quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:25 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ja, gast, álles is snel vergeleken met die bak waar je net opzat. Ik bedoel, damn
neehoor, ik ben blij voor je.
Tss, wel slecht van je hoor..quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:30 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Niet 1, 2 of 3
het is Ruben geworden
Je kan ook thuis blijven hoor..quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:31 schreef NerdoNielso het volgende:
ik ben er achter gekomen dat ik morgen met boot 6 uur naar de overkant ga. dat staat voor: WAY THE FUCKING VROEG
hmm die celeron een beetje overclocken en je merkt bijna geen verschilquote:Op donderdag 17 maart 2005 20:36 schreef MrAli het volgende:
[..]
Tsja, best wel een verschil, een 233 MHz Celeron en een AMD Athlon 64 3500+..
Een slowchattopic van de OSG De Hoge Berg op Texel..quote:
Als je dat voor elkaar krijgt ben je een held..quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:44 schreef il_mostro het volgende:
[..]
hmm die celeron een beetje overclocken en je merkt bijna geen verschil![]()
http://www.microsoft.com/windowsxp/64bit/evaluation/upgrade.mspxquote:Op donderdag 17 maart 2005 21:13 schreef MrAli het volgende:
[..]
Als je dat voor elkaar krijgt ben je een held..
Maar uhm, waar vond ik ook alweer die 64 bit Windows?
ja maar geloof niet dat er foto's opstaanquote:Op donderdag 17 maart 2005 21:17 schreef LANiGiRO het volgende:
heeft de Hoge Berg ook een website? ik zoek een foto van mevrouw van ierland ...
Nee, ik zal zo ff de videokaart drivers installeren, daar zitten trouwens facking veel cd's bij!quote:
Allready downloading!quote:Op donderdag 17 maart 2005 21:17 schreef il_mostro het volgende:
[..]
http://www.microsoft.com/windowsxp/64bit/evaluation/upgrade.mspx
of bij mij ergens in mijn windows collectie
Misschien, maar kennen we elkaar ergens van? Je woont in Leiden staat in je profiel, das niet op Texel dus..quote:Op donderdag 17 maart 2005 21:22 schreef LANiGiRO het volgende:
Geniaal ! de roosters staan online
Nu nog een plattegrond hebben
-edit-
En de de tijden
8e uur duurt tot 16:00 en jullie beginnen om 08:00 ?
Kunnen jullie mij nog iets blijer maken?
quote:Op donderdag 17 maart 2005 19:56 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ik word de vervanger.
Een zondagmiddag betaalt zonnen zie ik wel zitten,.
Heb je al een baantje voor van de zomer?quote:Op donderdag 17 maart 2005 21:33 schreef DearPrudence het volgende:
[..]jij baan inpikker.
Ik had het geld zo hard nooohooodig!
Niels, als je ooit weer zo'n baantje kan weggeven, ben ik wel geinteresseerd.![]()
Ik woon iid niet op Texel, anders had ik de tijden die bij de roosters hoorde wel compleet geweten.quote:Op donderdag 17 maart 2005 21:32 schreef MrAli het volgende:
[..]
Misschien, maar kennen we elkaar ergens van? Je woont in Leiden staat in je profiel, das niet op Texel dus..
Nee, nu snappen we het hoor..quote:Op donderdag 17 maart 2005 21:36 schreef LANiGiRO het volgende:
[..]
Ik woon iid niet op Texel, anders had ik de tijden die bij de roosters hoorde wel compleet geweten.
Maar zodra ik mijn voornaam hier zou zeggen weten jullie precies wie ik ben. Dat is ook weer niet helemaal de bedoeling.
Leiden is trouwens gelogen
Maar ik neem aan dat Niels bij de Catering werkt en dat Hans hier ook wel eens komt....
Hadden jullie laatst niet een LAN meeting (met 4 personen oid)
Maar enfin mijn liefwoont dus op Texel en zit allicht op de OSG
Neeeheeee...quote:Op donderdag 17 maart 2005 21:35 schreef MrAli het volgende:
[..]
Heb je al een baantje voor van de zomer?
Oke, jij weet echt hoe je iemand nieuwschierig maakt!quote:Op donderdag 17 maart 2005 21:36 schreef LANiGiRO het volgende:
[..]
Ik woon iid niet op Texel, anders had ik de tijden die bij de roosters hoorde wel compleet geweten.
Maar zodra ik mijn voornaam hier zou zeggen weten jullie precies wie ik ben. Dat is ook weer niet helemaal de bedoeling.
Maar ik neem aan dat Niels bij de Catering werkt en dat Hans hier ook wel eens komt....
Maar enfin mijn liefwoont dus op Texel en zit allicht ook op de OSG
Hoi Alwin en Esme
Hoiquote:Op donderdag 17 maart 2005 21:36 schreef LANiGiRO het volgende:
[..]
Maar enfin mijn liefwoont dus op Texel en zit allicht ook op de OSG
Hoi Alwin en Esmé
Dit dus voor eeuwig..quote:Op donderdag 17 maart 2005 21:44 schreef LANiGiRO het volgende:
Aangenaam, ik ben Evert-Jelle ...
-- Dit blijft hier maar even staan btw --
Privacy is iets wat bijna niet bestaat en het iets wat je zelf moet genereren, anders bestaat het niet
Maar eigenlijk kan het me niets meer verrotten, wat kan mij het schelen dat mensen alles over me te weten kunnen komen als ze me naam door google halen
Kloptquote:Op donderdag 17 maart 2005 21:46 schreef DearPrudence het volgende:
Oke, jij weet echt hoe je iemand nieuwschierig maakt!![]()
* Mr. Ali wenst DearPrudence veel succes met zoeken, of dat het zomaar aan komt waaien..quote:Op donderdag 17 maart 2005 21:46 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Neeeheeee...
[..]
Oke, jij weet echt hoe je iemand nieuwschierig maakt!![]()
Ah, zeg dat dan gelijkquote:Op donderdag 17 maart 2005 21:44 schreef LANiGiRO het volgende:
Aangenaam, ik ben Evert-Jelle ...
-- Dit blijft hier maar even staan btw --
Privacy is iets wat bijna niet bestaat en het iets wat je zelf moet genereren, anders bestaat het niet
Maar eigenlijk kan het me niets meer verrotten, wat kan mij het schelen dat mensen alles over me te weten kunnen komen als ze me naam door google halen
Misschien, post eens een foto van jezelf.quote:Op donderdag 17 maart 2005 21:48 schreef LANiGiRO het volgende:
[..]
Klopt
Btw maak mij blij en haal me naam weg
Waarom ken jij hem wel en ik niet?quote:
Behalve als ik even een duidelijker antwoord krijg, wie deze mysterieuze Evert-Jelle is.quote:Op donderdag 17 maart 2005 21:48 schreef LANiGiRO het volgende:
[..]
Klopt
Ik ben ook op zoek. Ik ben ook bezig met het zoeken. Het vordert alleen niet zo heel erg.quote:Op donderdag 17 maart 2005 21:50 schreef MrAli het volgende:
[..]
* Mr. Ali wenst DearPrudence veel succes met zoeken, of dat het zomaar aan komt waaien..![]()
Dan doe je iets niet goed..quote:Op donderdag 17 maart 2005 21:55 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Behalve als ik even een duidelijker antwoord krijg, wie deze mysterieuze Evert-Jelle is.
Als het soort werk je niet echt intresseerd vind je snel wel wat denk ik, maar wat wil je precies?quote:[..]
Ik ben ook op zoek. Ik ben ook bezig met het zoeken. Het vordert alleen niet zo heel erg.
Die foto heb ik wel voor jequote:Op donderdag 17 maart 2005 21:22 schreef LANiGiRO het volgende:
Geniaal ! de roosters staan online
Nu nog een plattegrond hebben
-edit-
En de de tijden
8e uur duurt tot 16:00 en jullie beginnen om 08:00 ?
Kunnen jullie mij nog iets blijer maken?
EJ, Ariane moet niet zoveel doorlullenquote:Op donderdag 17 maart 2005 21:48 schreef LANiGiRO het volgende:
Ariane heeft niets door gelult, ik heb googlequote:Op donderdag 17 maart 2005 21:59 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
EJ, Ariane moet niet zoveel doorlullen
Alleen de persoon die ze gemaakt heeft een stukje minder..quote:Op donderdag 17 maart 2005 21:58 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Die foto heb ik wel voor je
Die roosters online zijn echt zo geweldig
ik had het niet over fok ofzoquote:Op donderdag 17 maart 2005 22:00 schreef LANiGiRO het volgende:
[..]
Ariane heeft niets door gelult, ik heb google
Probeer eens met Google je msnlijst door te zoeken..quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:01 schreef NerdoNielso het volgende:
EJ, ik had jou toch in m'n msn of?
Kan je ineens niet meer vinden
weird
Tjah, met al die duizenden mooie blonde dames in m'n lijstquote:Op donderdag 17 maart 2005 22:04 schreef MrAli het volgende:
Probeer eens met Google je msnlijst door te zoeken..
quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:00 schreef MrAli het volgende:
[..]
Alleen de persoon die ze gemaakt heeft een stukje minder..
*sorry*
Terwijl er maar 150 mensen in je lijst gaan, handig Niels.quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:05 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Tjah, met al die duizenden mooie blonde dames in m'n lijst
Hoeft dus zo te zien ook niet, want je weet het al..quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:05 schreef DearPrudence het volgende:
Evert-Jelle. Evert-Jelle. Die naam komt bekend voor.
Al helemaal in het verband Evert-Jelle, Ariane.
Aha..
Nee, online kom ik niet, geen zin in.
Pitze..quote:
*zei Niels in z'n slaap*quote:
Tellen kan msn ook voor je doen.quote:
Dag EJ, welkom in onze riante slowchat.quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:00 schreef LANiGiRO het volgende:
[..]
Ariane heeft niets door gelult, ik heb google
Doe eens 3dMark01 SE, daar heb ik 16881 marks, kunnen we even vergelijkenquote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:41 schreef MrAli het volgende:
Zo, mams is weg, dus feest hier..
Hopelijk voor iets meer dan een week, in de minder gunstige situatie is ze van het weekend al weer terug..
Verder nog ff wat 3DMark05 test gedaan:
Windows XP, hoge instellingen: iets meer dan 2100
Windows XP, lage instellingen: iets meer dan 3300
Windows XP 64 bit, hoge instellingen: iets meer dan 2300
Windows XP 64 bit, lage instellingen: iets meer dan 4100, 4165 om precies te zijn
Ik weet niet wat de 'normale' instellingen zijn, maar dit is dus een kleine indicatie..
Met 3dMark 2001 SE heb ik, overgeklokt en al, maar liefst 9300 punten.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 15:42 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Doe eens 3dMark01 SE, daar heb ik 16881 marks, kunnen we even vergelijken.
Het lijkt me sterk dat je de 3DMark01 SE heb overgeklokt, bedoel je niet je videokaart overgeklokt?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 15:51 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
3dMark 2001 SE heb ik overgeklokt en al maar liefst 9300 punten.
25 hier, meer dan voldoende.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 18:12 schreef DearPrudence het volgende:
136 msn-mensjes.
25 is wel vrij weinig, maar als je een grotere lijst heb, zoals hier, dan spreek je veel meer dan de helft niet of nauwelijks, zoals ook hier. Net er trouwens weer een aantal verwijdert.quote:
141 msn-mensjesquote:Op vrijdag 18 maart 2005 18:12 schreef DearPrudence het volgende:
136 msn-mensjes.
Ja, prachtig. Maar wat moet je er mee?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 18:43 schreef MrAli het volgende:
Nog even ter vergelijking, de X850 van Ati, deze kaart:
[afbeelding]
heeft dit als resultaat:
[afbeelding]
Gamen..quote:Op vrijdag 18 maart 2005 18:45 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Ja, prachtig. Maar wat moet je er mee?
Ach, ik spreek denk ik 20 personen op een regular basis. M'n logfiles leren me dat ik het meeste met Kees praat, dan met Sierd en dan met Esméquote:Op vrijdag 18 maart 2005 18:37 schreef DearPrudence het volgende:
[..]Ik heb er ook genoeg gedelete. hehe..
Nee, goed hoor.
quote:Now in Alkmaar, Netherlands
Haze, 8°C
Winds: W, 23 km/h
Saturday, day in Alkmaar, Netherlands
Mostly Cloudy, 10°C
Winds: WNW, 10 km/h
Sommige mensen staan wel eens op en kijken gewoon door het raam, om te zien wat voor weer het is.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 19:14 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Niet heel nuttig, maar wel leuk is de Forecast Fox voor Firefox. Met een klein icoontje in de statusbar geeft ie altijd het laatste weerbericht weer.
[..]
Sinds wanneer voorspelt jouw raam het weer voor de komende dagen?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 19:19 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Sommige mensen staan wel eens op en kijken gewoon door het raam, om te zien wat voor weer het is.
Die downloaden geen plug in voor hun firefox browser om het in de statusbalk te kunnen zien.
Maar dit is ook erg leuk hoor, heus.
Daar hebben we het nieuws voor. Maar ik doelde meer op dat 'Now'quote:Op vrijdag 18 maart 2005 19:21 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Sinds wanneer voorspelt jouw raam het weer voor de komende dagen?
Daarom was het ook niet echt heel nuttig, maar die forecast is dus best leuk.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 19:33 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Daar hebben we het nieuws voor. Maar ik doelde meer op dat 'Now'.
Hoe was het verder in Enschede?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 21:08 schreef NerdoNielso het volgende:
ik ben erachter gekomen dat je wekker op 04.45 zetten niet leuk is
Succes morgen.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 22:27 schreef errrrr het volgende:
Goed, op naar bed, moet morgen met de 7 uur boot voor de informatica olympiade in Leiden.
De kangoeroe wedstrijd van vandaag ging wel lekker btw
geinigquote:Op vrijdag 18 maart 2005 22:03 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Hoe was het verder in Enschede?
Je was toch ook mee op wintersport? Toen hebben we qua 'wekkers op verkeerde tijdstippen' wel meer meegemaakt!quote:Op vrijdag 18 maart 2005 21:08 schreef NerdoNielso het volgende:
ik ben erachter gekomen dat je wekker op 04.45 zetten niet leuk is
Ik maak hier gewoon mijn server van, is ie lekker véél sneller..quote:Op vrijdag 18 maart 2005 22:58 schreef NerdoNielso het volgende:
*zijn server wil hebben*
morgen bootje 11 uur
en hopelijk rond 15.00 weer op 't eiland
Congrats.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 10:56 schreef -Mzraki- het volgende:
M'n broertje is vandaag btw jarig, hij is 13 geworden.
Is het nog een moeilijke tegenstander, of valt dat mee? Kom sowieso wel even kijken wat jullie er van maken trouwens.quote:Ik heb hem een vlag van Slayer gegeven, die wilde hij zo graag, dus ja.
Van m'n ouders heeft hij een supermooie tas voor z'n B.C. Rich gitaar gekregen.
Vanmiddag om 15:00 moet ik volleyen in Ons Genoegen, als iemand nog zin heeft om wat ruige shit te zien: Wees welkom.
Wij staan bovenaan de lijst, op nummero 1. En zij staan helemaal onderaan de lijst, als laatste.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 12:10 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Congrats.
[..]
Is het nog een moeilijke tegenstander, of valt dat mee? Kom sowieso wel even kijken wat jullie er van maken trouwens.
Wij waren toen weer de bob de bouwers uit aan het hangen. Toch best goed, in 3,5 uur een hele wand geïsoleerd.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 12:59 schreef DearPrudence het volgende:
gefeli Ruub, Petra is vandaag ook jarig. Daar was ik dus ook vannacht om 12 uur tot 2.
Puur vakmanschap..quote:
Je kan toch gewoon iemand minder meenemen, of zie ik dat nou verkeerd?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 12:55 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Wij staan bovenaan de lijst, op nummero 1. En zij staan helemaal onderaan de lijst, als laatste.
Dus dat wordt een eitje. Vrees wel dat ik dus een set op de bank zal moeten gaan zitten aangezien we met 8 man zijn en zo Bart nog even kunnen laten spelen.
Ik wist niet dat het nog lager kon dan die zooi in Oostenrijk, die zelfs wij Nederlanders meteen zagen..quote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:55 schreef DearPrudence het volgende:
RTL4 BELSPEL: Hoeveel centen zie jij?
*:P
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 16:27 schreef MrAli het volgende:
En uhm Niels, beide Nielsen eigenlijk,
dat spel Playboy - The Mansion is niet veel, het is echt voor 99% The Sims, en voor zover ik het snap moet je dus zo'n chick versieren, nou dat lukt je nog binnen de minuut, dan is ze al verliefd op je..
Het zou zo The Sims Hot Date 2 kunnen heten, nouja, niet veel dus, jammer voor Niels Witte, en ook jammer voor Niels Boom, maar misschien kan ie er wel van leren, hoe je Silve moet versieren ofzow..
Dat heeft niets te maken met mijn post die je quotte, maar Niels,quote:Op zaterdag 19 maart 2005 16:43 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
![]()
Mijn servertje draait met het grootste gemak KDE Ali, dat doet jouw server niet
ja kan als je er zin in hebtquote:Op zaterdag 19 maart 2005 16:59 schreef MrAli het volgende:
[..]
Dat heeft niets te maken met mijn post die je quotte, maar Niels,
What the fuck moet je met KDE op een server..![]()
En buiten dat, deze bak is 10 keer sneller dan die van jou, en die kan ik ook als server (gaan) gebruiken..
Precies, maar wel jammer dat je dan zoiets krijgt..quote:Op zaterdag 19 maart 2005 17:27 schreef il_mostro het volgende:
[..]
ja kan als je er zin in hebt![]()
maar zo veel had ik niet verwacht van dat spelletje hoor, was gewoon grappig dat ik wat won![]()
over spelletjes gesproken... Driv3r vind ik maar helemaal niets... de besturing vind ik compleet waardeloosquote:Op zaterdag 19 maart 2005 17:34 schreef MrAli het volgende:
[..]
Precies, maar wel jammer dat je dan zoiets krijgt..
Maar misschien vind jij het wel leuk, ik hoop het iig voor je..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |