That's why I'm here. It's what I do best.quote:Op woensdag 16 maart 2005 01:04 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Beaverhausen, voelt zich nooit te goed voor een inkoppertje in de categorie 'Ken uw klassiekers'.![]()
Hé!quote:Op woensdag 16 maart 2005 01:01 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja naja, je hebt je imago zelf opgebouwd door het hele weekend al die potentoko's af te gaan
quote:
quote:Op woensdag 16 maart 2005 01:09 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Hé!Klap hebbuh? Moeguh uh klap voor oe bek hebbuh, jonguh?
Ja, dat probeert ie ons hier (met wisselend succes) wijs te maken. Maar ondertussen wordt die topictitel steeds toepasselijker...quote:Op woensdag 16 maart 2005 01:07 schreef beaverhausen het volgende:
En wij ondertussen maar denken dat G_E in het weekend braaf thuis op de bank zit of in de keuken staat te kokkerellen met G_L.
Zag, moe ge moorge noog noor sjool of wark of wa? Of he ge vreuj?quote:Op woensdag 16 maart 2005 01:12 schreef beaverhausen het volgende:
En het brabbelt ook nog brabants!!!.
De-sig-ner Re-pu-blic!!!quote:Op woensdag 16 maart 2005 01:13 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Ja, dat probeert ie ons hier (met wisselend succes) wijs te maken. Maar ondertussen wordt die topictitel steeds toepasselijker...![]()
G_E gaat naar de Dominicaanse Republiek?!quote:Op woensdag 16 maart 2005 01:13 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Ja, dat probeert ie ons hier (met wisselend succes) wijs te maken. Maar ondertussen wordt die topictitel steeds toepasselijker...![]()
Is dat zwolliaans?quote:Op woensdag 16 maart 2005 01:14 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Zag, moe ge moorge noog noor sjool of wark of wa? Of he ge vreuj?
Haha dat zou zomaar kunnenquote:Op woensdag 16 maart 2005 01:14 schreef Great_Expectations het volgende:
Volgens mij was de schutterij gewoon een soort dekmantal voor een uitbundige gay-scene. Die fascinatie voor lansvormige objecten is ook ronduit verdacht. En de Nachtwacht, dat is natuurlijk een explicitiete verwijzing naar een Darkroom..
quote:
Ja, jullie proberen het weer mooi met de mantel der broederliefde te bedekken, maar ik laat me niet meer foppen.quote:Op woensdag 16 maart 2005 01:15 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
G_E gaat naar de Dominicaanse Republiek?!.
Nee hoor, maar jij moet nog steeds eens een keertje voor mij kokenquote:Op woensdag 16 maart 2005 01:17 schreef Great_Expectations het volgende:
Zitten jullie hier nou allemaal een beetje gemeen over mij te roddelen?
Stom toevallig kwam je ineens bij de opnames uit zeker?quote:Op woensdag 16 maart 2005 01:17 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Haha dat zou zomaar kunnen
Zondag trouwens een tv-programma over ruk- en parkeerparkeerplaatsen op SBS6, Undercover in Nederland, dan zullen we zien hoeveel brave huisvaders er zijn......
Jij néémt vreuj?quote:Op woensdag 16 maart 2005 01:17 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Is dat zwolliaans?.
Ik hedde moorge geen vreuj..
oldbiequote:Op woensdag 16 maart 2005 01:18 schreef Nuvole het volgende:
[..]
[..]
Ja, jullie proberen het weer mooi met de mantel der broederliefde te bedekken, maar ik laat me niet meer foppen.![]()
quote:Op woensdag 16 maart 2005 01:20 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Jij néémt vreuj?
Ik ben niet zo dialecterisch
Onthulling na onthulling vanavond!quote:Op woensdag 16 maart 2005 01:21 schreef beaverhausen het volgende:
[..]. Nee hoor, dat nou ook weer niet.
.
ik ben helemaal niet dialecterisch. Al zou je dat misschien wel van mij verwachten. Sterker nog, ik spreek geen woord dialect..
Mja ik dacht is dat een flítspaal of iets.... dus ik denk, ff achterwaarts inparkeren daarom om de boel te peilen, zegt die agent 'lik me reet!!' toen ik er naar vroeg, ik denk, nou, oke, ja anders kreeg ik een boete vanwege het niet opvolgen van een gebod, dus ik dat doen, en die agent maar kreunen dus ik denk die wordt kwaad, en ik denk, nou, ja, alles beter dan wéér een accept-giro, maar toen kreeg ik een koffiebon van een ándere meneer en die zei zo 'bedankt' en toen zag ik dat er SBS op stond...quote:Op woensdag 16 maart 2005 01:19 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Stom toevallig kwam je ineens bij de opnames uit zeker?![]()
Het is wat he, zo laat op de avond.quote:Op woensdag 16 maart 2005 01:23 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Onthulling na onthulling vanavond!
Ik val bijna van m'n geloof!
Beav die geen zacht V's spreekt?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |