Ik vind 'm geweldigquote:Op zaterdag 12 maart 2005 11:10 schreef Orginial het volgende:
Heeft er iemand trouwens nog iets tégen Joris Putman?
IK heb nooit iets tegen hem gehafquote:Op zaterdag 12 maart 2005 11:10 schreef Orginial het volgende:
Heeft er iemand trouwens nog iets tégen Joris Putman?
Ik vond Patrick Martens & Geert Hoes wel véél beter.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 11:15 schreef Airelle het volgende:
Nee hoor, behalve dan dat zijn spel niet zo goed is.
patrick wel, geert heb ik nooi echt leuk gevondenquote:Op zaterdag 12 maart 2005 12:15 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik vond Patrick Martens & Geert Hoes wel véél beter.![]()
Hij zeikte té veel.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 12:28 schreef Woelli het volgende:
[..]
patrick wel, geert heb ik nooi echt leuk gevonden![]()
Zo wat?quote:Op zaterdag 12 maart 2005 13:57 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Dat in the picture is er dus nog steeds er staat alleen geen in the picture meer boven![]()
Het is topic vullende crap.quote:
"In the picture" is een spreekwoord.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 13:57 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Dat in the picture is er dus nog steeds er staat alleen geen in the picture meer boven![]()
Dan nog die Tommy Bruens gaf de naam IN THE PICTURE aan bestanden die hij had gejat uit andere gtst weblogs en ze vervolgens hier poste. Dat doet hij nu nog steeds alleen dan zonder IN THE PICTURE er boven.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 14:15 schreef pberends het volgende:
[..]
"In the picture" is een spreekwoord.
Ik zie anders niemand anders die het doet.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 14:23 schreef Beach het volgende:
Als hij het niet doet post iemand anders die zut wel.
Wat vind je dan zo leuk aan hem?quote:Op zaterdag 12 maart 2005 13:51 schreef Beach het volgende:
Geert Hoes is te gay![]()
En volgens mij ben ik de enige Joris Buttman fan op deze aardbol .
Ik snap niet waarom Morris zo vaak gerecast is. Van Charlie snap ik het wel, dat is echt een goed personage maar Morris totaal niet.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 14:44 schreef Beach het volgende:
[..]
Geen idee, ik vind hem wel leuk spelen.
Charliequote:Op zaterdag 12 maart 2005 14:47 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom Morris zo vaak gerecast is. Van Charlie snap ik het wel, dat is echt een goed personage maar Morris totaal niet.![]()
Inderdaad, zij heeft totaal geen inbreng meer. De enigste die altijd een verhaallijn heeft, is Ludo Sanders.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 14:49 schreef Beach het volgende:
[..]
CharlieMorris is wel meer een bijrol ja.
Net zoals huisvrouw/zakenwijf Barbara.
Wat is dat trouwens voor walgelijke avatar?quote:Op zaterdag 12 maart 2005 14:47 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom Morris zo vaak gerecast is. Van Charlie snap ik het wel, dat is echt een goed personage maar Morris totaal niet.![]()
quote:Op zaterdag 12 maart 2005 15:48 schreef Nano het volgende:
Dat kindje waar Isabella zich volgende week over ontfermt zal wel toevallig Amy zijn.
En ze wordt gespeeld door het kind van een vriendin van Bar_rel.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 15:48 schreef Nano het volgende:
Dat kindje waar Isabella zich volgende week over ontfermt zal wel toevallig Amy zijn.
En het is geen Amy.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 18:41 schreef Orginial het volgende:
[..]
En ze wordt gespeeld door het kind van een vriendin van Bar_rel.![]()
quote:Nina Sanders terug in GTST!
Het personage Nina Sanders komt dit seizoen nog terug in GTST. Nina Sanders is al jaren te zien in de populaire soap en de dochter van Ludo Sanders en Janine Elschot. Wie het personage gaat spelen, houdt RTL nog angstvallig geheim. Het is al wel bekend dat Nina Sanders terug zal keren als een zestienjarige tiener, die voor veel opschudding zal gaan zorgen.
Dat vond ik ookal. Ze zal dan net zo oud als Sjors ofzo zijn.quote:
Ja ook al is het soap dit kunnen ze niet maken... in een half jaar van 6 naar 16.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 19:20 schreef Orginial het volgende:
[..]
Dat vond ik ookal. Ze zal dan net zo oud als Sjors ofzo zijn.![]()
Maar het was te verwachten met de nieuwe lading acteurs/actrices![]()
Ze was al 11 ofzo hoor.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 19:25 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ja ook al is het soap dit kunnen ze niet maken... in een half jaar van 6 naar 16.
HOAX Nina word echt geen 16 voor dat Sjors er uit is hooguit 14 of 15 ofzo.,quote:
Als het echt zo is... dan kap ik eindelijk met kijken.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 20:09 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
HOAX Nina word echt geen 16 voor dat Sjors er uit is hooguit 14 of 15 ofzo.,
en wat is de bron.quote:
Jij denkt precies het zelfde als ik in dit gevalquote:Op zaterdag 12 maart 2005 20:12 schreef Airelle het volgende:
[..]
Als het echt zo is... dan kap ik eindelijk met kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |