Ze hadden die tas toch net samen gekocht, zodat ze beiden mede-eigenaar waren?quote:Op woensdag 16 maart 2005 22:10 schreef Miss_kausalaya het volgende:
heb ik het dan verkeerd gezien... want die gozer ging toch maar met 1 tas ervandoor?? niet met 2??
En charlie beweert dus dat haar tas gejat ,en Sjors dus ook? btje raar allemaal
We zullen zien, de newbies zijn onderweg.quote:Op woensdag 16 maart 2005 23:27 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Ze is me alleszins meegevallen... maar ze mag Mitch thuislaten.
Tante Angela daarentegen is meer dan welkom.![]()
Dat gaat weer hard dan... binnen een jaar ruim 5 jaar ouder worden...quote:Op donderdag 17 maart 2005 15:04 schreef Orginial het volgende:
Het auditie script van 16 jarige Nina Sanders
Dit is de auditietekst, en misschien ook wel de GTST tekst,
Sofie is de actrice die auditie deed voor de rol van de 16jarige Nina Sanders!!
http://gtstnews.web-log.nl/log/2075550
Het was te verwachten. Hetzelfde gebeurde met Gyman Couwenberg (ONM).quote:Op donderdag 17 maart 2005 16:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat gaat weer hard dan... binnen een jaar ruim 5 jaar ouder worden...
Nou, volgende week komt Amy terug. En vandaag komt Isabella weer 'vrij'.quote:Op donderdag 17 maart 2005 18:20 schreef Airelle het volgende:
Is het nog wat?
Of kan ik het voortaan helemaal boycotten?
quote:
Martine Hafkamp niet terug in GTST
Sinds haar verdwijning uit de serie, doen de meest wilde geruchten de ronde over de terugkeer van het personage dat gespeeld wordt door Inge Ipenburg.
Maar ze komt écht niet terug. Inge laat vanuit Londen weten dat ze het raar vindt dat het gerucht de wereld in is geholpen. “Een comeback is absoluut uitgesloten,” aldus Inge Ipenburg, alias Martine Hafkamp.
Om gratis en vrijblijvend 2 keer per dag de Showtime SMS te ontvangen: Klik hier!
Dat meisje dat Isabella morgen ontfermt is het nichtje van een vriendin van mij war ik het dus laats over hadquote:Op donderdag 17 maart 2005 19:02 schreef Orginial het volgende:
[afbeelding]
Mooie foto`s van Victoria.![]()
*klikt op weblog ziet thema sjors *klikt weg.quote:Op donderdag 17 maart 2005 15:04 schreef Orginial het volgende:
Het auditie script van 16 jarige Nina Sanders
Dit is de auditietekst, en misschien ook wel de GTST tekst,
Sofie is de actrice die auditie deed voor de rol van de 16jarige Nina Sanders!!
http://gtstnews.web-log.nl/log/2075550
quote:
Waarom denk je dat?quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:09 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Straks effe aftiteling kijken die vent blijft denk ik.
Kwam wel heel duidelijk in beeld en een gestolen tas dat is toch geen verhaalijnquote:
Harmsen is bezopenquote:Op donderdag 17 maart 2005 20:11 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Haha Harmsen en Dorothea samen aan de rum
Oh die jongen van maandag, ja die kwam erg in beeld ja!quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:11 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Kwam wel heel duidelijk in beeld en een gestolen tas dat is toch geen verhaalijn![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |