abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 20 maart 2005 @ 18:36:50 #226
51061 il_mostro
- Metallica -
pi_25616115
quote:
Op zondag 20 maart 2005 17:46 schreef -Mzraki- het volgende:

[..]

Wel aardig, die Alwin en Niels hadden de extreem-rustige kant, Hans en ik zaten aan de hoofdingang, wij hadden het dus wel weer uberdruk, maar dat was wel leuk, .

Die hele weg dichtgezet enzo, af en toe even open doen voor een auto die er doorheen mocht enzo, wel aardig. .
ach ja voor een keertje was het wel te doen en het salaris kan er ook mee door
The show is through the metal is gone, It is time to hit the road, Another town Another gig, Again we will explode, Hotel rooms and motorways, Life out here is raw, But we will never stop, We will never quit, cause we are Metallica
  zondag 20 maart 2005 @ 19:02:09 #227
98665 MrAli
A.K.A. 'Immortal Ali'
pi_25616632
quote:
Op zondag 20 maart 2005 18:23 schreef DearPrudence het volgende:
'snif' Ik baal echt dat ik er niet was, want het oefenen van toneel ging dus ook echt zo slecht, echt compleet tijdverspilling.
Das wel minder, maar volgend jaar vast wel weer een bedrijvendag..
# "Een niet opgeruimde kamer en bureau vol troep is het kenmerk van een genie!"
# "Winnen is belangrijker dan meedoen!"
# "Alles wat niet mag is leuk om wel te doen!"
# Hendrik Johannes Cruijff
  maandag 21 maart 2005 @ 11:00:01 #228
42436 errrrr
aka HaQDaQ
pi_25630295
quote:
Op zondag 20 maart 2005 18:36 schreef il_mostro het volgende:

[..]

ach ja voor een keertje was het wel te doen en het salaris kan er ook mee door
Nouja, ik vond het leuker (/relaxter) dan de HEMA en het verdient stukken beter Zullen we gaan adverteren als 'professionele wegafzetters'
"What a splendid head, yet no brain."
"Why use Windows when there is a door?"
pi_25630450
quote:
Op zondag 20 maart 2005 19:02 schreef MrAli het volgende:
Das wel minder, maar volgend jaar vast wel weer een bedrijvendag..
Niet van stoompoort-vliegwiel hoor, dat slaan we minimaal 1 jaar over...
De meeste tesselaars hebben het nu wel gezien, en komen dus volgend jaar niet bv.
pi_25630482
quote:
Op maandag 21 maart 2005 11:00 schreef errrrr het volgende:

[..]

Nouja, ik vond het leuker (/relaxter) dan de HEMA en het verdient stukken beter Zullen we gaan adverteren als 'professionele wegafzetters'
Je kan beter clown worden..
betaald beter
  maandag 21 maart 2005 @ 12:04:10 #231
98665 MrAli
A.K.A. 'Immortal Ali'
pi_25631830
Een zeer goede benadering van het toppunt van zieligheid:

Levende dieren afschieten met muisklik
pi_25632068
quote:
Op maandag 21 maart 2005 12:04 schreef MrAli het volgende:
Een zeer goede benadering van het toppunt van zieligheid:

Levende dieren afschieten met muisklik
Ach, dit nieuws is sowieso al maanden oud. Daarbij vind ik het een beetje hypocriet om hier dan zo moeilijk over te doen. Want wat is nu het werkelijke verschil tussen het online jagen en het echte, gewone jagen? Tja, nu kunnen ook mensen die niet in hun eigen land mogen jagen dat ook doen, maar dat hadden ze ook op vakantie kunnen doen.

Verbied dan gewoon ál het recreatief jagen, en ga hier niet om lopen miepen.
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
  maandag 21 maart 2005 @ 15:04:29 #233
98665 MrAli
A.K.A. 'Immortal Ali'
pi_25635664
quote:
Op maandag 21 maart 2005 12:14 schreef -Mzraki- het volgende:

[..]

Ach, dit nieuws is sowieso al maanden oud. Daarbij vind ik het een beetje hypocriet om hier dan zo moeilijk over te doen. Want wat is nu het werkelijke verschil tussen het online jagen en het echte, gewone jagen? Tja, nu kunnen ook mensen die niet in hun eigen land mogen jagen dat ook doen, maar dat hadden ze ook op vakantie kunnen doen.

Jagen zou idd sowieso al verboden moeten worden, het is gewoon pure moord, en compleet zinloos. Maar dat ze er dan ook nog eens niets voor willen doen, pure luiheid..
pi_25636229
gdv! Dat dat mag! OMG!

Dan kun je toch net zo makkelijk een computerspelletje spelen?

I am shocked.
pi_25639781
quote:
Op maandag 21 maart 2005 12:14 schreef -Mzraki- het volgende:

[..]

Niet helemaal mee eens. De drempel om daadwerkelijk met een jachtgeweer een je hand wilde zwijnen de gaan afschieten is een stuk groter dan een muisklik veilig achter je pc'tje. Dit zou weleens een hoop levens kunnen kosten van (onschuldige) dieren. Dus zo hypocriet is het niet.
"There are no short cuts to any place worth going"
- Beverly Sills
pi_25639822
quote:
Op maandag 21 maart 2005 15:04 schreef MrAli het volgende:

[..]

Jagen zou idd sowieso al verboden moeten worden, het is gewoon pure moord, en compleet zinloos. Maar dat ze er dan ook nog eens niets voor willen doen, pure luiheid..
Het afslachten van miljoenen dieren in de bio-industrie is net zo goed pure moord en in principe ook net zo zinloos. Overigens, hoeveel moeite doe jij voor je biefstukje, is dat ook niet erg lui dan?
"There are no short cuts to any place worth going"
- Beverly Sills
pi_25639990
Ohja, foto's van Anouschka & Petra's feestje afgelopen vrijdag.
http://groups.msn.com/Weblog-Fotos/_whatsnew.msnw

No Comment S.V.P
  maandag 21 maart 2005 @ 18:03:53 #238
42436 errrrr
aka HaQDaQ
pi_25640164
quote:
Op maandag 21 maart 2005 17:50 schreef Pizza_Shooter het volgende:

[..]

Het afslachten van miljoenen dieren in de bio-industrie is net zo goed pure moord en in principe ook net zo zinloos. Overigens, hoeveel moeite doe jij voor je biefstukje, is dat ook niet erg lui dan?
Je zegt het zelf al -> het is niet zinloos omdat je het opeet. Die jagers schieten die dieren echt alleen om de fun (en misschien eten ze ze inderdaad wel op, dat vind ik dan wel weer beter); dat is slecht. En dat je nu lui zou zijn omdat je biefstukjes uit de AH eet slaat nergens op: als iedereen zou moeten 'werken' voor zijn biefstukje, zou de huidige maatschappij nooit kunnen bestaan!

En check de vorige pagina, waar slaat die 'boetes' van Rome op? Verder wel leuk, maar probeer maar 'ns een leuke groep mee te krijgen...
En dan Eindhoven Airport staat mij niet helemaal aan

kent iemand btw
1 Cremers J J M
Brunssummerweg 61
Landgraaf 6373 ET
045 5315625
die zat mij vanmiddag onder scheikunde te bellen... ik gok op verkeerd nummer
  maandag 21 maart 2005 @ 18:05:16 #239
98665 MrAli
A.K.A. 'Immortal Ali'
pi_25640201
quote:
Op maandag 21 maart 2005 17:50 schreef Pizza_Shooter het volgende:

[..]

We eten hier thuis lang niet dagelijks vlees, halve vegetariërs zegmaar. Mijn moeder zal het zelden tot nooit maken en eet het ook liever niet, maar als het erbij zit bij wat ze krijgt eet ze het wel. Indien er geen keus is voor vegataries eten.
En als je het opeet noem ik het niet zinloos. Dieren afschieten / afslachten voor je lol is wel zinloos.
pi_25640306
quote:
Op maandag 21 maart 2005 18:05 schreef MrAli het volgende:

[..]

We eten hier thuis lang niet dagelijks vlees, halve vegetariërs zegmaar. Mijn moeder zal het zelden tot nooit maken en eet het ook liever niet, maar als het erbij zit bij wat ze krijgt eet ze het wel. Indien er geen keus is voor vegataries eten.
En als je het opeet noem ik het niet zinloos. Dieren afschieten / afslachten voor je lol is wel zinloos.
Wij hebben elke dag vlees, en dat vind ik wel goed eigenlijk... Jammer genoeg niet elke dag kwaliteits-vlees, maarja, je kan niet alles hebben

verder is dat afschieten voor de lol niet zinloos, het heeft wel een reden dat ze dat doen. Maar dat maakt het niet minder barbaars / zielig
  maandag 21 maart 2005 @ 18:13:16 #241
98665 MrAli
A.K.A. 'Immortal Ali'
pi_25640377
quote:
Op maandag 21 maart 2005 17:56 schreef DearPrudence het volgende:
Ohja, foto's van Anouschka & Petra's feestje afgelopen vrijdag.
http://groups.msn.com/Weblog-Fotos/_whatsnew.msnw

No Comment S.V.P
Dat is natuurlijk vragen om commentaar..

Lekkere houding..

Teleurgesteld..?

pi_25640380
Jullie zijn allemaal zo hypocriet als de pest, goh goh, wat is het toch zo zielig voor die beestjes, ze gaan dood, we maken ze dood, we eten ze op. En jullie doen er allemaal net zo hard aan mee.

Doe dan zoals mij, accepteer het en leg je er maar bij neer.

Of doe het als m'n zus; wordt veganist en ga bij een één of ander dierenguerillafront .
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_25640396
zozo, helemaal een rok aan
  maandag 21 maart 2005 @ 18:14:23 #244
98665 MrAli
A.K.A. 'Immortal Ali'
pi_25640399
quote:
Op maandag 21 maart 2005 18:09 schreef NerdoNielso het volgende:

[..]

Wij hebben elke dag vlees, en dat vind ik wel goed eigenlijk... Jammer genoeg niet elke dag kwaliteits-vlees, maarja, je kan niet alles hebben

verder is dat afschieten voor de lol niet zinloos, het heeft wel een reden dat ze dat doen. Maar dat maakt het niet minder barbaars / zielig
Wat voor reden dan? Dat je je lolletje heb, alhoewel ik niet de lol ervan inzie, dat is geen reden als je het tegenover het afschieten van dieren zet.
pi_25640425
quote:
Op maandag 21 maart 2005 18:13 schreef -Mzraki- het volgende:
Jullie zijn allemaal zo hypocriet als de pest, goh goh, wat is het toch zo zielig voor die beestjes, ze gaan dood, we maken ze dood, we eten ze op. En jullie doen er allemaal net zo hard aan mee.

Of doe het als m'n zus; wordt veganist en ga bij een één of ander dierenguerillafront .
Ik heb er persoonlijk geen probleem mee
Ik eet vlees omdat ik het lekker vind, als sommige mensen beesten willen afknallen, dan mag dat ook (tot op een zekere hoogte)...
Het online jagen vind ik ietwat overdreven... Volgens mij gaat het idee van jagen niet alleen om het afknallen van die beesten!
  maandag 21 maart 2005 @ 18:15:59 #246
98665 MrAli
A.K.A. 'Immortal Ali'
pi_25640440
quote:
Op maandag 21 maart 2005 18:13 schreef -Mzraki- het volgende:

Als je ze opeet is het niet zinloos, dat maakt een behoorlijk verschil!
Maar zoals je het nu zegt zou het je ook niet uitmaken als ik je morgen op school ook maar doodschiet, je gaat immers toch dood.
  maandag 21 maart 2005 @ 18:16:46 #247
98665 MrAli
A.K.A. 'Immortal Ali'
pi_25640455
quote:
Op maandag 21 maart 2005 18:14 schreef NerdoNielso het volgende:
zozo, helemaal een rok aan

Staat toch prima..
pi_25640457
quote:
Op maandag 21 maart 2005 18:14 schreef MrAli het volgende:

[..]

Wat voor reden dan? Dat je je lolletje heb, alhoewel ik niet de lol ervan inzie, dat is geen reden als je het tegenover het afschieten van dieren zet.
amuzement ja, en eventueel een goedkope voedselsuply, maar dat is nu niet het geval...

En btw, ik zet het niet tegenover het afschieten van dieren, ik zeg alleen dat het wel een achterliggende gedachte kan hebben.
pi_25640473
quote:
Op maandag 21 maart 2005 18:15 schreef MrAli het volgende:

[..]

Als je ze opeet is het niet zinloos, dat maakt een behoorlijk verschil!
Maar zoals je het nu zegt zou het je ook niet uitmaken als ik je morgen op school ook maar doodschiet, je gaat immers toch dood.
Verdomme, waar zeg ik dan verdomme dat het opeten ervan wel zinloos is? Leer nou eindelijk eens lezen voor je wat post.

Ík ben geen vleesfundi, dus.
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
  maandag 21 maart 2005 @ 18:23:02 #250
42436 errrrr
aka HaQDaQ
pi_25640613

Peetra doet niet moeilijk, die zit gewoon aan het bier
Maar het ziet er gezellig uit hoor

Niet echt wederzijdse liefde denk: