Daar ben ik een tijdje geleden ook in begonnen.quote:Op maandag 14 maart 2005 23:00 schreef Great_Expectations het volgende:
En ik ben nu bezig in Angels & Demons. Van mijn Grote Liefde heb ik een keer een briefkaart gekregen met de tekening Du Silence van de Belgische symbolist Fernand Khnopff, dus die gebruik ik heel toepasselijk als boekenlegger..
Een engel..
Ik vond de raadsels dus echt moeilijk.quote:Op maandag 14 maart 2005 22:50 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik vond The Da Vinci Code wel wat voorspelbaar, vooral als je een bepaald "moeilijk raadsel" door hebt, maar de hoofdpersonen er nog twee hoofdstukken vol Groot Gepeins voor nodig hebben om het op te lossen. Maar wel een aardig boek verder..
En ga je ook nog Digital Fortress en Deception Point lezen? Die houden zich helemaal niet met geschiedenis bezig, maar met moderne technologie. (De eerste bij de National Security Agency, de andere bij de NASA.)quote:Op maandag 14 maart 2005 23:00 schreef Great_Expectations het volgende:
En ik ben nu bezig in Angels & Demons. Van mijn Grote Liefde heb ik een keer een briefkaart gekregen met de tekening Du Silence van de Belgische symbolist Fernand Khnopff, dus die gebruik ik heel toepasselijk als boekenlegger..
die wijzers van die wekker staan hetzelfde als het symbool voor mannelijkheidquote:Op maandag 14 maart 2005 23:21 schreef Great_Expectations het volgende:
[afbeelding][afbeelding]
Die wekker.. dat speelgoedbeest... Er zit vast een geheime betekenis achter..
Da's toch van Dan Da Vinci Brown he?quote:Op maandag 14 maart 2005 23:00 schreef Great_Expectations het volgende:
Een engel..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |