Ha die Freek!quote:Op donderdag 10 maart 2005 22:39 schreef freek_mst het volgende:
![]()
Terug uit de stad is, waar het een hele rustige koopavond was.![]()
er klopt iets niet aan hem...quote:Op donderdag 10 maart 2005 22:44 schreef beaverhausen het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
He can fix my pipes anytime..
Who ya gonna call? Jonathan!quote:Op donderdag 10 maart 2005 22:46 schreef Waxxer het volgende:
Het is weer zover: ik heb honger, maar geen kruimel in huis![]()
Heyquote:Op donderdag 10 maart 2005 22:43 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Ha die Freek!
Rustige koopavond, dat is toch goed? Winkelt wel zo prettig zonder lange rijen en dergelijke.![]()
Tuurlijk klopt er iets niet aan hem. Aan wie wel in Wisteria Lane?quote:Op donderdag 10 maart 2005 22:48 schreef Cybart het volgende:
[..]
er klopt iets niet aan hem...
volgensmij ius ie agent die de (zelf)moord (ja mischien moord) op die buurvrouw moet onderzoeken
en ging de betreffende buurvrouw vreemd met Rex...
en dat zou aanleiding voor de (zelf)moord zijn...
dat was de theorie die mn zus en ik bedachten...
met mn opa is het nog steeds slecht, mn pa blijft er vanacht weer slapen.
maar einde van het weekend haalt ie niet meer wordt gezegd.
dus het is gewoon afwachten nu...
wel fijn stage gelopen vandaag, dat wel
Nou, ik heb recentelijk eenzelfde "probleem" in het kwadraat gehad om één uur 's nachts en toen kon ik alleen nog vette hap krijgen... Dat doe ik ook noooooiiiiit weerquote:Op donderdag 10 maart 2005 22:49 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Who ya gonna call? Jonathan!.
Heeellll veeelll sterkte!!! Maar wat een kutsituatie..... spookt het niet de hele dag door je hoofd dan...? Neem anders gewoon vrijquote:Op donderdag 10 maart 2005 22:48 schreef Cybart het volgende:
[..]
er klopt iets niet aan hem...
volgensmij ius ie agent die de (zelf)moord (ja mischien moord) op die buurvrouw moet onderzoeken
en ging de betreffende buurvrouw vreemd met Rex...
en dat zou aanleiding voor de (zelf)moord zijn...
dat was de theorie die mn zus en ik bedachten...
met mn opa is het nog steeds slecht, mn pa blijft er vanacht weer slapen.
maar einde van het weekend haalt ie niet meer wordt gezegd.
dus het is gewoon afwachten nu...
wel fijn stage gelopen vandaag, dat wel
Bij die ogen krijg je inderdaad sopneigingen.quote:Op donderdag 10 maart 2005 22:51 schreef Nuvole het volgende:
[afbeelding]
Dan mag hij wel bij mij komen klussen!![]()
Veel water drinken. Dat vult.quote:Op donderdag 10 maart 2005 22:53 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, ik heb recentelijk eenzelfde "probleem" in het kwadraat gehad om één uur 's nachts en toen kon ik alleen nog vette hap krijgen... Dat doe ik ook noooooiiiiit weer
Als ik slaap, zijn de winkels open als ik opsta.... dilemma..... Ik zou wel wat KUNNEN halen nu, maar das ook weer een bord vet en ik moet een teringeind lopen aangezien ik geen fiets heb.... Naja, op naar de 78 dan maar he
mjah, het blijft wel de hele dag in je achterhoofd,quote:Op donderdag 10 maart 2005 22:55 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Heeellll veeelll sterkte!!! Maar wat een kutsituatie..... spookt het niet de hele dag door je hoofd dan...? Neem anders gewoon vrijOf is het juist dat als iemand er over begint, dat het dan irritant is enz?
hij's tuinmanquote:Op donderdag 10 maart 2005 22:51 schreef Nuvole het volgende:
[afbeelding]
Dan mag hij wel bij mij komen klussen!![]()
Goed topic trouwens, DM. De hunks uit Desperate Housewives!
Dus op koopzondag voel je je helemaal goed?quote:Op donderdag 10 maart 2005 22:50 schreef freek_mst het volgende:
[..]
Hey![]()
Ik vind het wel leuk als het druk is, dan heb ik tenminste een beetje het idee dat ik in een wereldstad aan het winkelen ben .![]()
God hallo heequote:Op donderdag 10 maart 2005 23:04 schreef wizarddragon het volgende:
In de originele pilot van desperate housewives werd tuinier John door iemand anders gespeeld.
[afbeelding]
[afbeelding]
Mary Alice werd trouwens ook door iemand anders gespeeld.
tvp.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |