudence het volgende:
Je kunt je dreads anders behoorlijk goed verzorgen, zodat ze niet stinken.
Ik weet niet wat er zo 'vies' aan is. Want je kunt ze ook gewoon wassen, dan wel niet met shampoo maar ik geloof wel met azijn en water, wat er voor zorgt dat alle 'viezigheid' eruit gaat.
Tegen het 'stinken' heb je ook wel middeltjes.
Trouwens het argument dat het dood haar is is niet geldig, omdat je haar sowieso al dood is.
Ik ben het een beetje zat..quote:Op maandag 14 maart 2005 21:52 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Tja, ik geloof best dat het schoon te houden valt, ik bedoel, de 16e eeuw zijn we onderhand al ontgroeid. Echter vind ik het er niet echt fris uitzien, als in, dof, dik haar. Dat bedoelen de meeste mensen ook wel denk ik met het 'dood haar', dat alle glans en veerkracht er uit is.
Maarja, het is jou haar, en je leeft in een vrij land. Ik raad het je alleen sterk af, wat is er mis met het haar dat je nu hebt?
Verf het dan, als je het zo zat bent. Ik was het ook een tijdje zat en heb het zo'n 2 jaar wel geverfd gehouden. Wel een leuke ervaring, beetje experimenteren, maar ben nu toch terug gegaan naar m'n oorspronkelijke kleur, constant uitgroei e.d. begon me een beetje te vervelen.quote:
Ik ga het ook komende weekend verven. Henna rood.quote:Op maandag 14 maart 2005 21:57 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Verf het dan, als je het zo zat bent. Ik was het ook een tijdje zat en heb het zo'n 2 jaar wel geverfd gehouden. Wel een leuke ervaring, beetje experimenteren, maar ben nu toch terug gegaan naar m'n oorspronkelijke kleur, constant uitgroei e.d. begon me een beetje te vervelen.
Maar denk ook aan de gevolgen, als je die dreads dan zat bent, dan wat? Soms kun je het nog uitborstelen, maar ik heb verhalen gehoord dat het haar dan niet bepaald meer in model te brengen valt. Afknippen is vaak het advies, vrouwen met kort haar,.
* errrrr agreesquote:Op maandag 14 maart 2005 21:43 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Wat betreft die dreads, verschilt nogal per persoon, maar meestal wordt het er niet mooier op, vind ik.
Gebruikt FOK geen ASP? Dacht ik ergens gelezen te hebben..quote:NerdoNielso schreef:
[..]
Standaard programmeer fout
Komt bij een betere configuratie, alleen moeten ze dan hun script aanpassen of ff een mooie addslashes uitzetten in hun php.ini
Verschilt nogal per persoon, maar ik zie bij jou niet in wat er mis is met het haar dat je nu heb. Prima toch? Staat je goed (vind ik dan). Ik zou het niet doen, maar dat is mijn smaak, ik denk dat het er niet mooier op wordt.quote:DearPrudence schreef:
Btw. Ik wil graag jullie mening horen;
Wat vinden jullie van dreads?
Het ziet er naaruit dat ik iig tot morgen moet wachten, vandaag iig niets aangekomen..quote:Op dinsdag 15 maart 2005 12:51 schreef il_mostro het volgende:
zo na het winnen van de games.fok.nl playboy contest... verandere van mijn email adres en lang wachten tot het forum weer terug is.....
kan ik eindelijk weer eens wat posten
denk dat die 3DMark05 Battle maar saaitjes word... er zijn er maar weinig die in een Direct X9.0 videokaart hebben
en ik haal maar 1820 punten dus daar kom jij makkelijk overheen
Met bijna alle lengtes is het mogelijk.quote:Op maandag 14 maart 2005 22:29 schreef errrrr het volgende:
[..]
* errrrr agrees
Maar Esmé, heb jij d'r niet een beetje te kort haar voor?
Eerst maar verfen..quote:Op dinsdag 15 maart 2005 15:29 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Met bijna alle lengtes is het mogelijk.
Maar ik vind mijn haar nu persoonlijk idd iets te kort voor de mooie dreads, dus ik wacht ook nog eventjes, misschien na de zomervakantie ofzo.
Hmm, dat zou verklaren waarom ze nog steeds geen php highlighting hebbenquote:Op dinsdag 15 maart 2005 11:03 schreef MrAli het volgende:
Gebruikt FOK geen ASP? Dacht ik ergens gelezen te hebben..
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | <?php require"inc.path.cdp"; require"$includepath/core.cdp"; if ($one=="archief") { }elseif ($one=="reset") { header ("Location: ".$_SERVER["HTTP_REFERER"]); }else{ $actions->handler(); } ?> |
Af en toe sta ik toch versteld van mijn eigen slordigheid..quote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:06 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Jaaahaaa... dat ga ik ook eerst dooehoen!
PHP lijkt me ook logischer, alleen dacht ik eens ergens gelezen te hebben dat FOK op ASP gebaseerd was..quote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:15 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Hmm, dat zou verklaren waarom ze nog steeds geen php highlighting hebben
maar ik dacht eigenlijk php![]()
In Waarom nou eigenlijk die categorie-inklappen via PHP? heeft een user het over "inklapbare menu's in replique", nu heeft replique dit helemaal niet maar breuls werd niet boos dat hij het over PHP had en niet over ASP, dus ik zou er maar vanuit gaan dat het net zoals topix in PHP is gemaakt(is sowieso goedkoper
)
Maar zo prog ik altijd in ASP hoor..quote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:31 schreef il_mostro het volgende:
[ code verwijderd ]
dit krijg je als je naar http://forum.fok.nl/index.php gaat
en dat ziet er aardig php achtig uit![]()
Jah, alleen zou je nooit de source mogen zienquote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:31 schreef il_mostro het volgende:
[ code verwijderd ]
dit krijg je als je naar http://forum.fok.nl/index.php gaat
en dat ziet er aardig php achtig uit![]()
Ik vraag me af op dat de source is, want op forum.fok.nl/index.php staat gewoon dat stukje script. Verder niets.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 17:10 schreef NerdoNielso het volgende:
http://forum.fok.nl/forum/www.inc
rare extensie is het gewoon
maar ik vind het raar dat de configuratie zo zou zijn dat je source kan bekijken
met andere woorden: php draait niet goed...
Het zou een of andere vage replique code kunnen zijn, want ik kwam via index.php wel uit op het forum... We zullen een topicje openen straksquote:Op dinsdag 15 maart 2005 17:22 schreef MrAli het volgende:
Ik vraag me af op dat de source is, want op forum.fok.nl/index.php staat gewoon dat stukje script. Verder niets.
Dat weet ik wel zekerquote:Maar dat php niet goed draait zou wel eens kunnen, want de addslashes sloegen ook nergens op. Vast iets te maken met de nieuwe servers.
Wel, verrassend. Dat had ik je ook al verteld..quote:Op dinsdag 15 maart 2005 18:25 schreef -Mzraki- het volgende:
Overigens, ze hebben mijn computer even onderzocht; idd een gefryde voeding, zal nog even tot volgende week moeten wachten op een nieuwe, dan is alles weer bon.
hence de 'idd', stijfkop.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 18:51 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Wel, verrassend. Dat had ik je ook al verteld..
Zozo, Kees de helderziende... maar het was, zoals de meesten al vertelden, wel waarschijnlijkquote:Op dinsdag 15 maart 2005 18:51 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Wel, verrassend. Dat had ik je ook al verteld..
Ach, kinderziektes, geef ze even de tijd om aan dit zware werk gewend te raken,quote:Op dinsdag 15 maart 2005 21:20 schreef errrrr het volgende:
Die nieuwe servers zijn btw misschien wel snel, maar qua downtime tot nu toe echt bagger
Like I told you..quote:Op dinsdag 15 maart 2005 18:25 schreef -Mzraki- het volgende:
Overigens, ze hebben mijn computer even onderzocht; idd een gefryde voeding, zal nog even tot volgende week moeten wachten op een nieuwe, dan is alles weer bon.
* errrrr slaps Mzraki (*right*)quote:Op dinsdag 15 maart 2005 21:50 schreef -Mzraki- het volgende:
http://home01.wxs.nl/~rwvanes/home.html
*right*
Van die snelheid merk ik anders ook nog niets, alhoewel dat misschien (gedeeltelijk) ligt aan het feit dat mijn bak hier zo gigantische snel is..quote:Op dinsdag 15 maart 2005 21:20 schreef errrrr het volgende:
Die nieuwe servers zijn btw misschien wel snel, maar qua downtime tot nu toe echt bagger
Een hoop troep bij elkaar op een site waarvan het layout-niveau nog onder mijn layout-niveau ligt. Nou dat wil wat zeggen..quote:Op dinsdag 15 maart 2005 22:22 schreef errrrr het volgende:
[..]
* errrrr slaps Mzraki (*right*)
En wat mag dat wezen? Een hele berg artikelen (als je op een linkje klikt?)
Voormalige US ambassade in Kabul afgebrandquote:Op dinsdag 15 maart 2005 22:25 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Heel aardig geschreven reisverslag over een reis door Zuid-Oost Azië. Leuk om te lezen.
Yaps, en wat het wezen mag vroeg ik me ook af,quote:Op dinsdag 15 maart 2005 22:22 schreef errrrr het volgende:
[..]
* errrrr slaps Mzraki (*right*)
En wat mag dat wezen? Een hele berg artikelen (als je op een linkje klikt?)
Oeps, moest inderdaad nog een één achter: [Reisverslag] Zuid-Oost Aziequote:Op dinsdag 15 maart 2005 22:40 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Voormalige US ambassade in Kabul afgebrand
Iets zegt me dat je het laatste getalletje vergeten bent.
Ohja, ik ging slapen,.
Opzich niet onaardig, alleen richt je je teveel op snipers. Als sniper zijnde kan je namelijk helemaal niets anders. Degene die irritant zijn en headfirst de game uitgekicked moeten worden zijn die types die met een M16 of ander soort machinegeweer ergens gaan liggen wachten totdat er iemand voorbij komt huppelen.quote:Op woensdag 16 maart 2005 07:39 schreef -Mzraki- het volgende:
http://games.fok.nl/showcolumn.php?itemid=3461
M'n nieuwe column, waar ik best tevreden mee ben.
Ik weet niet wat voor games jij speelt, maar diegene die met een assault rifle in een hoekje gaan zitten krijgen meestal slechts sporadisch kills. Campende snipers (je kunt ook prima close range snipen, heb ik in UrT nog een lange tijd op geoefend, van 10 tot 30 meter, erg effectief) killen véél meer en veroorzaken daardoor ook veel meer irritaties. Als reactie daarop wordt nu iedereen die ook maar even stilstaat uitgescholden voor camper e.d., wat mijns inziens het hele spelplezier verneukt.quote:Op woensdag 16 maart 2005 12:20 schreef MrAli het volgende:
[..]
Opzich niet onaardig, alleen richt je je teveel op snipers. Als sniper zijnde kan je namelijk helemaal niets anders. Degene die irritant zijn en headfirst de game uitgekicked moeten worden zijn die types die met een M16 of ander soort machinegeweer ergens gaan liggen wachten totdat er iemand voorbij komt huppelen.
Nee, maar het is ongelofelijk naïef om te beweren dat campen je heel snel een kick oplevert, iedereen wil gewoon dat je rond gaat rennen, hersenloos.lquote:En als camper doe je officieel niets fout, er staat bij mijn weten nergens geschreven dat je niet mag campen.
Ja, als je m'n column goed leest dan zie je dat ik me ook vooral op goede campers richt, die dus op betere plekken gaan staan/liggen. :quote:Het fenomeen camper heeft namelijk ook een heleboel nadelen, als iemand je ziet, en jij ziet hem niet lig je stil, dus ben je na 1 schot dood. Ook zal je veel minder kans hebben veel mensen af te knallen als je campt, omdat je maar een kleiner gebied overziet.
Dus, volgende keer beter lezen. Domme campers heb je overal, en die zijn idd kanonnenvoer.quote:Hij klimt naar plekken met een goed uitzicht, moeilijke toegang en vooral goede schuilplaatsen. Wanneer je hem gelokaliseerd hebt en eropaf strafed word je midden in een sprong weer geraakt. Je kijkt snel omhoog en ziet hem, triomfantelijk bukkend, weer herladen. Een oogwenk later kun je weer tot de volgende spawn gaan aftellen.
Euhm, waar word ik nu weer van buitengeslotenquote:Op woensdag 16 maart 2005 16:26 schreef MrAli het volgende:
Net mail van Niels (Boom) gehad, Niels (Witte) en Esmé als het goed is ook. Komen jullie dan even hierlangs zondag..?Ligt toch sowieso op de route..
Beetje vroeg misschien nog, maar anders hebben we het er nog wel ff over.
pre-examen-stuntquote:Op woensdag 16 maart 2005 16:33 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Euhm, waar word ik nu weer van buitengesloten
de routelangskomen
wegen afzetten
Vroeg ik me dus ook al af, maar het schijnt iets met de bedrijvendag (?) te maken te hebben.quote:Op woensdag 16 maart 2005 16:33 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Euhm, waar word ik nu weer van buitengesloten
de routelangskomen
wegen afzetten
Maar wat hebben Niels B. en Esmé daar dan mee te maken? Voor zover ik weet doen die hun examen volgend jaar pas.quote:
Ik speel amper games, het mag iig geen naam hebben, op een lan-party vind ik het leuk, maar verder vind ik het een beetje nutteloos, en speel ik liever een singe-player mode uit, dan over het internet andere mensen afknallen, maar dat even terzijde.quote:Op woensdag 16 maart 2005 15:39 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor games jij speelt, maar diegene die met een assault rifle in een hoekje gaan zitten krijgen meestal slechts sporadisch kills. Campende snipers (je kunt ook prima close range snipen, heb ik in UrT nog een lange tijd op geoefend, van 10 tot 30 meter, erg effectief) killen véél meer en veroorzaken daardoor ook veel meer irritaties. Als reactie daarop wordt nu iedereen die ook maar even stilstaat uitgescholden voor camper e.d., wat mijns inziens het hele spelplezier verneukt.
Als iemand van campen een kick krijgt moet ie dat vooral doen, bij mij is dat echter niet het geval. En het is onzin dat iedereen wil dat je hersenloos rond rent, dan is er ook geen flikker aan, als je een beetje nadenkt is het veel leuker. Ipv met je ogen dicht, al bunnyhoppend, op je linkermuisknop beukend, rond springen.quote:[..]
Nee, maar het is ongelofelijk naïef om te beweren dat campen je heel snel een kick oplevert, iedereen wil gewoon dat je rond gaat rennen, hersenloos.l
Als je eenmaal een keer door een camper bent neergeschoten heb je meestal wel door waar het (ongeveer) vandaan komt, en ben je hem de volgende keer te snel af omdat je weet waar ie zich bevind, en omdat hij niet weet dat je eraan komt.quote:[..]
Ja, als je m'n column goed leest dan zie je dat ik me ook vooral op goede campers richt, die dus op betere plekken gaan staan/liggen. :
Het lezen gaat me prima af hoor.quote:[..]
Dus, volgende keer beter lezen. Domme campers heb je overal, en die zijn idd kanonnenvoer.
Het gaat ook helemaal niet over een examenstunt!quote:Op woensdag 16 maart 2005 16:38 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Maar wat hebben Niels B. en Esmé daar dan mee te maken? Voor zover ik weet doen die hun examen volgend jaar pas.
Ruben, you're so gullable.quote:Op woensdag 16 maart 2005 16:38 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Maar wat hebben Niels B. en Esmé daar dan mee te maken? Voor zover ik weet doen die hun examen volgend jaar pas.
Stoompoort & Vliegwielquote:Op woensdag 16 maart 2005 16:28 schreef MrAli het volgende:
Btw Niels, welke wegen moeten we precies afzetten? De ingang van de Stoompoort, en uitgang aan de andere kant (als die er is)?
quote:
Kerel, waarom hébben we deze discussie dan, ik bedoel, damn. Je hebt dan in de verste verte geen recht van spreken, houd je mond.quote:Op woensdag 16 maart 2005 16:39 schreef MrAli het volgende:
[..]
Ik speel amper games, het mag iig geen naam hebben, op een lan-party vind ik het leuk, maar verder vind ik het een beetje nutteloos, en speel ik liever een singe-player mode uit, dan over het internet andere mensen afknallen, maar dat even terzijde.
Nee, maar dat weet jij dus niet.quote:Als je in een hoekje gaat zitten met een assault rifle kan je genoeg killen, en evenveel irritatie, of zelfs meer, stichten dan dat je met een sniper gaat campen.
ja, dat is de gemiddelde online gamer wel ja, maarja, dat kun jij niet weten.quote:En ik vraag me af tegen wat voor mensen je speelt als je al voor camper uitgescholden word nadat je even stil gestaan heb. Zielige en domme mensen zo te horen.
Onzin, een slimme camper (sniper) verplaatst zich nog wel eens naar een andere slimme plek. Daarbij kan hij zijn toegangen checken.quote:Als je eenmaal een keer door een camper bent neergeschoten heb je meestal wel door waar het (ongeveer) vandaan komt, en ben je hem de volgende keer te snel af omdat je weet waar ie zich bevind, en omdat hij niet weet dat je eraan komt.
Nu het beargumenteren nog.quote:Het lezen gaat me prima af hoor.
Iedereen doet het wel, daar is tegenwoordig de FPS op gebouwd, maar dat weet jij niet.quote:Maar mensen die hersenloos rond springen, rennen of bunnyhoppen, die zijn kanonnenvoer. En daar is dus ook niets aan.
Maar waar gaat dit dan wél om, als ik vragen mag.quote:
Naast de Pizza Mondo, dan kan iedereen het vinden (hè suuz?)... maar Ali mag het ff wat beter uitleggenquote:Op woensdag 16 maart 2005 17:07 schreef DearPrudence het volgende:
He, Ali, ik niet weet waar jij woont.
De Pizza Mondo weet je te vinden.quote:Op woensdag 16 maart 2005 17:07 schreef DearPrudence het volgende:
He, Ali, ik niet weet waar jij woont.
Er wordt niet gereld, er wordt gewerkt. Are you in?quote:Ruben
Maar waar gaat dit dan wél om, als ik vragen mag.
Als er gereld gaat worden doe ik toch wel graag mee, .
Kijk, met het spelen van een game, bedoel ik dat je in een clan zit, of dat je een bepaalde game zeer regelmatig speelt. Dat doe ik niet, maar nu moet je niet beginnen of dat ik niets van games snap, of er geen ervaring mee heb, want ik heb veel meer games dan jij, en ook veel meer games wel eens gespeeld. Alleen dan geen hele middagen achter elkaar, een paar uur, en dan de volgende game.quote:Op woensdag 16 maart 2005 17:09 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Kerel, waarom hébben we deze discussie dan, ik bedoel, damn. Je hebt dan in de verste verte geen recht van spreken, houd je mond.
[..]
Nee, maar dat weet jij dus niet.
[..]
ja, dat is de gemiddelde online gamer wel ja, maarja, dat kun jij niet weten.
[..]
Onzin, een slimme camper (sniper) verplaatst zich nog wel eens naar een andere slimme plek. Daarbij kan hij zijn toegangen checken.
[..]
Nu het beargumenteren nog.
[..]
Iedereen doet het wel, daar is tegenwoordig de FPS op gebouwd, maar dat weet jij niet.
Werken, waarvoor?quote:Op woensdag 16 maart 2005 17:23 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Er wordt niet gereld, er wordt gewerkt. Are you in?
Gelukkig zijn alle wegen al vakkundig afgezet, dus hebben we geen last van een Ruben-invasie (tenzij Niels hulp nodig heeft bij oliebollen-bakken ofzoquote:Op woensdag 16 maart 2005 17:23 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Er wordt niet gereld, er wordt gewerkt. Are you in?
Zeg dat dan, en zeg niet:quote:Op woensdag 16 maart 2005 18:30 schreef MrAli het volgende:
[..]
Kijk, met het spelen van een game, bedoel ik dat je in een clan zit, of dat je een bepaalde game zeer regelmatig speelt. Dat doe ik niet, maar nu moet je niet beginnen of dat ik niets van games snap, of er geen ervaring mee heb, want ik heb veel meer games dan jij, en ook veel meer games wel eens gespeeld. Alleen dan geen hele middagen achter elkaar, een paar uur, en dan de volgende game.
Buiten dat heb ik vroeger wel redelijk veel games gespeeld, en ook online. En ook op een lan-party doe je iig de helft van die drie dagen niet anders dan gamen, online. En dat zijn heel wat uurtjes, dus dit hele verhaal van 'geen recht van spreken hebben' is gebaseerd op lucht en had je net zogoed niet kunnen posten.
Daar komt bij dat het online game niet bepaald ingewikkeld is ofzow, en je het redelijk snel allemaal door heb, en dus weet hoe het eraantoe gaat.
quote:Ik speel amper games, het mag iig geen naam hebben, op een lan-party vind ik het leuk, maar verder vind ik het een beetje nutteloos, en speel ik liever een singe-player mode uit, dan over het internet andere mensen afknallen, maar dat even terzijde.
Het zou je sieren als je eens niet zo op de man speelt en een inhoudelijke reactie geeft. In plaats van enkel 'dat kun jij niet weten'.quote:Op woensdag 16 maart 2005 17:09 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Kerel, waarom hébben we deze discussie dan, ik bedoel, damn. Je hebt dan in de verste verte geen recht van spreken, houd je mond.
[..]
Nee, maar dat weet jij dus niet.
[..]
ja, dat is de gemiddelde online gamer wel ja, maarja, dat kun jij niet weten.
[..]
Onzin, een slimme camper (sniper) verplaatst zich nog wel eens naar een andere slimme plek. Daarbij kan hij zijn toegangen checken.
[..]
Nu het beargumenteren nog.
[..]
Iedereen doet het wel, daar is tegenwoordig de FPS op gebouwd, maar dat weet jij niet.
Ja, hallo. Ik ben bereid een serieuze discussie te voeren. Maar wanneer meneer aankomt met een uitspraak als "Mijn ervaring in gamen mag geen naam hebben, maar dat terzijde" en dan commentaar gaat lopen leveren is voor mij de discussie gesloten.quote:Op woensdag 16 maart 2005 21:50 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Het zou je sieren als je eens niet zo op de man speelt en een inhoudelijke reactie geeft. In plaats van enkel 'dat kun jij niet weten'.
geld.quote:
Het is wel lachen met jou inderdaad.quote:Op donderdag 17 maart 2005 15:09 schreef -Mzraki- het volgende:
Trouwens kees, print deze even uit en plak hem op je voorhoofd wil je?
[afbeelding]
Ik weet tenminste wanneer ik m'n mond dien te houden. Zegt het woord solidariteit je soms iets?quote:Op donderdag 17 maart 2005 15:20 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Het is wel lachen met jou inderdaad.
Eén sarcastische opmerking en meneer is al helemaal van slag. Als jullie duidelijk verstaanbaar antwoorden kunnen overschreeuwen, dan kon dat er ook nog wel vanaf. Bovendien had jij je blaadje allang ingeleverd. Dus, niet zo huilen.quote:Op donderdag 17 maart 2005 15:24 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ik weet tenminste wanneer ik m'n mond dien te houden. Zegt het woord solidariteit je soms iets?
Laat maar, vast niet, Mussert.
We waren zeer subtiel bezig, tja, het scheelt dat jij 20 cm voor ons zat. Maar het gaat hier om het principe, je onderschat de ernst van de zaak. Kijk, ík heb een fundamenteel probleem met frans, als ik 130 woordjes met frans moet leren dan doe ik dat. Ik ben, als je het zo graag wilt weten, in de vakantie begonnen met leren. Zo vrijwel iedere dag een pagina en herhalen. Als ik er zoveel moeite in heb gestoken wíl ik geen kutcijfer, en zonder wat hulp krijg ik dat wel, want als ik naar die woordjes kijk zie ik niets. Joram heeft het toevallig makkelijker en hij heeft voldoende aan zo'n 2 dagen leren. Dan weet hij niet álles, en als hij iets niet weet dan vraagt hij het aan mij. Zo helpen we elkaar en krijgen we beiden een hoger cijfer.quote:Op donderdag 17 maart 2005 15:30 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Eén sarcastische opmerking en meneer is al helemaal van slag. Als jullie duidelijk verstaanbaar antwoorden kunnen overschreeuwen, dan kon dat er ook nog wel vanaf. Bovendien had jij je blaadje allang ingeleverd. Dus, niet zo huilen.
Je doet alsof je leven er van afhangt. Bovendien is het enige wat ik gezegd heb 'Goed geleerd zeg." Well, that makes sense. Je betoog was terecht geweest als Carolien daadwerkelijk er door mijn opmerking achter was gekomen dat jullie gewoon aan het afkijken/overschrijven waren. Die kans is echter 0,0. Dus nogmaals, doe niet zo gefrustreerd en ga Frans leren ofzo.quote:Op donderdag 17 maart 2005 15:37 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
We waren zeer subtiel bezig, tja, het scheelt dat jij 20 cm voor ons zat. Maar het gaat hier om het principe, je onderschat de ernst van de zaak. Kijk, ík heb een fundamenteel probleem met frans, als ik 130 woordjes met frans moet leren dan doe ik dat. Ik ben, als je het zo graag wilt weten, in de vakantie begonnen met leren. Zo vrijwel iedere dag een pagina en herhalen. Als ik er zoveel moeite in heb gestoken wíl ik geen kutcijfer, en zonder wat hulp krijg ik dat wel, want als ik naar die woordjes kijk zie ik niets. Joram heeft het toevallig makkelijker en hij heeft voldoende aan zo'n 2 dagen leren. Dan weet hij niet álles, en als hij iets niet weet dan vraagt hij het aan mij. Zo helpen we elkaar en krijgen we beiden een hoger cijfer.
Dat vind jij misschien oneerlijk ten opzichte van Hans, maar die leert gewoon niet. En kijk dan eens naar de rest van de klas; Tim had gewoon het hele lijstje onder z'n papiertje liggen en Rick's blaadje werd ingevuld door Joep en Gerco.
Dus, dat het enorm kinderachtig is om zoiets door de klas te schreeuwen maakt me nog niet eens zoveel uit, maar het kwetst me dat jij je blijkbaar niet geroepen voelt iemand anders te helpen in tijden dat hij dat nodig heeft. Zelfs wanneer dat helpen bestaat uit het louter niets doen.
Of die kans 0,0 is betwijfel ik zeer, maar nogmaals, daar gaat het niet om. Ik zeg toch, het gaat hier om het principe.quote:Op donderdag 17 maart 2005 15:50 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Je doet alsof je leven er van afhangt. Bovendien is het enige wat ik gezegd heb 'Goed geleerd zeg." Well, that makes sense. Je betoog was terecht geweest als Carolien daadwerkelijk er door mijn opmerking achter was gekomen dat jullie gewoon aan het afkijken/overschrijven waren. Die kans is echter 0,0. Dus nogmaals, doe niet zo gefrustreerd en ga Frans leren ofzo.
Als het mijn bedoeling was geweest iemand te verraden dan had dat veel makkelijker gekund. Dat was dan uiteraard ook niet de achterliggende gedachte. Als je nou eens inziet dat ze het waarschijnlijk niet eens gehoord heeft en er sowieso al niets mee kan, dan kan je je vergelijkingen met de NSB ook mooi achterwege laten.quote:Op donderdag 17 maart 2005 15:52 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Of die kans 0,0 is betwijfel ik zeer, maar nogmaals, daar gaat het niet om. Ik zeg toch, het gaat hier om het principe.
Dus, denk voortaan even na voordat je er wat uitflapt wat misschien wel leuk klinkt.
En nu af.
Als je hem nu nog niet hebt moet je even mailen naar Mr. Subtle, maar meestal duurt het wel even, omdat zij de prijs eerst nog van de publisher moeten ontvangen.quote:Op donderdag 17 maart 2005 17:30 schreef il_mostro het volgende:
oke late reactie maar goed
@ Alwin: Ja is goed ik kom zondag wel langs
@ Niels: Update A.U.B ff je adressen lijstik ben nie meer vanplan m'n "oude" hotmail adres te gebruiken
@ Alwin: Lekker dat je eindelijk een werkende computer hebt
@ Ruben: Weet jij hoelang het ongeveer duurt voor je een prijs van games.fok binne krijgt ?
Prioriteiten stellen kan je ook op een andere manier doen als je het leuk vind..quote:Op donderdag 17 maart 2005 15:16 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
geld.
Maargoed, ik kan dus niet aanstaande zondag. Ik vind het echt heel jammer, leek me echt leuk.
Maar ik moet oefenen voor toneel.
quote:Op donderdag 17 maart 2005 15:37 schreef -Mzraki- het volgende:
-knip-
Dat vind jij misschien oneerlijk ten opzichte van Hans, maar die leert gewoon niet. En kijk dan eens naar de rest van de klas; Tim had gewoon het hele lijstje onder z'n papiertje liggen en Rick's blaadje werd ingevuld door Joep en Gerco.
-knip-
Hij is nu binnen, en je heb morgenmiddag pas weer een werkende pc?quote:Op donderdag 17 maart 2005 17:32 schreef -Mzraki- het volgende:
M'n nieuwe voeding is binnen btw, morgenmiddag heb ik weer een werkend PC'tje.
Is goed, maar niet te vroeg..quote:Op donderdag 17 maart 2005 17:30 schreef il_mostro het volgende:
oke late reactie maar goed
@ Alwin: Ja is goed ik kom zondag wel langs
Doe geen moeite, snapt ie niet..quote:@ Niels: Update A.U.B ff je adressen lijstik ben nie meer vanplan m'n "oude" hotmail adres te gebruiken
Tot nu toe werkt ie idd, zal hem zo eens even verder gebruiksklaar maken..quote:@ Alwin: Lekker dat je eindelijk een werkende computer hebt
Hij wordt nerveus..quote:@ Ruben: Weet jij hoelang het ongeveer duurt voor je een prijs van games.fok binne krijgt ?
Was ik ook niet van planquote:
Neuh valt wel mee, is meer gewoon nieuwsgierigheidquote:[..]
Hij wordt nerveus..
Ik word de vervanger.quote:Op donderdag 17 maart 2005 18:53 schreef MrAli het volgende:
@ Niels, wie word de vervanger / vervangster?
Ik heb nog wel een suggestie..
Ja, m'n pc staat nog op m'n vaders werk. De doos is weer dichtgeplakt dus ik kan niet zien welke het is, maar ik denk dezelfde als die ik eerst had.quote:Op donderdag 17 maart 2005 18:56 schreef MrAli het volgende:
[..]
Hij is nu binnen, en je heb morgenmiddag pas weer een werkende pc?
Gelijk erin schroeven zou ik zeggen..(Wat voor is het btw?)
Aha, ok..quote:Op donderdag 17 maart 2005 19:56 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ik word de vervanger.
Een zondagmiddag betaalt zonnen zie ik wel zitten,.
Als je hem anders weggooit, kom maar hier met dat ding..quote:Op donderdag 17 maart 2005 19:58 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ja, m'n pc staat nog op m'n vaders werk. De doos is weer dichtgeplakt dus ik kan niet zien welke het is, maar ik denk dezelfde als die ik eerst had.
M'n oude kon ik gewoon houden, dus als er nog iemand behoefte heeft aan een doorgebrande voeding, just call,.
Ja, gast, álles is snel vergeleken met die bak waar je net opzat. Ik bedoel, damnquote:
done nielswitte@ gigabyte google dot comquote:Op donderdag 17 maart 2005 17:30 schreef il_mostro het volgende:
@ Niels: Update A.U.B ff je adressen lijstik ben nie meer vanplan m'n "oude" hotmail adres te gebruiken
Niet 1, 2 of 3quote:Op donderdag 17 maart 2005 18:53 schreef MrAli het volgende:
@ Niels, wie word de vervanger / vervangster?
Ik heb nog wel een suggestie..
valt me nog mee dat je het toch veranderd hebtquote:Op donderdag 17 maart 2005 20:29 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
done nielswitte@ gigabyte google dot com
quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:25 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ja, gast, álles is snel vergeleken met die bak waar je net opzat. Ik bedoel, damn
neehoor, ik ben blij voor je.
Tss, wel slecht van je hoor..quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:30 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Niet 1, 2 of 3
het is Ruben geworden
Je kan ook thuis blijven hoor..quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:31 schreef NerdoNielso het volgende:
ik ben er achter gekomen dat ik morgen met boot 6 uur naar de overkant ga. dat staat voor: WAY THE FUCKING VROEG
hmm die celeron een beetje overclocken en je merkt bijna geen verschilquote:Op donderdag 17 maart 2005 20:36 schreef MrAli het volgende:
[..]
Tsja, best wel een verschil, een 233 MHz Celeron en een AMD Athlon 64 3500+..
Een slowchattopic van de OSG De Hoge Berg op Texel..quote:
Als je dat voor elkaar krijgt ben je een held..quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:44 schreef il_mostro het volgende:
[..]
hmm die celeron een beetje overclocken en je merkt bijna geen verschil![]()
http://www.microsoft.com/windowsxp/64bit/evaluation/upgrade.mspxquote:Op donderdag 17 maart 2005 21:13 schreef MrAli het volgende:
[..]
Als je dat voor elkaar krijgt ben je een held..
Maar uhm, waar vond ik ook alweer die 64 bit Windows?
ja maar geloof niet dat er foto's opstaanquote:Op donderdag 17 maart 2005 21:17 schreef LANiGiRO het volgende:
heeft de Hoge Berg ook een website? ik zoek een foto van mevrouw van ierland ...
Nee, ik zal zo ff de videokaart drivers installeren, daar zitten trouwens facking veel cd's bij!quote:
Allready downloading!quote:Op donderdag 17 maart 2005 21:17 schreef il_mostro het volgende:
[..]
http://www.microsoft.com/windowsxp/64bit/evaluation/upgrade.mspx
of bij mij ergens in mijn windows collectie
Misschien, maar kennen we elkaar ergens van? Je woont in Leiden staat in je profiel, das niet op Texel dus..quote:Op donderdag 17 maart 2005 21:22 schreef LANiGiRO het volgende:
Geniaal ! de roosters staan online
Nu nog een plattegrond hebben
-edit-
En de de tijden
8e uur duurt tot 16:00 en jullie beginnen om 08:00 ?
Kunnen jullie mij nog iets blijer maken?
quote:Op donderdag 17 maart 2005 19:56 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ik word de vervanger.
Een zondagmiddag betaalt zonnen zie ik wel zitten,.
Heb je al een baantje voor van de zomer?quote:Op donderdag 17 maart 2005 21:33 schreef DearPrudence het volgende:
[..]jij baan inpikker.
Ik had het geld zo hard nooohooodig!
Niels, als je ooit weer zo'n baantje kan weggeven, ben ik wel geinteresseerd.![]()
Ik woon iid niet op Texel, anders had ik de tijden die bij de roosters hoorde wel compleet geweten.quote:Op donderdag 17 maart 2005 21:32 schreef MrAli het volgende:
[..]
Misschien, maar kennen we elkaar ergens van? Je woont in Leiden staat in je profiel, das niet op Texel dus..
Nee, nu snappen we het hoor..quote:Op donderdag 17 maart 2005 21:36 schreef LANiGiRO het volgende:
[..]
Ik woon iid niet op Texel, anders had ik de tijden die bij de roosters hoorde wel compleet geweten.
Maar zodra ik mijn voornaam hier zou zeggen weten jullie precies wie ik ben. Dat is ook weer niet helemaal de bedoeling.
Leiden is trouwens gelogen
Maar ik neem aan dat Niels bij de Catering werkt en dat Hans hier ook wel eens komt....
Hadden jullie laatst niet een LAN meeting (met 4 personen oid)
Maar enfin mijn liefwoont dus op Texel en zit allicht op de OSG
Neeeheeee...quote:Op donderdag 17 maart 2005 21:35 schreef MrAli het volgende:
[..]
Heb je al een baantje voor van de zomer?
Oke, jij weet echt hoe je iemand nieuwschierig maakt!quote:Op donderdag 17 maart 2005 21:36 schreef LANiGiRO het volgende:
[..]
Ik woon iid niet op Texel, anders had ik de tijden die bij de roosters hoorde wel compleet geweten.
Maar zodra ik mijn voornaam hier zou zeggen weten jullie precies wie ik ben. Dat is ook weer niet helemaal de bedoeling.
Maar ik neem aan dat Niels bij de Catering werkt en dat Hans hier ook wel eens komt....
Maar enfin mijn liefwoont dus op Texel en zit allicht ook op de OSG
Hoi Alwin en Esme
Hoiquote:Op donderdag 17 maart 2005 21:36 schreef LANiGiRO het volgende:
[..]
Maar enfin mijn liefwoont dus op Texel en zit allicht ook op de OSG
Hoi Alwin en Esmé
Dit dus voor eeuwig..quote:Op donderdag 17 maart 2005 21:44 schreef LANiGiRO het volgende:
Aangenaam, ik ben Evert-Jelle ...
-- Dit blijft hier maar even staan btw --
Privacy is iets wat bijna niet bestaat en het iets wat je zelf moet genereren, anders bestaat het niet
Maar eigenlijk kan het me niets meer verrotten, wat kan mij het schelen dat mensen alles over me te weten kunnen komen als ze me naam door google halen
Kloptquote:Op donderdag 17 maart 2005 21:46 schreef DearPrudence het volgende:
Oke, jij weet echt hoe je iemand nieuwschierig maakt!![]()
* Mr. Ali wenst DearPrudence veel succes met zoeken, of dat het zomaar aan komt waaien..quote:Op donderdag 17 maart 2005 21:46 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Neeeheeee...
[..]
Oke, jij weet echt hoe je iemand nieuwschierig maakt!![]()
Ah, zeg dat dan gelijkquote:Op donderdag 17 maart 2005 21:44 schreef LANiGiRO het volgende:
Aangenaam, ik ben Evert-Jelle ...
-- Dit blijft hier maar even staan btw --
Privacy is iets wat bijna niet bestaat en het iets wat je zelf moet genereren, anders bestaat het niet
Maar eigenlijk kan het me niets meer verrotten, wat kan mij het schelen dat mensen alles over me te weten kunnen komen als ze me naam door google halen
Misschien, post eens een foto van jezelf.quote:Op donderdag 17 maart 2005 21:48 schreef LANiGiRO het volgende:
[..]
Klopt
Btw maak mij blij en haal me naam weg
Waarom ken jij hem wel en ik niet?quote:
Behalve als ik even een duidelijker antwoord krijg, wie deze mysterieuze Evert-Jelle is.quote:Op donderdag 17 maart 2005 21:48 schreef LANiGiRO het volgende:
[..]
Klopt
Ik ben ook op zoek. Ik ben ook bezig met het zoeken. Het vordert alleen niet zo heel erg.quote:Op donderdag 17 maart 2005 21:50 schreef MrAli het volgende:
[..]
* Mr. Ali wenst DearPrudence veel succes met zoeken, of dat het zomaar aan komt waaien..![]()
Dan doe je iets niet goed..quote:Op donderdag 17 maart 2005 21:55 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Behalve als ik even een duidelijker antwoord krijg, wie deze mysterieuze Evert-Jelle is.
Als het soort werk je niet echt intresseerd vind je snel wel wat denk ik, maar wat wil je precies?quote:[..]
Ik ben ook op zoek. Ik ben ook bezig met het zoeken. Het vordert alleen niet zo heel erg.
Die foto heb ik wel voor jequote:Op donderdag 17 maart 2005 21:22 schreef LANiGiRO het volgende:
Geniaal ! de roosters staan online
Nu nog een plattegrond hebben
-edit-
En de de tijden
8e uur duurt tot 16:00 en jullie beginnen om 08:00 ?
Kunnen jullie mij nog iets blijer maken?
EJ, Ariane moet niet zoveel doorlullenquote:Op donderdag 17 maart 2005 21:48 schreef LANiGiRO het volgende:
Ariane heeft niets door gelult, ik heb googlequote:Op donderdag 17 maart 2005 21:59 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
EJ, Ariane moet niet zoveel doorlullen
Alleen de persoon die ze gemaakt heeft een stukje minder..quote:Op donderdag 17 maart 2005 21:58 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Die foto heb ik wel voor je
Die roosters online zijn echt zo geweldig
ik had het niet over fok ofzoquote:Op donderdag 17 maart 2005 22:00 schreef LANiGiRO het volgende:
[..]
Ariane heeft niets door gelult, ik heb google
Probeer eens met Google je msnlijst door te zoeken..quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:01 schreef NerdoNielso het volgende:
EJ, ik had jou toch in m'n msn of?
Kan je ineens niet meer vinden
weird
Tjah, met al die duizenden mooie blonde dames in m'n lijstquote:Op donderdag 17 maart 2005 22:04 schreef MrAli het volgende:
Probeer eens met Google je msnlijst door te zoeken..
quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:00 schreef MrAli het volgende:
[..]
Alleen de persoon die ze gemaakt heeft een stukje minder..
*sorry*
Terwijl er maar 150 mensen in je lijst gaan, handig Niels.quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:05 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Tjah, met al die duizenden mooie blonde dames in m'n lijst
Hoeft dus zo te zien ook niet, want je weet het al..quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:05 schreef DearPrudence het volgende:
Evert-Jelle. Evert-Jelle. Die naam komt bekend voor.
Al helemaal in het verband Evert-Jelle, Ariane.
Aha..
Nee, online kom ik niet, geen zin in.
Pitze..quote:
*zei Niels in z'n slaap*quote:
Tellen kan msn ook voor je doen.quote:
Dag EJ, welkom in onze riante slowchat.quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:00 schreef LANiGiRO het volgende:
[..]
Ariane heeft niets door gelult, ik heb google
Doe eens 3dMark01 SE, daar heb ik 16881 marks, kunnen we even vergelijkenquote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:41 schreef MrAli het volgende:
Zo, mams is weg, dus feest hier..
Hopelijk voor iets meer dan een week, in de minder gunstige situatie is ze van het weekend al weer terug..
Verder nog ff wat 3DMark05 test gedaan:
Windows XP, hoge instellingen: iets meer dan 2100
Windows XP, lage instellingen: iets meer dan 3300
Windows XP 64 bit, hoge instellingen: iets meer dan 2300
Windows XP 64 bit, lage instellingen: iets meer dan 4100, 4165 om precies te zijn
Ik weet niet wat de 'normale' instellingen zijn, maar dit is dus een kleine indicatie..
Met 3dMark 2001 SE heb ik, overgeklokt en al, maar liefst 9300 punten.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 15:42 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Doe eens 3dMark01 SE, daar heb ik 16881 marks, kunnen we even vergelijken.
Het lijkt me sterk dat je de 3DMark01 SE heb overgeklokt, bedoel je niet je videokaart overgeklokt?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 15:51 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
3dMark 2001 SE heb ik overgeklokt en al maar liefst 9300 punten.
25 hier, meer dan voldoende.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 18:12 schreef DearPrudence het volgende:
136 msn-mensjes.
25 is wel vrij weinig, maar als je een grotere lijst heb, zoals hier, dan spreek je veel meer dan de helft niet of nauwelijks, zoals ook hier. Net er trouwens weer een aantal verwijdert.quote:
141 msn-mensjesquote:Op vrijdag 18 maart 2005 18:12 schreef DearPrudence het volgende:
136 msn-mensjes.
Ja, prachtig. Maar wat moet je er mee?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 18:43 schreef MrAli het volgende:
Nog even ter vergelijking, de X850 van Ati, deze kaart:
[afbeelding]
heeft dit als resultaat:
[afbeelding]
Gamen..quote:Op vrijdag 18 maart 2005 18:45 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Ja, prachtig. Maar wat moet je er mee?
Ach, ik spreek denk ik 20 personen op een regular basis. M'n logfiles leren me dat ik het meeste met Kees praat, dan met Sierd en dan met Esméquote:Op vrijdag 18 maart 2005 18:37 schreef DearPrudence het volgende:
[..]Ik heb er ook genoeg gedelete. hehe..
Nee, goed hoor.
quote:Now in Alkmaar, Netherlands
Haze, 8°C
Winds: W, 23 km/h
Saturday, day in Alkmaar, Netherlands
Mostly Cloudy, 10°C
Winds: WNW, 10 km/h
Sommige mensen staan wel eens op en kijken gewoon door het raam, om te zien wat voor weer het is.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 19:14 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Niet heel nuttig, maar wel leuk is de Forecast Fox voor Firefox. Met een klein icoontje in de statusbar geeft ie altijd het laatste weerbericht weer.
[..]
Sinds wanneer voorspelt jouw raam het weer voor de komende dagen?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 19:19 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Sommige mensen staan wel eens op en kijken gewoon door het raam, om te zien wat voor weer het is.
Die downloaden geen plug in voor hun firefox browser om het in de statusbalk te kunnen zien.
Maar dit is ook erg leuk hoor, heus.
Daar hebben we het nieuws voor. Maar ik doelde meer op dat 'Now'quote:Op vrijdag 18 maart 2005 19:21 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Sinds wanneer voorspelt jouw raam het weer voor de komende dagen?
Daarom was het ook niet echt heel nuttig, maar die forecast is dus best leuk.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 19:33 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Daar hebben we het nieuws voor. Maar ik doelde meer op dat 'Now'.
Hoe was het verder in Enschede?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 21:08 schreef NerdoNielso het volgende:
ik ben erachter gekomen dat je wekker op 04.45 zetten niet leuk is
Succes morgen.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 22:27 schreef errrrr het volgende:
Goed, op naar bed, moet morgen met de 7 uur boot voor de informatica olympiade in Leiden.
De kangoeroe wedstrijd van vandaag ging wel lekker btw
geinigquote:Op vrijdag 18 maart 2005 22:03 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Hoe was het verder in Enschede?
Je was toch ook mee op wintersport? Toen hebben we qua 'wekkers op verkeerde tijdstippen' wel meer meegemaakt!quote:Op vrijdag 18 maart 2005 21:08 schreef NerdoNielso het volgende:
ik ben erachter gekomen dat je wekker op 04.45 zetten niet leuk is
Ik maak hier gewoon mijn server van, is ie lekker véél sneller..quote:Op vrijdag 18 maart 2005 22:58 schreef NerdoNielso het volgende:
*zijn server wil hebben*
morgen bootje 11 uur
en hopelijk rond 15.00 weer op 't eiland
Congrats.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 10:56 schreef -Mzraki- het volgende:
M'n broertje is vandaag btw jarig, hij is 13 geworden.
Is het nog een moeilijke tegenstander, of valt dat mee? Kom sowieso wel even kijken wat jullie er van maken trouwens.quote:Ik heb hem een vlag van Slayer gegeven, die wilde hij zo graag, dus ja.
Van m'n ouders heeft hij een supermooie tas voor z'n B.C. Rich gitaar gekregen.
Vanmiddag om 15:00 moet ik volleyen in Ons Genoegen, als iemand nog zin heeft om wat ruige shit te zien: Wees welkom.
Wij staan bovenaan de lijst, op nummero 1. En zij staan helemaal onderaan de lijst, als laatste.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 12:10 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Congrats.
[..]
Is het nog een moeilijke tegenstander, of valt dat mee? Kom sowieso wel even kijken wat jullie er van maken trouwens.
Wij waren toen weer de bob de bouwers uit aan het hangen. Toch best goed, in 3,5 uur een hele wand geïsoleerd.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 12:59 schreef DearPrudence het volgende:
gefeli Ruub, Petra is vandaag ook jarig. Daar was ik dus ook vannacht om 12 uur tot 2.
Puur vakmanschap..quote:
Je kan toch gewoon iemand minder meenemen, of zie ik dat nou verkeerd?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 12:55 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Wij staan bovenaan de lijst, op nummero 1. En zij staan helemaal onderaan de lijst, als laatste.
Dus dat wordt een eitje. Vrees wel dat ik dus een set op de bank zal moeten gaan zitten aangezien we met 8 man zijn en zo Bart nog even kunnen laten spelen.
Ik wist niet dat het nog lager kon dan die zooi in Oostenrijk, die zelfs wij Nederlanders meteen zagen..quote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:55 schreef DearPrudence het volgende:
RTL4 BELSPEL: Hoeveel centen zie jij?
*:P
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 16:27 schreef MrAli het volgende:
En uhm Niels, beide Nielsen eigenlijk,
dat spel Playboy - The Mansion is niet veel, het is echt voor 99% The Sims, en voor zover ik het snap moet je dus zo'n chick versieren, nou dat lukt je nog binnen de minuut, dan is ze al verliefd op je..
Het zou zo The Sims Hot Date 2 kunnen heten, nouja, niet veel dus, jammer voor Niels Witte, en ook jammer voor Niels Boom, maar misschien kan ie er wel van leren, hoe je Silve moet versieren ofzow..
Dat heeft niets te maken met mijn post die je quotte, maar Niels,quote:Op zaterdag 19 maart 2005 16:43 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
![]()
Mijn servertje draait met het grootste gemak KDE Ali, dat doet jouw server niet
ja kan als je er zin in hebtquote:Op zaterdag 19 maart 2005 16:59 schreef MrAli het volgende:
[..]
Dat heeft niets te maken met mijn post die je quotte, maar Niels,
What the fuck moet je met KDE op een server..![]()
En buiten dat, deze bak is 10 keer sneller dan die van jou, en die kan ik ook als server (gaan) gebruiken..
Precies, maar wel jammer dat je dan zoiets krijgt..quote:Op zaterdag 19 maart 2005 17:27 schreef il_mostro het volgende:
[..]
ja kan als je er zin in hebt![]()
maar zo veel had ik niet verwacht van dat spelletje hoor, was gewoon grappig dat ik wat won![]()
over spelletjes gesproken... Driv3r vind ik maar helemaal niets... de besturing vind ik compleet waardeloosquote:Op zaterdag 19 maart 2005 17:34 schreef MrAli het volgende:
[..]
Precies, maar wel jammer dat je dan zoiets krijgt..
Maar misschien vind jij het wel leuk, ik hoop het iig voor je..
Tsja, ik heb er lang naar uit gekeken, en vlak voor de release nokte mijn bak ermee, dus nja, ik ben inmiddels al op ongeveer 50% met downloaden. En wat betreft besturing, daar valt aan te wennen..quote:Op zaterdag 19 maart 2005 17:56 schreef il_mostro het volgende:
[..]
over spelletjes gesproken... Driv3r vind ik maar helemaal niets... de besturing vind ik compleet waardeloosmaar ja wie weet vind jij dat spel juist wel weer leuk
![]()
Volgens mij kon sowieso de 2e set wel een stuk beter. Verder wel een paar mooie duiken gezien, van jou onder andere. Dat hebben jullie dan trouwens nog aardig lang volgehouden daar in de kantine.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 18:25 schreef -Mzraki- het volgende:
Zo, weer 4-0 gewonnen. Onder toezicht van Kees.
Ik speelde in het begin echt uitermate slecht, vooral aanval ging bagger. 3e en 4e set gingen al beter, zeker verdedigend ging het goed, nog een paar leuke aanvallen gehad, dus ik ben wel blij.
Tot 18:15 daar in de kantine gezeten, erg, erg gezellig.
Ja, ik heb een paar keer leuk gevlogenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:06 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Volgens mij kon sowieso de 2e set wel een stuk beter. Verder wel een paar mooie duiken gezien, van jou onder andere. Dat hebben jullie dan trouwens nog aardig lang volgehouden daar in de kantine.
Frikandellentoernooi is vanavond dacht ik, dus die zullen allemaal nu al wel flink bezopen zijn..quote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:09 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ja, ik heb een paar keer leuk gevlogen. 2e set ging idd gewoon erg slecht. In de kantine zitten is onze specialiteit, naar het schijnt
, we gaan meestal pas weg als de zaalvoetballers allemaal lam beginnen te worden.
Ik heb Rick daar trouwens ook nog gezien, flink aan het pilsen.
Klopt ja, Rick zei als zo van: "Jaaah, normaal drinken we niet tussen de wedstrijden hôôr, maar nu is het tournooi, dus ja..."quote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:12 schreef MrAli het volgende:
[..]
Frikandellentoernooi is vanavond dacht ik, dus die zullen allemaal nu al wel flink bezopen zijn..
Hmm, wist niet dat Rick ook aan zaalvoetbal deed, maarjah, zo leer je nog eens wat..quote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:13 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Klopt ja, Rick zei als zo van: "Jaaah, normaal drinken we niet tussen de wedstrijden hôôr, maar nu is het tournooi, dus ja...".
Volgens mij heb ik hem iets horen zeggen over dat hij in moest vallen over iemand die geblesseerd was ofzo, maar hij liep nog in z'n gewone kleren, dus ik weet het allemaal nietquote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:16 schreef MrAli het volgende:
[..]
Hmm, wist niet dat Rick ook aan zaalvoetbal deed, maarjah, zo leer je nog eens wat..
En een toernooi kan je dat echt niet noemen waarschijnlijk, gelukkig ben ik nooit bij dat soort onzin, want daar vind ik niets aan. Maar ik denk dat het veel lijkt op Tholen. Dat is officieel een voetbaltoernooi in Zeeland, maar dat is zuipen, en af en toe eens een trap tegen een bal proberen te geven. Ipv een leuk toernooi, met een biertje na afloop.
vanmiddag was ie gewoon mee te voetballen... en kan wel kloppe Ben was geblesseerd dus die deed niet mee... maar ja rick kennende viel hij in om het bier te drinken en frikandelle te eten... met het idee van "niemand heeft mij wat verteld over mee doen met het voetballe zelf"quote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:22 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik hem iets horen zeggen over dat hij in moest vallen over iemand die geblesseerd was ofzo, maar hij liep nog in z'n gewone kleren, dus ik weet het allemaal niet.
Foto, foto, foto..quote:Op zaterdag 19 maart 2005 20:47 schreef DearPrudence het volgende:
mijn. haar. is. rood.
Juist, dat was idd lekkerquote:Op zondag 20 maart 2005 04:53 schreef MrAli het volgende:
Zo, was weer gezellig, de eitjes waren lekker, en iedereen is weer m'n huis uit gekicked..
Pitten..
uhmm tja iets voor 11:30 denk ik.... om 11:45 was de bespreking enzo toch? ...quote:Op zaterdag 19 maart 2005 21:41 schreef MrAli het volgende:
Voordat ik het vergeet, Niels (Witte), hoe laat ben jij hier morgenochtend? Ruben zie ik nog wel, maar indien niet, geldt die vraag voor jou ook..
Wel aardig, die Alwin en Niels hadden de extreem-rustige kant, Hans en ik zaten aan de hoofdingang, wij hadden het dus wel weer uberdruk, maar dat was wel leuk,quote:Op zondag 20 maart 2005 17:41 schreef DearPrudence het volgende:
Lijkt me geweldig mooi, maar ik vind dat je voor Rome wel wat langer dan een weekje mag blijven.
Btw. hoe was het werken vandaag?
Tja, dat is waar, maar er moet ook nog een beetje rekening gehouden worden met de financiën..quote:Op zondag 20 maart 2005 17:41 schreef DearPrudence het volgende:
Lijkt me geweldig mooi, maar ik vind dat je voor Rome wel wat langer dan een weekje mag blijven.
ach ja voor een keertje was het wel te doenquote:Op zondag 20 maart 2005 17:46 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Wel aardig, die Alwin en Niels hadden de extreem-rustige kant, Hans en ik zaten aan de hoofdingang, wij hadden het dus wel weer uberdruk, maar dat was wel leuk,.
Die hele weg dichtgezet enzo, af en toe even open doen voor een auto die er doorheen mocht enzo, wel aardig..
Das wel minder, maar volgend jaar vast wel weer een bedrijvendag..quote:Op zondag 20 maart 2005 18:23 schreef DearPrudence het volgende:
'snif' Ik baal echt dat ik er niet was, want het oefenen van toneel ging dus ook echt zo slecht, echt compleet tijdverspilling.
Nouja, ik vond het leuker (/relaxter) dan de HEMAquote:Op zondag 20 maart 2005 18:36 schreef il_mostro het volgende:
[..]
ach ja voor een keertje was het wel te doenen het salaris kan er ook mee door
![]()
Niet van stoompoort-vliegwiel hoor, dat slaan we minimaal 1 jaar over...quote:Op zondag 20 maart 2005 19:02 schreef MrAli het volgende:
Das wel minder, maar volgend jaar vast wel weer een bedrijvendag..
Je kan beter clown worden..quote:Op maandag 21 maart 2005 11:00 schreef errrrr het volgende:
[..]
Nouja, ik vond het leuker (/relaxter) dan de HEMAen het verdient stukken beter
Zullen we gaan adverteren als 'professionele wegafzetters'
![]()
Ach, dit nieuws is sowieso al maanden oud. Daarbij vind ik het een beetje hypocriet om hier dan zo moeilijk over te doen. Want wat is nu het werkelijke verschil tussen het online jagen en het echte, gewone jagen? Tja, nu kunnen ook mensen die niet in hun eigen land mogen jagen dat ook doen, maar dat hadden ze ook op vakantie kunnen doen.quote:Op maandag 21 maart 2005 12:04 schreef MrAli het volgende:
Een zeer goede benadering van het toppunt van zieligheid:
Levende dieren afschieten met muisklik
Jagen zou idd sowieso al verboden moeten worden, het is gewoon pure moord, en compleet zinloos. Maar dat ze er dan ook nog eens niets voor willen doen, pure luiheid..quote:Op maandag 21 maart 2005 12:14 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ach, dit nieuws is sowieso al maanden oud. Daarbij vind ik het een beetje hypocriet om hier dan zo moeilijk over te doen. Want wat is nu het werkelijke verschil tussen het online jagen en het echte, gewone jagen? Tja, nu kunnen ook mensen die niet in hun eigen land mogen jagen dat ook doen, maar dat hadden ze ook op vakantie kunnen doen.
Verbied dan gewoon ál het recreatief jagen, en ga hier niet om lopen miepen.
Niet helemaal mee eens. De drempel om daadwerkelijk met een jachtgeweer een je hand wilde zwijnen de gaan afschieten is een stuk groter dan een muisklik veilig achter je pc'tje. Dit zou weleens een hoop levens kunnen kosten van (onschuldige) dieren. Dus zo hypocriet is het niet.quote:Op maandag 21 maart 2005 12:14 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ach, dit nieuws is sowieso al maanden oud. Daarbij vind ik het een beetje hypocriet om hier dan zo moeilijk over te doen. Want wat is nu het werkelijke verschil tussen het online jagen en het echte, gewone jagen? Tja, nu kunnen ook mensen die niet in hun eigen land mogen jagen dat ook doen, maar dat hadden ze ook op vakantie kunnen doen.
Verbied dan gewoon ál het recreatief jagen, en ga hier niet om lopen miepen.
Het afslachten van miljoenen dieren in de bio-industrie is net zo goed pure moord en in principe ook net zo zinloos. Overigens, hoeveel moeite doe jij voor je biefstukje, is dat ook niet erg lui dan?quote:Op maandag 21 maart 2005 15:04 schreef MrAli het volgende:
[..]
Jagen zou idd sowieso al verboden moeten worden, het is gewoon pure moord, en compleet zinloos. Maar dat ze er dan ook nog eens niets voor willen doen, pure luiheid..
Je zegt het zelf al -> het is niet zinloos omdat je het opeet. Die jagers schieten die dieren echt alleen om de fun (en misschien eten ze ze inderdaad wel op, dat vind ik dan wel weer beter); dat is slecht. En dat je nu lui zou zijn omdat je biefstukjes uit de AH eet slaat nergens op: als iedereen zou moeten 'werken' voor zijn biefstukje, zou de huidige maatschappij nooit kunnen bestaan!quote:Op maandag 21 maart 2005 17:50 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Het afslachten van miljoenen dieren in de bio-industrie is net zo goed pure moord en in principe ook net zo zinloos. Overigens, hoeveel moeite doe jij voor je biefstukje, is dat ook niet erg lui dan?
We eten hier thuis lang niet dagelijks vlees, halve vegetariërs zegmaar. Mijn moeder zal het zelden tot nooit maken en eet het ook liever niet, maar als het erbij zit bij wat ze krijgt eet ze het wel. Indien er geen keus is voor vegataries eten.quote:Op maandag 21 maart 2005 17:50 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Het afslachten van miljoenen dieren in de bio-industrie is net zo goed pure moord en in principe ook net zo zinloos. Overigens, hoeveel moeite doe jij voor je biefstukje, is dat ook niet erg lui dan?
Wij hebben elke dag vlees, en dat vind ik wel goed eigenlijk... Jammer genoeg niet elke dag kwaliteits-vlees, maarja, je kan niet alles hebbenquote:Op maandag 21 maart 2005 18:05 schreef MrAli het volgende:
[..]
We eten hier thuis lang niet dagelijks vlees, halve vegetariërs zegmaar. Mijn moeder zal het zelden tot nooit maken en eet het ook liever niet, maar als het erbij zit bij wat ze krijgt eet ze het wel. Indien er geen keus is voor vegataries eten.
En als je het opeet noem ik het niet zinloos. Dieren afschieten / afslachten voor je lol is wel zinloos.
Dat is natuurlijk vragen om commentaar..quote:Op maandag 21 maart 2005 17:56 schreef DearPrudence het volgende:
Ohja, foto's van Anouschka & Petra's feestje afgelopen vrijdag.
http://groups.msn.com/Weblog-Fotos/_whatsnew.msnw
No Comment S.V.P
Wat voor reden dan? Dat je je lolletje heb, alhoewel ik niet de lol ervan inzie, dat is geen reden als je het tegenover het afschieten van dieren zet.quote:Op maandag 21 maart 2005 18:09 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Wij hebben elke dag vlees, en dat vind ik wel goed eigenlijk... Jammer genoeg niet elke dag kwaliteits-vlees, maarja, je kan niet alles hebben
verder is dat afschieten voor de lol niet zinloos, het heeft wel een reden dat ze dat doen. Maar dat maakt het niet minder barbaars / zielig
Ik heb er persoonlijk geen probleem meequote:Op maandag 21 maart 2005 18:13 schreef -Mzraki- het volgende:
Jullie zijn allemaal zo hypocriet als de pest, goh goh, wat is het toch zo zielig voor die beestjes, ze gaan dood, we maken ze dood, we eten ze op. En jullie doen er allemaal net zo hard aan mee.
Doe dan zoals mij, accepteer het en leg je er maar bij neer.
Of doe het als m'n zus; wordt veganist en ga bij een één of ander dierenguerillafront.
Als je ze opeet is het niet zinloos, dat maakt een behoorlijk verschil!quote:Op maandag 21 maart 2005 18:13 schreef -Mzraki- het volgende:
Jullie zijn allemaal zo hypocriet als de pest, goh goh, wat is het toch zo zielig voor die beestjes, ze gaan dood, we maken ze dood, we eten ze op. En jullie doen er allemaal net zo hard aan mee.
Of doe het als m'n zus; wordt veganist en ga bij een één of ander dierenguerillafront.
quote:
amuzement ja, en eventueel een goedkope voedselsuply, maar dat is nu niet het geval...quote:Op maandag 21 maart 2005 18:14 schreef MrAli het volgende:
[..]
Wat voor reden dan? Dat je je lolletje heb, alhoewel ik niet de lol ervan inzie, dat is geen reden als je het tegenover het afschieten van dieren zet.
Verdomme, waar zeg ik dan verdomme dat het opeten ervan wel zinloos is? Leer nou eindelijk eens lezen voor je wat post.quote:Op maandag 21 maart 2005 18:15 schreef MrAli het volgende:
[..]
Als je ze opeet is het niet zinloos, dat maakt een behoorlijk verschil!
Maar zoals je het nu zegt zou het je ook niet uitmaken als ik je morgen op school ook maar doodschiet, je gaat immers toch dood.
quote:Op maandag 21 maart 2005 18:17 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Verdomme, waar zeg ik dan verdomme dat het opeten ervan wel zinloos is? Leer nou eindelijk eens lezen voor je wat post.
Ík ben geen vleesfundi, dus.
Ik zeg niet dat jij zegt dat het opeten zinloos is, ik probeer alleen aan je verstand te peuteren dat er een heel groot verschil zit tussen het doodmaken en opgegeten worden, of dood gemaakt worden om niets, alleen voor 'de lol'.quote:Op maandag 21 maart 2005 18:13 schreef -Mzraki- het volgende:
hey, niet dezelfde foto's posten hehquote:Op maandag 21 maart 2005 18:26 schreef MrAli het volgende:
Lukt het?
[afbeelding]
Aww...wat schattig, wat lief..
[afbeelding]
Volgens mij hebben jullie het wel jaar je zin gehad..
Toen ik die pagina bekeek stond die foto er nog niet op, kan dat, dat je die later erbij ge-edit heb? Of hij was nog niet geladen, ik heb hem iig niet gezien, sorry.quote:Op maandag 21 maart 2005 18:28 schreef errrrr het volgende:
[..]
hey, niet dezelfde foto's posten hehNouja, tegelijk dan
Ja, hij was geedit. Maar bij het editten stond jou post er ook nog niet, vandaag die 'tegelijk'quote:Op maandag 21 maart 2005 18:33 schreef MrAli het volgende:
[..]
Toen ik die pagina bekeek stond die foto er nog niet op, kan dat, dat je die later erbij ge-edit heb? Of hij was nog niet geladen, ik heb hem iig niet gezien, sorry.
Ja, daarom linkte ik doodmaken en opeten ook niet, ik somde ze even op: ecologiebedreiging, jagen en vleesconsumptie..quote:Op maandag 21 maart 2005 18:24 schreef MrAli het volgende:
[..]
[..]
Ik zeg niet dat jij zegt dat het opeten zinloos is, ik probeer alleen aan je verstand te peuteren dat er een heel groot verschil zit tussen het doodmaken en opgegeten worden, of dood gemaakt worden om niets, alleen voor 'de lol'.
Opeten is net zo zinloos als afschieten. Alleen is opeten goed ingeburgerd, maar het is prima te vervangen. Mensen vinden over het algemeen een stukje vlees lekkerder, dus wordt er nog genoeg afgeslacht. Jagers vinden het afschieten van die beesten leuk. Het draait beide om plezier, vandaar de vergelijking.quote:Op maandag 21 maart 2005 18:03 schreef errrrr het volgende:
[..]
Je zegt het zelf al -> het is niet zinloos omdat je het opeet. Die jagers schieten die dieren echt alleen om de fun (en misschien eten ze ze inderdaad wel op, dat vind ik dan wel weer beter); dat is slecht.
Het is net zo lui als het afschieten van dieren d.m.v. een muisklik. Ik beweer overigens ook niet dat er iets mis is met de 'luiheid' om het bij de AH te halen.quote:En dat je nu lui zou zijn omdat je biefstukjes uit de AH eet slaat nergens op: als iedereen zou moeten 'werken' voor zijn biefstukje, zou de huidige maatschappij nooit kunnen bestaan!
Zie het nu ook ja, stond zo op de site van Ryanair. Geen idee wat voor boetes dat zijn, maar erg duur is het iig niet.quote:En check de vorige pagina, waar slaat die 'boetes' van Rome op? Verder wel leuk, maar probeer maar 'ns een leuke groep mee te krijgen...
Eindhoven Airport is minstens net zo veilig als Schiphol. Dus dat maakt echt niets uit, behalve in de luchthavenbelasting en dergelijke dan.quote:En dan Eindhoven Airport staat mij niet helemaal aan
Ken eigenlijk niet zo heel veel mensen uit Landgraaf..quote:kent iemand btw
1 Cremers J J M
Brunssummerweg 61
Landgraaf 6373 ET
045 5315625
die zat mij vanmiddag onder scheikunde te bellen... ik gok op verkeerd nummer
Ik was als enige aan de jus d'orange. De rest aan wijn, en Petra (de uitzondering) aan het bier.quote:Op maandag 21 maart 2005 18:23 schreef errrrr het volgende:
[afbeelding]
Peetra doet niet moeilijk, die zit gewoon aan het bier
Maar het ziet er gezellig uit hoor
Niet echt wederzijdse liefde denk:
[afbeelding]
Er is sowieso altijd wel een vegetarisch alternatief, tenzij je bij andere mensen eet. Opeten omdat het lekkerder is is net zo zinloos als het afschieten van dieren omdat het leuk is. Alleen is opeten toevallig 'gewoon' en afschieten 'zielig'. Dat is nou wel weer hypocriet.quote:Op maandag 21 maart 2005 18:05 schreef MrAli het volgende:
[..]
We eten hier thuis lang niet dagelijks vlees, halve vegetariërs zegmaar. Mijn moeder zal het zelden tot nooit maken en eet het ook liever niet, maar als het erbij zit bij wat ze krijgt eet ze het wel. Indien er geen keus is voor vegataries eten.
En als je het opeet noem ik het niet zinloos. Dieren afschieten / afslachten voor je lol is wel zinloos.
hahaha, dat is wel een hele vage en slome houding.quote:Op maandag 21 maart 2005 18:13 schreef MrAli het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk vragen om commentaar..
Lekkere houding..
[afbeelding]
Teleurgesteld..?
[afbeelding]
Ja, het lukte primaquote:Op maandag 21 maart 2005 18:26 schreef MrAli het volgende:
Lukt het?
[afbeelding]
Aww...wat schattig, wat lief..
[afbeelding]
Volgens mij hebben jullie het wel jaar je zin gehad..
Net zei je iets anders, namelijk dat het schijnheilig was om het neerschieten van dieren vanachter je pc erger te vinden dan het wild jagen. Dat is een heel ander punt en bovendien onzin.quote:Op maandag 21 maart 2005 18:13 schreef -Mzraki- het volgende:
Klopt, ik ga mezelf niet eindeloos herhalen, met dat tweede stukje reageerde ik op de discussie die uit Ali's nieuwspost voortvloeide.quote:Op maandag 21 maart 2005 18:55 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Net zei je iets anders, namelijk dat het schijnheilig was om het neerschieten van dieren vanachter je pc erger te vinden dan het wild jagen. Dat is een heel ander punt en bovendien onzin.
Het is gewoon veel gemakkelijker om vanuit je luie stoel beesten af te schieten, dan dat je daadwerkelijk op jacht gaat. Online afslachten lijkt me dan ook geen goede ontwikkeling. Dus vrij logisch dat men daar niet zo blij mee is.quote:Op maandag 21 maart 2005 18:59 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Klopt, ik ga mezelf niet eindeloos herhalen, met dat tweede stukje reageerde ik op de discussie die uit Ali's nieuwspost voortvloeide.
Maar vertel, hoezo is het onzin om af te geven op de mensen die na het lezen van dat nieuwsbericht opeens een pruillipje kregen?
Ja natuurlijk, maar daar gaat het hier toch niet om? Al die boomhuggers lopen nu te bitchen dat het zo zielig is voor die beestjes, maar die merken helemaal geen verschil, of ze nu door een webcam of gewoon een telescoop worden bekeken, ze blijven die blauwe boon in hun kopske krijgen.quote:Op maandag 21 maart 2005 19:01 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Het is gewoon veel gemakkelijker om vanuit je luie stoel beesten af te schieten, dan dat je daadwerkelijk op jacht gaat. Online afslachten lijkt me dan ook geen goede ontwikkeling. Dus vrij logisch dat men daar niet zo blij mee is.
Het wordt inderdaad niet zieliger op, maar er worden er wel méér door afgeschoten. Dus dan is het niet okay. Daar is niets hypocriets aan.quote:Op maandag 21 maart 2005 19:05 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, maar daar gaat het hier toch niet om? Al die boomhuggers lopen nu te bitchen dat het zo zielig is voor die beestjes, maar die merken helemaal geen verschil, of ze nu door een webcam of gewoon een telescoop worden bekeken, ze blijven die blauwe boon in hun kopske krijgen.
Dus, in die zin is opmerken dat het zielig is inconsequent.
Die paar honderd extra jagertjes zullen heus niet zo'n significant verschil maken op de vele honderduizendenden rednecks, maargoed, het worden er idd wel meer.quote:Op maandag 21 maart 2005 19:07 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Het wordt inderdaad niet zieliger op, maar er worden er wel méér door afgeschoten. Dus dan is het niet okay. Daar is niets hypocriets aan.
Daar moet je idd wel heel hard sorry voor zeggenquote:
Sorry hoor.quote:Op maandag 21 maart 2005 19:09 schreef DearPrudence het volgende:
He, hou nou maar eens op. Jullie zijn het niet met elkaar eens, ik al helemaal niet met jullie, en jullie gaan maar door, debatteer het anders maar ergens anders of in het echt.
Oh, ok, is mij even ontgaan..quote:Ja kees, ze zijn allemaal 17 geworden.
Dat kan je ook anders interpreteren, maar goed.quote:Op maandag 21 maart 2005 19:12 schreef errrrr het volgende:
[..]
Daar moet je idd wel heel hard sorry voor zeggen
En op die foto van jou / petra kijk jij een beetje 'doe niet zo vies!'
Juist, ik ga iets nuttigs doenquote:Op maandag 21 maart 2005 19:09 schreef DearPrudence het volgende:
He, hou nou maar eens op. Jullie zijn het niet met elkaar eens, ik al helemaal niet met jullie, en jullie gaan maar door, debatteer het anders maar ergens anders of in het echt.
Ik ben nog zo jongquote:Ja kees, ze zijn allemaal 17 geworden.
Ik kan het fout hebben hoor, maar volgens mij is het niet-eten van vlees later "ingeburgerd" dan het wel eten van vleesquote:Op maandag 21 maart 2005 18:50 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Opeten is net zo zinloos als afschieten. Alleen is opeten goed ingeburgerd, maar het is prima te vervangen. Mensen vinden over het algemeen een stukje vlees lekkerder, dus wordt er nog genoeg afgeslacht. Jagers vinden het afschieten van die beesten leuk. Het draait beide om plezier, vandaar de vergelijking.
Dat staat er volgens mij ook.quote:Op maandag 21 maart 2005 19:27 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Ik kan het fout hebben hoor, maar volgens mij is het niet-eten van vlees later "ingeburgerd" dan het wel eten van vlees
stiekem kun je het ook wel doen hoorquote:Op maandag 21 maart 2005 19:18 schreef -Mzraki- het volgende:
Eduard met keihard Bullaka Bullaka van Ali G op, was wel leuk, maar dat wil ik stiekem ook, autorijden
.
Indien morgen ochtend de zon weer schijnt: tijd voor de lentejasquote:Op maandag 21 maart 2005 20:28 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Blekkies lentegedicht
Blekkie liet zich vallen in een zonnestraal en draaide
op haar rug — vier pootjes de lucht in.
Ze dichtte:
Hallo zon
Hier is mijn buik
http://www.vandenb.com/
Thanks..quote:
Vlees is niet helemaal te vervangen, de benodigde eiwitten misschien wel, maar er zijn zal stoffen die je nergens anders vind.quote:Op maandag 21 maart 2005 18:52 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Er is sowieso altijd wel een vegetarisch alternatief, tenzij je bij andere mensen eet. Opeten omdat het lekkerder is is net zo zinloos als het afschieten van dieren omdat het leuk is. Alleen is opeten toevallig 'gewoon' en afschieten 'zielig'. Dat is nou wel weer hypocriet.
Geeft niets, je staat er wel grappig op en bij..quote:Op maandag 21 maart 2005 18:54 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
hahaha, dat is wel een hele vage en slome houding.
Beetje..
quote:[..]
Ja, het lukte prima
Danku..
Er zijn carnivoren (vleeseters) en herbivoren (planteneters) in de natuur, dus dat de rest van de natuur het ook doet is grote onzin. Overigens is vlees prima te vervangen, ben wel benieuwd welke stoffen dat volgens jou niet zouden zijn. Oh, we mogen hier trouwens niet meer over discussieren..quote:Op maandag 21 maart 2005 20:58 schreef MrAli het volgende:
[..]
Vlees is niet helemaal te vervangen, de benodigde eiwitten misschien wel, maar er zijn zal stoffen die je nergens anders vind.
En het eten van vlees is niet toevallig gewoon, de rest van de natuur doet het ook, daar is het eten, en gegeten worden.
Muwhaha, ik moet in de zomervakantie maar eens mijn theorie gaan halen, dan kan ik voor de Kerst mijn rijbewijs hebben, en dan helpen mee karren naar Oostenrijk, daar heb ik pas zin in..quote:Op maandag 21 maart 2005 19:18 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Juist, ik ga iets nuttigs doen.
[..]
Ik ben nog zo jong.
Zag vandaag ook Eduard en Robert wegrijden, in hun auto's.
Eduard met keihard Bullaka Bullaka van Ali G op, was wel leuk, maar dat wil ik stiekem ook, autorijden
.
quote:Op maandag 21 maart 2005 20:58 schreef MrAli het volgende:
[..]
Vlees is niet helemaal te vervangen, de benodigde eiwitten misschien wel, maar er zijn zal stoffen die je nergens anders vind.
Daar heb je gelijk in, maar wij mogen ons op de borst kloppen met het feit dat wij geen vlees meer hóeven te eten. Dit alles staat buiten kijf en is ook totaal niet interessant om over te praten.quote:En het eten van vlees is niet toevallig gewoon, de rest van de natuur doet het ook, daar is het eten, en gegeten worden.
Laat ik het anders zeggen, 'een groot gedeelte van de natuur'.quote:Op maandag 21 maart 2005 21:01 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Er zijn carnivoren (vleeseters) en herbivoren (planteneters) in de natuur, dus dat de rest van de natuur het ook doet is grote onzin. Overigens is vlees prima te vervangen, ben wel benieuwd welke stoffen dat volgens jou niet zouden zijn.
Dit is dus ook mijn laatste post die ik hieraan besteed, naar mijn pa, eten, misschien met vlees, misschien zonder vlees...quote:Oh, we mogen hier trouwens niet meer over discussieren..
Probleem is dat de meeste mensen het niet goed vervangen én het is gewoon lekker. Dat je lui zou zijn als je vlees eet slaat nergens op, dat er misschien etische bezwaren zijn wel, maar dat is persoonlijk -> niet echt een discussiepunt.quote:Op maandag 21 maart 2005 21:09 schreef -Mzraki- het volgende:
[..], de enige stof die alleen in dierlijke producten voorkomt is vitamine B12, maar dat geldt alleen voor veganisten, die moeten dus vitaminesupplementen slikken, verder praat je inderdaad poep.
Agreequote:[..]
Daar heb je gelijk in, maar wij mogen ons op de borst kloppen met het feit dat wij geen vlees meer hóeven te eten. Dit alles staat buiten kijf en is ook totaal niet interessant om over te praten.
Evengoed had Esmé hier al een discussieverbodstempel op gezet, dús,.
Sinds ik het met haar eens ben dat dit nergens over gaatquote:Op maandag 21 maart 2005 21:15 schreef errrrr het volgende:
AgreeMaar sinds wanneer is Esmé's wil heilig?
Dat is waar. Het is dat Mr. Ali er weer over begon.quote:Op maandag 21 maart 2005 21:17 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Sinds ik het met haar eens ben dat dit nergens over gaat.
Ik ben reeds crew, dus, het is aan jouquote:Op maandag 21 maart 2005 21:26 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Nieuwe moderator gezocht voor SES
Iemand die wel in de crew wil infiltreren?
Ach, ik ben op zich wel vaak genoeg aanwezig in SES, maar 'topics in goede banen leiden' en 'iniatieven bedenken' is weer een ander verhaal.quote:Op maandag 21 maart 2005 21:28 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ik ben reeds crew, dus, het is aan jou.
quote:Only a few minutes from the center of Rome, in the residential area of Montesacro, the Ars Hotel welcomes its guests in a warm and refined atmosphere.
Zouden ze het erg vinden als we, zoals in Berlijn, er dan met z'n vijfen gaan slapen?quote:Op maandag 21 maart 2005 21:43 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Sorry, blijf aan de gang met linkjes strooien, maar dit hotel wilde ik jullie toch niet onthouden:
Ars Hotel 4 Sterren
Via Monte Altissimo 20-24, 00141 Rome
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Beschikbare kamers van Zo 21 Aug 2005, tot Za 27 Aug 2005
Double Room ¤ 420 (= slechts 210 per persoon voor 6 dagen)
Linkje naar officiële site met faciliteiten en dergelijke. Ziet er keurig uit, zo op het eerste gezicht.
Wist je dat niet? Tss..quote:Op maandag 21 maart 2005 21:15 schreef errrrr het volgende:
-knip-
AgreeMaar sinds wanneer is Esmé's wil heilig?
-knip-
Jaja, sure, nu is het allemaal mijn schuld zeker..quote:Op maandag 21 maart 2005 21:19 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Dat is waar. Het is dat Mr. Ali er weer over begon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |