moet ???quote:Op zondag 13 maart 2005 01:26 schreef lurf_doctor het volgende:
omdat ik om de zoveel tijd in een homo topic moet posten
wie ?quote:
Die met die L.quote:
Ja. Jij ja. L.quote:
Dat zag ik dus wel he?quote:
kutquote:Op zondag 13 maart 2005 01:38 schreef beaverhausen het volgende:
Dat zag ik dus wel he?.
Niet dat je denkt dat ik dat niet zag. Want dat deed ik dus wel. Dus..
Daarvoor zit je in het verkeerde topic.quote:
Ik ga nog effe Lost kijken, en dan ook maar slapie doen.quote:Op zondag 13 maart 2005 01:44 schreef creno het volgende:
dat was mijn signaal dat ik naar mijn bed moet gaan
Ik dacht dat het het geluid van een dood topic was.quote:Op zondag 13 maart 2005 01:44 schreef creno het volgende:
dat was mijn signaal dat ik naar mijn bed moet gaan
Lost wordt maandag herhaald.quote:Op zondag 13 maart 2005 01:46 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Ik ga nog effe Lost kijken, en dan ook maar slapie doen.
trusten y'all...
nee, dat geluid komt nu:quote:Op zondag 13 maart 2005 01:46 schreef beaverhausen het volgende:
Ik dacht dat het het geluid van een dood topic was..
Is't volgende maand weer?quote:Op zondag 13 maart 2005 02:15 schreef Ang3l het volgende:
Van te voren zei ik tegen pup "Als Egbert nou absoluut niet kan draaien hebben we altijd nog wat om naar te kijken" maar sodeju wat draaide ie lekker(en wat was ie lekker
)
homo!quote:Op zondag 13 maart 2005 12:04 schreef Cybart het volgende:
Argh!!!!
Ik begin Mark Owen fan te worden....
In Your Own Time was al een fokking goed album (2003)
eind van de maand komt zn nieuwe album uit (How The Mighty Fall),
heb hem al, en hij's
de eerste 5 minuten zijn het leukstquote:Op zondag 13 maart 2005 12:13 schreef Blubberzwijn het volgende:
mogguhzo naar spongebob met m'n
nichtje
die helemaal hyperactief uit de film komt???quote:Op zondag 13 maart 2005 12:23 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik moet daarna nog 2 uur op mn nichtje passen
Moet je gewoon een knuppel achter de deur zetten. Blijft ze hyper, geef je kaar een lel. Werkt in de tekenfilms ook altijdquote:Op zondag 13 maart 2005 12:23 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik moet daarna nog 2 uur op mn nichtje passen
*LOL* ja hoorquote:Op zondag 13 maart 2005 11:55 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Is't volgende maand weer?
Zo ja,.. euhm.. slaapplekje over?![]()
nee schatzie, hij staat nog overeind voor jequote:Op zondag 13 maart 2005 12:28 schreef beaverhausen het volgende:
Zijn we al down?
Had je mee moeten gaan naar WASHH.quote:
klinkt eng he...quote:
Baaaaaaart......... jij hebt nogal wat muziek he.... heb je toevallig Format One - Solid Sessions op MP3?quote:Op zondag 13 maart 2005 13:04 schreef Cybart het volgende:
[..]
klinkt eng he...
maar het is echt top, eigenlijk...
en nu ga ik huiswerk maken, dan kan ik dinsdag weer een dag vrij nemen van school en gaan werken
goedzo, thats the spiritquote:Op zondag 13 maart 2005 13:04 schreef Cybart het volgende:
[..]
klinkt eng he...
maar het is echt top, eigenlijk...
en nu ga ik huiswerk maken, dan kan ik dinsdag weer een dag vrij nemen van school en gaan werken
Tussen mijn mp3's staat ie helaas niet...quote:Op zondag 13 maart 2005 13:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Baaaaaaart......... jij hebt nogal wat muziek he.... heb je toevallig Format One - Solid Sessions op MP3?
redelijk oud nummer, beetje electronisch vaag. Zoek het al de hele dag
Ik ben op 410 ...........quote:
als het niet die papegaaienreclame was, zou ik meteen denken aan een van de wonderschone hitjes van sjaaantiej.quote:Op zondag 13 maart 2005 20:44 schreef DennisMoore het volgende:
oohbabyaahbabyyeahbabyoohbabyaahbabyyeahbabyoohbabyaahbabyyeahbabygiveittomebaby
Ja, ze was ook op de meet, maar volgens mij alleen in de DRquote:Op zondag 13 maart 2005 23:05 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Goh dat sympathieke meisje komt me zo bekend voor..
ik had dat dus ook met die "w-tjes"... ik zat achter internet te lezen en telkens als ze een schilderij beschreven ofzo ging ik plaatjes googlenquote:Op maandag 14 maart 2005 22:01 schreef Prego het volgende:
Da Vinci Code is ok!
het verhaal an sich vond ik bestwel standaard. leuk voor een hollywood film (mooie oude kerel met een geil wijf incl onwaarschijnlijke ontsnappingen etc)
maar de 'weetjes' die erin zaten vond ik super interessant!
Ik was ook steeds heen en weer aan het rennen tussen het boek en m'n computer!quote:Op maandag 14 maart 2005 22:29 schreef creno het volgende:
[..]
ik had dat dus ook met die "w-tjes"... ik zat achter internet te lezen en telkens als ze een schilderij beschreven ofzo ging ik plaatjes googlen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Daar ben ik een tijdje geleden ook in begonnen.quote:Op maandag 14 maart 2005 23:00 schreef Great_Expectations het volgende:
En ik ben nu bezig in Angels & Demons. Van mijn Grote Liefde heb ik een keer een briefkaart gekregen met de tekening Du Silence van de Belgische symbolist Fernand Khnopff, dus die gebruik ik heel toepasselijk als boekenlegger..
Een engel..
Ik vond de raadsels dus echt moeilijk.quote:Op maandag 14 maart 2005 22:50 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik vond The Da Vinci Code wel wat voorspelbaar, vooral als je een bepaald "moeilijk raadsel" door hebt, maar de hoofdpersonen er nog twee hoofdstukken vol Groot Gepeins voor nodig hebben om het op te lossen. Maar wel een aardig boek verder..
En ga je ook nog Digital Fortress en Deception Point lezen? Die houden zich helemaal niet met geschiedenis bezig, maar met moderne technologie. (De eerste bij de National Security Agency, de andere bij de NASA.)quote:Op maandag 14 maart 2005 23:00 schreef Great_Expectations het volgende:
En ik ben nu bezig in Angels & Demons. Van mijn Grote Liefde heb ik een keer een briefkaart gekregen met de tekening Du Silence van de Belgische symbolist Fernand Khnopff, dus die gebruik ik heel toepasselijk als boekenlegger..
die wijzers van die wekker staan hetzelfde als het symbool voor mannelijkheidquote:Op maandag 14 maart 2005 23:21 schreef Great_Expectations het volgende:
[afbeelding][afbeelding]
Die wekker.. dat speelgoedbeest... Er zit vast een geheime betekenis achter..
Da's toch van Dan Da Vinci Brown he?quote:Op maandag 14 maart 2005 23:00 schreef Great_Expectations het volgende:
Een engel..
Staat die knuffelbeer dan voor de zachtheid van The Sacred Feminine en dus de wekker en de beer samen voor de eenheid van man en vrouw?quote:Op dinsdag 15 maart 2005 11:00 schreef Prego het volgende:
[..]
die wijzers van die wekker staan hetzelfde als het symbool voor mannelijkheid
Eey Shizzy! Biejonsee, honey!quote:
hm 14 out of 20,quote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:17 schreef Waxxer het volgende:
Nou, wie was er oprecht aardig en geinteresseerd tijdens de meets en wie niet? *KLIK*
Nah, geef mij eens een behoorlijke uitkering andersquote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:41 schreef Blubberzwijn het volgende:
gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaap
17 van de 20.. Kzag het voornamelijk bij sommigen aan de ogen.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:17 schreef Waxxer het volgende:
Nou, wie was er oprecht aardig en geinteresseerd tijdens de meets en wie niet? *KLIK*
Nee, maar ik ben afgevallen en nu eehhh zijn er een heleboel dingen te grootquote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:46 schreef BadBadPresident het volgende:
wil je alles strak hebben dan?
quote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:52 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
17 van de 20.. Kzag het voornamelijk bij sommigen aan de ogen.
hoe erg afgevallen is afgevallen?quote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:57 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nee, maar ik ben afgevallen en nu eehhh zijn er een heleboel dingen te groot
ong 13 kg..... en ik heb wel extra gaatjes in mijn riem laten maken, alleen dat trekt veel broeken heel erg bij elkaar. Gaat vooral daar om (en strakke boxers zitten niet meer zo strak, maarja, dat is nog wel enigzins te financieren), qua truien valt het mee, heb alleen geen bierbuik meer en geen borsten die je er doorheen ziet. Maar heb bijv ook een vest en ook mijn winterjas, die zitten heel wijd nu, net soepjurken.... Sorry voor mijn rare zinnen, heb het druk gehad en dan is mijn uitleg wel eens wat verwardquote:Op dinsdag 15 maart 2005 17:02 schreef BadBadPresident het volgende:
[..]
hoe erg afgevallen is afgevallen?
Als je de clipjes helemaal laat afspelen dan zie je bij sommigen op het einde echt zo'n blik van "Heb ik goed nep gelachen??"quote:Op dinsdag 15 maart 2005 17:00 schreef Waxxer het volgende:
[..]idd, ik ook. Ik heb alleen nog een uitgesproken regel nodig en dan weet ik zeker of iemand oprecht is
Ja precies, of het hele gezicht valt meteen in één chagrijnige plooiquote:Op dinsdag 15 maart 2005 17:12 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Als je de clipjes helemaal laat afspelen dan zie je bij sommigen op het einde echt zo'n blik van "Heb ik goed nep gelachen??"
Dit vraagt bijna om een toekomstige shopmeetquote:Op dinsdag 15 maart 2005 17:10 schreef Waxxer het volgende:
[..]
ong 13 kg..... en ik heb wel extra gaatjes in mijn riem laten maken, alleen dat trekt veel broeken heel erg bij elkaar. Gaat vooral daar om (en strakke boxers zitten niet meer zo strak, maarja, dat is nog wel enigzins te financieren), qua truien valt het mee, heb alleen geen bierbuik meer en geen borsten die je er doorheen ziet. Maar heb bijv ook een vest en ook mijn winterjas, die zitten heel wijd nu, net soepjurken.... Sorry voor mijn rare zinnen, heb het druk gehad en dan is mijn uitleg wel eens wat verward
Ook ja.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 17:14 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja precies, of het hele gezicht valt meteen in één chagrijnige plooi
Goed gezegd.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:41 schreef Blubberzwijn het volgende:
gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaap
haha, dat is echt goed. Veel ookquote:Op dinsdag 15 maart 2005 17:10 schreef Waxxer het volgende:
[..]
ong 13 kg..... en ik heb wel extra gaatjes in mijn riem laten maken, alleen dat trekt veel broeken heel erg bij elkaar. Gaat vooral daar om (en strakke boxers zitten niet meer zo strak, maarja, dat is nog wel enigzins te financieren), qua truien valt het mee, heb alleen geen bierbuik meer en geen borsten die je er doorheen ziet. Maar heb bijv ook een vest en ook mijn winterjas, die zitten heel wijd nu, net soepjurken.... Sorry voor mijn rare zinnen, heb het druk gehad en dan is mijn uitleg wel eens wat verward
Sowieso, want een paar jaar geleden heb ik me helemaal uit de naad gewerkt en toen kon ik kopen wat ik wilde. Toen had ik plenty kleren, liep voorop met de mode enz. Maar nu kunnen heel veel dingen nu écht niet meer, en heb ik een paar dingen van de laatste tijd dus. En daarbij merk ik, klinkt ouwelullenachtig maar bedoel ik niet zo (het is een waarneming), iemand van 25 koopt heel andere kleren dan iemand van pak 'm beet 22, 23 jaar...quote:Op dinsdag 15 maart 2005 17:16 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Dit vraagt bijna om een toekomstige shopmeet![]()
Rust, Reinheid, Regelmaat.... ik leefde echt heel studentikoos ongezondquote:Op dinsdag 15 maart 2005 17:28 schreef BadBadPresident het volgende:
[..]
haha, dat is echt goed. Veel ooken hoe heb je dat voor mekaar gekregen?
"liep voorop met de mode"..quote:Op dinsdag 15 maart 2005 17:30 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Sowieso, want een paar jaar geleden heb ik me helemaal uit de naad gewerkt en toen kon ik kopen wat ik wilde. Toen had ik plenty kleren, liep voorop met de mode enz. Maar nu kunnen heel veel dingen nu écht niet meer, en heb ik een paar dingen van de laatste tijd dus. En daarbij merk ik, klinkt ouwelullenachtig maar bedoel ik niet zo (het is een waarneming), iemand van 25 koopt heel andere kleren dan iemand van pak 'm beet 22, 23 jaar...
Uhm nou ik niet (kan geen paper, werkstukken, etc. meer aanzien). Maar veel succesquote:Op dinsdag 15 maart 2005 17:18 schreef Dark_Killah het volgende:
Kan iemand mij helpen met mijn VN werkstuk.
Nee serieus, ik had dingen aan waarvan mensen eerst zeiden, nounounounou, en later liepen ze er zelf in. Dure merkkleding enzo. Ik verdiende bak-ken met geld, had drie bijbaantjes (achteraf allemaal vluchtgedrag - lekker druk bezig zijn zodat je geen tijd hebt om te realiseren dat je er een potje van maakt omdat je met je coming out worstelt). Kapsels, broeken, shirts.... Klinkt stom misschien, maar toch is het zoquote:Op dinsdag 15 maart 2005 17:37 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
"liep voorop met de mode"..![]()
Hoezo kleedt iemand van 25 anders dan iemand van 22,23. Chiquer/stijlvoller?
Iemand van rond de 30 à la.
Ik ga vrijdag in Amsterdam shoppen...quote:Op dinsdag 15 maart 2005 17:16 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Dit vraagt bijna om een toekomstige shopmeet![]()
bij mij doet ie het eindelijk weer een beetje fatsoenlijk, maar misschien heb ik te vroeg gejuigd !quote:
Klinkt eerder als een virus, kreeg gisteren zoiets, maar dan als naam girl with banana. En de persoon die eht verstuurt zou moeten hebben, die kijkt dat niet.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 22:46 schreef creno het volgende:
[..]
bij mij doet ie het eindelijk weer een beetje fatsoenlijk, maar misschien heb ik te vroeg gejuigd !
sommige mensen in mijn msn-lijst blijken me niet te kennen, ik kreeg net een verzoek om het bestand "paris hilton naakt" te accepteren, ten eerste leek het mij een virus, en ten 2e heb ik nou niet heel erg de behoefte om een grietje naakt te zien.... been there, done that
Stappen is Eng.quote:Op woensdag 16 maart 2005 00:42 schreef Waxxer het volgende:
Nou.... iedereen slaapt he...?
............
zullen we anders gaan stappen ofzo??
sssshhhh...........
Nah, dan moet je gewoon niet steeds met één heup naar beneden staan!quote:Op woensdag 16 maart 2005 00:46 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Stappen is Eng.. Dan willen allemaal Vreemde Meneren mij in de billen knijpen.
.
Nou ja............. nou ja.......... Tja...... dat kan ik van hieruit niet beoordelenquote:Op woensdag 16 maart 2005 00:47 schreef Great_Expectations het volgende:
Niet dat mijn billen nou zo knijpwaardig zijn, maar toch..
quote:Op woensdag 16 maart 2005 00:46 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Stappen is Eng.. Dan willen allemaal Vreemde Meneren mij in de billen knijpen.
.
Ik dacht fok ligt er toch uit, dus het wordt een rustig avondje. Maar niks he, doet ie het gewoon weer.quote:Op woensdag 16 maart 2005 00:46 schreef Waxxer het volgende:
Ow Noef, hebben we je wax... eh, waKKer gemaakt?!
Mja, je kent dat wel.... Ehhh.... Naja, ik ga dat niet visueel voordoenquote:Op woensdag 16 maart 2005 00:49 schreef Great_Expectations het volgende:
Met één heup naar beneden staan?
Ja dat dacht ik dus ook, zo van, vandaag eens op een fatsoenlijke tijd gaan slapen, maar néé hoor....quote:Op woensdag 16 maart 2005 00:51 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Ik dacht fok ligt er toch uit, dus het wordt een rustig avondje. Maar niks he, doet ie het gewoon weer.![]()
Ik heb er ook totaal geen beeld bij, dus het lijkt me duidelijker voor de lurkertjes als je er even een paar foto's met voorbeelden bij maakt.quote:Op woensdag 16 maart 2005 00:51 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Mja, je kent dat wel.... Ehhh.... Naja, ik ga dat niet visueel voordoen
Meneer Nuvole zegt best wel wijze dingen.quote:Op woensdag 16 maart 2005 00:55 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Ik heb er ook totaal geen beeld bij, dus het lijkt me duidelijker voor de lurkertjes als je er even een paar foto's met voorbeelden bij maakt.
Voor puur educatieve doeleinden dus.
Gatver heaumeauxquote:Op woensdag 16 maart 2005 00:57 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik denk trouwens dat het niet uitmaakt hoe je staat. Die vieze homo's vinden altijd wel een smoes om je onzedelijk te betasten..
Was het maar zo, Timbob, was het maar zo.....quote:Op woensdag 16 maart 2005 00:54 schreef timbob het volgende:
DR?
as in: designers republic?
[afbeelding] - - [afbeelding]
Ja naja, je hebt je imago zelf opgebouwd door het hele weekend al die potentoko's af te gaanquote:Op woensdag 16 maart 2005 00:57 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik denk trouwens dat het niet uitmaakt hoe je staat. Die vieze homo's vinden altijd wel een smoes om je onzedelijk te betasten..
M'n G_E, wat doe je?!quote:Op woensdag 16 maart 2005 01:01 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja naja, je hebt je imago zelf opgebouwd door het hele weekend al die potentoko's af te gaan
Ik kan soms ook wel wat.quote:Op woensdag 16 maart 2005 00:57 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Meneer Nuvole zegt best wel wijze dingen..
quote:Op woensdag 16 maart 2005 00:57 schreef Great_Expectations het volgende:
Oooh, je bedoelt de "renaissance-elleboog"?quote:Op woensdag 16 maart 2005 00:58 schreef Waxxer het volgende:
Nee, een wachtende nicht staat dan met een been recht en de andere is de knie iets gebogen, waarbij een zijde van het achterwerk dan wel naar links, dan wel naar rechts staatDe ene arm leunt in de 'gebogen' heup, de andere houdt een sigaret vast
Beaverhausen, voelt zich nooit te goed voor een inkoppertje in de categorie 'Ken uw klassiekers'.quote:
Nou, in mijn opinie wordt het in die niet nader te benoemen bepaalde kringen vooral gebruikt om zeker over te komen, terwijl je een slappe vaatdoek bent en psychisch het e.e.a. te behandelen hebt...quote:Op woensdag 16 maart 2005 01:03 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Oooh, je bedoelt de "renaissance-elleboog"?In de Gouden Eeuw was het kei kewl, stoer en heel macho om zo te staan. Op schuttersstukken (zoals de Nachtwacht) zie je mannen vaak zo poseren.
.
Ik wist niet dat het nog steeds hip was om er zo bij te staan. In bepaalde kringen althans..
That's why I'm here. It's what I do best.quote:Op woensdag 16 maart 2005 01:04 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Beaverhausen, voelt zich nooit te goed voor een inkoppertje in de categorie 'Ken uw klassiekers'.![]()
Hé!quote:Op woensdag 16 maart 2005 01:01 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja naja, je hebt je imago zelf opgebouwd door het hele weekend al die potentoko's af te gaan
quote:
quote:Op woensdag 16 maart 2005 01:09 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Hé!Klap hebbuh? Moeguh uh klap voor oe bek hebbuh, jonguh?
Ja, dat probeert ie ons hier (met wisselend succes) wijs te maken. Maar ondertussen wordt die topictitel steeds toepasselijker...quote:Op woensdag 16 maart 2005 01:07 schreef beaverhausen het volgende:
En wij ondertussen maar denken dat G_E in het weekend braaf thuis op de bank zit of in de keuken staat te kokkerellen met G_L.
Zag, moe ge moorge noog noor sjool of wark of wa? Of he ge vreuj?quote:Op woensdag 16 maart 2005 01:12 schreef beaverhausen het volgende:
En het brabbelt ook nog brabants!!!.
De-sig-ner Re-pu-blic!!!quote:Op woensdag 16 maart 2005 01:13 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Ja, dat probeert ie ons hier (met wisselend succes) wijs te maken. Maar ondertussen wordt die topictitel steeds toepasselijker...![]()
G_E gaat naar de Dominicaanse Republiek?!quote:Op woensdag 16 maart 2005 01:13 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Ja, dat probeert ie ons hier (met wisselend succes) wijs te maken. Maar ondertussen wordt die topictitel steeds toepasselijker...![]()
Is dat zwolliaans?quote:Op woensdag 16 maart 2005 01:14 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Zag, moe ge moorge noog noor sjool of wark of wa? Of he ge vreuj?
Haha dat zou zomaar kunnenquote:Op woensdag 16 maart 2005 01:14 schreef Great_Expectations het volgende:
Volgens mij was de schutterij gewoon een soort dekmantal voor een uitbundige gay-scene. Die fascinatie voor lansvormige objecten is ook ronduit verdacht. En de Nachtwacht, dat is natuurlijk een explicitiete verwijzing naar een Darkroom..
quote:
Ja, jullie proberen het weer mooi met de mantel der broederliefde te bedekken, maar ik laat me niet meer foppen.quote:Op woensdag 16 maart 2005 01:15 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
G_E gaat naar de Dominicaanse Republiek?!.
Nee hoor, maar jij moet nog steeds eens een keertje voor mij kokenquote:Op woensdag 16 maart 2005 01:17 schreef Great_Expectations het volgende:
Zitten jullie hier nou allemaal een beetje gemeen over mij te roddelen?
Stom toevallig kwam je ineens bij de opnames uit zeker?quote:Op woensdag 16 maart 2005 01:17 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Haha dat zou zomaar kunnen
Zondag trouwens een tv-programma over ruk- en parkeerparkeerplaatsen op SBS6, Undercover in Nederland, dan zullen we zien hoeveel brave huisvaders er zijn......
Jij néémt vreuj?quote:Op woensdag 16 maart 2005 01:17 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Is dat zwolliaans?.
Ik hedde moorge geen vreuj..
oldbiequote:Op woensdag 16 maart 2005 01:18 schreef Nuvole het volgende:
[..]
[..]
Ja, jullie proberen het weer mooi met de mantel der broederliefde te bedekken, maar ik laat me niet meer foppen.![]()
quote:Op woensdag 16 maart 2005 01:20 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Jij néémt vreuj?
Ik ben niet zo dialecterisch
Onthulling na onthulling vanavond!quote:Op woensdag 16 maart 2005 01:21 schreef beaverhausen het volgende:
[..]. Nee hoor, dat nou ook weer niet.
.
ik ben helemaal niet dialecterisch. Al zou je dat misschien wel van mij verwachten. Sterker nog, ik spreek geen woord dialect..
Mja ik dacht is dat een flítspaal of iets.... dus ik denk, ff achterwaarts inparkeren daarom om de boel te peilen, zegt die agent 'lik me reet!!' toen ik er naar vroeg, ik denk, nou, oke, ja anders kreeg ik een boete vanwege het niet opvolgen van een gebod, dus ik dat doen, en die agent maar kreunen dus ik denk die wordt kwaad, en ik denk, nou, ja, alles beter dan wéér een accept-giro, maar toen kreeg ik een koffiebon van een ándere meneer en die zei zo 'bedankt' en toen zag ik dat er SBS op stond...quote:Op woensdag 16 maart 2005 01:19 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Stom toevallig kwam je ineens bij de opnames uit zeker?![]()
Het is wat he, zo laat op de avond.quote:Op woensdag 16 maart 2005 01:23 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Onthulling na onthulling vanavond!
Ik val bijna van m'n geloof!
Beav die geen zacht V's spreekt?![]()
Jouw accent is inderdaad niet iets regionaals.quote:Op woensdag 16 maart 2005 01:25 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik heb ook geen accent en spreek ook geen dialect.. Of althans niet iets regionaals.
.
Zoals Andy Warhol ooit zei:quote:Op woensdag 16 maart 2005 01:24 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Mja ik dacht is dat een flítspaal of iets.... dus ik denk, ff achterwaarts inparkeren daarom om de boel te peilen, zegt die agent 'lik me reet!!' toen ik er naar vroeg, ik denk, nou, oke, ja anders kreeg ik een boete vanwege het niet opvolgen van een gebod, dus ik dat doen, en die agent maar kreunen dus ik denk die wordt kwaad, en ik denk, nou, ja, alles beter dan wéér een accept-giro, maar toen kreeg ik een koffiebon van een ándere meneer en die zei zo 'bedankt' en toen zag ik dat er SBS op stond...Dus ja, echt wel stóm toevallig allemaal... Maarja, ach, ik kom wél op tv!!
quote:"In the future, everybody will be world famous for 15 minutes."
Ik vond het laatst ook al zo raar dat ik bij een alcoholcontrole moest zuigen in plaats van blazen.quote:Op woensdag 16 maart 2005 01:24 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Mja ik dacht is dat een flítspaal of iets.... dus ik denk, ff achterwaarts inparkeren daarom om de boel te peilen, zegt die agent 'lik me reet!!' toen ik er naar vroeg, ik denk, nou, oke, ja anders kreeg ik een boete vanwege het niet opvolgen van een gebod, dus ik dat doen, en die agent maar kreunen dus ik denk die wordt kwaad, en ik denk, nou, ja, alles beter dan wéér een accept-giro, maar toen kreeg ik een koffiebon van een ándere meneer en die zei zo 'bedankt' en toen zag ik dat er SBS op stond...Dus ja, echt wel stóm toevallig allemaal... Maarja, ach, ik kom wél op tv!!
Maar waar komt dat accent dan vandaan als je geen dialect spreekt?quote:Op woensdag 16 maart 2005 01:25 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Het is wat he, zo laat op de avond..
Ik spreek geen V's. zacht misschien wel. Inclusief accent maar daar blijft het bij..
Euhm... nou, kijk, ehm...quote:Op woensdag 16 maart 2005 01:29 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Maar waar komt dat accent dan vandaan als je geen dialect spreekt?![]()
En Andy kon het weten want die deed regelmatig aan achteruit inparkeren.quote:
Je groeit op in een bepaalde omgeving en onbewust neem je toch een aantal klanken over enzo.quote:Op woensdag 16 maart 2005 01:29 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Maar waar komt dat accent dan vandaan als je geen dialect spreekt?![]()
Volgens is er niks wat Andy Warhol niet deed.quote:Op woensdag 16 maart 2005 01:30 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
En Andy kon het weten want die deed regelmatig aan achteruit inparkeren..
quote:Op woensdag 16 maart 2005 01:28 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik vond het laatst ook al zo raar dat ik bij een alcoholcontrole moest zuigen in plaats van blazen.![]()
Die van hier???quote:Op woensdag 16 maart 2005 01:30 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
En Andy kon het weten want die deed regelmatig aan achteruit inparkeren..
quote:Op woensdag 16 maart 2005 01:29 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Euhm... nou, kijk, ehm....
Een soort van onbewuste, linguïstische assimilatie dus.quote:Op woensdag 16 maart 2005 01:31 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Je groeit op in een bepaalde omgeving en onbewust neem je toch een aantal klanken over enzo..
Jij wordt liever met handboeien afgevoerd naar een keldertje onder het politiebureau? Dat had ik nou nooit achter je gezocht.quote:Op woensdag 16 maart 2005 01:33 schreef Waxxer het volgende:
[..]![]()
Echt zo:
"Zuigen-zuigen-zuigen-zuigen-zuigen-zuigen-zuigen-jaaaaaaaaaaahhhhhhh.... Stop maaarrrrrr...."
???
Dan ga je wel met een complex verder als de agent dan zegt, oke meneer, u mag doorrijden....
quote:
Je haalt me de woorden uit de mond.quote:Op woensdag 16 maart 2005 01:34 schreef Nuvole het volgende:
[..]
[..]
Een soort van onbewuste, linguïstische assimilatie dus.
Hee!quote:Op woensdag 16 maart 2005 01:37 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Je haalt me de woorden uit de mond.
Ja maar dat komt, ik denk, ik doe dan kinderlijk zodat ze me laten gaan, dus ik roep "Ik!!! Wil!!! Bolletje!!!!", en dan moet ik altijd meteen mee.... En dan lig ik daar en dan tikt die agent met een knuppel en dan zegtie "We hebben de tijd....."quote:Op woensdag 16 maart 2005 01:36 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Jij wordt liever met handboeien afgevoerd naar een keldertje onder het politiebureau? Dat had ik nou nooit achter je gezocht..
Je bedoelt dat je meteen een beschuitje met 'm wilt eten?quote:Op woensdag 16 maart 2005 01:39 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja maar dat komt, ik denk, ik doe dan kinderlijk zodat ze me laten gaan, dus ik roep "Ik!!! Wil!!! Bolletje!!!!", en dan moet ik altijd meteen mee.... En dan lig ik daar en dan tikt die agent met een knuppel en dan zegtie "We hebben de tijd....."
Trusten Waxjequote:Op woensdag 16 maart 2005 01:41 schreef Waxxer het volgende:
"al"??
Maar ik ga maar wel, heb echt een boel te doen en ik moet weer eens wat productiever worden....
Welterusten!
Oldbiequote:Op woensdag 16 maart 2005 01:41 schreef beaverhausen het volgende:
En waarom heeft Nuvole geen feauteaubouque?.
Hmm? Nou? He? Hoe zit dat?
*feauteaubouque heeft*quote:Op woensdag 16 maart 2005 01:44 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Oldbie.
.
Pot verwijt de ke....blabla.
En trusten voor de slapers!![]()
Nee, nog niet.quote:Op woensdag 16 maart 2005 01:49 schreef beaverhausen het volgende:
En ik zit weer tegen mezelf te lullen he?.
Hmmz, ik vraag me af wat je nou allemaal wel geleerd hebt op die SLF.quote:Op woensdag 16 maart 2005 01:52 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Nee, nog niet.
En je hebt gelijk, jij hebt wel een boek, maar ook geen foto's.
Ik dacht dat het om de foto's ging, maar blijkbaar is het spemmen dus belangrijker. *noteert*
Vierkant broekjequote:
Er was ook zoveel te leren op de SLF. Ik kon niet alle colleges volgen. Vandaar dat ik nu de avondschool er nog bij doe.quote:Op woensdag 16 maart 2005 01:53 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Hmmz, ik vraag me af wat je nou allemaal wel geleerd hebt op die SLF.
Waar wordt die uitgezonden?quote:Op woensdag 16 maart 2005 01:58 schreef beaverhausen het volgende:
ik ga maar David Letterman kijken.
op mijn computer.quote:
Met die kompjoeters kunnen ze tegenwoordig ook veel, zeg.quote:
half uurtje geleden is ie overleden...quote:Op dinsdag 15 maart 2005 21:43 schreef Cybart het volgende:
mijn opa is een held!!!!
vrijdag werd er gezegd dat ie het eind van de dag niet zou halen
inmiddels zit ie op zn zesde dag zonder eten en drinken...
heb nog nooit zo'n vechter meegemaakt !!!
helaas is het vechten tegen beter weten in, maar wat een held is die vent!
Gecondoleerd Cyb!quote:Op woensdag 16 maart 2005 06:57 schreef Cybart het volgende:
[..]
half uurtje geleden is ie overleden...
Nou, momenteel heeft ie het wel zwaarder dan vlak nadat het zo fout was gegaan, maar dat komt omdat ze dus ribben hebben gekneusd voor de operatie. Hij stikt van de pijn nu, maar ja, daardoor kan ie waarschijnlijk wel een heel stuk langer mee..quote:Op woensdag 16 maart 2005 07:04 schreef Cybart het volgende:
thanks...
wel fijn trouwens dat het zo goed gaat met je pa!!!!
maar gekneusde ribben zijn dan weer niet zo gevaarlijk.quote:Op woensdag 16 maart 2005 07:20 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nou, momenteel heeft ie het wel zwaarder dan vlak nadat het zo fout was gegaan, maar dat komt omdat ze dus ribben hebben gekneusd voor de operatie. Hij stikt van de pijn nu, maar ja, daardoor kan ie waarschijnlijk wel een heel stuk langer mee..
Gecondoleerd met het verlies, Bart! ({)quote:Op woensdag 16 maart 2005 06:57 schreef Cybart het volgende:
[..]
half uurtje geleden is ie overleden...
Je mist er weinig aan hoor...quote:Op woensdag 16 maart 2005 10:31 schreef Blubberzwijn het volgende:
is iemand trouwens wel eens in de entrenous geweest? vraag me af of dat wat is
Lekker dieet joh!quote:
quote:
Leuk he!quote:Op woensdag 16 maart 2005 16:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
GODVER..heb ik eens intenret ligt FOk weer plat!
Met de complimenten van FOk, die voor geen meter meewerkt.quote:Op woensdag 16 maart 2005 20:50 schreef Vlarp het volgende:
Goh.. nog geen pagina verder na een dag werken..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |