abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 21 maart 2005 @ 18:24:04 #251
98665 MrAli
A.K.A. 'Immortal Ali'
pi_25640644
quote:
Op maandag 21 maart 2005 18:17 schreef -Mzraki- het volgende:

[..]

Verdomme, waar zeg ik dan verdomme dat het opeten ervan wel zinloos is? Leer nou eindelijk eens lezen voor je wat post.

Ík ben geen vleesfundi, dus.
quote:
Op maandag 21 maart 2005 18:13 schreef -Mzraki- het volgende:
Jullie zijn allemaal zo hypocriet als de pest, goh goh, wat is het toch zo zielig voor die beestjes, ze gaan dood, we maken ze dood, we eten ze op. En jullie doen er allemaal net zo hard aan mee.

Doe dan zoals mij, accepteer het en leg je er maar bij neer.

Of doe het als m'n zus; wordt veganist en ga bij een één of ander dierenguerillafront .
Ik zeg niet dat jij zegt dat het opeten zinloos is, ik probeer alleen aan je verstand te peuteren dat er een heel groot verschil zit tussen het doodmaken en opgegeten worden, of dood gemaakt worden om niets, alleen voor 'de lol'.
# "Een niet opgeruimde kamer en bureau vol troep is het kenmerk van een genie!"
# "Winnen is belangrijker dan meedoen!"
# "Alles wat niet mag is leuk om wel te doen!"
# Hendrik Johannes Cruijff
  maandag 21 maart 2005 @ 18:26:58 #252
98665 MrAli
A.K.A. 'Immortal Ali'
pi_25640713
Lukt het?

Aww...wat schattig, wat lief..

Volgens mij hebben jullie het wel jaar je zin gehad..
  maandag 21 maart 2005 @ 18:28:25 #253
42436 errrrr
aka HaQDaQ
pi_25640739
quote:
Op maandag 21 maart 2005 18:26 schreef MrAli het volgende:
Lukt het?
[afbeelding]

[afbeelding]

hey, niet dezelfde foto's posten heh Nouja, tegelijk dan
"What a splendid head, yet no brain."
"Why use Windows when there is a door?"
  maandag 21 maart 2005 @ 18:33:51 #254
98665 MrAli
A.K.A. 'Immortal Ali'
pi_25640864
quote:
Op maandag 21 maart 2005 18:28 schreef errrrr het volgende:

[..]

hey, niet dezelfde foto's posten heh Nouja, tegelijk dan
Toen ik die pagina bekeek stond die foto er nog niet op, kan dat, dat je die later erbij ge-edit heb? Of hij was nog niet geladen, ik heb hem iig niet gezien, sorry.
  maandag 21 maart 2005 @ 18:40:16 #255
42436 errrrr
aka HaQDaQ
pi_25641024
quote:
Op maandag 21 maart 2005 18:33 schreef MrAli het volgende:

[..]

Toen ik die pagina bekeek stond die foto er nog niet op, kan dat, dat je die later erbij ge-edit heb? Of hij was nog niet geladen, ik heb hem iig niet gezien, sorry.
Ja, hij was geedit. Maar bij het editten stond jou post er ook nog niet, vandaag die 'tegelijk'
  maandag 21 maart 2005 @ 18:40:18 #256
98665 MrAli
A.K.A. 'Immortal Ali'
pi_25641025
Anyway, turnen..
pi_25641109
quote:
Op maandag 21 maart 2005 18:24 schreef MrAli het volgende:

[..]

[..]

Ik zeg niet dat jij zegt dat het opeten zinloos is, ik probeer alleen aan je verstand te peuteren dat er een heel groot verschil zit tussen het doodmaken en opgegeten worden, of dood gemaakt worden om niets, alleen voor 'de lol'.
Ja, daarom linkte ik doodmaken en opeten ook niet, ik somde ze even op: ecologiebedreiging, jagen en vleesconsumptie..

Dus, ik heb ook nergens gezegd dat er een verband is tussen het jagen en opeten, jagen is gewoon voor de fun, en ik vind dat die mensen wel even een andere hobby mogen gaan zoeken. Het eten van vlees is tegenwoordig slechts een egoïstische luxe, en daar heb ik vrede mee.
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_25641254
Sorry,
Ik ben het met Ali eens.
pi_25641307
quote:
Op maandag 21 maart 2005 18:03 schreef errrrr het volgende:

[..]

Je zegt het zelf al -> het is niet zinloos omdat je het opeet. Die jagers schieten die dieren echt alleen om de fun (en misschien eten ze ze inderdaad wel op, dat vind ik dan wel weer beter); dat is slecht.
Opeten is net zo zinloos als afschieten. Alleen is opeten goed ingeburgerd, maar het is prima te vervangen. Mensen vinden over het algemeen een stukje vlees lekkerder, dus wordt er nog genoeg afgeslacht. Jagers vinden het afschieten van die beesten leuk. Het draait beide om plezier, vandaar de vergelijking.
quote:
En dat je nu lui zou zijn omdat je biefstukjes uit de AH eet slaat nergens op: als iedereen zou moeten 'werken' voor zijn biefstukje, zou de huidige maatschappij nooit kunnen bestaan!
Het is net zo lui als het afschieten van dieren d.m.v. een muisklik. Ik beweer overigens ook niet dat er iets mis is met de 'luiheid' om het bij de AH te halen.
quote:
En check de vorige pagina, waar slaat die 'boetes' van Rome op? Verder wel leuk, maar probeer maar 'ns een leuke groep mee te krijgen...
Zie het nu ook ja, stond zo op de site van Ryanair. Geen idee wat voor boetes dat zijn, maar erg duur is het iig niet.
quote:
En dan Eindhoven Airport staat mij niet helemaal aan
Eindhoven Airport is minstens net zo veilig als Schiphol. Dus dat maakt echt niets uit, behalve in de luchthavenbelasting en dergelijke dan.
quote:
kent iemand btw
1 Cremers J J M
Brunssummerweg 61
Landgraaf 6373 ET
045 5315625
die zat mij vanmiddag onder scheikunde te bellen... ik gok op verkeerd nummer
Ken eigenlijk niet zo heel veel mensen uit Landgraaf..
"There are no short cuts to any place worth going"
- Beverly Sills
pi_25641329
quote:
Op maandag 21 maart 2005 18:23 schreef errrrr het volgende:
[afbeelding]
Peetra doet niet moeilijk, die zit gewoon aan het bier
Maar het ziet er gezellig uit hoor

Niet echt wederzijdse liefde denk:
[afbeelding]
Ik was als enige aan de jus d'orange. De rest aan wijn, en Petra (de uitzondering) aan het bier.
Van wiens kant is het niet echt?
pi_25641343
quote:
Op maandag 21 maart 2005 18:05 schreef MrAli het volgende:

[..]

We eten hier thuis lang niet dagelijks vlees, halve vegetariërs zegmaar. Mijn moeder zal het zelden tot nooit maken en eet het ook liever niet, maar als het erbij zit bij wat ze krijgt eet ze het wel. Indien er geen keus is voor vegataries eten.
En als je het opeet noem ik het niet zinloos. Dieren afschieten / afslachten voor je lol is wel zinloos.
Er is sowieso altijd wel een vegetarisch alternatief, tenzij je bij andere mensen eet. Opeten omdat het lekkerder is is net zo zinloos als het afschieten van dieren omdat het leuk is. Alleen is opeten toevallig 'gewoon' en afschieten 'zielig'. Dat is nou wel weer hypocriet.
- Beverly Sills
pi_25641397
quote:
Op maandag 21 maart 2005 18:13 schreef MrAli het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk vragen om commentaar..

Lekkere houding..
[afbeelding]

Teleurgesteld..?
[afbeelding]

hahaha, dat is wel een hele vage en slome houding.

Beetje..
quote:
Op maandag 21 maart 2005 18:26 schreef MrAli het volgende:
Lukt het?
[afbeelding]

[afbeelding]

Ja, het lukte prima

Danku..
pi_25641427
quote:
Op maandag 21 maart 2005 18:13 schreef -Mzraki- het volgende:
Jullie zijn allemaal zo hypocriet als de pest, goh goh, wat is het toch zo zielig voor die beestjes, ze gaan dood, we maken ze dood, we eten ze op. En jullie doen er allemaal net zo hard aan mee.

Doe dan zoals mij, accepteer het en leg je er maar bij neer.

Of doe het als m'n zus; wordt veganist en ga bij een één of ander dierenguerillafront .
Net zei je iets anders, namelijk dat het schijnheilig was om het neerschieten van dieren vanachter je pc erger te vinden dan het wild jagen. Dat is een heel ander punt en bovendien onzin.
- Beverly Sills
pi_25641539
quote:
Op maandag 21 maart 2005 18:55 schreef Pizza_Shooter het volgende:

[..]

Net zei je iets anders, namelijk dat het schijnheilig was om het neerschieten van dieren vanachter je pc erger te vinden dan het wild jagen. Dat is een heel ander punt en bovendien onzin.
Klopt, ik ga mezelf niet eindeloos herhalen, met dat tweede stukje reageerde ik op de discussie die uit Ali's nieuwspost voortvloeide.

Maar vertel, hoezo is het onzin om af te geven op de mensen die na het lezen van dat nieuwsbericht opeens een pruillipje kregen?
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_25641566
Zijn Petra en Anouschka beide 17 geworden?
- Beverly Sills
pi_25641616
quote:
Op maandag 21 maart 2005 18:59 schreef -Mzraki- het volgende:

[..]

Klopt, ik ga mezelf niet eindeloos herhalen, met dat tweede stukje reageerde ik op de discussie die uit Ali's nieuwspost voortvloeide.

Maar vertel, hoezo is het onzin om af te geven op de mensen die na het lezen van dat nieuwsbericht opeens een pruillipje kregen?
Het is gewoon veel gemakkelijker om vanuit je luie stoel beesten af te schieten, dan dat je daadwerkelijk op jacht gaat. Online afslachten lijkt me dan ook geen goede ontwikkeling. Dus vrij logisch dat men daar niet zo blij mee is.
- Beverly Sills
pi_25641726
quote:
Op maandag 21 maart 2005 19:01 schreef Pizza_Shooter het volgende:

[..]

Het is gewoon veel gemakkelijker om vanuit je luie stoel beesten af te schieten, dan dat je daadwerkelijk op jacht gaat. Online afslachten lijkt me dan ook geen goede ontwikkeling. Dus vrij logisch dat men daar niet zo blij mee is.
Ja natuurlijk, maar daar gaat het hier toch niet om? Al die boomhuggers lopen nu te bitchen dat het zo zielig is voor die beestjes, maar die merken helemaal geen verschil, of ze nu door een webcam of gewoon een telescoop worden bekeken, ze blijven die blauwe boon in hun kopske krijgen.

Dus, in die zin is opmerken dat het zielig is inconsequent.
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_25641775
quote:
Op maandag 21 maart 2005 19:05 schreef -Mzraki- het volgende:

[..]

Ja natuurlijk, maar daar gaat het hier toch niet om? Al die boomhuggers lopen nu te bitchen dat het zo zielig is voor die beestjes, maar die merken helemaal geen verschil, of ze nu door een webcam of gewoon een telescoop worden bekeken, ze blijven die blauwe boon in hun kopske krijgen.

Dus, in die zin is opmerken dat het zielig is inconsequent.
Het wordt inderdaad niet zieliger op, maar er worden er wel méér door afgeschoten. Dus dan is het niet okay. Daar is niets hypocriets aan.
- Beverly Sills
pi_25641817
He, hou nou maar eens op. Jullie zijn het niet met elkaar eens, ik al helemaal niet met jullie, en jullie gaan maar door, debatteer het anders maar ergens anders of in het echt.

Ja kees, ze zijn allemaal 17 geworden.
pi_25641838
You all sure do like the word 'hypocriet' eh?
pi_25641864
quote:
Op maandag 21 maart 2005 19:07 schreef Pizza_Shooter het volgende:

[..]

Het wordt inderdaad niet zieliger op, maar er worden er wel méér door afgeschoten. Dus dan is het niet okay. Daar is niets hypocriets aan.
Die paar honderd extra jagertjes zullen heus niet zo'n significant verschil maken op de vele honderduizendenden rednecks, maargoed, het worden er idd wel meer.
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
  maandag 21 maart 2005 @ 19:12:15 #272
42436 errrrr
aka HaQDaQ
pi_25641905
quote:
Op maandag 21 maart 2005 18:48 schreef DearPrudence het volgende:
Sorry,
Ik ben het met Ali eens.
Daar moet je idd wel heel hard sorry voor zeggen
En op die foto van jou / petra kijk jij een beetje 'doe niet zo vies!'
pi_25641914
quote:
Op maandag 21 maart 2005 19:09 schreef DearPrudence het volgende:
He, hou nou maar eens op. Jullie zijn het niet met elkaar eens, ik al helemaal niet met jullie, en jullie gaan maar door, debatteer het anders maar ergens anders of in het echt.
Sorry hoor.
quote:
Oh, ok, is mij even ontgaan..
- Beverly Sills
pi_25641931
quote:
Op maandag 21 maart 2005 19:12 schreef errrrr het volgende:

[..]

Daar moet je idd wel heel hard sorry voor zeggen
En op die foto van jou / petra kijk jij een beetje 'doe niet zo vies!'
Dat kan je ook anders interpreteren, maar goed.
- Beverly Sills
pi_25642042
quote:
Op maandag 21 maart 2005 19:09 schreef DearPrudence het volgende:
Juist, ik ga iets nuttigs doen .
quote:
Ik ben nog zo jong .
Zag vandaag ook Eduard en Robert wegrijden, in hun auto's .

Eduard met keihard Bullaka Bullaka van Ali G op, was wel leuk , maar dat wil ik stiekem ook, autorijden .
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_25642221
quote:
Op maandag 21 maart 2005 18:50 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Opeten is net zo zinloos als afschieten. Alleen is opeten goed ingeburgerd, maar het is prima te vervangen. Mensen vinden over het algemeen een stukje vlees lekkerder, dus wordt er nog genoeg afgeslacht. Jagers vinden het afschieten van die beesten leuk. Het draait beide om plezier, vandaar de vergelijking.
Ik kan het fout hebben hoor, maar volgens mij is het niet-eten van vlees later "ingeburgerd" dan het wel eten van vlees
pi_25642346
quote:
Op maandag 21 maart 2005 19:27 schreef NerdoNielso het volgende:

[..]

Ik kan het fout hebben hoor, maar volgens mij is het niet-eten van vlees later "ingeburgerd" dan het wel eten van vlees
Dat staat er volgens mij ook.
- Beverly Sills
  maandag 21 maart 2005 @ 19:51:21 #278
51061 il_mostro
- Metallica -
pi_25642844
quote:
Op maandag 21 maart 2005 19:18 schreef -Mzraki- het volgende:
Eduard met keihard Bullaka Bullaka van Ali G op, was wel leuk , maar dat wil ik stiekem ook, autorijden .
stiekem kun je het ook wel doen hoor
The show is through the metal is gone, It is time to hit the road, Another town Another gig, Again we will explode, Hotel rooms and motorways, Life out here is raw, But we will never stop, We will never quit, cause we are Metallica
pi_25643925
Blekkies lentegedicht

Blekkie liet zich vallen in een zonnestraal en draaide
op haar rug — vier pootjes de lucht in.

Ze dichtte:

Hallo zon
Hier is mijn buik

http://www.vandenb.com/
- Beverly Sills
pi_25644302
quote:
Op maandag 21 maart 2005 20:28 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Blekkies lentegedicht

Blekkie liet zich vallen in een zonnestraal en draaide
op haar rug — vier pootjes de lucht in.

Ze dichtte:

Hallo zon
Hier is mijn buik

http://www.vandenb.com/
Indien morgen ochtend de zon weer schijnt: tijd voor de lentejas .
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_25644414
Oh, voor de liefhebbers -> Rome #2

Nog een interessante link gevonden trouwens: Rome City Guide.

[ Bericht 41% gewijzigd door Pizza_Shooter op 21-03-2005 20:51:57 ]
- Beverly Sills
  maandag 21 maart 2005 @ 20:52:32 #282
98665 MrAli
A.K.A. 'Immortal Ali'
pi_25644674
quote:
Op maandag 21 maart 2005 18:48 schreef DearPrudence het volgende:
Sorry,
Ik ben het met Ali eens.
Thanks..
  maandag 21 maart 2005 @ 20:58:38 #283
98665 MrAli
A.K.A. 'Immortal Ali'
pi_25644904
quote:
Op maandag 21 maart 2005 18:52 schreef Pizza_Shooter het volgende:

[..]

Er is sowieso altijd wel een vegetarisch alternatief, tenzij je bij andere mensen eet. Opeten omdat het lekkerder is is net zo zinloos als het afschieten van dieren omdat het leuk is. Alleen is opeten toevallig 'gewoon' en afschieten 'zielig'. Dat is nou wel weer hypocriet.
Vlees is niet helemaal te vervangen, de benodigde eiwitten misschien wel, maar er zijn zal stoffen die je nergens anders vind.
En het eten van vlees is niet toevallig gewoon, de rest van de natuur doet het ook, daar is het eten, en gegeten worden.
  maandag 21 maart 2005 @ 21:01:06 #284
98665 MrAli
A.K.A. 'Immortal Ali'
pi_25644994
quote:
Op maandag 21 maart 2005 18:54 schreef DearPrudence het volgende:

[..]

hahaha, dat is wel een hele vage en slome houding.

Beetje..
Geeft niets, je staat er wel grappig op en bij..
quote:
[..]

Ja, het lukte prima

Danku..

Hier stond je dus nogal maf op..
pi_25645007
quote:
Op maandag 21 maart 2005 20:58 schreef MrAli het volgende:

[..]

Vlees is niet helemaal te vervangen, de benodigde eiwitten misschien wel, maar er zijn zal stoffen die je nergens anders vind.
En het eten van vlees is niet toevallig gewoon, de rest van de natuur doet het ook, daar is het eten, en gegeten worden.
Er zijn carnivoren (vleeseters) en herbivoren (planteneters) in de natuur, dus dat de rest van de natuur het ook doet is grote onzin. Overigens is vlees prima te vervangen, ben wel benieuwd welke stoffen dat volgens jou niet zouden zijn. Oh, we mogen hier trouwens niet meer over discussieren..
- Beverly Sills
  maandag 21 maart 2005 @ 21:05:32 #286
98665 MrAli
A.K.A. 'Immortal Ali'
pi_25645152
quote:
Op maandag 21 maart 2005 19:18 schreef -Mzraki- het volgende:

[..]

Juist, ik ga iets nuttigs doen .
[..]

Ik ben nog zo jong .
Zag vandaag ook Eduard en Robert wegrijden, in hun auto's .

Muwhaha, ik moet in de zomervakantie maar eens mijn theorie gaan halen, dan kan ik voor de Kerst mijn rijbewijs hebben, en dan helpen mee karren naar Oostenrijk, daar heb ik pas zin in.. Niet alleen het snowboarden, maar ik had het er laatst met Thomas ff over, het rijden erheen lijkt me ook gewoon supervet.
pi_25645287
quote:
Op maandag 21 maart 2005 20:58 schreef MrAli het volgende:

[..]

, de enige stof die alleen in dierlijke producten voorkomt is vitamine B12, maar dat geldt alleen voor veganisten, die moeten dus vitaminesupplementen slikken, verder praat je inderdaad poep.
quote:
Daar heb je gelijk in, maar wij mogen ons op de borst kloppen met het feit dat wij geen vlees meer hóeven te eten. Dit alles staat buiten kijf en is ook totaal niet interessant om over te praten.

Evengoed had Esmé hier al een discussieverbodstempel op gezet, dús, .
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
  maandag 21 maart 2005 @ 21:09:45 #288
98665 MrAli
A.K.A. 'Immortal Ali'
pi_25645314
quote:
Op maandag 21 maart 2005 21:01 schreef Pizza_Shooter het volgende:

[..]

Er zijn carnivoren (vleeseters) en herbivoren (planteneters) in de natuur, dus dat de rest van de natuur het ook doet is grote onzin. Overigens is vlees prima te vervangen, ben wel benieuwd welke stoffen dat volgens jou niet zouden zijn.
Laat ik het anders zeggen, 'een groot gedeelte van de natuur'.
En ik weet niet alles uit mijn hoofd, en ik weet niet of stoffen de goede omschrijving is, maar vlees is iig niet 100% vervangbaar. Al is het natuurlijk ook weer niet zo dat je er anders dood van gaat, als je dat mist.
quote:
Oh, we mogen hier trouwens niet meer over discussieren..
Dit is dus ook mijn laatste post die ik hieraan besteed, naar mijn pa, eten, misschien met vlees, misschien zonder vlees...
  maandag 21 maart 2005 @ 21:15:12 #289
42436 errrrr
aka HaQDaQ
pi_25645500
quote:
Op maandag 21 maart 2005 21:09 schreef -Mzraki- het volgende:

[..]

, de enige stof die alleen in dierlijke producten voorkomt is vitamine B12, maar dat geldt alleen voor veganisten, die moeten dus vitaminesupplementen slikken, verder praat je inderdaad poep.
Probleem is dat de meeste mensen het niet goed vervangen én het is gewoon lekker. Dat je lui zou zijn als je vlees eet slaat nergens op, dat er misschien etische bezwaren zijn wel, maar dat is persoonlijk -> niet echt een discussiepunt.
En Kees, je hebt ook nog omnivoren, alleseters, waar de mens toe behoort.
quote:
[..]

Daar heb je gelijk in, maar wij mogen ons op de borst kloppen met het feit dat wij geen vlees meer hóeven te eten. Dit alles staat buiten kijf en is ook totaal niet interessant om over te praten.

Evengoed had Esmé hier al een discussieverbodstempel op gezet, dús, .
Agree Maar sinds wanneer is Esmé's wil heilig?
Maar goed goed, ik zeg niks meer Ik ga wel verder met 'The Omen' kijken...
pi_25645559
quote:
Op maandag 21 maart 2005 21:15 schreef errrrr het volgende:

Sinds ik het met haar eens ben dat dit nergens over gaat .
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_25645635
quote:
Op maandag 21 maart 2005 21:17 schreef -Mzraki- het volgende:

[..]

Sinds ik het met haar eens ben dat dit nergens over gaat .
Dat is waar. Het is dat Mr. Ali er weer over begon.
- Beverly Sills
pi_25645866
Nieuwe moderator gezocht voor SES

Iemand die wel in de crew wil infiltreren?
- Beverly Sills
pi_25645932
quote:
Op maandag 21 maart 2005 21:26 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Nieuwe moderator gezocht voor SES

Iemand die wel in de crew wil infiltreren?
Ik ben reeds crew, dus, het is aan jou .
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_25646148
quote:
Op maandag 21 maart 2005 21:28 schreef -Mzraki- het volgende:

[..]

Ik ben reeds crew, dus, het is aan jou .
Ach, ik ben op zich wel vaak genoeg aanwezig in SES, maar 'topics in goede banen leiden' en 'iniatieven bedenken' is weer een ander verhaal.
- Beverly Sills
pi_25646426
Sorry, blijf aan de gang met linkjes strooien, maar dit hotel wilde ik jullie toch niet onthouden:

Ars Hotel 4 Sterren
Via Monte Altissimo 20-24, 00141 Rome
quote:
Only a few minutes from the center of Rome, in the residential area of Montesacro, the Ars Hotel welcomes its guests in a warm and refined atmosphere.

Beschikbare kamers van Zo 21 Aug 2005, tot Za 27 Aug 2005
Double Room ¤ 420 (= slechts 210 per persoon voor 6 dagen)

Linkje naar officiële site met faciliteiten en dergelijke. Ziet er keurig uit, zo op het eerste gezicht.
- Beverly Sills
  maandag 21 maart 2005 @ 21:56:24 #296
42436 errrrr
aka HaQDaQ
pi_25646793
Best knap, voor een film van 30 jaar oud, en toch nog (iig bij vlagen) spannend. Beetje langdradig af en toe, maar nooit saai. The Omen weet toch de sfeer goed vast te houden.
  maandag 21 maart 2005 @ 22:05:54 #297
42436 errrrr
aka HaQDaQ
pi_25647073
quote:
Op maandag 21 maart 2005 21:43 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Sorry, blijf aan de gang met linkjes strooien, maar dit hotel wilde ik jullie toch niet onthouden:

Ars Hotel 4 Sterren
Via Monte Altissimo 20-24, 00141 Rome
[..]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Beschikbare kamers van Zo 21 Aug 2005, tot Za 27 Aug 2005
Double Room ¤ 420 (= slechts 210 per persoon voor 6 dagen)

Linkje naar officiële site met faciliteiten en dergelijke. Ziet er keurig uit, zo op het eerste gezicht.
Zouden ze het erg vinden als we, zoals in Berlijn, er dan met z'n vijfen gaan slapen?
pi_25653040
Oh, nog speciaal voor Hans: Verslag van een vlucht met Ryanair van Eindhoven Aiport - Rome en weer terug.
- Beverly Sills
  dinsdag 22 maart 2005 @ 11:11:52 #299
98665 MrAli
A.K.A. 'Immortal Ali'
pi_25655581
quote:
Op maandag 21 maart 2005 21:15 schreef errrrr het volgende:

-knip-
-knip-
Wist je dat niet? Tss..
  dinsdag 22 maart 2005 @ 11:13:53 #300
98665 MrAli
A.K.A. 'Immortal Ali'
pi_25655616
quote:
Op maandag 21 maart 2005 21:19 schreef Pizza_Shooter het volgende:

[..]

Dat is waar. Het is dat Mr. Ali er weer over begon.
Jaja, sure, nu is het allemaal mijn schuld zeker..
Jullie gingen anders ook vrolijk door toen Esmé had gezegt te stoppen, maar laten we dan nu ook stoppen!!

Btw, na deze post nog 1 post en dan is het topic weer vol, als ik vanmiddag rond 15:00 uur thuis ben en er is nog geen nieuwe, maak ik er wel weer eens eentje, als ie al veel eerder vol zit mag iemand anders het doen..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')