Rust, Reinheid, Regelmaat.... ik leefde echt heel studentikoos ongezondquote:Op dinsdag 15 maart 2005 17:28 schreef BadBadPresident het volgende:
[..]
haha, dat is echt goed. Veel ooken hoe heb je dat voor mekaar gekregen?
"liep voorop met de mode"..quote:Op dinsdag 15 maart 2005 17:30 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Sowieso, want een paar jaar geleden heb ik me helemaal uit de naad gewerkt en toen kon ik kopen wat ik wilde. Toen had ik plenty kleren, liep voorop met de mode enz. Maar nu kunnen heel veel dingen nu écht niet meer, en heb ik een paar dingen van de laatste tijd dus. En daarbij merk ik, klinkt ouwelullenachtig maar bedoel ik niet zo (het is een waarneming), iemand van 25 koopt heel andere kleren dan iemand van pak 'm beet 22, 23 jaar...
Uhm nou ik niet (kan geen paper, werkstukken, etc. meer aanzien). Maar veel succesquote:Op dinsdag 15 maart 2005 17:18 schreef Dark_Killah het volgende:
Kan iemand mij helpen met mijn VN werkstuk.
Nee serieus, ik had dingen aan waarvan mensen eerst zeiden, nounounounou, en later liepen ze er zelf in. Dure merkkleding enzo. Ik verdiende bak-ken met geld, had drie bijbaantjes (achteraf allemaal vluchtgedrag - lekker druk bezig zijn zodat je geen tijd hebt om te realiseren dat je er een potje van maakt omdat je met je coming out worstelt). Kapsels, broeken, shirts.... Klinkt stom misschien, maar toch is het zoquote:Op dinsdag 15 maart 2005 17:37 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
"liep voorop met de mode"..![]()
Hoezo kleedt iemand van 25 anders dan iemand van 22,23. Chiquer/stijlvoller?
Iemand van rond de 30 à la.
Ik ga vrijdag in Amsterdam shoppen...quote:Op dinsdag 15 maart 2005 17:16 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Dit vraagt bijna om een toekomstige shopmeet![]()
bij mij doet ie het eindelijk weer een beetje fatsoenlijk, maar misschien heb ik te vroeg gejuigd !quote:
Klinkt eerder als een virus, kreeg gisteren zoiets, maar dan als naam girl with banana. En de persoon die eht verstuurt zou moeten hebben, die kijkt dat niet.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 22:46 schreef creno het volgende:
[..]
bij mij doet ie het eindelijk weer een beetje fatsoenlijk, maar misschien heb ik te vroeg gejuigd !
sommige mensen in mijn msn-lijst blijken me niet te kennen, ik kreeg net een verzoek om het bestand "paris hilton naakt" te accepteren, ten eerste leek het mij een virus, en ten 2e heb ik nou niet heel erg de behoefte om een grietje naakt te zien.... been there, done that
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |