Nee, nog niet.quote:Op woensdag 16 maart 2005 01:49 schreef beaverhausen het volgende:
En ik zit weer tegen mezelf te lullen he?.
Hmmz, ik vraag me af wat je nou allemaal wel geleerd hebt op die SLF.quote:Op woensdag 16 maart 2005 01:52 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Nee, nog niet.
En je hebt gelijk, jij hebt wel een boek, maar ook geen foto's.
Ik dacht dat het om de foto's ging, maar blijkbaar is het spemmen dus belangrijker. *noteert*
Vierkant broekjequote:
Er was ook zoveel te leren op de SLF. Ik kon niet alle colleges volgen. Vandaar dat ik nu de avondschool er nog bij doe.quote:Op woensdag 16 maart 2005 01:53 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Hmmz, ik vraag me af wat je nou allemaal wel geleerd hebt op die SLF.
Waar wordt die uitgezonden?quote:Op woensdag 16 maart 2005 01:58 schreef beaverhausen het volgende:
ik ga maar David Letterman kijken.
op mijn computer.quote:
Met die kompjoeters kunnen ze tegenwoordig ook veel, zeg.quote:
half uurtje geleden is ie overleden...quote:Op dinsdag 15 maart 2005 21:43 schreef Cybart het volgende:
mijn opa is een held!!!!
vrijdag werd er gezegd dat ie het eind van de dag niet zou halen
inmiddels zit ie op zn zesde dag zonder eten en drinken...
heb nog nooit zo'n vechter meegemaakt !!!
helaas is het vechten tegen beter weten in, maar wat een held is die vent!
Gecondoleerd Cyb!quote:Op woensdag 16 maart 2005 06:57 schreef Cybart het volgende:
[..]
half uurtje geleden is ie overleden...
Nou, momenteel heeft ie het wel zwaarder dan vlak nadat het zo fout was gegaan, maar dat komt omdat ze dus ribben hebben gekneusd voor de operatie. Hij stikt van de pijn nu, maar ja, daardoor kan ie waarschijnlijk wel een heel stuk langer mee..quote:Op woensdag 16 maart 2005 07:04 schreef Cybart het volgende:
thanks...
wel fijn trouwens dat het zo goed gaat met je pa!!!!
maar gekneusde ribben zijn dan weer niet zo gevaarlijk.quote:Op woensdag 16 maart 2005 07:20 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nou, momenteel heeft ie het wel zwaarder dan vlak nadat het zo fout was gegaan, maar dat komt omdat ze dus ribben hebben gekneusd voor de operatie. Hij stikt van de pijn nu, maar ja, daardoor kan ie waarschijnlijk wel een heel stuk langer mee..
Gecondoleerd met het verlies, Bart! ({)quote:Op woensdag 16 maart 2005 06:57 schreef Cybart het volgende:
[..]
half uurtje geleden is ie overleden...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |