Stappen is Eng.quote:Op woensdag 16 maart 2005 00:42 schreef Waxxer het volgende:
Nou.... iedereen slaapt he...?
............
zullen we anders gaan stappen ofzo??
sssshhhh...........
Nah, dan moet je gewoon niet steeds met één heup naar beneden staan!quote:Op woensdag 16 maart 2005 00:46 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Stappen is Eng.. Dan willen allemaal Vreemde Meneren mij in de billen knijpen.
.
Nou ja............. nou ja.......... Tja...... dat kan ik van hieruit niet beoordelenquote:Op woensdag 16 maart 2005 00:47 schreef Great_Expectations het volgende:
Niet dat mijn billen nou zo knijpwaardig zijn, maar toch..
quote:Op woensdag 16 maart 2005 00:46 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Stappen is Eng.. Dan willen allemaal Vreemde Meneren mij in de billen knijpen.
.
Ik dacht fok ligt er toch uit, dus het wordt een rustig avondje. Maar niks he, doet ie het gewoon weer.quote:Op woensdag 16 maart 2005 00:46 schreef Waxxer het volgende:
Ow Noef, hebben we je wax... eh, waKKer gemaakt?!
Mja, je kent dat wel.... Ehhh.... Naja, ik ga dat niet visueel voordoenquote:Op woensdag 16 maart 2005 00:49 schreef Great_Expectations het volgende:
Met één heup naar beneden staan?
Ja dat dacht ik dus ook, zo van, vandaag eens op een fatsoenlijke tijd gaan slapen, maar néé hoor....quote:Op woensdag 16 maart 2005 00:51 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Ik dacht fok ligt er toch uit, dus het wordt een rustig avondje. Maar niks he, doet ie het gewoon weer.![]()
Ik heb er ook totaal geen beeld bij, dus het lijkt me duidelijker voor de lurkertjes als je er even een paar foto's met voorbeelden bij maakt.quote:Op woensdag 16 maart 2005 00:51 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Mja, je kent dat wel.... Ehhh.... Naja, ik ga dat niet visueel voordoen
Meneer Nuvole zegt best wel wijze dingen.quote:Op woensdag 16 maart 2005 00:55 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Ik heb er ook totaal geen beeld bij, dus het lijkt me duidelijker voor de lurkertjes als je er even een paar foto's met voorbeelden bij maakt.
Voor puur educatieve doeleinden dus.
Gatver heaumeauxquote:Op woensdag 16 maart 2005 00:57 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik denk trouwens dat het niet uitmaakt hoe je staat. Die vieze homo's vinden altijd wel een smoes om je onzedelijk te betasten..
Was het maar zo, Timbob, was het maar zo.....quote:Op woensdag 16 maart 2005 00:54 schreef timbob het volgende:
DR?
as in: designers republic?
[afbeelding] - - [afbeelding]
Ja naja, je hebt je imago zelf opgebouwd door het hele weekend al die potentoko's af te gaanquote:Op woensdag 16 maart 2005 00:57 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik denk trouwens dat het niet uitmaakt hoe je staat. Die vieze homo's vinden altijd wel een smoes om je onzedelijk te betasten..
M'n G_E, wat doe je?!quote:Op woensdag 16 maart 2005 01:01 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja naja, je hebt je imago zelf opgebouwd door het hele weekend al die potentoko's af te gaan
Ik kan soms ook wel wat.quote:Op woensdag 16 maart 2005 00:57 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Meneer Nuvole zegt best wel wijze dingen..
quote:Op woensdag 16 maart 2005 00:57 schreef Great_Expectations het volgende:
Oooh, je bedoelt de "renaissance-elleboog"?quote:Op woensdag 16 maart 2005 00:58 schreef Waxxer het volgende:
Nee, een wachtende nicht staat dan met een been recht en de andere is de knie iets gebogen, waarbij een zijde van het achterwerk dan wel naar links, dan wel naar rechts staatDe ene arm leunt in de 'gebogen' heup, de andere houdt een sigaret vast
Beaverhausen, voelt zich nooit te goed voor een inkoppertje in de categorie 'Ken uw klassiekers'.quote:
Nou, in mijn opinie wordt het in die niet nader te benoemen bepaalde kringen vooral gebruikt om zeker over te komen, terwijl je een slappe vaatdoek bent en psychisch het e.e.a. te behandelen hebt...quote:Op woensdag 16 maart 2005 01:03 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Oooh, je bedoelt de "renaissance-elleboog"?In de Gouden Eeuw was het kei kewl, stoer en heel macho om zo te staan. Op schuttersstukken (zoals de Nachtwacht) zie je mannen vaak zo poseren.
.
Ik wist niet dat het nog steeds hip was om er zo bij te staan. In bepaalde kringen althans..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |