Ah, zeg dat dan gelijkquote:Op donderdag 17 maart 2005 21:44 schreef LANiGiRO het volgende:
Aangenaam, ik ben Evert-Jelle ...
-- Dit blijft hier maar even staan btw --
Privacy is iets wat bijna niet bestaat en het iets wat je zelf moet genereren, anders bestaat het niet
Maar eigenlijk kan het me niets meer verrotten, wat kan mij het schelen dat mensen alles over me te weten kunnen komen als ze me naam door google halen
Misschien, post eens een foto van jezelf.quote:Op donderdag 17 maart 2005 21:48 schreef LANiGiRO het volgende:
[..]
Klopt
Btw maak mij blij en haal me naam weg
Waarom ken jij hem wel en ik niet?quote:
Behalve als ik even een duidelijker antwoord krijg, wie deze mysterieuze Evert-Jelle is.quote:Op donderdag 17 maart 2005 21:48 schreef LANiGiRO het volgende:
[..]
Klopt
Ik ben ook op zoek. Ik ben ook bezig met het zoeken. Het vordert alleen niet zo heel erg.quote:Op donderdag 17 maart 2005 21:50 schreef MrAli het volgende:
[..]
* Mr. Ali wenst DearPrudence veel succes met zoeken, of dat het zomaar aan komt waaien..![]()
Dan doe je iets niet goed..quote:Op donderdag 17 maart 2005 21:55 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Behalve als ik even een duidelijker antwoord krijg, wie deze mysterieuze Evert-Jelle is.
Als het soort werk je niet echt intresseerd vind je snel wel wat denk ik, maar wat wil je precies?quote:[..]
Ik ben ook op zoek. Ik ben ook bezig met het zoeken. Het vordert alleen niet zo heel erg.
Die foto heb ik wel voor jequote:Op donderdag 17 maart 2005 21:22 schreef LANiGiRO het volgende:
Geniaal ! de roosters staan online
Nu nog een plattegrond hebben
-edit-
En de de tijden
8e uur duurt tot 16:00 en jullie beginnen om 08:00 ?
Kunnen jullie mij nog iets blijer maken?
EJ, Ariane moet niet zoveel doorlullenquote:Op donderdag 17 maart 2005 21:48 schreef LANiGiRO het volgende:
Ariane heeft niets door gelult, ik heb googlequote:Op donderdag 17 maart 2005 21:59 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
EJ, Ariane moet niet zoveel doorlullen
Alleen de persoon die ze gemaakt heeft een stukje minder..quote:Op donderdag 17 maart 2005 21:58 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Die foto heb ik wel voor je
Die roosters online zijn echt zo geweldig
ik had het niet over fok ofzoquote:Op donderdag 17 maart 2005 22:00 schreef LANiGiRO het volgende:
[..]
Ariane heeft niets door gelult, ik heb google
Probeer eens met Google je msnlijst door te zoeken..quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:01 schreef NerdoNielso het volgende:
EJ, ik had jou toch in m'n msn of?
Kan je ineens niet meer vinden
weird
Tjah, met al die duizenden mooie blonde dames in m'n lijstquote:Op donderdag 17 maart 2005 22:04 schreef MrAli het volgende:
Probeer eens met Google je msnlijst door te zoeken..
quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:00 schreef MrAli het volgende:
[..]
Alleen de persoon die ze gemaakt heeft een stukje minder..
*sorry*
Terwijl er maar 150 mensen in je lijst gaan, handig Niels.quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:05 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Tjah, met al die duizenden mooie blonde dames in m'n lijst
Hoeft dus zo te zien ook niet, want je weet het al..quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:05 schreef DearPrudence het volgende:
Evert-Jelle. Evert-Jelle. Die naam komt bekend voor.
Al helemaal in het verband Evert-Jelle, Ariane.
Aha..
Nee, online kom ik niet, geen zin in.
Pitze..quote:
*zei Niels in z'n slaap*quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |