over spelletjes gesproken... Driv3r vind ik maar helemaal niets... de besturing vind ik compleet waardeloosquote:Op zaterdag 19 maart 2005 17:34 schreef MrAli het volgende:
[..]
Precies, maar wel jammer dat je dan zoiets krijgt..
Maar misschien vind jij het wel leuk, ik hoop het iig voor je..
Tsja, ik heb er lang naar uit gekeken, en vlak voor de release nokte mijn bak ermee, dus nja, ik ben inmiddels al op ongeveer 50% met downloaden. En wat betreft besturing, daar valt aan te wennen..quote:Op zaterdag 19 maart 2005 17:56 schreef il_mostro het volgende:
[..]
over spelletjes gesproken... Driv3r vind ik maar helemaal niets... de besturing vind ik compleet waardeloosmaar ja wie weet vind jij dat spel juist wel weer leuk
![]()
Volgens mij kon sowieso de 2e set wel een stuk beter. Verder wel een paar mooie duiken gezien, van jou onder andere. Dat hebben jullie dan trouwens nog aardig lang volgehouden daar in de kantine.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 18:25 schreef -Mzraki- het volgende:
Zo, weer 4-0 gewonnen. Onder toezicht van Kees.
Ik speelde in het begin echt uitermate slecht, vooral aanval ging bagger. 3e en 4e set gingen al beter, zeker verdedigend ging het goed, nog een paar leuke aanvallen gehad, dus ik ben wel blij.
Tot 18:15 daar in de kantine gezeten, erg, erg gezellig.
Ja, ik heb een paar keer leuk gevlogenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:06 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Volgens mij kon sowieso de 2e set wel een stuk beter. Verder wel een paar mooie duiken gezien, van jou onder andere. Dat hebben jullie dan trouwens nog aardig lang volgehouden daar in de kantine.
Frikandellentoernooi is vanavond dacht ik, dus die zullen allemaal nu al wel flink bezopen zijn..quote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:09 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ja, ik heb een paar keer leuk gevlogen. 2e set ging idd gewoon erg slecht. In de kantine zitten is onze specialiteit, naar het schijnt
, we gaan meestal pas weg als de zaalvoetballers allemaal lam beginnen te worden.
Ik heb Rick daar trouwens ook nog gezien, flink aan het pilsen.
Klopt ja, Rick zei als zo van: "Jaaah, normaal drinken we niet tussen de wedstrijden hôôr, maar nu is het tournooi, dus ja..."quote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:12 schreef MrAli het volgende:
[..]
Frikandellentoernooi is vanavond dacht ik, dus die zullen allemaal nu al wel flink bezopen zijn..
Hmm, wist niet dat Rick ook aan zaalvoetbal deed, maarjah, zo leer je nog eens wat..quote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:13 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Klopt ja, Rick zei als zo van: "Jaaah, normaal drinken we niet tussen de wedstrijden hôôr, maar nu is het tournooi, dus ja...".
Volgens mij heb ik hem iets horen zeggen over dat hij in moest vallen over iemand die geblesseerd was ofzo, maar hij liep nog in z'n gewone kleren, dus ik weet het allemaal nietquote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:16 schreef MrAli het volgende:
[..]
Hmm, wist niet dat Rick ook aan zaalvoetbal deed, maarjah, zo leer je nog eens wat..
En een toernooi kan je dat echt niet noemen waarschijnlijk, gelukkig ben ik nooit bij dat soort onzin, want daar vind ik niets aan. Maar ik denk dat het veel lijkt op Tholen. Dat is officieel een voetbaltoernooi in Zeeland, maar dat is zuipen, en af en toe eens een trap tegen een bal proberen te geven. Ipv een leuk toernooi, met een biertje na afloop.
vanmiddag was ie gewoon mee te voetballen... en kan wel kloppe Ben was geblesseerd dus die deed niet mee... maar ja rick kennende viel hij in om het bier te drinken en frikandelle te eten... met het idee van "niemand heeft mij wat verteld over mee doen met het voetballe zelf"quote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:22 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik hem iets horen zeggen over dat hij in moest vallen over iemand die geblesseerd was ofzo, maar hij liep nog in z'n gewone kleren, dus ik weet het allemaal niet.
Foto, foto, foto..quote:Op zaterdag 19 maart 2005 20:47 schreef DearPrudence het volgende:
mijn. haar. is. rood.
Juist, dat was idd lekkerquote:Op zondag 20 maart 2005 04:53 schreef MrAli het volgende:
Zo, was weer gezellig, de eitjes waren lekker, en iedereen is weer m'n huis uit gekicked..
Pitten..
uhmm tja iets voor 11:30 denk ik.... om 11:45 was de bespreking enzo toch? ...quote:Op zaterdag 19 maart 2005 21:41 schreef MrAli het volgende:
Voordat ik het vergeet, Niels (Witte), hoe laat ben jij hier morgenochtend? Ruben zie ik nog wel, maar indien niet, geldt die vraag voor jou ook..
Wel aardig, die Alwin en Niels hadden de extreem-rustige kant, Hans en ik zaten aan de hoofdingang, wij hadden het dus wel weer uberdruk, maar dat was wel leuk,quote:Op zondag 20 maart 2005 17:41 schreef DearPrudence het volgende:
Lijkt me geweldig mooi, maar ik vind dat je voor Rome wel wat langer dan een weekje mag blijven.
Btw. hoe was het werken vandaag?
Tja, dat is waar, maar er moet ook nog een beetje rekening gehouden worden met de financiën..quote:Op zondag 20 maart 2005 17:41 schreef DearPrudence het volgende:
Lijkt me geweldig mooi, maar ik vind dat je voor Rome wel wat langer dan een weekje mag blijven.
ach ja voor een keertje was het wel te doenquote:Op zondag 20 maart 2005 17:46 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Wel aardig, die Alwin en Niels hadden de extreem-rustige kant, Hans en ik zaten aan de hoofdingang, wij hadden het dus wel weer uberdruk, maar dat was wel leuk,.
Die hele weg dichtgezet enzo, af en toe even open doen voor een auto die er doorheen mocht enzo, wel aardig..
Das wel minder, maar volgend jaar vast wel weer een bedrijvendag..quote:Op zondag 20 maart 2005 18:23 schreef DearPrudence het volgende:
'snif' Ik baal echt dat ik er niet was, want het oefenen van toneel ging dus ook echt zo slecht, echt compleet tijdverspilling.
Nouja, ik vond het leuker (/relaxter) dan de HEMAquote:Op zondag 20 maart 2005 18:36 schreef il_mostro het volgende:
[..]
ach ja voor een keertje was het wel te doenen het salaris kan er ook mee door
![]()
Niet van stoompoort-vliegwiel hoor, dat slaan we minimaal 1 jaar over...quote:Op zondag 20 maart 2005 19:02 schreef MrAli het volgende:
Das wel minder, maar volgend jaar vast wel weer een bedrijvendag..
Je kan beter clown worden..quote:Op maandag 21 maart 2005 11:00 schreef errrrr het volgende:
[..]
Nouja, ik vond het leuker (/relaxter) dan de HEMAen het verdient stukken beter
Zullen we gaan adverteren als 'professionele wegafzetters'
![]()
Ach, dit nieuws is sowieso al maanden oud. Daarbij vind ik het een beetje hypocriet om hier dan zo moeilijk over te doen. Want wat is nu het werkelijke verschil tussen het online jagen en het echte, gewone jagen? Tja, nu kunnen ook mensen die niet in hun eigen land mogen jagen dat ook doen, maar dat hadden ze ook op vakantie kunnen doen.quote:Op maandag 21 maart 2005 12:04 schreef MrAli het volgende:
Een zeer goede benadering van het toppunt van zieligheid:
Levende dieren afschieten met muisklik
Jagen zou idd sowieso al verboden moeten worden, het is gewoon pure moord, en compleet zinloos. Maar dat ze er dan ook nog eens niets voor willen doen, pure luiheid..quote:Op maandag 21 maart 2005 12:14 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ach, dit nieuws is sowieso al maanden oud. Daarbij vind ik het een beetje hypocriet om hier dan zo moeilijk over te doen. Want wat is nu het werkelijke verschil tussen het online jagen en het echte, gewone jagen? Tja, nu kunnen ook mensen die niet in hun eigen land mogen jagen dat ook doen, maar dat hadden ze ook op vakantie kunnen doen.
Verbied dan gewoon ál het recreatief jagen, en ga hier niet om lopen miepen.
Niet helemaal mee eens. De drempel om daadwerkelijk met een jachtgeweer een je hand wilde zwijnen de gaan afschieten is een stuk groter dan een muisklik veilig achter je pc'tje. Dit zou weleens een hoop levens kunnen kosten van (onschuldige) dieren. Dus zo hypocriet is het niet.quote:Op maandag 21 maart 2005 12:14 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ach, dit nieuws is sowieso al maanden oud. Daarbij vind ik het een beetje hypocriet om hier dan zo moeilijk over te doen. Want wat is nu het werkelijke verschil tussen het online jagen en het echte, gewone jagen? Tja, nu kunnen ook mensen die niet in hun eigen land mogen jagen dat ook doen, maar dat hadden ze ook op vakantie kunnen doen.
Verbied dan gewoon ál het recreatief jagen, en ga hier niet om lopen miepen.
Het afslachten van miljoenen dieren in de bio-industrie is net zo goed pure moord en in principe ook net zo zinloos. Overigens, hoeveel moeite doe jij voor je biefstukje, is dat ook niet erg lui dan?quote:Op maandag 21 maart 2005 15:04 schreef MrAli het volgende:
[..]
Jagen zou idd sowieso al verboden moeten worden, het is gewoon pure moord, en compleet zinloos. Maar dat ze er dan ook nog eens niets voor willen doen, pure luiheid..
Je zegt het zelf al -> het is niet zinloos omdat je het opeet. Die jagers schieten die dieren echt alleen om de fun (en misschien eten ze ze inderdaad wel op, dat vind ik dan wel weer beter); dat is slecht. En dat je nu lui zou zijn omdat je biefstukjes uit de AH eet slaat nergens op: als iedereen zou moeten 'werken' voor zijn biefstukje, zou de huidige maatschappij nooit kunnen bestaan!quote:Op maandag 21 maart 2005 17:50 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Het afslachten van miljoenen dieren in de bio-industrie is net zo goed pure moord en in principe ook net zo zinloos. Overigens, hoeveel moeite doe jij voor je biefstukje, is dat ook niet erg lui dan?
We eten hier thuis lang niet dagelijks vlees, halve vegetariërs zegmaar. Mijn moeder zal het zelden tot nooit maken en eet het ook liever niet, maar als het erbij zit bij wat ze krijgt eet ze het wel. Indien er geen keus is voor vegataries eten.quote:Op maandag 21 maart 2005 17:50 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Het afslachten van miljoenen dieren in de bio-industrie is net zo goed pure moord en in principe ook net zo zinloos. Overigens, hoeveel moeite doe jij voor je biefstukje, is dat ook niet erg lui dan?
Wij hebben elke dag vlees, en dat vind ik wel goed eigenlijk... Jammer genoeg niet elke dag kwaliteits-vlees, maarja, je kan niet alles hebbenquote:Op maandag 21 maart 2005 18:05 schreef MrAli het volgende:
[..]
We eten hier thuis lang niet dagelijks vlees, halve vegetariërs zegmaar. Mijn moeder zal het zelden tot nooit maken en eet het ook liever niet, maar als het erbij zit bij wat ze krijgt eet ze het wel. Indien er geen keus is voor vegataries eten.
En als je het opeet noem ik het niet zinloos. Dieren afschieten / afslachten voor je lol is wel zinloos.
Dat is natuurlijk vragen om commentaar..quote:Op maandag 21 maart 2005 17:56 schreef DearPrudence het volgende:
Ohja, foto's van Anouschka & Petra's feestje afgelopen vrijdag.
http://groups.msn.com/Weblog-Fotos/_whatsnew.msnw
No Comment S.V.P
Wat voor reden dan? Dat je je lolletje heb, alhoewel ik niet de lol ervan inzie, dat is geen reden als je het tegenover het afschieten van dieren zet.quote:Op maandag 21 maart 2005 18:09 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Wij hebben elke dag vlees, en dat vind ik wel goed eigenlijk... Jammer genoeg niet elke dag kwaliteits-vlees, maarja, je kan niet alles hebben
verder is dat afschieten voor de lol niet zinloos, het heeft wel een reden dat ze dat doen. Maar dat maakt het niet minder barbaars / zielig
Ik heb er persoonlijk geen probleem meequote:Op maandag 21 maart 2005 18:13 schreef -Mzraki- het volgende:
Jullie zijn allemaal zo hypocriet als de pest, goh goh, wat is het toch zo zielig voor die beestjes, ze gaan dood, we maken ze dood, we eten ze op. En jullie doen er allemaal net zo hard aan mee.
Doe dan zoals mij, accepteer het en leg je er maar bij neer.
Of doe het als m'n zus; wordt veganist en ga bij een één of ander dierenguerillafront.
Als je ze opeet is het niet zinloos, dat maakt een behoorlijk verschil!quote:Op maandag 21 maart 2005 18:13 schreef -Mzraki- het volgende:
Jullie zijn allemaal zo hypocriet als de pest, goh goh, wat is het toch zo zielig voor die beestjes, ze gaan dood, we maken ze dood, we eten ze op. En jullie doen er allemaal net zo hard aan mee.
Doe dan zoals mij, accepteer het en leg je er maar bij neer.
Of doe het als m'n zus; wordt veganist en ga bij een één of ander dierenguerillafront.
quote:
amuzement ja, en eventueel een goedkope voedselsuply, maar dat is nu niet het geval...quote:Op maandag 21 maart 2005 18:14 schreef MrAli het volgende:
[..]
Wat voor reden dan? Dat je je lolletje heb, alhoewel ik niet de lol ervan inzie, dat is geen reden als je het tegenover het afschieten van dieren zet.
Verdomme, waar zeg ik dan verdomme dat het opeten ervan wel zinloos is? Leer nou eindelijk eens lezen voor je wat post.quote:Op maandag 21 maart 2005 18:15 schreef MrAli het volgende:
[..]
Als je ze opeet is het niet zinloos, dat maakt een behoorlijk verschil!
Maar zoals je het nu zegt zou het je ook niet uitmaken als ik je morgen op school ook maar doodschiet, je gaat immers toch dood.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |