Ik dacht ook al dat het Amy was.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 19:39 schreef thaduck het volgende:
Ik ben zo benieuwd hoe ons lieve blonde meiske (ofwel: Isabella) reageert op d'r dochtertje die wel onwijs hard gegroeid is
Ja en hij is echt lelijkquote:Op vrijdag 18 maart 2005 20:15 schreef Airelle het volgende:
Saai saai vandaag.
Zelfs Isabella kakt in.
Die cultuurman is echt wel eng....
Toen Isabella zei ik wil nog een baby, zei Suzanne door de telefoon dat ze Amy wil terughalenquote:Op vrijdag 18 maart 2005 20:31 schreef Remzz het volgende:
[..]
Wat gebeurde er? Ik was al naar de Mol toe...
Ik vond Amy wel een lief kind op die foto. Ik ben trouwens enorm benieuwd hoe 1735 eruit komt te zien.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 20:32 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Toen Isabella zei ik wil nog een baby, zei Suzanne door de telefoon dat ze Amy wil terughalen![]()
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 20:59 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Sjors heeft iets tegen negers ofzo?
Ik denk dat Sjors gewoon stiekem lid is van de KKKquote:Op vrijdag 18 maart 2005 21:17 schreef pberends het volgende:
[..]negers
Misschien vind ze negers niet christelijk genoeg. Dat beloofd wat als ze in ooit Amsterdam-oost gaat wonen![]()
![]()
.
vast zoon hip ding met allemaal kleurtjesquote:Op vrijdag 18 maart 2005 20:35 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik vond Amy wel een lief kind op die foto. Ik ben trouwens enorm benieuwd hoe 1735 eruit komt te zien.![]()
Alles wat bruin hoor.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 22:06 schreef Woelli het volgende:
[..]
vast zoon hip ding met allemaal kleurtjes
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 22:12 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[afbeelding]
Sjors en haar vrienden club
Het klopt ook van geen kant dat geld van Nick, Ludo heeft het ooit 3 miljoen voor zijn Merenpark aandelen gegeven.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |