over spelletjes gesproken... Driv3r vind ik maar helemaal niets... de besturing vind ik compleet waardeloosquote:Op zaterdag 19 maart 2005 17:34 schreef MrAli het volgende:
[..]
Precies, maar wel jammer dat je dan zoiets krijgt..
Maar misschien vind jij het wel leuk, ik hoop het iig voor je..
Tsja, ik heb er lang naar uit gekeken, en vlak voor de release nokte mijn bak ermee, dus nja, ik ben inmiddels al op ongeveer 50% met downloaden. En wat betreft besturing, daar valt aan te wennen..quote:Op zaterdag 19 maart 2005 17:56 schreef il_mostro het volgende:
[..]
over spelletjes gesproken... Driv3r vind ik maar helemaal niets... de besturing vind ik compleet waardeloosmaar ja wie weet vind jij dat spel juist wel weer leuk
![]()
Volgens mij kon sowieso de 2e set wel een stuk beter. Verder wel een paar mooie duiken gezien, van jou onder andere. Dat hebben jullie dan trouwens nog aardig lang volgehouden daar in de kantine.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 18:25 schreef -Mzraki- het volgende:
Zo, weer 4-0 gewonnen. Onder toezicht van Kees.
Ik speelde in het begin echt uitermate slecht, vooral aanval ging bagger. 3e en 4e set gingen al beter, zeker verdedigend ging het goed, nog een paar leuke aanvallen gehad, dus ik ben wel blij.
Tot 18:15 daar in de kantine gezeten, erg, erg gezellig.
Ja, ik heb een paar keer leuk gevlogenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:06 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Volgens mij kon sowieso de 2e set wel een stuk beter. Verder wel een paar mooie duiken gezien, van jou onder andere. Dat hebben jullie dan trouwens nog aardig lang volgehouden daar in de kantine.
Frikandellentoernooi is vanavond dacht ik, dus die zullen allemaal nu al wel flink bezopen zijn..quote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:09 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ja, ik heb een paar keer leuk gevlogen. 2e set ging idd gewoon erg slecht. In de kantine zitten is onze specialiteit, naar het schijnt
, we gaan meestal pas weg als de zaalvoetballers allemaal lam beginnen te worden.
Ik heb Rick daar trouwens ook nog gezien, flink aan het pilsen.
Klopt ja, Rick zei als zo van: "Jaaah, normaal drinken we niet tussen de wedstrijden hôôr, maar nu is het tournooi, dus ja..."quote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:12 schreef MrAli het volgende:
[..]
Frikandellentoernooi is vanavond dacht ik, dus die zullen allemaal nu al wel flink bezopen zijn..
Hmm, wist niet dat Rick ook aan zaalvoetbal deed, maarjah, zo leer je nog eens wat..quote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:13 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Klopt ja, Rick zei als zo van: "Jaaah, normaal drinken we niet tussen de wedstrijden hôôr, maar nu is het tournooi, dus ja...".
Volgens mij heb ik hem iets horen zeggen over dat hij in moest vallen over iemand die geblesseerd was ofzo, maar hij liep nog in z'n gewone kleren, dus ik weet het allemaal nietquote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:16 schreef MrAli het volgende:
[..]
Hmm, wist niet dat Rick ook aan zaalvoetbal deed, maarjah, zo leer je nog eens wat..
En een toernooi kan je dat echt niet noemen waarschijnlijk, gelukkig ben ik nooit bij dat soort onzin, want daar vind ik niets aan. Maar ik denk dat het veel lijkt op Tholen. Dat is officieel een voetbaltoernooi in Zeeland, maar dat is zuipen, en af en toe eens een trap tegen een bal proberen te geven. Ipv een leuk toernooi, met een biertje na afloop.
vanmiddag was ie gewoon mee te voetballen... en kan wel kloppe Ben was geblesseerd dus die deed niet mee... maar ja rick kennende viel hij in om het bier te drinken en frikandelle te eten... met het idee van "niemand heeft mij wat verteld over mee doen met het voetballe zelf"quote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:22 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik hem iets horen zeggen over dat hij in moest vallen over iemand die geblesseerd was ofzo, maar hij liep nog in z'n gewone kleren, dus ik weet het allemaal niet.
Foto, foto, foto..quote:Op zaterdag 19 maart 2005 20:47 schreef DearPrudence het volgende:
mijn. haar. is. rood.
Juist, dat was idd lekkerquote:Op zondag 20 maart 2005 04:53 schreef MrAli het volgende:
Zo, was weer gezellig, de eitjes waren lekker, en iedereen is weer m'n huis uit gekicked..
Pitten..
uhmm tja iets voor 11:30 denk ik.... om 11:45 was de bespreking enzo toch? ...quote:Op zaterdag 19 maart 2005 21:41 schreef MrAli het volgende:
Voordat ik het vergeet, Niels (Witte), hoe laat ben jij hier morgenochtend? Ruben zie ik nog wel, maar indien niet, geldt die vraag voor jou ook..
Wel aardig, die Alwin en Niels hadden de extreem-rustige kant, Hans en ik zaten aan de hoofdingang, wij hadden het dus wel weer uberdruk, maar dat was wel leuk,quote:Op zondag 20 maart 2005 17:41 schreef DearPrudence het volgende:
Lijkt me geweldig mooi, maar ik vind dat je voor Rome wel wat langer dan een weekje mag blijven.
Btw. hoe was het werken vandaag?
Tja, dat is waar, maar er moet ook nog een beetje rekening gehouden worden met de financiën..quote:Op zondag 20 maart 2005 17:41 schreef DearPrudence het volgende:
Lijkt me geweldig mooi, maar ik vind dat je voor Rome wel wat langer dan een weekje mag blijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |