quote:Op zaterdag 12 maart 2005 15:48 schreef Nano het volgende:
Dat kindje waar Isabella zich volgende week over ontfermt zal wel toevallig Amy zijn.
En ze wordt gespeeld door het kind van een vriendin van Bar_rel.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 15:48 schreef Nano het volgende:
Dat kindje waar Isabella zich volgende week over ontfermt zal wel toevallig Amy zijn.
En het is geen Amy.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 18:41 schreef Orginial het volgende:
[..]
En ze wordt gespeeld door het kind van een vriendin van Bar_rel.![]()
quote:Nina Sanders terug in GTST!
Het personage Nina Sanders komt dit seizoen nog terug in GTST. Nina Sanders is al jaren te zien in de populaire soap en de dochter van Ludo Sanders en Janine Elschot. Wie het personage gaat spelen, houdt RTL nog angstvallig geheim. Het is al wel bekend dat Nina Sanders terug zal keren als een zestienjarige tiener, die voor veel opschudding zal gaan zorgen.
Dat vond ik ookal. Ze zal dan net zo oud als Sjors ofzo zijn.quote:
Ja ook al is het soap dit kunnen ze niet maken... in een half jaar van 6 naar 16.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 19:20 schreef Orginial het volgende:
[..]
Dat vond ik ookal. Ze zal dan net zo oud als Sjors ofzo zijn.![]()
Maar het was te verwachten met de nieuwe lading acteurs/actrices![]()
Ze was al 11 ofzo hoor.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 19:25 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ja ook al is het soap dit kunnen ze niet maken... in een half jaar van 6 naar 16.
HOAX Nina word echt geen 16 voor dat Sjors er uit is hooguit 14 of 15 ofzo.,quote:
Als het echt zo is... dan kap ik eindelijk met kijken.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 20:09 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
HOAX Nina word echt geen 16 voor dat Sjors er uit is hooguit 14 of 15 ofzo.,
en wat is de bron.quote:
Jij denkt precies het zelfde als ik in dit gevalquote:Op zaterdag 12 maart 2005 20:12 schreef Airelle het volgende:
[..]
Als het echt zo is... dan kap ik eindelijk met kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |