Ik vind dat Morris eens goed op zijn bek moet vallen, hij siddert voor Nick maar durft wel tegen Robert dus een watje of in ieder geval een lafaard is het zeker.quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:45 schreef Beach het volgende:
Morris wat een watje, tekent hij nog ook![]()
Kijk met jou kan ik praten, de familie Fischer stinkt!quote:Op vrijdag 18 maart 2005 00:27 schreef suus21 het volgende:
morris is saai robert is okay weg met familie fischer ik blijf het herhalen in de fik ermee
Of ze stinken dat weet ik niet. Ik ben helaas niet in het bezit van reuktv. misschien ook maar goed ook. Familie Fisher is inderdaad een beetje irritant de laatste tijd. al moet ik zeggen dat charlie en babs wel meevallen. Ik irriteer me meer aan Morris en zijn evil tante Valerie.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:06 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Kijk met jou kan ik praten, de familie Fischer stinkt!
Valerie,Ray en Morris mogen nou echt optieven. Ik vind Yasmine wel steeds leuker worden, net als Stefano. En de zangkunsten vanquote:Op vrijdag 18 maart 2005 14:33 schreef digispeed het volgende:
[..]
Of ze stinken dat weet ik niet. Ik ben helaas niet in het bezit van reuktv. misschien ook maar goed ook. Familie Fisher is inderdaad een beetje irritant de laatste tijd. al moet ik zeggen dat charlie en babs wel meevallen. Ik irriteer me meer aan Morris en zijn evil tante Valerie.
Valerie daar erger ik me ook dood aan.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 15:12 schreef Orginial het volgende:
[..]
Valerie,Ray en Morris mogen nou echt optieven. Ik vind Yasmine wel steeds leuker worden, net als Stefano. En de zangkunsten vanCharlie
waren geweldig.
Opgetieft met ze alledrie of Patrick of Geert moet terugkomen.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 16:22 schreef Beach het volgende:
[..]
Valerie daar erger ik me ook dood aan.
Van Ray hebben we al geen last meer als het goed is.
Morris moet weer normaal spelen, niet als een reetnemer.
Tom![]()
![]()
Is binnekort 2 maanden of minderquote:Op vrijdag 18 maart 2005 17:24 schreef Orginial het volgende:
Net op Noordzee FM: Binnekort ernstige gewonden in GTST
Dorothea is op Jef en Harmsen gaan zittenquote:Op vrijdag 18 maart 2005 17:24 schreef Orginial het volgende:
Net op Noordzee FM: Binnekort ernstige gewonden in GTST
Ik verwacht Yasmin die haar exit beleefd ofzo.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 17:28 schreef Beach het volgende:
[..]
Dorothea is op Jef en Harmsen gaan zitten
Ze krijgt hete koffie over zich heen en krijgt nog meer brandwonden.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 17:35 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik verwacht Yasmin die haar exit beleefd ofzo.![]()
Of Ludo verbrandt haar levend.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 17:38 schreef Beach het volgende:
[..]
Ze krijgt hete koffie over zich heen en krijgt nog meer brandwonden.
Dat trekt ze niet en gaat zelfmoord plegen
Tom, zet je webcam aan, kunnen we rikmannetje spelen.
Yasmin vertrekt gewoon naar het buitenland omdat Stefano een punt achter zet omdat ze weer eens heeft zitten liegenquote:
Stefano werd gewoon zat van haar gemekkerquote:Op vrijdag 18 maart 2005 17:48 schreef Woelli het volgende:
[..]
Yasmin vertrekt gewoon naar het buitenland omdat Stefano een punt achter zet omdat ze weer eens heeft zitten liegen
Ik ook niet maar ik ruik ze gewoon vanuit de studio tot hier!quote:Op vrijdag 18 maart 2005 14:33 schreef digispeed het volgende:
[..]
Of ze stinken dat weet ik niet. Ik ben helaas niet in het bezit van reuktv.
Misschien hebben ze wel geen eens een geurtje opquote:Op vrijdag 18 maart 2005 19:13 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik ook niet maar ik ruik ze gewoon vanuit de studio tot hier!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |