moet ???quote:Op zondag 13 maart 2005 01:26 schreef lurf_doctor het volgende:
omdat ik om de zoveel tijd in een homo topic moet posten
wie ?quote:
Die met die L.quote:
Ja. Jij ja. L.quote:
Dat zag ik dus wel he?quote:
kutquote:Op zondag 13 maart 2005 01:38 schreef beaverhausen het volgende:
Dat zag ik dus wel he?.
Niet dat je denkt dat ik dat niet zag. Want dat deed ik dus wel. Dus..
Daarvoor zit je in het verkeerde topic.quote:
Ik ga nog effe Lost kijken, en dan ook maar slapie doen.quote:Op zondag 13 maart 2005 01:44 schreef creno het volgende:
dat was mijn signaal dat ik naar mijn bed moet gaan
Ik dacht dat het het geluid van een dood topic was.quote:Op zondag 13 maart 2005 01:44 schreef creno het volgende:
dat was mijn signaal dat ik naar mijn bed moet gaan
Lost wordt maandag herhaald.quote:Op zondag 13 maart 2005 01:46 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Ik ga nog effe Lost kijken, en dan ook maar slapie doen.
trusten y'all...
nee, dat geluid komt nu:quote:Op zondag 13 maart 2005 01:46 schreef beaverhausen het volgende:
Ik dacht dat het het geluid van een dood topic was..
Is't volgende maand weer?quote:Op zondag 13 maart 2005 02:15 schreef Ang3l het volgende:
Van te voren zei ik tegen pup "Als Egbert nou absoluut niet kan draaien hebben we altijd nog wat om naar te kijken" maar sodeju wat draaide ie lekker(en wat was ie lekker
)
homo!quote:Op zondag 13 maart 2005 12:04 schreef Cybart het volgende:
Argh!!!!
Ik begin Mark Owen fan te worden....
In Your Own Time was al een fokking goed album (2003)
eind van de maand komt zn nieuwe album uit (How The Mighty Fall),
heb hem al, en hij's
de eerste 5 minuten zijn het leukstquote:Op zondag 13 maart 2005 12:13 schreef Blubberzwijn het volgende:
mogguhzo naar spongebob met m'n
nichtje
die helemaal hyperactief uit de film komt???quote:Op zondag 13 maart 2005 12:23 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik moet daarna nog 2 uur op mn nichtje passen
Moet je gewoon een knuppel achter de deur zetten. Blijft ze hyper, geef je kaar een lel. Werkt in de tekenfilms ook altijdquote:Op zondag 13 maart 2005 12:23 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik moet daarna nog 2 uur op mn nichtje passen
*LOL* ja hoorquote:Op zondag 13 maart 2005 11:55 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Is't volgende maand weer?
Zo ja,.. euhm.. slaapplekje over?![]()
nee schatzie, hij staat nog overeind voor jequote:Op zondag 13 maart 2005 12:28 schreef beaverhausen het volgende:
Zijn we al down?
Had je mee moeten gaan naar WASHH.quote:
klinkt eng he...quote:
Baaaaaaart......... jij hebt nogal wat muziek he.... heb je toevallig Format One - Solid Sessions op MP3?quote:Op zondag 13 maart 2005 13:04 schreef Cybart het volgende:
[..]
klinkt eng he...
maar het is echt top, eigenlijk...
en nu ga ik huiswerk maken, dan kan ik dinsdag weer een dag vrij nemen van school en gaan werken
goedzo, thats the spiritquote:Op zondag 13 maart 2005 13:04 schreef Cybart het volgende:
[..]
klinkt eng he...
maar het is echt top, eigenlijk...
en nu ga ik huiswerk maken, dan kan ik dinsdag weer een dag vrij nemen van school en gaan werken
Tussen mijn mp3's staat ie helaas niet...quote:Op zondag 13 maart 2005 13:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Baaaaaaart......... jij hebt nogal wat muziek he.... heb je toevallig Format One - Solid Sessions op MP3?
redelijk oud nummer, beetje electronisch vaag. Zoek het al de hele dag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |