Het gaat ook helemaal niet over een examenstunt!quote:Op woensdag 16 maart 2005 16:38 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Maar wat hebben Niels B. en Esmé daar dan mee te maken? Voor zover ik weet doen die hun examen volgend jaar pas.
Ruben, you're so gullable.quote:Op woensdag 16 maart 2005 16:38 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Maar wat hebben Niels B. en Esmé daar dan mee te maken? Voor zover ik weet doen die hun examen volgend jaar pas.
Stoompoort & Vliegwielquote:Op woensdag 16 maart 2005 16:28 schreef MrAli het volgende:
Btw Niels, welke wegen moeten we precies afzetten? De ingang van de Stoompoort, en uitgang aan de andere kant (als die er is)?
quote:
Kerel, waarom hébben we deze discussie dan, ik bedoel, damn. Je hebt dan in de verste verte geen recht van spreken, houd je mond.quote:Op woensdag 16 maart 2005 16:39 schreef MrAli het volgende:
[..]
Ik speel amper games, het mag iig geen naam hebben, op een lan-party vind ik het leuk, maar verder vind ik het een beetje nutteloos, en speel ik liever een singe-player mode uit, dan over het internet andere mensen afknallen, maar dat even terzijde.
Nee, maar dat weet jij dus niet.quote:Als je in een hoekje gaat zitten met een assault rifle kan je genoeg killen, en evenveel irritatie, of zelfs meer, stichten dan dat je met een sniper gaat campen.
ja, dat is de gemiddelde online gamer wel ja, maarja, dat kun jij niet weten.quote:En ik vraag me af tegen wat voor mensen je speelt als je al voor camper uitgescholden word nadat je even stil gestaan heb. Zielige en domme mensen zo te horen.
Onzin, een slimme camper (sniper) verplaatst zich nog wel eens naar een andere slimme plek. Daarbij kan hij zijn toegangen checken.quote:Als je eenmaal een keer door een camper bent neergeschoten heb je meestal wel door waar het (ongeveer) vandaan komt, en ben je hem de volgende keer te snel af omdat je weet waar ie zich bevind, en omdat hij niet weet dat je eraan komt.
Nu het beargumenteren nog.quote:Het lezen gaat me prima af hoor.
Iedereen doet het wel, daar is tegenwoordig de FPS op gebouwd, maar dat weet jij niet.quote:Maar mensen die hersenloos rond springen, rennen of bunnyhoppen, die zijn kanonnenvoer. En daar is dus ook niets aan.
Maar waar gaat dit dan wél om, als ik vragen mag.quote:
Naast de Pizza Mondo, dan kan iedereen het vinden (hè suuz?)... maar Ali mag het ff wat beter uitleggenquote:Op woensdag 16 maart 2005 17:07 schreef DearPrudence het volgende:
He, Ali, ik niet weet waar jij woont.
De Pizza Mondo weet je te vinden.quote:Op woensdag 16 maart 2005 17:07 schreef DearPrudence het volgende:
He, Ali, ik niet weet waar jij woont.
Er wordt niet gereld, er wordt gewerkt. Are you in?quote:Ruben
Maar waar gaat dit dan wél om, als ik vragen mag.
Als er gereld gaat worden doe ik toch wel graag mee, .
Kijk, met het spelen van een game, bedoel ik dat je in een clan zit, of dat je een bepaalde game zeer regelmatig speelt. Dat doe ik niet, maar nu moet je niet beginnen of dat ik niets van games snap, of er geen ervaring mee heb, want ik heb veel meer games dan jij, en ook veel meer games wel eens gespeeld. Alleen dan geen hele middagen achter elkaar, een paar uur, en dan de volgende game.quote:Op woensdag 16 maart 2005 17:09 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Kerel, waarom hébben we deze discussie dan, ik bedoel, damn. Je hebt dan in de verste verte geen recht van spreken, houd je mond.
[..]
Nee, maar dat weet jij dus niet.
[..]
ja, dat is de gemiddelde online gamer wel ja, maarja, dat kun jij niet weten.
[..]
Onzin, een slimme camper (sniper) verplaatst zich nog wel eens naar een andere slimme plek. Daarbij kan hij zijn toegangen checken.
[..]
Nu het beargumenteren nog.
[..]
Iedereen doet het wel, daar is tegenwoordig de FPS op gebouwd, maar dat weet jij niet.
Werken, waarvoor?quote:Op woensdag 16 maart 2005 17:23 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Er wordt niet gereld, er wordt gewerkt. Are you in?
Gelukkig zijn alle wegen al vakkundig afgezet, dus hebben we geen last van een Ruben-invasie (tenzij Niels hulp nodig heeft bij oliebollen-bakken ofzoquote:Op woensdag 16 maart 2005 17:23 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Er wordt niet gereld, er wordt gewerkt. Are you in?
Zeg dat dan, en zeg niet:quote:Op woensdag 16 maart 2005 18:30 schreef MrAli het volgende:
[..]
Kijk, met het spelen van een game, bedoel ik dat je in een clan zit, of dat je een bepaalde game zeer regelmatig speelt. Dat doe ik niet, maar nu moet je niet beginnen of dat ik niets van games snap, of er geen ervaring mee heb, want ik heb veel meer games dan jij, en ook veel meer games wel eens gespeeld. Alleen dan geen hele middagen achter elkaar, een paar uur, en dan de volgende game.
Buiten dat heb ik vroeger wel redelijk veel games gespeeld, en ook online. En ook op een lan-party doe je iig de helft van die drie dagen niet anders dan gamen, online. En dat zijn heel wat uurtjes, dus dit hele verhaal van 'geen recht van spreken hebben' is gebaseerd op lucht en had je net zogoed niet kunnen posten.
Daar komt bij dat het online game niet bepaald ingewikkeld is ofzow, en je het redelijk snel allemaal door heb, en dus weet hoe het eraantoe gaat.
quote:Ik speel amper games, het mag iig geen naam hebben, op een lan-party vind ik het leuk, maar verder vind ik het een beetje nutteloos, en speel ik liever een singe-player mode uit, dan over het internet andere mensen afknallen, maar dat even terzijde.
Het zou je sieren als je eens niet zo op de man speelt en een inhoudelijke reactie geeft. In plaats van enkel 'dat kun jij niet weten'.quote:Op woensdag 16 maart 2005 17:09 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Kerel, waarom hébben we deze discussie dan, ik bedoel, damn. Je hebt dan in de verste verte geen recht van spreken, houd je mond.
[..]
Nee, maar dat weet jij dus niet.
[..]
ja, dat is de gemiddelde online gamer wel ja, maarja, dat kun jij niet weten.
[..]
Onzin, een slimme camper (sniper) verplaatst zich nog wel eens naar een andere slimme plek. Daarbij kan hij zijn toegangen checken.
[..]
Nu het beargumenteren nog.
[..]
Iedereen doet het wel, daar is tegenwoordig de FPS op gebouwd, maar dat weet jij niet.
Ja, hallo. Ik ben bereid een serieuze discussie te voeren. Maar wanneer meneer aankomt met een uitspraak als "Mijn ervaring in gamen mag geen naam hebben, maar dat terzijde" en dan commentaar gaat lopen leveren is voor mij de discussie gesloten.quote:Op woensdag 16 maart 2005 21:50 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Het zou je sieren als je eens niet zo op de man speelt en een inhoudelijke reactie geeft. In plaats van enkel 'dat kun jij niet weten'.
geld.quote:
Het is wel lachen met jou inderdaad.quote:Op donderdag 17 maart 2005 15:09 schreef -Mzraki- het volgende:
Trouwens kees, print deze even uit en plak hem op je voorhoofd wil je?
[afbeelding]
Ik weet tenminste wanneer ik m'n mond dien te houden. Zegt het woord solidariteit je soms iets?quote:Op donderdag 17 maart 2005 15:20 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Het is wel lachen met jou inderdaad.
Eén sarcastische opmerking en meneer is al helemaal van slag. Als jullie duidelijk verstaanbaar antwoorden kunnen overschreeuwen, dan kon dat er ook nog wel vanaf. Bovendien had jij je blaadje allang ingeleverd. Dus, niet zo huilen.quote:Op donderdag 17 maart 2005 15:24 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ik weet tenminste wanneer ik m'n mond dien te houden. Zegt het woord solidariteit je soms iets?
Laat maar, vast niet, Mussert.
We waren zeer subtiel bezig, tja, het scheelt dat jij 20 cm voor ons zat. Maar het gaat hier om het principe, je onderschat de ernst van de zaak. Kijk, ík heb een fundamenteel probleem met frans, als ik 130 woordjes met frans moet leren dan doe ik dat. Ik ben, als je het zo graag wilt weten, in de vakantie begonnen met leren. Zo vrijwel iedere dag een pagina en herhalen. Als ik er zoveel moeite in heb gestoken wíl ik geen kutcijfer, en zonder wat hulp krijg ik dat wel, want als ik naar die woordjes kijk zie ik niets. Joram heeft het toevallig makkelijker en hij heeft voldoende aan zo'n 2 dagen leren. Dan weet hij niet álles, en als hij iets niet weet dan vraagt hij het aan mij. Zo helpen we elkaar en krijgen we beiden een hoger cijfer.quote:Op donderdag 17 maart 2005 15:30 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Eén sarcastische opmerking en meneer is al helemaal van slag. Als jullie duidelijk verstaanbaar antwoorden kunnen overschreeuwen, dan kon dat er ook nog wel vanaf. Bovendien had jij je blaadje allang ingeleverd. Dus, niet zo huilen.
Je doet alsof je leven er van afhangt. Bovendien is het enige wat ik gezegd heb 'Goed geleerd zeg." Well, that makes sense. Je betoog was terecht geweest als Carolien daadwerkelijk er door mijn opmerking achter was gekomen dat jullie gewoon aan het afkijken/overschrijven waren. Die kans is echter 0,0. Dus nogmaals, doe niet zo gefrustreerd en ga Frans leren ofzo.quote:Op donderdag 17 maart 2005 15:37 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
We waren zeer subtiel bezig, tja, het scheelt dat jij 20 cm voor ons zat. Maar het gaat hier om het principe, je onderschat de ernst van de zaak. Kijk, ík heb een fundamenteel probleem met frans, als ik 130 woordjes met frans moet leren dan doe ik dat. Ik ben, als je het zo graag wilt weten, in de vakantie begonnen met leren. Zo vrijwel iedere dag een pagina en herhalen. Als ik er zoveel moeite in heb gestoken wíl ik geen kutcijfer, en zonder wat hulp krijg ik dat wel, want als ik naar die woordjes kijk zie ik niets. Joram heeft het toevallig makkelijker en hij heeft voldoende aan zo'n 2 dagen leren. Dan weet hij niet álles, en als hij iets niet weet dan vraagt hij het aan mij. Zo helpen we elkaar en krijgen we beiden een hoger cijfer.
Dat vind jij misschien oneerlijk ten opzichte van Hans, maar die leert gewoon niet. En kijk dan eens naar de rest van de klas; Tim had gewoon het hele lijstje onder z'n papiertje liggen en Rick's blaadje werd ingevuld door Joep en Gerco.
Dus, dat het enorm kinderachtig is om zoiets door de klas te schreeuwen maakt me nog niet eens zoveel uit, maar het kwetst me dat jij je blijkbaar niet geroepen voelt iemand anders te helpen in tijden dat hij dat nodig heeft. Zelfs wanneer dat helpen bestaat uit het louter niets doen.
Of die kans 0,0 is betwijfel ik zeer, maar nogmaals, daar gaat het niet om. Ik zeg toch, het gaat hier om het principe.quote:Op donderdag 17 maart 2005 15:50 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Je doet alsof je leven er van afhangt. Bovendien is het enige wat ik gezegd heb 'Goed geleerd zeg." Well, that makes sense. Je betoog was terecht geweest als Carolien daadwerkelijk er door mijn opmerking achter was gekomen dat jullie gewoon aan het afkijken/overschrijven waren. Die kans is echter 0,0. Dus nogmaals, doe niet zo gefrustreerd en ga Frans leren ofzo.
Als het mijn bedoeling was geweest iemand te verraden dan had dat veel makkelijker gekund. Dat was dan uiteraard ook niet de achterliggende gedachte. Als je nou eens inziet dat ze het waarschijnlijk niet eens gehoord heeft en er sowieso al niets mee kan, dan kan je je vergelijkingen met de NSB ook mooi achterwege laten.quote:Op donderdag 17 maart 2005 15:52 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Of die kans 0,0 is betwijfel ik zeer, maar nogmaals, daar gaat het niet om. Ik zeg toch, het gaat hier om het principe.
Dus, denk voortaan even na voordat je er wat uitflapt wat misschien wel leuk klinkt.
En nu af.
Als je hem nu nog niet hebt moet je even mailen naar Mr. Subtle, maar meestal duurt het wel even, omdat zij de prijs eerst nog van de publisher moeten ontvangen.quote:Op donderdag 17 maart 2005 17:30 schreef il_mostro het volgende:
oke late reactie maar goed
@ Alwin: Ja is goed ik kom zondag wel langs
@ Niels: Update A.U.B ff je adressen lijstik ben nie meer vanplan m'n "oude" hotmail adres te gebruiken
@ Alwin: Lekker dat je eindelijk een werkende computer hebt
@ Ruben: Weet jij hoelang het ongeveer duurt voor je een prijs van games.fok binne krijgt ?
Prioriteiten stellen kan je ook op een andere manier doen als je het leuk vind..quote:Op donderdag 17 maart 2005 15:16 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
geld.
Maargoed, ik kan dus niet aanstaande zondag. Ik vind het echt heel jammer, leek me echt leuk.
Maar ik moet oefenen voor toneel.
quote:Op donderdag 17 maart 2005 15:37 schreef -Mzraki- het volgende:
-knip-
Dat vind jij misschien oneerlijk ten opzichte van Hans, maar die leert gewoon niet. En kijk dan eens naar de rest van de klas; Tim had gewoon het hele lijstje onder z'n papiertje liggen en Rick's blaadje werd ingevuld door Joep en Gerco.
-knip-
Hij is nu binnen, en je heb morgenmiddag pas weer een werkende pc?quote:Op donderdag 17 maart 2005 17:32 schreef -Mzraki- het volgende:
M'n nieuwe voeding is binnen btw, morgenmiddag heb ik weer een werkend PC'tje.
Is goed, maar niet te vroeg..quote:Op donderdag 17 maart 2005 17:30 schreef il_mostro het volgende:
oke late reactie maar goed
@ Alwin: Ja is goed ik kom zondag wel langs
Doe geen moeite, snapt ie niet..quote:@ Niels: Update A.U.B ff je adressen lijstik ben nie meer vanplan m'n "oude" hotmail adres te gebruiken
Tot nu toe werkt ie idd, zal hem zo eens even verder gebruiksklaar maken..quote:@ Alwin: Lekker dat je eindelijk een werkende computer hebt
Hij wordt nerveus..quote:@ Ruben: Weet jij hoelang het ongeveer duurt voor je een prijs van games.fok binne krijgt ?
Was ik ook niet van planquote:
Neuh valt wel mee, is meer gewoon nieuwsgierigheidquote:[..]
Hij wordt nerveus..
Ik word de vervanger.quote:Op donderdag 17 maart 2005 18:53 schreef MrAli het volgende:
@ Niels, wie word de vervanger / vervangster?
Ik heb nog wel een suggestie..
Ja, m'n pc staat nog op m'n vaders werk. De doos is weer dichtgeplakt dus ik kan niet zien welke het is, maar ik denk dezelfde als die ik eerst had.quote:Op donderdag 17 maart 2005 18:56 schreef MrAli het volgende:
[..]
Hij is nu binnen, en je heb morgenmiddag pas weer een werkende pc?
Gelijk erin schroeven zou ik zeggen..(Wat voor is het btw?)
Aha, ok..quote:Op donderdag 17 maart 2005 19:56 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ik word de vervanger.
Een zondagmiddag betaalt zonnen zie ik wel zitten,.
Als je hem anders weggooit, kom maar hier met dat ding..quote:Op donderdag 17 maart 2005 19:58 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ja, m'n pc staat nog op m'n vaders werk. De doos is weer dichtgeplakt dus ik kan niet zien welke het is, maar ik denk dezelfde als die ik eerst had.
M'n oude kon ik gewoon houden, dus als er nog iemand behoefte heeft aan een doorgebrande voeding, just call,.
Ja, gast, álles is snel vergeleken met die bak waar je net opzat. Ik bedoel, damnquote:
done nielswitte@ gigabyte google dot comquote:Op donderdag 17 maart 2005 17:30 schreef il_mostro het volgende:
@ Niels: Update A.U.B ff je adressen lijstik ben nie meer vanplan m'n "oude" hotmail adres te gebruiken
Niet 1, 2 of 3quote:Op donderdag 17 maart 2005 18:53 schreef MrAli het volgende:
@ Niels, wie word de vervanger / vervangster?
Ik heb nog wel een suggestie..
valt me nog mee dat je het toch veranderd hebtquote:Op donderdag 17 maart 2005 20:29 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
done nielswitte@ gigabyte google dot com
quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:25 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ja, gast, álles is snel vergeleken met die bak waar je net opzat. Ik bedoel, damn
neehoor, ik ben blij voor je.
Tss, wel slecht van je hoor..quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:30 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Niet 1, 2 of 3
het is Ruben geworden
Je kan ook thuis blijven hoor..quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:31 schreef NerdoNielso het volgende:
ik ben er achter gekomen dat ik morgen met boot 6 uur naar de overkant ga. dat staat voor: WAY THE FUCKING VROEG
hmm die celeron een beetje overclocken en je merkt bijna geen verschilquote:Op donderdag 17 maart 2005 20:36 schreef MrAli het volgende:
[..]
Tsja, best wel een verschil, een 233 MHz Celeron en een AMD Athlon 64 3500+..
Een slowchattopic van de OSG De Hoge Berg op Texel..quote:
Als je dat voor elkaar krijgt ben je een held..quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:44 schreef il_mostro het volgende:
[..]
hmm die celeron een beetje overclocken en je merkt bijna geen verschil![]()
http://www.microsoft.com/windowsxp/64bit/evaluation/upgrade.mspxquote:Op donderdag 17 maart 2005 21:13 schreef MrAli het volgende:
[..]
Als je dat voor elkaar krijgt ben je een held..
Maar uhm, waar vond ik ook alweer die 64 bit Windows?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |