Hoe was het verder in Enschede?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 21:08 schreef NerdoNielso het volgende:
ik ben erachter gekomen dat je wekker op 04.45 zetten niet leuk is
Succes morgen.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 22:27 schreef errrrr het volgende:
Goed, op naar bed, moet morgen met de 7 uur boot voor de informatica olympiade in Leiden.
De kangoeroe wedstrijd van vandaag ging wel lekker btw
geinigquote:Op vrijdag 18 maart 2005 22:03 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Hoe was het verder in Enschede?
Je was toch ook mee op wintersport? Toen hebben we qua 'wekkers op verkeerde tijdstippen' wel meer meegemaakt!quote:Op vrijdag 18 maart 2005 21:08 schreef NerdoNielso het volgende:
ik ben erachter gekomen dat je wekker op 04.45 zetten niet leuk is
Ik maak hier gewoon mijn server van, is ie lekker véél sneller..quote:Op vrijdag 18 maart 2005 22:58 schreef NerdoNielso het volgende:
*zijn server wil hebben*
morgen bootje 11 uur
en hopelijk rond 15.00 weer op 't eiland
Congrats.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 10:56 schreef -Mzraki- het volgende:
M'n broertje is vandaag btw jarig, hij is 13 geworden.
Is het nog een moeilijke tegenstander, of valt dat mee? Kom sowieso wel even kijken wat jullie er van maken trouwens.quote:Ik heb hem een vlag van Slayer gegeven, die wilde hij zo graag, dus ja.
Van m'n ouders heeft hij een supermooie tas voor z'n B.C. Rich gitaar gekregen.
Vanmiddag om 15:00 moet ik volleyen in Ons Genoegen, als iemand nog zin heeft om wat ruige shit te zien: Wees welkom.
Wij staan bovenaan de lijst, op nummero 1. En zij staan helemaal onderaan de lijst, als laatste.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 12:10 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Congrats.
[..]
Is het nog een moeilijke tegenstander, of valt dat mee? Kom sowieso wel even kijken wat jullie er van maken trouwens.
Wij waren toen weer de bob de bouwers uit aan het hangen. Toch best goed, in 3,5 uur een hele wand geïsoleerd.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 12:59 schreef DearPrudence het volgende:
gefeli Ruub, Petra is vandaag ook jarig. Daar was ik dus ook vannacht om 12 uur tot 2.
Puur vakmanschap..quote:
Je kan toch gewoon iemand minder meenemen, of zie ik dat nou verkeerd?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 12:55 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Wij staan bovenaan de lijst, op nummero 1. En zij staan helemaal onderaan de lijst, als laatste.
Dus dat wordt een eitje. Vrees wel dat ik dus een set op de bank zal moeten gaan zitten aangezien we met 8 man zijn en zo Bart nog even kunnen laten spelen.
Ik wist niet dat het nog lager kon dan die zooi in Oostenrijk, die zelfs wij Nederlanders meteen zagen..quote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:55 schreef DearPrudence het volgende:
RTL4 BELSPEL: Hoeveel centen zie jij?
*:P
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 16:27 schreef MrAli het volgende:
En uhm Niels, beide Nielsen eigenlijk,
dat spel Playboy - The Mansion is niet veel, het is echt voor 99% The Sims, en voor zover ik het snap moet je dus zo'n chick versieren, nou dat lukt je nog binnen de minuut, dan is ze al verliefd op je..
Het zou zo The Sims Hot Date 2 kunnen heten, nouja, niet veel dus, jammer voor Niels Witte, en ook jammer voor Niels Boom, maar misschien kan ie er wel van leren, hoe je Silve moet versieren ofzow..
Dat heeft niets te maken met mijn post die je quotte, maar Niels,quote:Op zaterdag 19 maart 2005 16:43 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
![]()
Mijn servertje draait met het grootste gemak KDE Ali, dat doet jouw server niet
ja kan als je er zin in hebtquote:Op zaterdag 19 maart 2005 16:59 schreef MrAli het volgende:
[..]
Dat heeft niets te maken met mijn post die je quotte, maar Niels,
What the fuck moet je met KDE op een server..![]()
En buiten dat, deze bak is 10 keer sneller dan die van jou, en die kan ik ook als server (gaan) gebruiken..
Precies, maar wel jammer dat je dan zoiets krijgt..quote:Op zaterdag 19 maart 2005 17:27 schreef il_mostro het volgende:
[..]
ja kan als je er zin in hebt![]()
maar zo veel had ik niet verwacht van dat spelletje hoor, was gewoon grappig dat ik wat won![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |