Morris is bi.quote:Op donderdag 10 maart 2005 22:25 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Morris de gay is volgens mij al weer voorbij.
Hoop hetquote:Op donderdag 10 maart 2005 23:22 schreef haagse_elfje het volgende:
komt Chris Jolles nou nog terug?
Die scene met Isabella en haar jeugdherrineringen was geweldig.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 21:27 schreef Airelle het volgende:
Dorothea moet nu echt heel gauw opflikkeren, bah GTST is niets meer aan.
Behalve dan een paar leuke Isabella scenes.
Ja... als is ze niet zo psycho meer, das dan weer jammerquote:Op vrijdag 11 maart 2005 21:41 schreef Orginial het volgende:
[..]
Die scene met Isabella en haar jeugdherrineringen was geweldig.![]()
Ja dat mag inderdaad wel eens opschieten.... maar Isabella saai?!quote:Op vrijdag 11 maart 2005 21:47 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik vind die Isabella scenes juist dodelijk saai, wat draagt dat bij, laten ze liever direct naar het Amy moment toewerken in plaats van het te rekken
Ik heb het gevoel dat ze door de schrijvers nogal 'weggestopt' wordt. Tenminste, ze heeft geen eigen lijntje meer. In de rechtzaak was ze weer even cool, maar nu zit ze alweer weken in die inrichting net als eerst.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 21:48 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ja dat mag inderdaad wel eens opschieten.... maar Isabella saai?!
wie zegtquote:Op zaterdag 12 maart 2005 09:12 schreef pberends het volgende:
Goeie moeder is Laura.
Sinds de coma van Dennis is Sil nog nooit op bezoek geweest bij z'n "vader".
Ze zit er ook nog maar een paar maanden inquote:Op vrijdag 11 maart 2005 21:57 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat ze door de schrijvers nogal 'weggestopt' wordt. Tenminste, ze heeft geen eigen lijntje meer. In de rechtzaak was ze weer even cool, maar nu zit ze alweer weken in die inrichting net als eerst.![]()
Dat is nooit officiël bevestigd want in mei krijgen we te horen wie er weggaan en hoe de zes nieuwe acteurs/actrices heten.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 09:59 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ze zit er ook nog maar een paar maanden in.
Wel.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 10:57 schreef Orginial het volgende:
[..]
Dat is nooit officiël bevestigd want in mei krijgen we te horen wie er weggaan en hoe de zes nieuwe acteurs/actrices heten.![]()
Ik hoop dat in de zomercliffhanger (3000ste aflevering) aan haar einde komt ofzo. Ik denk dat ze zelfmoord pleegt samen met Amy, dat zou wel mooi zijn.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 11:02 schreef Airelle het volgende:
[..]
Wel.
Daar haarzelf namelijk.
Ik hoop trouwens wel dat ze nog mee mag doen met de zomercliff... maar dat zal wel niet.
Dan is de hele familie Kortenaer doodquote:Op zaterdag 12 maart 2005 11:04 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik hoop dat in de zomercliffhanger (3000ste aflevering) aan haar einde komt ofzo. Ik denk dat ze zelfmoord pleegt samen met Amy, dat zou wel mooi zijn.![]()
quote:Weekoverzicht GTST 14 t/m 18 maart!
Maandag 14 maart
Ray moet naar het bureau komen om een mogelijke dader te identificeren. Zal hij onschuldige mensen de dupe laten worden van zijn misdaad, of gaat hij de politie de waarheid vertellen? Sjors is down en Charlie besluit haar op te vrolijken door samen te gaan shoppen. Haar goedbedoelde plan pakt echter anders uit als ze beroofd worden.
Dinsdag 15 maart
Barbara heeft een afspraak met de wethouder van cultuur en Ludo is plotseling weer geïnteresseerd in hun gezamenlijke bedrijf. Wat voert Ludo in zijn schild? Ray biecht Laura op dat hij Dennis in coma heeft geslagen. Terwijl Stefano twijfelt of hij Ludo moet uitnodigen voor zijn bruiloft, doet Ludo hem een zakelijk voorstel.
Woensdag 16 maart
Jef is bang dat Robert gevaarlijk spel speelt: als Morris geen werk in de Auntie Annie campagne krijgt, stapt hij naar George. Morris regelt ondertussen een afspraak met George. Laura laat Janine weten dat ze beter af is zonder Ray.
Donderdag 17 maart
Hoezeer Marnix het haar ook afraadt, Isabella is vastbesloten zichzelf uit de inrichting te ontslaan. Nick ontfutselt Valerie dat Ludo met Stefano wil samenwerken en bedenkt een plan. Jef vraagt Dorothea of ze weer bij hem en Laura komt wonen.
Vrijdag 18 maart
Barbara ontdekt dat Valerie stiekem een afspraak met de wethouder heeft gemaakt, olie op het vuur van zusterruzie. Charlie en Sjors zijn nog steeds bang van de beroving. Bing oppert dat ze een zelfverdedigingcursus moeten doen, maar één van de dames sputtert tegen. Isabella ontfermt zich over een kindje dat haar ouders kwijt is.
Ik vind 'm geweldigquote:Op zaterdag 12 maart 2005 11:10 schreef Orginial het volgende:
Heeft er iemand trouwens nog iets tégen Joris Putman?
IK heb nooit iets tegen hem gehafquote:Op zaterdag 12 maart 2005 11:10 schreef Orginial het volgende:
Heeft er iemand trouwens nog iets tégen Joris Putman?
Ik vond Patrick Martens & Geert Hoes wel véél beter.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 11:15 schreef Airelle het volgende:
Nee hoor, behalve dan dat zijn spel niet zo goed is.
patrick wel, geert heb ik nooi echt leuk gevondenquote:Op zaterdag 12 maart 2005 12:15 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik vond Patrick Martens & Geert Hoes wel véél beter.![]()
Hij zeikte té veel.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 12:28 schreef Woelli het volgende:
[..]
patrick wel, geert heb ik nooi echt leuk gevonden![]()
Zo wat?quote:Op zaterdag 12 maart 2005 13:57 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Dat in the picture is er dus nog steeds er staat alleen geen in the picture meer boven![]()
Het is topic vullende crap.quote:
"In the picture" is een spreekwoord.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 13:57 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Dat in the picture is er dus nog steeds er staat alleen geen in the picture meer boven![]()
Dan nog die Tommy Bruens gaf de naam IN THE PICTURE aan bestanden die hij had gejat uit andere gtst weblogs en ze vervolgens hier poste. Dat doet hij nu nog steeds alleen dan zonder IN THE PICTURE er boven.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 14:15 schreef pberends het volgende:
[..]
"In the picture" is een spreekwoord.
Ik zie anders niemand anders die het doet.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 14:23 schreef Beach het volgende:
Als hij het niet doet post iemand anders die zut wel.
Wat vind je dan zo leuk aan hem?quote:Op zaterdag 12 maart 2005 13:51 schreef Beach het volgende:
Geert Hoes is te gay![]()
En volgens mij ben ik de enige Joris Buttman fan op deze aardbol .
Ik snap niet waarom Morris zo vaak gerecast is. Van Charlie snap ik het wel, dat is echt een goed personage maar Morris totaal niet.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 14:44 schreef Beach het volgende:
[..]
Geen idee, ik vind hem wel leuk spelen.
Charliequote:Op zaterdag 12 maart 2005 14:47 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom Morris zo vaak gerecast is. Van Charlie snap ik het wel, dat is echt een goed personage maar Morris totaal niet.![]()
Inderdaad, zij heeft totaal geen inbreng meer. De enigste die altijd een verhaallijn heeft, is Ludo Sanders.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 14:49 schreef Beach het volgende:
[..]
CharlieMorris is wel meer een bijrol ja.
Net zoals huisvrouw/zakenwijf Barbara.
Wat is dat trouwens voor walgelijke avatar?quote:Op zaterdag 12 maart 2005 14:47 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom Morris zo vaak gerecast is. Van Charlie snap ik het wel, dat is echt een goed personage maar Morris totaal niet.![]()
quote:Op zaterdag 12 maart 2005 15:48 schreef Nano het volgende:
Dat kindje waar Isabella zich volgende week over ontfermt zal wel toevallig Amy zijn.
En ze wordt gespeeld door het kind van een vriendin van Bar_rel.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 15:48 schreef Nano het volgende:
Dat kindje waar Isabella zich volgende week over ontfermt zal wel toevallig Amy zijn.
En het is geen Amy.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 18:41 schreef Orginial het volgende:
[..]
En ze wordt gespeeld door het kind van een vriendin van Bar_rel.![]()
quote:Nina Sanders terug in GTST!
Het personage Nina Sanders komt dit seizoen nog terug in GTST. Nina Sanders is al jaren te zien in de populaire soap en de dochter van Ludo Sanders en Janine Elschot. Wie het personage gaat spelen, houdt RTL nog angstvallig geheim. Het is al wel bekend dat Nina Sanders terug zal keren als een zestienjarige tiener, die voor veel opschudding zal gaan zorgen.
Dat vond ik ookal. Ze zal dan net zo oud als Sjors ofzo zijn.quote:
Ja ook al is het soap dit kunnen ze niet maken... in een half jaar van 6 naar 16.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 19:20 schreef Orginial het volgende:
[..]
Dat vond ik ookal. Ze zal dan net zo oud als Sjors ofzo zijn.![]()
Maar het was te verwachten met de nieuwe lading acteurs/actrices![]()
Ze was al 11 ofzo hoor.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 19:25 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ja ook al is het soap dit kunnen ze niet maken... in een half jaar van 6 naar 16.
HOAX Nina word echt geen 16 voor dat Sjors er uit is hooguit 14 of 15 ofzo.,quote:
Als het echt zo is... dan kap ik eindelijk met kijken.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 20:09 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
HOAX Nina word echt geen 16 voor dat Sjors er uit is hooguit 14 of 15 ofzo.,
en wat is de bron.quote:
Jij denkt precies het zelfde als ik in dit gevalquote:Op zaterdag 12 maart 2005 20:12 schreef Airelle het volgende:
[..]
Als het echt zo is... dan kap ik eindelijk met kijken.
Ze is wel een goeie actriese hoooor!!quote:Op zaterdag 12 maart 2005 21:52 schreef 112 het volgende:
Valerie moet oprotten... dat is me toch een irritant wijf geworden zeg....![]()
![]()
Kijk eens op de weblog van RTL NL of TVvrouwenonline, ik heb bericht van iemand van messenger, en las daarna een soort gelijk bericht bij RTL, Mediakrant en Tvvrouwenonline.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 20:16 schreef digispeed het volgende:
[..]
en wat is de bron.
ik geloof er nml helemaal niks van. Dat is nml niet erg geloofwaardig.
Vast en zeker weer een verzinsel van iemand.
quote:Alle GTST cliffhangers 1990 - 2004
Seizoen 14
http://www.rtl.nl/system/(...)/video_template.html
Seizoen 13
http://media.rtl.nl/video(...)/promos/cliff13_gtst
Seizoen 12
http://media.rtl.nl/video(...)/promos/cliff12_gtst
Seizoen 11
http://media.rtl.nl/video(...)/promos/cliff11_gtst
Seizoen 10
http://media.rtl.nl/video(...)/promos/cliff10_gtst
Seizoen 9
http://media.rtl.nl/video(...)k/promos/cliff9_gtst
Seizoen 8
http://media.rtl.nl/video(...)k/promos/cliff8_gtst
Seizoen 7
http://media.rtl.nl/video(...)k/promos/cliff7_gtst
Seizoen 6
http://media.rtl.nl/video(...)k/promos/cliff6_gtst
Seizoen 5
http://media.rtl.nl/video(...)k/promos/cliff5_gtst
Seizoen 4
http://media.rtl.nl/video(...)k/promos/cliff4_gtst
Seizoen 3
http://media.rtl.nl/video(...)k/promos/cliff3_gtst
Seizoen 2
http://media.rtl.nl/video(...)k/promos/cliff2_gtst
Seizoen 1
http://media.rtl.nl/video(...)k/promos/cliff1_gtst
Tis toch niet zooquote:Op zaterdag 12 maart 2005 22:35 schreef Orginial het volgende:
[..]
Kijk eens op de weblog van RTL NL of TVvrouwenonline, ik heb bericht van iemand van messenger, en las daarna een soort gelijk bericht bij RTL, Mediakrant en Tvvrouwenonline.![]()
Dus ik zeg niet dat het waar is, maar het wordt beweerd dus een gerucht.
Sil was ongeveer gelijk met mijn zoontje geborenquote:Op dinsdag 15 maart 2005 13:16 schreef Dizer het volgende:
Wat ik zo leuk vind is dat Sil bijna evenoud lijkt op Lucas die van de winter nog te zien was
Sil is vorig jaar geboren, en Lucas 4 jaar geleden
Volgens mij houdt GTST het nog net 5 jaar vol.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 14:22 schreef JohnDDD het volgende:
ach toekomst van gtst
1. - De brand en Ludo verliest geld van Martinequote:Op maandag 14 maart 2005 22:29 schreef Dizer het volgende:
Wat een super saaie aflevering vandaag
Leuk al die cliffs.
Mijn favoriete Top5 in volgorde:
1. S14 - De Brand en Ludo verliest geld aan Martine
2. S08 - Julian, Alexandra en Robert neergeschoten
3. S10 - Ludo en Bowien aan een afgrond
4. S05 - Linda en Laura bloedend op bed
5. S09 - Ludo en Janine tegenover Maffia en Stefano
Ooit gehoord van cliffhanger 11 waarin iedereen verliefd wordt?quote:Op dinsdag 15 maart 2005 17:31 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Slechtste cliff allereeuwen: Charlie werd zogenaamd door Robert aangereden, wie durft dat te bestrijden?
Dan vond ik die nog beter eerlijk gezegd, je zag meerdere personages en er hing wel een mooie sfeer, maar kom op zeg iemand die van d'r fiets af pleurtquote:Op dinsdag 15 maart 2005 17:34 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ooit gehoord van cliffhanger 11 waarin iedereen verliefd wordt?![]()
Toen ging Laura bijna dood.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 17:45 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dan vond ik die nog beter eerlijk gezegd, je zag meerdere personages en er hing wel een mooie sfeer, maar kom op zeg iemand die van d'r fiets af pleurt![]()
![]()
![]()
(En dan heb ik het even over de echte cliffhangers en niet maar een paar seconden ervoor of erna)
Rot toch op met jullie TVPquote:Op dinsdag 15 maart 2005 18:11 schreef R_ON het volgende:
TVP
Had ik jou iets gevraagd, mister? Could it be more pathetic?quote:Op dinsdag 15 maart 2005 18:21 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Rot toch op met jullie TVP![]()
Zo ken ik er ook nog eenquote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:36 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Geweldig deze discussie:
De eerste aflevering van GTST, Robert en Laura waren 20 jaar bij elkaar en hadden een volwassen zoon.
Okee laten we aannemen dat Robert en Laura toen een jaar of 40 waren, een paar jaar later (in seizoen 4) werd Sjors geboren, Robert & Laura waren toen dus ongeveer 47 als we de soapsnelheid aanhouden.
Sjors kwam als 17 jarige de serie, dus ze zal nu wel 19 zijn, dus Robert en Laura lopen nu beiden tegen de 70 aan!
Welke 60 plusser kan er nu nog bevallen van een kind, 50 + oke heel misschien nog net, maar 60
Het klopt gewoon van geen kant!!!![]()
Hoe oud moet Harmsen dan wel niet zijn![]()
Ja viel mij ook al op.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 20:41 schreef UFOtje het volgende:
Wie z'n tas was nou gestolen?
Sjors had het tegen Janine over haar tas, terwijl charly een nieuwe creditcard gaat aanvragen.
![]()
volgens mij beide... Maarre.. volgens mij gaat dit verhaaltje nog een staartje krijgen. Misschien gáát die gast wel inbreken bij Sjors&Jeanine...quote:Op dinsdag 15 maart 2005 20:41 schreef UFOtje het volgende:
Wie z'n tas was nou gestolen?
Sjors had het tegen Janine over haar tas, terwijl charly een nieuwe creditcard gaat aanvragen.
![]()
Volgens mij ookquote:Op woensdag 16 maart 2005 09:20 schreef la.femme.nikita het volgende:
[..]
volgens mij beide... Maarre.. volgens mij gaat dit verhaaltje nog een staartje krijgen. Misschien gáát die gast wel inbreken bij Sjors&Jeanine...![]()
TVPquote:Op dinsdag 15 maart 2005 18:21 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Rot toch op met jullie TVP![]()
quote:SOAPNIEUWS
Volgens het SBS-programma Shownieuws maakt Inge Ipenburg binnenkort toch weer haar comeback als Martine Hafkamp in de RTL 4-soap Goede Tijden Slechte Tijden.
Voormalig K-Otic zangeres en Het Glazen Huis actrice Anna Speller gaat volgens de laatste geruchten een rol spelen in een andere populaire Nederlandse soap. Dus grote kans dat we Anna binnenkort gaan zien in ONM of GTST.
BRON: rtlnl.web-log.nl
Tijdelijk?quote:Volgens het SBS-programma Shownieuws maakt Inge Ipenburg binnenkort toch weer haar comeback als Martine Hafkamp in de RTL 4-soap Goede Tijden Slechte Tijden.
Ze is me alleszins meegevallen... maar ze mag Mitch thuislaten.quote:Op woensdag 16 maart 2005 23:25 schreef pberends het volgende:
Anna Speller, debiele doos. Moet zo ver mogelijk van de tv wegblijven die muts.
Martine Hafkamp terug in GTST?quote:
quote:Op donderdag 17 maart 2005 00:09 schreef R_ON het volgende:
Ze wil een roman op de markt brengen over de seksuele geheimen en fantasieen van de vrouw, maar Martine Hafkamp saboteert de zaak door op het laatste moment de uitgever ervan te overtuigen dat het een KUT-boek is.![]()
Ik weet niet wat voor soort figuren jij gewend bent, maar ik ben niet zodanig passivist dat ik alleen maar antwoord op aan mij gestelde vragen, ik bezit ook het vermogen mij verbaal of schriftelijk voort te bewegen op eigen initiatiefquote:Op dinsdag 15 maart 2005 20:52 schreef R_ON het volgende:
[..]
Had ik jou iets gevraagd, mister? Could it be more pathetic?
Okee dat was te verwachtenquote:
Misschien kun je dan wat beter je best doen om niet in herhaling te vallen.quote:Op donderdag 17 maart 2005 00:51 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor soort figuren jij gewend bent, maar ik ben niet zodanig passivist dat ik alleen maar antwoord op aan mij gestelde vragen, ik bezit ook het vermogen mij verbaal voort te bewegen op eigen initiatief![]()
[..]
Dat moeten jullie nodig zeggen met elke keer dat TVP.quote:Op donderdag 17 maart 2005 00:56 schreef R_ON het volgende:
[..]
Misschien kun je dan wat beter je best doen om niet in herhaling te vallen.![]()
Dat heb ik al uitgelegd. Cursus LE-ZEN misschien? Als "TVP" geen functie had zouden niet zoveel Users er gebruik van maken.quote:Op donderdag 17 maart 2005 01:14 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dat moeten jullie nodig zeggen met elke keer dat TVP.
Je mag natuurlijk doen wat je wilt beste R_ON, maar leg mij nou eens uit wat is de lol of het nut van het plaatsen van een post met TVP?![]()
Ja okee iemand valt in herhaling en dan post je TVP en dan? Wat schiet je ermee op?quote:Op donderdag 17 maart 2005 01:18 schreef R_ON het volgende:
[..]
Dat heb ik al uitgelegd. Cursus LE-ZEN misschien?
Oh dus omdat sommige users het doen moet R_ON het ook doenquote:Op donderdag 17 maart 2005 01:18 schreef R_ON het volgende:
[..]
Als "TVP" geen functie had zouden niet zoveel Users er gebruik van maken.
TVPquote:Op donderdag 17 maart 2005 01:33 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Oh dus omdat sommige users het doen moet R_ON het ook doen![]()
Ze hadden die tas toch net samen gekocht, zodat ze beiden mede-eigenaar waren?quote:Op woensdag 16 maart 2005 22:10 schreef Miss_kausalaya het volgende:
heb ik het dan verkeerd gezien... want die gozer ging toch maar met 1 tas ervandoor?? niet met 2??
En charlie beweert dus dat haar tas gejat ,en Sjors dus ook? btje raar allemaal
We zullen zien, de newbies zijn onderweg.quote:Op woensdag 16 maart 2005 23:27 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Ze is me alleszins meegevallen... maar ze mag Mitch thuislaten.
Tante Angela daarentegen is meer dan welkom.![]()
Dat gaat weer hard dan... binnen een jaar ruim 5 jaar ouder worden...quote:Op donderdag 17 maart 2005 15:04 schreef Orginial het volgende:
Het auditie script van 16 jarige Nina Sanders
Dit is de auditietekst, en misschien ook wel de GTST tekst,
Sofie is de actrice die auditie deed voor de rol van de 16jarige Nina Sanders!!
http://gtstnews.web-log.nl/log/2075550
Het was te verwachten. Hetzelfde gebeurde met Gyman Couwenberg (ONM).quote:Op donderdag 17 maart 2005 16:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat gaat weer hard dan... binnen een jaar ruim 5 jaar ouder worden...
Nou, volgende week komt Amy terug. En vandaag komt Isabella weer 'vrij'.quote:Op donderdag 17 maart 2005 18:20 schreef Airelle het volgende:
Is het nog wat?
Of kan ik het voortaan helemaal boycotten?
quote:
Martine Hafkamp niet terug in GTST
Sinds haar verdwijning uit de serie, doen de meest wilde geruchten de ronde over de terugkeer van het personage dat gespeeld wordt door Inge Ipenburg.
Maar ze komt écht niet terug. Inge laat vanuit Londen weten dat ze het raar vindt dat het gerucht de wereld in is geholpen. “Een comeback is absoluut uitgesloten,” aldus Inge Ipenburg, alias Martine Hafkamp.
Om gratis en vrijblijvend 2 keer per dag de Showtime SMS te ontvangen: Klik hier!
Dat meisje dat Isabella morgen ontfermt is het nichtje van een vriendin van mij war ik het dus laats over hadquote:Op donderdag 17 maart 2005 19:02 schreef Orginial het volgende:
[afbeelding]
Mooie foto`s van Victoria.![]()
*klikt op weblog ziet thema sjors *klikt weg.quote:Op donderdag 17 maart 2005 15:04 schreef Orginial het volgende:
Het auditie script van 16 jarige Nina Sanders
Dit is de auditietekst, en misschien ook wel de GTST tekst,
Sofie is de actrice die auditie deed voor de rol van de 16jarige Nina Sanders!!
http://gtstnews.web-log.nl/log/2075550
quote:
Waarom denk je dat?quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:09 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Straks effe aftiteling kijken die vent blijft denk ik.
Kwam wel heel duidelijk in beeld en een gestolen tas dat is toch geen verhaalijnquote:
Harmsen is bezopenquote:Op donderdag 17 maart 2005 20:11 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Haha Harmsen en Dorothea samen aan de rum
Oh die jongen van maandag, ja die kwam erg in beeld ja!quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:11 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Kwam wel heel duidelijk in beeld en een gestolen tas dat is toch geen verhaalijn![]()
Bruine beerquote:Op donderdag 17 maart 2005 20:13 schreef pberends het volgende:
Die bruine beer slokt meteen een halve fles op
Valerie zonder tandpastaquote:Op donderdag 17 maart 2005 20:15 schreef bar_rel het volgende:
Ik haat het als ik iemand zie tandenpoetsen op tv
En niet eens electronischquote:
Ze heeft vast andere apparaatjes elektrisch.quote:
quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:20 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Maar ik denk dat ze wel andere elektrische aparaten heeft![]()
quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:20 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Maar ik denk dat ze wel andere elektrische aparaten heeft![]()
Ludo is zo egoistisch die bevredigt zichzelf alleen maar.quote:
quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:20 schreef pberends het volgende:
[..]
Ze heeft vast andere apparaatjes elektrisch.
Idd, we hebben nooit bewijs gezien dat Ludo daadwerkelijk Valerie bevredigdquote:Op donderdag 17 maart 2005 20:21 schreef pberends het volgende:
[..]
Ludo is zo egoistisch die bevredigt zichzelf alleen maar.
Misschien krijgen we dan aan het eind van het seizoen een poepkindjequote:Op donderdag 17 maart 2005 20:22 schreef _ELMaikel_ het volgende:
De beer en de negerin krijgen echt wat
Welcome to the real world, mafketel.quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:28 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Wat een spuug lelijke vent bij Barbara aan tafel
Hij was toch lelijkquote:Op donderdag 17 maart 2005 20:29 schreef pberends het volgende:
[..]
Welcome to the real world, mafketel.
Hallo die gast is 50 ofzo, een normaal iemand van 50 heeft:quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:30 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Hij was toch lelijk
Lieke moet zangeres worden![]()
Welk meisje ?quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:34 schreef bar_rel het volgende:
Dat meisje is het nichtje van die vriendin van mij
Dat je bij de aftiteling zag, het voorstukje..dat meisje waar Isa Hallo tegen zeiquote:
quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:35 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Wtf haal weg man
Is toch ook smerigquote:
Zo ziet Jef's buik er ook uit zonder klerenquote:
Krijg dequote:Op donderdag 17 maart 2005 20:52 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Is beach die homo ?
der bestaan ook zielige mensen die er meteen moeten op reageren zoals iknuquote:
Ey Chill man ik dach dat jij die kerel was met die vreemde tekens in ze naam.quote:
Ik vind dat Morris eens goed op zijn bek moet vallen, hij siddert voor Nick maar durft wel tegen Robert dus een watje of in ieder geval een lafaard is het zeker.quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:45 schreef Beach het volgende:
Morris wat een watje, tekent hij nog ook![]()
Kijk met jou kan ik praten, de familie Fischer stinkt!quote:Op vrijdag 18 maart 2005 00:27 schreef suus21 het volgende:
morris is saai robert is okay weg met familie fischer ik blijf het herhalen in de fik ermee
Of ze stinken dat weet ik niet. Ik ben helaas niet in het bezit van reuktv. misschien ook maar goed ook. Familie Fisher is inderdaad een beetje irritant de laatste tijd. al moet ik zeggen dat charlie en babs wel meevallen. Ik irriteer me meer aan Morris en zijn evil tante Valerie.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:06 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Kijk met jou kan ik praten, de familie Fischer stinkt!
Valerie,Ray en Morris mogen nou echt optieven. Ik vind Yasmine wel steeds leuker worden, net als Stefano. En de zangkunsten vanquote:Op vrijdag 18 maart 2005 14:33 schreef digispeed het volgende:
[..]
Of ze stinken dat weet ik niet. Ik ben helaas niet in het bezit van reuktv. misschien ook maar goed ook. Familie Fisher is inderdaad een beetje irritant de laatste tijd. al moet ik zeggen dat charlie en babs wel meevallen. Ik irriteer me meer aan Morris en zijn evil tante Valerie.
Valerie daar erger ik me ook dood aan.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 15:12 schreef Orginial het volgende:
[..]
Valerie,Ray en Morris mogen nou echt optieven. Ik vind Yasmine wel steeds leuker worden, net als Stefano. En de zangkunsten vanCharlie
waren geweldig.
Opgetieft met ze alledrie of Patrick of Geert moet terugkomen.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 16:22 schreef Beach het volgende:
[..]
Valerie daar erger ik me ook dood aan.
Van Ray hebben we al geen last meer als het goed is.
Morris moet weer normaal spelen, niet als een reetnemer.
Tom![]()
![]()
Is binnekort 2 maanden of minderquote:Op vrijdag 18 maart 2005 17:24 schreef Orginial het volgende:
Net op Noordzee FM: Binnekort ernstige gewonden in GTST
Dorothea is op Jef en Harmsen gaan zittenquote:Op vrijdag 18 maart 2005 17:24 schreef Orginial het volgende:
Net op Noordzee FM: Binnekort ernstige gewonden in GTST
Ik verwacht Yasmin die haar exit beleefd ofzo.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 17:28 schreef Beach het volgende:
[..]
Dorothea is op Jef en Harmsen gaan zitten
Ze krijgt hete koffie over zich heen en krijgt nog meer brandwonden.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 17:35 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik verwacht Yasmin die haar exit beleefd ofzo.![]()
Of Ludo verbrandt haar levend.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 17:38 schreef Beach het volgende:
[..]
Ze krijgt hete koffie over zich heen en krijgt nog meer brandwonden.
Dat trekt ze niet en gaat zelfmoord plegen
Tom, zet je webcam aan, kunnen we rikmannetje spelen.
Yasmin vertrekt gewoon naar het buitenland omdat Stefano een punt achter zet omdat ze weer eens heeft zitten liegenquote:
Stefano werd gewoon zat van haar gemekkerquote:Op vrijdag 18 maart 2005 17:48 schreef Woelli het volgende:
[..]
Yasmin vertrekt gewoon naar het buitenland omdat Stefano een punt achter zet omdat ze weer eens heeft zitten liegen
Ik ook niet maar ik ruik ze gewoon vanuit de studio tot hier!quote:Op vrijdag 18 maart 2005 14:33 schreef digispeed het volgende:
[..]
Of ze stinken dat weet ik niet. Ik ben helaas niet in het bezit van reuktv.
Misschien hebben ze wel geen eens een geurtje opquote:Op vrijdag 18 maart 2005 19:13 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik ook niet maar ik ruik ze gewoon vanuit de studio tot hier!
Ik dacht ook al dat het Amy was.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 19:39 schreef thaduck het volgende:
Ik ben zo benieuwd hoe ons lieve blonde meiske (ofwel: Isabella) reageert op d'r dochtertje die wel onwijs hard gegroeid is
Ja en hij is echt lelijkquote:Op vrijdag 18 maart 2005 20:15 schreef Airelle het volgende:
Saai saai vandaag.
Zelfs Isabella kakt in.
Die cultuurman is echt wel eng....
Toen Isabella zei ik wil nog een baby, zei Suzanne door de telefoon dat ze Amy wil terughalenquote:Op vrijdag 18 maart 2005 20:31 schreef Remzz het volgende:
[..]
Wat gebeurde er? Ik was al naar de Mol toe...
Ik vond Amy wel een lief kind op die foto. Ik ben trouwens enorm benieuwd hoe 1735 eruit komt te zien.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 20:32 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Toen Isabella zei ik wil nog een baby, zei Suzanne door de telefoon dat ze Amy wil terughalen![]()
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 20:59 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Sjors heeft iets tegen negers ofzo?
Ik denk dat Sjors gewoon stiekem lid is van de KKKquote:Op vrijdag 18 maart 2005 21:17 schreef pberends het volgende:
[..]negers
Misschien vind ze negers niet christelijk genoeg. Dat beloofd wat als ze in ooit Amsterdam-oost gaat wonen![]()
![]()
.
vast zoon hip ding met allemaal kleurtjesquote:Op vrijdag 18 maart 2005 20:35 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik vond Amy wel een lief kind op die foto. Ik ben trouwens enorm benieuwd hoe 1735 eruit komt te zien.![]()
Alles wat bruin hoor.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 22:06 schreef Woelli het volgende:
[..]
vast zoon hip ding met allemaal kleurtjes
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 22:12 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[afbeelding]
Sjors en haar vrienden club
Het klopt ook van geen kant dat geld van Nick, Ludo heeft het ooit 3 miljoen voor zijn Merenpark aandelen gegeven.quote:
Inderdaad, en dan krijgen we straks weer datquote:Op vrijdag 18 maart 2005 22:52 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Het klopt ook van geen kant dat geld van Nick, Ludo heeft het ooit 3 miljoen voor zijn Merenpark aandelen gegeven.
Toen heeft hij nog geld gegeven voor Nina (1 miljoen), geld in Mofi gestoken, nu weer een compleet bedrijf gekocht, een ton aan Charlie gegeven voor die date, een compleet huis gekocht.
Robert en Jef zouden minstens even rijk moeten zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat van Barbara denk ik niet, daar is die vent te kneuzig voor.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 22:53 schreef Orginial het volgende:
Ik had verwacht dat Stefano/Ludo een leuke verhaallijn zou worden, maar niet dus. En Barbara wordt overduidelijk verkracht/gestalkt door die vent.![]()
Bing heet hij , kaaskopquote:Op vrijdag 18 maart 2005 22:57 schreef HarigeKerel het volgende:
Die neger gaat Sjors natuuuurlijk beschermen tegen die gemene autochtone dief![]()
Als het beestje maar een naampje heeft he?quote:
Ludo's vader (Maximiliaan) had met Ludo's moeder 2 zoons: Ludo en Marcus;quote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:01 schreef suus21 het volgende:
ik snap dat ludo/stefano broer/zoon gedoe niet. Hoe kan Stefano nou niet de zoon zijn van ludo. Sofia is toch zwanger geweest van alleen zogenaamd Nick...en Ludo d8 altijd dat dat Stefano was....
Wie vindt jij wel boeiend? Ik eigenlijk niemand meerquote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:00 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dat van Barbara denk ik niet, daar is die vent te kneuzig voor.
Trouwens om op een eerder punt terug te komen, de familie Fischer, ik vind juist Barbara en Morris het irritanst.
Maar als ik het mij herriner hebben zij altijd van die zeikverhaallijnen: Valerie-Barbara-Charlie-gedoe, dat gedoe met Jonas en Lucas destijds met Meike de draagmoeder, zowat elke verhaallijn met Morris van de coke tot en met de Roady aan toe.
De familie Alberts hebben ook weleens tijden dat ze irritant zijn, maar ik vind ze nu wel eindelijk weer eens leuk worden sinds Jef bij Barbara weg is, dat is het beste dat ze ooit gedaan hebben
Ik ben alleen enorm benieuwd naar 1735 en waaromquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik vind die lijn van Dorothea, Jef, Laura en Bing wel leuk, maar niet echt spannend.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:09 schreef Orginial het volgende:
[..]
Wie vindt jij wel boeiend? Ik eigenlijk niemand meer![]()
Die lijn is afgelopen, die operatie was in een aflevering, erg slecht gedaan trouwens van de schrijvers.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:16 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik vind die lijn van Dorothea, Jef, Laura en Bing wel leuk, maar niet echt spannend.
Die Ludo verhaallijn is na het vertrek van Martine behoorlijk ingezakt, hij moet eens op schieten met dat bedrijf van hem.
Dan moeten er weer vijanden komen en zo weer een nieuwe Ludo-oorlog in het leven worden roepen die hij eens in een keer moet winnen![]()
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:14 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik ben alleen enorm benieuwd naar 1735 en waaromKan je niet gewoon even die 2 weken posten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Correct en tevens juist...
Heb ik niet. Ik had dat gehoord van Digispeed.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:22 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Kan je niet gewoon even die 2 weken posten?![]()
Oh ja zij is betrouwbaarquote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:24 schreef Orginial het volgende:
[..]
Heb ik niet. Ik had dat gehoord van Digispeed.![]()
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:14 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik ben alleen enorm benieuwd naar 1735 en waaromHet was toch 1753?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Nou ja die lijn, ze gaan nog steeds met elkaar om dus hebben ze een lijn samen, al hebben ze nu een klein sublijntje achter de rug, Dorothea gaat weer bij Laura wonen dus ze zullen vast wel weer met elkaar te maken krijgen.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:19 schreef Orginial het volgende:
[..]
Die lijn is afgelopen, die operatie was in een aflevering, erg slecht gedaan trouwens van de schrijvers.![]()
Mischien kunnen ze straks Arthur Peters wel zien.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:33 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Nou ja die lijn, ze gaan nog steeds met elkaar om dus hebben ze een lijn samen, al hebben ze nu een klein sublijntje achter de rug, Dorothea gaat weer bij Laura wonen dus ze zullen vast wel weer met elkaar te maken krijgen.
Dat was gewoon een relaxed leuk personagequote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:39 schreef Orginial het volgende:
[..]
Mischien kunnen ze straks Arthur Peters wel zien.![]()
Er zijn gewoon geen leuke personage`s meer, maar mischien zijn die newbies wel zwaaar okay.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:43 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dat was gewoon een relaxed leuk personage, het zijn nu allemaal zulke miepende zeikerds geworden, maarja ik begin zolangzamerhand een beetje gtst-moe te worden en alles voor 2001 als het gouden tijdperk te beschouwen.
Wat een Morris-Quote.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:35 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Dat heb je trouwens van mij he, dat whatever
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |