ik had dat dus ook met die "w-tjes"... ik zat achter internet te lezen en telkens als ze een schilderij beschreven ofzo ging ik plaatjes googlenquote:Op maandag 14 maart 2005 22:01 schreef Prego het volgende:
Da Vinci Code is ok!
het verhaal an sich vond ik bestwel standaard. leuk voor een hollywood film (mooie oude kerel met een geil wijf incl onwaarschijnlijke ontsnappingen etc)
maar de 'weetjes' die erin zaten vond ik super interessant!
Ik was ook steeds heen en weer aan het rennen tussen het boek en m'n computer!quote:Op maandag 14 maart 2005 22:29 schreef creno het volgende:
[..]
ik had dat dus ook met die "w-tjes"... ik zat achter internet te lezen en telkens als ze een schilderij beschreven ofzo ging ik plaatjes googlen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Daar ben ik een tijdje geleden ook in begonnen.quote:Op maandag 14 maart 2005 23:00 schreef Great_Expectations het volgende:
En ik ben nu bezig in Angels & Demons. Van mijn Grote Liefde heb ik een keer een briefkaart gekregen met de tekening Du Silence van de Belgische symbolist Fernand Khnopff, dus die gebruik ik heel toepasselijk als boekenlegger..
Een engel..
Ik vond de raadsels dus echt moeilijk.quote:Op maandag 14 maart 2005 22:50 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik vond The Da Vinci Code wel wat voorspelbaar, vooral als je een bepaald "moeilijk raadsel" door hebt, maar de hoofdpersonen er nog twee hoofdstukken vol Groot Gepeins voor nodig hebben om het op te lossen. Maar wel een aardig boek verder..
En ga je ook nog Digital Fortress en Deception Point lezen? Die houden zich helemaal niet met geschiedenis bezig, maar met moderne technologie. (De eerste bij de National Security Agency, de andere bij de NASA.)quote:Op maandag 14 maart 2005 23:00 schreef Great_Expectations het volgende:
En ik ben nu bezig in Angels & Demons. Van mijn Grote Liefde heb ik een keer een briefkaart gekregen met de tekening Du Silence van de Belgische symbolist Fernand Khnopff, dus die gebruik ik heel toepasselijk als boekenlegger..
die wijzers van die wekker staan hetzelfde als het symbool voor mannelijkheidquote:Op maandag 14 maart 2005 23:21 schreef Great_Expectations het volgende:
[afbeelding][afbeelding]
Die wekker.. dat speelgoedbeest... Er zit vast een geheime betekenis achter..
Da's toch van Dan Da Vinci Brown he?quote:Op maandag 14 maart 2005 23:00 schreef Great_Expectations het volgende:
Een engel..
Staat die knuffelbeer dan voor de zachtheid van The Sacred Feminine en dus de wekker en de beer samen voor de eenheid van man en vrouw?quote:Op dinsdag 15 maart 2005 11:00 schreef Prego het volgende:
[..]
die wijzers van die wekker staan hetzelfde als het symbool voor mannelijkheid
Eey Shizzy! Biejonsee, honey!quote:
hm 14 out of 20,quote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:17 schreef Waxxer het volgende:
Nou, wie was er oprecht aardig en geinteresseerd tijdens de meets en wie niet? *KLIK*
Nah, geef mij eens een behoorlijke uitkering andersquote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:41 schreef Blubberzwijn het volgende:
gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaap
17 van de 20.. Kzag het voornamelijk bij sommigen aan de ogen.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:17 schreef Waxxer het volgende:
Nou, wie was er oprecht aardig en geinteresseerd tijdens de meets en wie niet? *KLIK*
Nee, maar ik ben afgevallen en nu eehhh zijn er een heleboel dingen te grootquote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:46 schreef BadBadPresident het volgende:
wil je alles strak hebben dan?
quote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:52 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
17 van de 20.. Kzag het voornamelijk bij sommigen aan de ogen.
hoe erg afgevallen is afgevallen?quote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:57 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nee, maar ik ben afgevallen en nu eehhh zijn er een heleboel dingen te groot
ong 13 kg..... en ik heb wel extra gaatjes in mijn riem laten maken, alleen dat trekt veel broeken heel erg bij elkaar. Gaat vooral daar om (en strakke boxers zitten niet meer zo strak, maarja, dat is nog wel enigzins te financieren), qua truien valt het mee, heb alleen geen bierbuik meer en geen borsten die je er doorheen ziet. Maar heb bijv ook een vest en ook mijn winterjas, die zitten heel wijd nu, net soepjurken.... Sorry voor mijn rare zinnen, heb het druk gehad en dan is mijn uitleg wel eens wat verwardquote:Op dinsdag 15 maart 2005 17:02 schreef BadBadPresident het volgende:
[..]
hoe erg afgevallen is afgevallen?
Als je de clipjes helemaal laat afspelen dan zie je bij sommigen op het einde echt zo'n blik van "Heb ik goed nep gelachen??"quote:Op dinsdag 15 maart 2005 17:00 schreef Waxxer het volgende:
[..]idd, ik ook. Ik heb alleen nog een uitgesproken regel nodig en dan weet ik zeker of iemand oprecht is
Ja precies, of het hele gezicht valt meteen in één chagrijnige plooiquote:Op dinsdag 15 maart 2005 17:12 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Als je de clipjes helemaal laat afspelen dan zie je bij sommigen op het einde echt zo'n blik van "Heb ik goed nep gelachen??"
Dit vraagt bijna om een toekomstige shopmeetquote:Op dinsdag 15 maart 2005 17:10 schreef Waxxer het volgende:
[..]
ong 13 kg..... en ik heb wel extra gaatjes in mijn riem laten maken, alleen dat trekt veel broeken heel erg bij elkaar. Gaat vooral daar om (en strakke boxers zitten niet meer zo strak, maarja, dat is nog wel enigzins te financieren), qua truien valt het mee, heb alleen geen bierbuik meer en geen borsten die je er doorheen ziet. Maar heb bijv ook een vest en ook mijn winterjas, die zitten heel wijd nu, net soepjurken.... Sorry voor mijn rare zinnen, heb het druk gehad en dan is mijn uitleg wel eens wat verward
Ook ja.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 17:14 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja precies, of het hele gezicht valt meteen in één chagrijnige plooi
Goed gezegd.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:41 schreef Blubberzwijn het volgende:
gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaap
haha, dat is echt goed. Veel ookquote:Op dinsdag 15 maart 2005 17:10 schreef Waxxer het volgende:
[..]
ong 13 kg..... en ik heb wel extra gaatjes in mijn riem laten maken, alleen dat trekt veel broeken heel erg bij elkaar. Gaat vooral daar om (en strakke boxers zitten niet meer zo strak, maarja, dat is nog wel enigzins te financieren), qua truien valt het mee, heb alleen geen bierbuik meer en geen borsten die je er doorheen ziet. Maar heb bijv ook een vest en ook mijn winterjas, die zitten heel wijd nu, net soepjurken.... Sorry voor mijn rare zinnen, heb het druk gehad en dan is mijn uitleg wel eens wat verward
Sowieso, want een paar jaar geleden heb ik me helemaal uit de naad gewerkt en toen kon ik kopen wat ik wilde. Toen had ik plenty kleren, liep voorop met de mode enz. Maar nu kunnen heel veel dingen nu écht niet meer, en heb ik een paar dingen van de laatste tijd dus. En daarbij merk ik, klinkt ouwelullenachtig maar bedoel ik niet zo (het is een waarneming), iemand van 25 koopt heel andere kleren dan iemand van pak 'm beet 22, 23 jaar...quote:Op dinsdag 15 maart 2005 17:16 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Dit vraagt bijna om een toekomstige shopmeet![]()
Rust, Reinheid, Regelmaat.... ik leefde echt heel studentikoos ongezondquote:Op dinsdag 15 maart 2005 17:28 schreef BadBadPresident het volgende:
[..]
haha, dat is echt goed. Veel ooken hoe heb je dat voor mekaar gekregen?
"liep voorop met de mode"..quote:Op dinsdag 15 maart 2005 17:30 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Sowieso, want een paar jaar geleden heb ik me helemaal uit de naad gewerkt en toen kon ik kopen wat ik wilde. Toen had ik plenty kleren, liep voorop met de mode enz. Maar nu kunnen heel veel dingen nu écht niet meer, en heb ik een paar dingen van de laatste tijd dus. En daarbij merk ik, klinkt ouwelullenachtig maar bedoel ik niet zo (het is een waarneming), iemand van 25 koopt heel andere kleren dan iemand van pak 'm beet 22, 23 jaar...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |