Inderdaad, en dan krijgen we straks weer datquote:Op vrijdag 18 maart 2005 22:52 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Het klopt ook van geen kant dat geld van Nick, Ludo heeft het ooit 3 miljoen voor zijn Merenpark aandelen gegeven.
Toen heeft hij nog geld gegeven voor Nina (1 miljoen), geld in Mofi gestoken, nu weer een compleet bedrijf gekocht, een ton aan Charlie gegeven voor die date, een compleet huis gekocht.
Robert en Jef zouden minstens even rijk moeten zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat van Barbara denk ik niet, daar is die vent te kneuzig voor.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 22:53 schreef Orginial het volgende:
Ik had verwacht dat Stefano/Ludo een leuke verhaallijn zou worden, maar niet dus. En Barbara wordt overduidelijk verkracht/gestalkt door die vent.![]()
Bing heet hij , kaaskopquote:Op vrijdag 18 maart 2005 22:57 schreef HarigeKerel het volgende:
Die neger gaat Sjors natuuuurlijk beschermen tegen die gemene autochtone dief![]()
Als het beestje maar een naampje heeft he?quote:
Ludo's vader (Maximiliaan) had met Ludo's moeder 2 zoons: Ludo en Marcus;quote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:01 schreef suus21 het volgende:
ik snap dat ludo/stefano broer/zoon gedoe niet. Hoe kan Stefano nou niet de zoon zijn van ludo. Sofia is toch zwanger geweest van alleen zogenaamd Nick...en Ludo d8 altijd dat dat Stefano was....
Wie vindt jij wel boeiend? Ik eigenlijk niemand meerquote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:00 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dat van Barbara denk ik niet, daar is die vent te kneuzig voor.
Trouwens om op een eerder punt terug te komen, de familie Fischer, ik vind juist Barbara en Morris het irritanst.
Maar als ik het mij herriner hebben zij altijd van die zeikverhaallijnen: Valerie-Barbara-Charlie-gedoe, dat gedoe met Jonas en Lucas destijds met Meike de draagmoeder, zowat elke verhaallijn met Morris van de coke tot en met de Roady aan toe.
De familie Alberts hebben ook weleens tijden dat ze irritant zijn, maar ik vind ze nu wel eindelijk weer eens leuk worden sinds Jef bij Barbara weg is, dat is het beste dat ze ooit gedaan hebben
Ik ben alleen enorm benieuwd naar 1735 en waaromquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik vind die lijn van Dorothea, Jef, Laura en Bing wel leuk, maar niet echt spannend.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:09 schreef Orginial het volgende:
[..]
Wie vindt jij wel boeiend? Ik eigenlijk niemand meer![]()
Die lijn is afgelopen, die operatie was in een aflevering, erg slecht gedaan trouwens van de schrijvers.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:16 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik vind die lijn van Dorothea, Jef, Laura en Bing wel leuk, maar niet echt spannend.
Die Ludo verhaallijn is na het vertrek van Martine behoorlijk ingezakt, hij moet eens op schieten met dat bedrijf van hem.
Dan moeten er weer vijanden komen en zo weer een nieuwe Ludo-oorlog in het leven worden roepen die hij eens in een keer moet winnen![]()
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:14 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik ben alleen enorm benieuwd naar 1735 en waaromKan je niet gewoon even die 2 weken posten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Correct en tevens juist...
Heb ik niet. Ik had dat gehoord van Digispeed.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:22 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Kan je niet gewoon even die 2 weken posten?![]()
Oh ja zij is betrouwbaarquote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:24 schreef Orginial het volgende:
[..]
Heb ik niet. Ik had dat gehoord van Digispeed.![]()
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:14 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik ben alleen enorm benieuwd naar 1735 en waaromHet was toch 1753?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Nou ja die lijn, ze gaan nog steeds met elkaar om dus hebben ze een lijn samen, al hebben ze nu een klein sublijntje achter de rug, Dorothea gaat weer bij Laura wonen dus ze zullen vast wel weer met elkaar te maken krijgen.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:19 schreef Orginial het volgende:
[..]
Die lijn is afgelopen, die operatie was in een aflevering, erg slecht gedaan trouwens van de schrijvers.![]()
Mischien kunnen ze straks Arthur Peters wel zien.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:33 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Nou ja die lijn, ze gaan nog steeds met elkaar om dus hebben ze een lijn samen, al hebben ze nu een klein sublijntje achter de rug, Dorothea gaat weer bij Laura wonen dus ze zullen vast wel weer met elkaar te maken krijgen.
Dat was gewoon een relaxed leuk personagequote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:39 schreef Orginial het volgende:
[..]
Mischien kunnen ze straks Arthur Peters wel zien.![]()
Er zijn gewoon geen leuke personage`s meer, maar mischien zijn die newbies wel zwaaar okay.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:43 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dat was gewoon een relaxed leuk personage, het zijn nu allemaal zulke miepende zeikerds geworden, maarja ik begin zolangzamerhand een beetje gtst-moe te worden en alles voor 2001 als het gouden tijdperk te beschouwen.
Wat een Morris-Quote.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:35 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Dat heb je trouwens van mij he, dat whatever
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |