Jouw accent is inderdaad niet iets regionaals.quote:Op woensdag 16 maart 2005 01:25 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik heb ook geen accent en spreek ook geen dialect.. Of althans niet iets regionaals.
.
Zoals Andy Warhol ooit zei:quote:Op woensdag 16 maart 2005 01:24 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Mja ik dacht is dat een flítspaal of iets.... dus ik denk, ff achterwaarts inparkeren daarom om de boel te peilen, zegt die agent 'lik me reet!!' toen ik er naar vroeg, ik denk, nou, oke, ja anders kreeg ik een boete vanwege het niet opvolgen van een gebod, dus ik dat doen, en die agent maar kreunen dus ik denk die wordt kwaad, en ik denk, nou, ja, alles beter dan wéér een accept-giro, maar toen kreeg ik een koffiebon van een ándere meneer en die zei zo 'bedankt' en toen zag ik dat er SBS op stond...Dus ja, echt wel stóm toevallig allemaal... Maarja, ach, ik kom wél op tv!!
quote:"In the future, everybody will be world famous for 15 minutes."
Ik vond het laatst ook al zo raar dat ik bij een alcoholcontrole moest zuigen in plaats van blazen.quote:Op woensdag 16 maart 2005 01:24 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Mja ik dacht is dat een flítspaal of iets.... dus ik denk, ff achterwaarts inparkeren daarom om de boel te peilen, zegt die agent 'lik me reet!!' toen ik er naar vroeg, ik denk, nou, oke, ja anders kreeg ik een boete vanwege het niet opvolgen van een gebod, dus ik dat doen, en die agent maar kreunen dus ik denk die wordt kwaad, en ik denk, nou, ja, alles beter dan wéér een accept-giro, maar toen kreeg ik een koffiebon van een ándere meneer en die zei zo 'bedankt' en toen zag ik dat er SBS op stond...Dus ja, echt wel stóm toevallig allemaal... Maarja, ach, ik kom wél op tv!!
Maar waar komt dat accent dan vandaan als je geen dialect spreekt?quote:Op woensdag 16 maart 2005 01:25 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Het is wat he, zo laat op de avond..
Ik spreek geen V's. zacht misschien wel. Inclusief accent maar daar blijft het bij..
Euhm... nou, kijk, ehm...quote:Op woensdag 16 maart 2005 01:29 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Maar waar komt dat accent dan vandaan als je geen dialect spreekt?![]()
En Andy kon het weten want die deed regelmatig aan achteruit inparkeren.quote:
Je groeit op in een bepaalde omgeving en onbewust neem je toch een aantal klanken over enzo.quote:Op woensdag 16 maart 2005 01:29 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Maar waar komt dat accent dan vandaan als je geen dialect spreekt?![]()
Volgens is er niks wat Andy Warhol niet deed.quote:Op woensdag 16 maart 2005 01:30 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
En Andy kon het weten want die deed regelmatig aan achteruit inparkeren..
quote:Op woensdag 16 maart 2005 01:28 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik vond het laatst ook al zo raar dat ik bij een alcoholcontrole moest zuigen in plaats van blazen.![]()
Die van hier???quote:Op woensdag 16 maart 2005 01:30 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
En Andy kon het weten want die deed regelmatig aan achteruit inparkeren..
quote:Op woensdag 16 maart 2005 01:29 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Euhm... nou, kijk, ehm....
Een soort van onbewuste, linguïstische assimilatie dus.quote:Op woensdag 16 maart 2005 01:31 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Je groeit op in een bepaalde omgeving en onbewust neem je toch een aantal klanken over enzo..
Jij wordt liever met handboeien afgevoerd naar een keldertje onder het politiebureau? Dat had ik nou nooit achter je gezocht.quote:Op woensdag 16 maart 2005 01:33 schreef Waxxer het volgende:
[..]![]()
Echt zo:
"Zuigen-zuigen-zuigen-zuigen-zuigen-zuigen-zuigen-jaaaaaaaaaaahhhhhhh.... Stop maaarrrrrr...."
???
Dan ga je wel met een complex verder als de agent dan zegt, oke meneer, u mag doorrijden....
quote:
Je haalt me de woorden uit de mond.quote:Op woensdag 16 maart 2005 01:34 schreef Nuvole het volgende:
[..]
[..]
Een soort van onbewuste, linguïstische assimilatie dus.
Hee!quote:Op woensdag 16 maart 2005 01:37 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Je haalt me de woorden uit de mond.
Ja maar dat komt, ik denk, ik doe dan kinderlijk zodat ze me laten gaan, dus ik roep "Ik!!! Wil!!! Bolletje!!!!", en dan moet ik altijd meteen mee.... En dan lig ik daar en dan tikt die agent met een knuppel en dan zegtie "We hebben de tijd....."quote:Op woensdag 16 maart 2005 01:36 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Jij wordt liever met handboeien afgevoerd naar een keldertje onder het politiebureau? Dat had ik nou nooit achter je gezocht..
Je bedoelt dat je meteen een beschuitje met 'm wilt eten?quote:Op woensdag 16 maart 2005 01:39 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja maar dat komt, ik denk, ik doe dan kinderlijk zodat ze me laten gaan, dus ik roep "Ik!!! Wil!!! Bolletje!!!!", en dan moet ik altijd meteen mee.... En dan lig ik daar en dan tikt die agent met een knuppel en dan zegtie "We hebben de tijd....."
Trusten Waxjequote:Op woensdag 16 maart 2005 01:41 schreef Waxxer het volgende:
"al"??
Maar ik ga maar wel, heb echt een boel te doen en ik moet weer eens wat productiever worden....
Welterusten!
Oldbiequote:Op woensdag 16 maart 2005 01:41 schreef beaverhausen het volgende:
En waarom heeft Nuvole geen feauteaubouque?.
Hmm? Nou? He? Hoe zit dat?
*feauteaubouque heeft*quote:Op woensdag 16 maart 2005 01:44 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Oldbie.
.
Pot verwijt de ke....blabla.
En trusten voor de slapers!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |