Morris is bi.quote:Op donderdag 10 maart 2005 22:25 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Morris de gay is volgens mij al weer voorbij.
Hoop hetquote:Op donderdag 10 maart 2005 23:22 schreef haagse_elfje het volgende:
komt Chris Jolles nou nog terug?
Die scene met Isabella en haar jeugdherrineringen was geweldig.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 21:27 schreef Airelle het volgende:
Dorothea moet nu echt heel gauw opflikkeren, bah GTST is niets meer aan.
Behalve dan een paar leuke Isabella scenes.
Ja... als is ze niet zo psycho meer, das dan weer jammerquote:Op vrijdag 11 maart 2005 21:41 schreef Orginial het volgende:
[..]
Die scene met Isabella en haar jeugdherrineringen was geweldig.![]()
Ja dat mag inderdaad wel eens opschieten.... maar Isabella saai?!quote:Op vrijdag 11 maart 2005 21:47 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik vind die Isabella scenes juist dodelijk saai, wat draagt dat bij, laten ze liever direct naar het Amy moment toewerken in plaats van het te rekken
Ik heb het gevoel dat ze door de schrijvers nogal 'weggestopt' wordt. Tenminste, ze heeft geen eigen lijntje meer. In de rechtzaak was ze weer even cool, maar nu zit ze alweer weken in die inrichting net als eerst.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 21:48 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ja dat mag inderdaad wel eens opschieten.... maar Isabella saai?!
wie zegtquote:Op zaterdag 12 maart 2005 09:12 schreef pberends het volgende:
Goeie moeder is Laura.
Sinds de coma van Dennis is Sil nog nooit op bezoek geweest bij z'n "vader".
Ze zit er ook nog maar een paar maanden inquote:Op vrijdag 11 maart 2005 21:57 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat ze door de schrijvers nogal 'weggestopt' wordt. Tenminste, ze heeft geen eigen lijntje meer. In de rechtzaak was ze weer even cool, maar nu zit ze alweer weken in die inrichting net als eerst.![]()
Dat is nooit officiël bevestigd want in mei krijgen we te horen wie er weggaan en hoe de zes nieuwe acteurs/actrices heten.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 09:59 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ze zit er ook nog maar een paar maanden in.
Wel.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 10:57 schreef Orginial het volgende:
[..]
Dat is nooit officiël bevestigd want in mei krijgen we te horen wie er weggaan en hoe de zes nieuwe acteurs/actrices heten.![]()
Ik hoop dat in de zomercliffhanger (3000ste aflevering) aan haar einde komt ofzo. Ik denk dat ze zelfmoord pleegt samen met Amy, dat zou wel mooi zijn.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 11:02 schreef Airelle het volgende:
[..]
Wel.
Daar haarzelf namelijk.
Ik hoop trouwens wel dat ze nog mee mag doen met de zomercliff... maar dat zal wel niet.
Dan is de hele familie Kortenaer doodquote:Op zaterdag 12 maart 2005 11:04 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik hoop dat in de zomercliffhanger (3000ste aflevering) aan haar einde komt ofzo. Ik denk dat ze zelfmoord pleegt samen met Amy, dat zou wel mooi zijn.![]()
quote:Weekoverzicht GTST 14 t/m 18 maart!
Maandag 14 maart
Ray moet naar het bureau komen om een mogelijke dader te identificeren. Zal hij onschuldige mensen de dupe laten worden van zijn misdaad, of gaat hij de politie de waarheid vertellen? Sjors is down en Charlie besluit haar op te vrolijken door samen te gaan shoppen. Haar goedbedoelde plan pakt echter anders uit als ze beroofd worden.
Dinsdag 15 maart
Barbara heeft een afspraak met de wethouder van cultuur en Ludo is plotseling weer geïnteresseerd in hun gezamenlijke bedrijf. Wat voert Ludo in zijn schild? Ray biecht Laura op dat hij Dennis in coma heeft geslagen. Terwijl Stefano twijfelt of hij Ludo moet uitnodigen voor zijn bruiloft, doet Ludo hem een zakelijk voorstel.
Woensdag 16 maart
Jef is bang dat Robert gevaarlijk spel speelt: als Morris geen werk in de Auntie Annie campagne krijgt, stapt hij naar George. Morris regelt ondertussen een afspraak met George. Laura laat Janine weten dat ze beter af is zonder Ray.
Donderdag 17 maart
Hoezeer Marnix het haar ook afraadt, Isabella is vastbesloten zichzelf uit de inrichting te ontslaan. Nick ontfutselt Valerie dat Ludo met Stefano wil samenwerken en bedenkt een plan. Jef vraagt Dorothea of ze weer bij hem en Laura komt wonen.
Vrijdag 18 maart
Barbara ontdekt dat Valerie stiekem een afspraak met de wethouder heeft gemaakt, olie op het vuur van zusterruzie. Charlie en Sjors zijn nog steeds bang van de beroving. Bing oppert dat ze een zelfverdedigingcursus moeten doen, maar één van de dames sputtert tegen. Isabella ontfermt zich over een kindje dat haar ouders kwijt is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |