Als het alleen zo nu en dan eens voor komt is er niks aan de hand, maar je ziet natuurlijk ook wel dat het geopend wordt om de grenzen af te tasten, terwijl die bij het overgrote deel bekend is.quote:Op donderdag 10 maart 2005 00:29 schreef Janetje het volgende:
Volgens mij is de reden dat er af en toe een SC voortijdig wordt geopend, dat sommige SC-newbies niet weten dat er geen SC geopend mag worden vóór 12'en.. (is ook niet zo heel duidelijk) Het zou jammer zijn als SC hierop afgerekend wordt...
jaja, ik heb er in mijn tijd ook wel eens eentje te vroeg geopend...
Ok ok, mee eens... logisch dat het vervelend is.quote:Op donderdag 10 maart 2005 00:41 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Als het alleen zo nu en dan eens voor komt is er niks aan de hand, maar je ziet natuurlijk ook wel dat het geopend wordt om de grenzen af te tasten, terwijl die bij het overgrote deel bekend is.
Niet!quote:Op donderdag 10 maart 2005 00:49 schreef laffer het volgende:
[..]
als jij dat vervelend vindt had je geen modje moeten worden, deleten van posts is daar een onderdeel van![]()
waarom hebben jullie die mogelijkheid dan??quote:
Die hebben we ingebouwd om de Mods te pesten.quote:Op donderdag 10 maart 2005 00:58 schreef laffer het volgende:
[..]
waarom hebben jullie die mogelijkheid dan??![]()
't is een selectbox.quote:Op donderdag 10 maart 2005 01:04 schreef nikky het volgende:
[..]
Die hebben we ingebouwd om de Mods te pesten.
Knopje is namelijk onweerstaanbaar.
dus de mods zijn niet capabel genoeg om dat knopje te negeren?quote:Op donderdag 10 maart 2005 01:04 schreef nikky het volgende:
[..]
Die hebben we ingebouwd om de Mods te pesten.
Knopje is namelijk onweerstaanbaar.
Ah, en ik raakte al in vertwijfeling over de betrouwbaarheid van mijn geheugen. Dus ik heb tot drie keer toe wel een post geplaatst maar die is gewoon rucksichtlos verwijderd zonder dat ik het in de gaten had.quote:Op donderdag 10 maart 2005 01:04 schreef Xenofanes het volgende:
[edit] TVP's worden verwijdert. Gebruik de bookmark functie.
Nee, want zij heeft het over een knopje terwijl de onzin mods die niet hebben.quote:Op donderdag 10 maart 2005 01:09 schreef laffer het volgende:
[..]
dus de mods zijn niet capabel genoeg om dat knopje te negeren?
eigenlijk zeg je nu dat de door jullie aangestelde moderators op ONZ hun functie niet goed uitvoeren![]()
Het is wel persoonlijk. Voor andere dingen trek je tijd uit en voor mij niet.quote:Op donderdag 10 maart 2005 01:18 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Beetje tijdgebrek vriend. Niets persoonlijks.
ik mag toch hopen dat tessje dat knopje nog wel heeft (als dat is wat jij bedoelt)quote:Op donderdag 10 maart 2005 01:12 schreef Dirkh het volgende:
[quote]Nee, want zij heeft het over een knopje terwijl de onzin mods die niet hebben.
ik zou het zeer op prijs stellen als jij een feedback geeft in dit daarvoor bestemde topic en je misplaatste grapjes maar in je (wellicht overvolle) reet parkeertquote:Lees de post boven je. Je legt haar dus woorden in de mond, terwijl je veel beter iets anders in haar mond kan leggen.
Weten jullie het nou nog niet?quote:Op donderdag 10 maart 2005 08:21 schreef ShaoliN het volgende:
Ruis, baggerende teringnewbie. [kloonspeculatie] Wie de neuk is Xenomaniac? Als je die laatste post nou overhoud voor de onthulling. Nu krijgen we weer een baggertopic van 300 pagina's.
Wat die lange zegt.quote:Op donderdag 10 maart 2005 08:39 schreef Xlarge het volgende:
Ik ben eindelijk weer eens een leuk topic tegen gekomen , een leuk meedoetopic van Pool , en aangezien de TTT aardig begint op te drogen wil ik dit topic daarvoor voordragen
BN'ers zonder donorcodicil
Uhuhquote:Op donderdag 10 maart 2005 08:39 schreef Xlarge het volgende:
Ik ben eindelijk weer eens een leuk topic tegen gekomen , een leuk meedoetopic van Pool , en aangezien de TTT aardig begint op te drogen wil ik dit topic daarvoor voordragen
BN'ers zonder donorcodicil
Dat is een gewoon een heel erg doorzichtige tvp, HTTPquote:
Oh.quote:Op donderdag 10 maart 2005 10:14 schreef Dirkh het volgende:
Bij één nominatie hebben jullie onze aandacht al hoor.
En dat BrauN-bus-topic dan?quote:Op donderdag 10 maart 2005 10:14 schreef Dirkh het volgende:
Bij één nominatie hebben jullie onze aandacht al hoor.
Hij staat er al een paar minuutjes voor jouw post inquote:Op donderdag 10 maart 2005 10:15 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat is een gewoon een heel erg doorzichtige tvp, HTTP [afbeelding]
Ik meende het. De TTT-machina staat al 2(!) maanden droog. Het wordt tijd voor een nieuwe TTT. En die van Pool is m.i. een TTT waard
Heb ik al gezegd dat ik van je houd?quote:Op donderdag 10 maart 2005 10:20 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Hij staat er al een paar minuutjes voor jouw post in
Leuk topic, maar geen TTT. Daar zijn zoveel varianten op, dat het gewoon een leuk topic is maar meer ook niet. Het is niet zo dat ieder goed lopend topic een TTT is, anders kunnen we [SC] er ook wel tussen zetten. (slechte vergelijking, maar je snapt het wel)quote:
Gvd Dirkh, dat word weer neuken dus, geen excuus om er onderuit te komen nuquote:Op donderdag 10 maart 2005 00:48 schreef Dirkh het volgende:
Grootscheepse serverupgrade zondag 13 maart 2005Lezen, onthouden en een hobby zoeken.
Beetje laat hequote:Op donderdag 10 maart 2005 13:43 schreef Beach het volgende:
Bewerk een stripje part III
Dubbel, had het andere deel niet gezien sorry![]()
Oké. Daar heb je weer gelijk in.quote:Op donderdag 10 maart 2005 10:31 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Leuk topic, maar geen TTT. Daar zijn zoveel varianten op, dat het gewoon een leuk topic is maar meer ook niet. Het is niet zo dat ieder goed lopend topic een TTT is, anders kunnen we [SC] er ook wel tussen zetten. (slechte vergelijking, maar je snapt het wel)
Meestal zit ik in het weekend gewoon bezopen achter de pc hoor, maar ok, dat terzijde.quote:Op donderdag 10 maart 2005 13:17 schreef HTT-Thalan het volgende:
Zeg Dirkh.
Stel he, Stel.
Stel jij gaat dit weekend uit zuipen, en je komt thuis, en je bent (god verhoede het) nog bij bewustzijn.
Je krijgt het voor elkaar achter je bureau te kruipen en op "on" te drukken.
Je startpagina opent standaard op forum.fok.nl want favoriet, en je begint met je zatte harsens maar wat in het rond te klikken.
In je comateuze toestand flik je het om een stuk of wat topics te openen met niet meer inhoud dan de gemiddelde tvp.
Wat gebeurt er dan? Moet je ze dan zelf weer sluiten zodra nuchter? Of krijg je dan een note? Sluit een andere mod het voor je? En kun je dan ook een 48 uurs ban krijgen?
Lijkt me zomaar leuk om te weten![]()
No problem.quote:Op donderdag 10 maart 2005 13:43 schreef Beach het volgende:
Bewerk een stripje part III
Dubbel, had het andere deel niet gezien sorry![]()
Op dat sorry zeggen na klinkt het erg goed! Een geforceerde rel is ook een rel.quote:Op donderdag 10 maart 2005 15:03 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Meestal zit ik in het weekend gewoon bezopen achter de pc hoor, maar ok, dat terzijde.
Mede mods zullen het sluiten, ik krijg een note en ik denk dat er dan wel weer een topic is geopend achter de schermen, met als TT: Dirkh, vieze etterbak!
En dan rollen alle mods, die er verder geen ene reet mee te maken hebben, over elkaar heen om ook even hun zegje te doen.
Dan kom ik online, zeg sorry en dan zit iedereen teleurgesteld achter de pc. Wéér geen ruzie.
Zeg dirkh, biertje doen dit weekend? Ik trakteer.quote:Op donderdag 10 maart 2005 15:18 schreef Pool het volgende:
[..]
Op dat sorry zeggen na klinkt het erg goed! Een geforceerde rel is ook een rel.![]()
Ik zeg: doen!Ze sturen je toch niet de laan uit, want dan moeten ze straks HTT of Maanvis aannemen.
quote:Op donderdag 10 maart 2005 15:18 schreef Pool het volgende:
[..]
Op dat sorry zeggen na klinkt het erg goed! Een geforceerde rel is ook een rel.![]()
Ik zeg: doen!Ze sturen je toch niet de laan uit, want dan moeten ze straks HTT of Maanvis aannemen.
Waarschijnlijk een scriptje die deeplinking niet toestaat.quote:Op donderdag 10 maart 2005 17:28 schreef BrauN het volgende:
Dirkh, er was wat vreemds met de OP net. Er stond een plaatje in van een nerd, gevonden met Google, maar toen het topic was geplaatst was het goatse.
[edit] Je gaat te ver Braun
Echt waar, ik snap niet wat er gebeurde.
Maar ik heb het aangepast.
kloon?quote:Op donderdag 10 maart 2005 23:10 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ja, maar wiens kloon dat je met userid 105.000nogwat mod bent?
Die dingen geburen..quote:Op donderdag 10 maart 2005 23:15 schreef hallo_mensen het volgende:
Paarse Paashaas dus
Lezen lulquote:Op vrijdag 11 maart 2005 08:27 schreef Knut het volgende:
Waarom was deze nog niet genomineerd ?
De stereotypes op FOK!
En jij denkt dat ik dat soort shitty link omschrijvingen ga aan klikkenquote:Op donderdag 10 maart 2005 18:27 schreef Bupatih het volgende:
BrauN is cool
en foktastic ook een beetje.
Je bent toch mod of niet?quote:Op vrijdag 11 maart 2005 08:33 schreef Knut het volgende:
[..]
En jij denkt dat ik dat soort shitty link omschrijvingen ga aan klikken.
Ik twijfel zelf ookquote:Op vrijdag 11 maart 2005 08:35 schreef Knut het volgende:
En als die smiley's TTT zijn (ik twijfel zelf) dan mag Ruis zijn eerste TTT in het topic posten
Ruis doet daar toch niet aan?quote:Op vrijdag 11 maart 2005 08:35 schreef Knut het volgende:
En als die smiley's TTT zijn (ik twijfel zelf) dan mag Ruis zijn eerste TTT in het topic posten
ik denk er niet aan om daarin te postenquote:Op vrijdag 11 maart 2005 08:35 schreef Knut het volgende:
Je bent lekker op tijd BrauN, want hij staat er al een tijdje.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 09:55 schreef BrauN het volgende:
Zie ik daar een TTT voor BrauN aankomen, of wat?
Had je er niet al een stuk of zes dan?quote:Op vrijdag 11 maart 2005 09:55 schreef BrauN het volgende:
Zie ik daar een TTT voor BrauN aankomen, of wat?
quote:Op vrijdag 11 maart 2005 08:40 schreef Knut het volgende:
Je ziet "nu al" dat ik hem al in de TTT had gezet voor ik hier kwam klagen ?
Een topic waarbij ik met users van mijn niveau kan praten over de geneugten van het ONZ-forumquote:
In haar profiel staat een mail adres, als je die niet al had. Daar kan je rustig alles vragen wat je wil.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 19:56 schreef DePresident het volgende:
Ik wil weten waar Tessje is. Maar ik weet niet of die vraag hier thuishoort.
Ik unblock haar wel. Kijken of ze online is.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 20:00 schreef Dirkh het volgende:
[..]
In haar profiel staat een mail adres, als je die niet al had. Daar kan je rustig alles vragen wat je wil.
Tot uw dienst.
quote:Op vrijdag 11 maart 2005 20:03 schreef DePresident het volgende:
[..]
Ik unblock haar wel. Kijken of ze online is.
Bedankt.
Neeheequote:Op vrijdag 11 maart 2005 20:05 schreef Dirkh het volgende:
[..]Daar had je nog niet eerder aan gedacht zeker. Is wel handig hoor, als je contact met iemand wil hebben, dat je die persoon niet blockt.
* BrauN meldt.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 20:04 schreef Bupatih het volgende:
Wordt het niet eens tijd voor een interim-mod?
Zei u interim-mod?quote:Op vrijdag 11 maart 2005 20:04 schreef Bupatih het volgende:
Wordt het niet eens tijd voor een interim-mod?
quote:
quote:Op vrijdag 11 maart 2005 20:31 schreef Dirkh het volgende:
[..]Alleen maagden komen in aanmerking voor die job. Vrouwlijke maagden welteverstaan.
En dat ben je al een flinke tijd niet meer.
Huh? Wil je dat eens uitleggen?quote:Op vrijdag 11 maart 2005 21:30 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Ik heb een pokkehekel aan selectief beleid.
Helemaal niks.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 22:06 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Wat stond daar? Wat heb jij te verbergen?
hoi xenomaniacquote:
Die mag mij niet.quote:
Ik heb het over de post van mij die Knurft verwijderde onder het motto "taka a hint", oftewel, je mag hier niets posten wat niks met feedback te maken heeft.quote:
Hoi Xeno.quote:
Ah, nee dan begrijp ik het. Arme jij.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 22:29 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Ik heb het over de post van mij die Knurft verwijderde onder het motto "taka a hint", oftewel, je mag hier niets posten wat niks met feedback te maken heeft.
En vervolgens heeft meneer geen moeite met het andere geleuter hiero. Want hij zit wel lekker mee te lurken, maar meneer komt alleen in actie als ik hier post, lijkt het wel.
precies jou mening dus .. die door niet veel mensen wordt gedeeld !quote:
quote:
Dat jij weinig potentie heb zien we allemaal aan je onderschrift.quote:
dank je sizzler, maar hier zie ik ook weinig potentie in...
ja joh, we laten alle slechte topics ff 24 uur staan, stel je voor, misschien verandert 't dan magischerwijs ineens van bagger in een TTT...quote:Op zaterdag 12 maart 2005 17:15 schreef typtypo het volgende:
Misschien zou het raadzaam zijn een topic i.i.g. 1 dag te laten staan.
waarom doe je dat niet voordat je een topic post, zoiets kan ik niet weten.quote:Bovendien was ik het van plan aan te passen om het wat breder te maken.
Het beeld dat mensen van haar hebben d.m.v. foto's of plaatjes associaties leggen.
en als je t als ONZ topic bedoeld hebt, waarom open je t dan eerst in POL?quote:Ik dacht dat dit een onzin topic was.
Nou als dit hier niet eens meer kan dan vraag ik me af wie bepaalt wat onzin is of niet. Het was in de POL forum i.i.d. niet op z'n plaats maar hier.
mag ik u verwijzen naar de huisregels van dit subforum, paragraaf 8.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 17:55 schreef typtypo het volgende:
@ RUIS
deze heeft wel potentie zeker?
Boebiedoe, I wanna be like you..
God ....oh god... oh god
En dan nog in posten ook.
Nou ik je zo 100x slechtere topics aanwijzen die er al weken in staan, zie boven jou bericht.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 17:57 schreef Ruis het volgende:
[..]
ja joh, we laten alle slechte topics ff 24 uur staan, stel je voor misschien verandert t dan magischerwijs ineens van bagger in een TTT...
[..]
waarom doe je dat niet voordat je een topic post, zoiets kan ik niet weten.
[..]
en als je t als ONZ topic bedoelt hebt, waarom open je t dan eerst in POL?
we hadden t dacht ik over jouw topic, niet over andere topics.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 18:14 schreef typtypo het volgende:
[..]
Nou ik je zo 100x slechtere topics aanwijzen die er al weken in staan, zie boven jou bericht.
waarschijnlijk wel ja.quote:Dat is mijn fout om het in het verkeerde forum onder te brengen, sorry.
Maar had jij dat dan ook niet na ZES minuten opslot gedaan?
Volgens mij wel.
dat wil niet zeggen dat je t niet nog een keer mag proberen, maar dan wel met een fatsoenlijke openingspost.quote:Je diskwalificeert zo wel iemand die er ook moeite voor gedaan heeft met een penne streek binnen een paar minuten.
Op het moment ben ik alleen aanwezig tijdens werktijd. Dat betekend dus dat ik er s'avonds en in de weekenden gewoon niet ben (Uitzondering voor de regel zie je nuquote:Op vrijdag 11 maart 2005 22:29 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Ik heb het over de post van mij die Knurft verwijderde onder het motto "taka a hint", oftewel, je mag hier niets posten wat niks met feedback te maken heeft.
En vervolgens heeft meneer geen moeite met het andere geleuter hiero. Want hij zit wel lekker mee te lurken, maar meneer komt alleen in actie als ik hier post, lijkt het wel.
Ik neem het wel even over hoor.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 18:18 schreef Ruis het volgende:
en nu ga ik mn spullen bij elkaar zoeken, ik had allang onderweg moeten zijn.
Sure maar na ZES minuten kan je daar niet over oordelen.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 19:13 schreef Knut het volgende:
Ow en typfout. Dat jij het "boebiedoe" topic niet snapt ligt aan jou. Dat maakt jouw topic niet beter
Yep, even kijken wat er van komt.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 21:59 schreef speedfreak1 het volgende:
Post hier dingen die je hebt.
opsomtopic?
Gewillig bukt.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 22:07 schreef Insomaniac het volgende:
* Inso huppelt even langs en steekt Dirkh een veer in zn reet voor de dingen die hij over het gedoe heeft gezegd
Waarom!!!quote:Op zaterdag 12 maart 2005 21:59 schreef speedfreak1 het volgende:
Post hier dingen die je hebt.
opsomtopic?
Ja, dat is het dus.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 22:21 schreef tommy4487 het volgende:
Als het nou racisme ofzo was oke.
De modjes hadden het al gezien toen het net geplaatst was.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 22:21 schreef tommy4487 het volgende:
[..]
Waarom!!!
Waarom zou je dit in het FB topic melden?
Als het nou racisme ofzo was oke.
Maar gewoon een baggertopic?
Waarom zou je dat verklikken?
Je hebt er toch geen last van?
Als modjes het zien doen ze het echt wel op slot!
Hier nog een reden om het niet te meldenquote:Op zaterdag 12 maart 2005 22:23 schreef Dirkh het volgende:
[..]
De modjes hadden het al gezien toen het net geplaatst was.
Neh, het mag best wel gemeld worden, daar is niks op tegen.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 22:24 schreef tommy4487 het volgende:
[..]
Hier nog een reden om het niet te melden![]()
kijk uit DirkH, die tommy4487 probeert je te versieren dit is een aanvalstechniek van hem.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 22:28 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Neh, het mag best wel gemeld worden, daar is niks op tegen.
Heb je Dirkh nu ook al aan je stal schandknapen toegevoegd?quote:
daar is ie te oud voorquote:Op zaterdag 12 maart 2005 22:35 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Heb je Dirkh nu ook al aan je stal schandknapen toegevoegd?
quote:Op zaterdag 12 maart 2005 22:56 schreef LafferH het volgende:
DirkH, ik voel me nu nog meer verbonden met je![]()
Laif.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 22:56 schreef LafferH het volgende:
DirkH, ik voel me nu nog meer verbonden met je![]()
Laif? Geil zal je bedoelen!quote:
hey, ik blijf het mannetje hèquote:
en ik heb nog een berg schone lakens, gaat helemaal goedkomenquote:Op zaterdag 12 maart 2005 23:53 schreef Dirkh het volgende:Ik heb nog een heule grote verzameling shell handdoeken.
Om een uur of tien pas, verdomme. Ik wil eigenlijk vroeg naar bed.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 23:57 schreef Pool het volgende:
Hee, over 3 minuten gaat het forum down!
Diskriminazi!1!!!11quote:Op zondag 13 maart 2005 00:01 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Om een uur of tien pas, verdomme. Ik wil eigenlijk vroeg naar bed.
Nieuwe Servers deel 3
En ook nog eens hartstikkene knap!quote:Op zondag 13 maart 2005 11:21 schreef CartWOman het volgende:
Ik hoor je nu op de radio, Dirkh.
Wat ben je toch een enorm leuk persoon.![]()
Ze zijn al klaar.quote:Op zondag 13 maart 2005 11:30 schreef HTT-Thalan het volgende:
Moest het forum niet allang plat zijn onderhand?
[inkopper]quote:Op zondag 13 maart 2005 00:04 schreef Pool het volgende:
Nu kunnen de slowchatters vandaag wel gewoon posten
quote:Op zondag 13 maart 2005 16:47 schreef Dirkh het volgende:
We lopen een uur achter, maar dat is alvast de zomertijd
Neuh.quote:Op maandag 14 maart 2005 22:07 schreef Ruis het volgende:
zijn we weer up?
Ik twijfel nogquote:Op dinsdag 15 maart 2005 11:48 schreef BrauN het volgende:
Blijkbaar ben ik de enige, maar ik nomineer [Speculatie] De nieuwe schuilplaats van Geert Wilders. bij deze!
Ik zag 'm vorige week al, maar lig nu weer de ganse tijd in een deuk!Té droog, dus puik!
quote:Op dinsdag 15 maart 2005 22:36 schreef DePresident het volgende:
Ruis. Er was geen enkele legitieme reden om dit topic van mij te sluiten ( Een wijf of een pik? ). Het is jouw humor niet... dus je gooit er maar een slotje op! ???????? [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Oke dan. Wilde het weer eens proberen. Ik open wel slowchat ofzoquote:Op dinsdag 15 maart 2005 22:43 schreef Ruis het volgende:
idd, meen je dat nou serieus DP, t was gewoon bagger.
wel een pik topic !quote:
Donequote:Op woensdag 16 maart 2005 21:58 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
kan dit topic
de titel Touch My Fire krijgen ipv Touch My Bum?
Dank u!
ik ook, het wordt te zoetzappig hierquote:Op woensdag 16 maart 2005 23:20 schreef Insomaniac het volgende:
Ik mis het oeverloze gezeik van HTT.
Misschien wil Dagonet zijn taak wel op zich nemen.quote:Op woensdag 16 maart 2005 23:20 schreef Insomaniac het volgende:
Ik mis het oeverloze gezeik van HTT.
Ocherm. Knulletje toch.quote:Op woensdag 16 maart 2005 23:22 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Misschien wil Dagonet zijn taak wel op zich nemen.
Oh nee, dat deed ie al.
Eh..... Calvobbes ff mailen?
ben je gek!! ik ben blij dat ie eindelijk over is naar de andere wereldquote:
Calvobbes z'n plaat is minder dik en blijft minder lang in dezelfde groef hangen. Daarnaast gebruikt Calvobbes bijna geen metaforen.quote:Op woensdag 16 maart 2005 23:22 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Misschien wil Dagonet zijn taak wel op zich nemen.
Oh nee, dat deed ie al.
Eh..... Calvobbes ff mailen?
Lichamelijk niet iig.quote:Op woensdag 16 maart 2005 23:26 schreef laffer het volgende:
[..]
ben je gek!! ik ben blij dat ie eindelijk over is naar de andere wereld![]()
calbobbes is toch wel echt dood he![]()
Leg uitquote:Op woensdag 16 maart 2005 23:23 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ocherm. Knulletje toch..
Nog steeds boos over het feit dat ik een speeltje van hem afnam..
Mag niet, ben je veuls te jong voor.quote:
quote:Op woensdag 16 maart 2005 23:30 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Mag niet, ben je veuls te jong voor.
dan moeten wij op een zondagmiddag ( ja dan gaan we maar een keertje niet neuken met elkaar)quote:
Geestelijk? Jaartje of vier toch?quote:Op woensdag 16 maart 2005 23:31 schreef DePresident het volgende:
Ben ik jong?
Preventief cremeren is een gat in de markt.quote:Op woensdag 16 maart 2005 23:31 schreef laffer het volgende:
[..]
dan moeten wij op een zondagmiddag ( ja dan gaan we maar een keertje niet neuken met elkaar)
een huis-aan-huis crematie verzorgen voor calvobbes![]()
ja, maar in jouw geval nooit te oud om te stervenquote:Op woensdag 16 maart 2005 23:31 schreef DePresident het volgende:
Ben ik jong?
quote:Op woensdag 16 maart 2005 23:33 schreef laffer het volgende:
[..]
ja, maar in jouw geval nooit te oud om te sterven![]()
Het voordeel van cremeren is dat je juist geen gaten meer nodig hebt.quote:Op woensdag 16 maart 2005 23:32 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Preventief cremeren is een gat in de markt.
www.gifworks.com helpt niet. Doe 'ns een suggestie danquote:Op woensdag 16 maart 2005 23:35 schreef Ruis het volgende:
DP, fix dat veel te grote icoon van je eens
NEEquote:Op woensdag 16 maart 2005 23:37 schreef Ruis het volgende:
een ander icoon nemen
quote:
Da's nou tof van jequote:Op woensdag 16 maart 2005 23:42 schreef Ruis het volgende:
hier, vloeiender en 15 keer zo klein...
en dat was 1 minuut werk
hier op het forum ben ik niet aardig, okèquote:Op woensdag 16 maart 2005 23:33 schreef DePresident het volgende:
[..]
Jij bent ook al zo aardig als mij in het echt, heb ik gehoord
![]()
lul !quote:Op woensdag 16 maart 2005 23:43 schreef laffer het volgende:
[..]
hier op het forum ben ik niet aardig, okè![]()
gadverrr, je helpt users ook nogquote:
Shakespearequotes.quote:
quote:Op woensdag 16 maart 2005 23:47 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Shakespearequotes.
Is this a dagger which I see before me,
The handle toward my hand? Come, let me clutch thee.
Je bedoelt; "Shakespearecitaten" of: "Shakespeare quotes"quote:
First thing we do, let's kill all the lawyers.quote:Op donderdag 17 maart 2005 00:40 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Je bedoelt; "Shakespearecitaten" of: "Shakespeare quotes"
Aye, it is but a scratch.
We zijn op zoek naar een lekker blond wijf, met flinke tieten.quote:Op donderdag 17 maart 2005 15:34 schreef NiNi het volgende:
Maar goed, geen zorgen want yvonne zal ongetwijfeld een objectieve keuze maken voor weer een zeer competente user.
Onder je bed ligt vast nog een opblaasbare variant.quote:Op donderdag 17 maart 2005 15:38 schreef Dirkh het volgende:
[..]
We zijn op zoek naar een lekker blond wijf, met flinke tieten.
Weet je toevallig iemand?
Noem je me nu incompetent?quote:Op donderdag 17 maart 2005 15:38 schreef Dirkh het volgende:
[..]
We zijn op zoek naar een lekker blond wijf, met flinke tieten.
Weet je toevallig iemand?
Ik zou niet durven. We zoeken alleen een lekker wijf, wat ze verder kan doet niet zo terzake. Who cares.quote:
ik stel voor dat jij dood gaat!quote:Op donderdag 17 maart 2005 16:03 schreef livEliveD het volgende:
Ik stel voor dat PP zijn account mod status krijgt en door HTT in gebruik wordt genomen
Nee spamfilter, doei, heb JIJ trowuens een MED zien staan dat we iemand vroegen??quote:Op donderdag 17 maart 2005 18:27 schreef BrauN het volgende:
Hey crew, kijk eens of je nog een mailtje hebt binnengekregen op forum@fok.nl
Oh, beschouw mijn mailtje dan als niet verzonden. Sorry.quote:Op donderdag 17 maart 2005 18:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee spamfilter, doei, heb JIJ trowuens een MED zien staan dat we iemand vroegen??
Nee he,
*
De beste mods stellen zichzelf kandidaat.quote:Op donderdag 17 maart 2005 18:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee spamfilter, doei, heb JIJ trowuens een MED zien staan dat we iemand vroegen??
Nee he,
*
Om op te tiefen?quote:Op donderdag 17 maart 2005 19:07 schreef DePresident het volgende:
Ik hoef niet eens te mailen. Ik word gevráágd.
Natuurlijk.quote:
Natuurlijk niet, ben net klaar met eten.quote:Op donderdag 17 maart 2005 19:12 schreef DePresident het volgende:
[..]
NIET OPSCHEPPEN HE [afbeelding]
quote:Op donderdag 17 maart 2005 19:14 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, ben net klaar met eten.
Arme Dirkh.quote:Op donderdag 17 maart 2005 18:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee he,
*
LEUGENS!quote:Op donderdag 17 maart 2005 19:44 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ze me niet meer willen..
Wie is we? Tssssquote:Op donderdag 17 maart 2005 19:44 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Lulkoekquote:Op donderdag 17 maart 2005 19:44 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Oeioeioeioei!quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:04 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Zou daar nou het probleem juist liggen?
Jawel! Toen jij mod was ging het veel vaker over sex in feedback.quote:Op donderdag 17 maart 2005 19:44 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Duh!quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:27 schreef Pool het volgende:
[..]
Jawel! Toen jij mod was ging het veel vaker over sex in feedback.![]()
En... dat is een goed iets?quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:27 schreef Pool het volgende:
[..]
Jawel! Toen jij mod was ging het veel vaker over sex in feedback.![]()
quote:
quote:
Jij heet dan ook geen Insomaniac.quote:Op donderdag 17 maart 2005 23:51 schreef Karboenkeltje het volgende:
De praktijk wijst uit dat het er niet leuker op wordt...
Wat, dat ik mijn kloppende paal in gleufdiertjes, desnoods anaal (als ze teveel tegenstribbelen), wil stoppen?quote:Op donderdag 17 maart 2005 23:52 schreef Dagonet het volgende:
Maar uit analyse blijkt wel dat je een redelijk twisted personality hebt.
Je zei "heet" en "Insomaniac" in één zin.quote:Op donderdag 17 maart 2005 23:53 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Jij heet dan ook geen Insomaniac.
Wat ben jij voor kutmod dat je dat niet ziet?quote:Op donderdag 17 maart 2005 23:55 schreef Ruis het volgende:
ow, for fucks sake, wat is hier feedback aan?
Neuh, da's vrij standaard.quote:Op donderdag 17 maart 2005 23:55 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Wat, dat ik mijn kloppende paal in gleufdiertjes, desnoods anaal (als ze teveel tegenstribbelen), wil stoppen?
mijn "verwijder geselecteerde berichten" knop jeukt...quote:Op donderdag 17 maart 2005 23:56 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Wat ben jij voor kutmod dat je dat niet ziet?
Dude please.quote:Op donderdag 17 maart 2005 23:58 schreef Ruis het volgende:
[..]
mijn "verwijder geselecteerde berichten" knop jeukt...
Er is vast nog wel een Conflict topic open ergens.quote:Op donderdag 17 maart 2005 23:58 schreef Ruis het volgende:
[..]
mijn "verwijder geselecteerde berichten" knop jeukt...
Jij ook niet. De voorgaande stelling mag je eventueel weerleggen met een scan van je geboortebewijspapiertjedinges.quote:Op donderdag 17 maart 2005 23:53 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Jij heet dan ook geen Insomaniac.
Inso werd niet geboren, ze ontstond uit sterrenlicht, rozengeur en hele scherpe nagels.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 00:00 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Jij ook niet. De voorgaande stelling mag je eventueel weerleggen met een scan van je geboortebewijspapiertjedinges.
Dat krijg je ervan als de ambtenaar van de burgelijke stand een hopeloze romanticus is...quote:Op vrijdag 18 maart 2005 00:02 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Inso werd niet geboren, ze ontstond uit sterrenlicht, rozengeur en hele scherpe nagels.
quote:
Gelijksoortig topic staat er al ONZIN TopTipTopic!quote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:59 schreef Insomaniac het volgende:
Nieuwe Dinosauriërs dankzij paint.
TTTTTTTTTTTTTT! TTTTTTTTTTTTTTT! TTTTTTTTTTTTTT!
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:23 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Gelijksoortig topic staat er al ONZIN TopTipTopic!
Leuk topic, daar doe ik niks aan af btw.
Voldoet aan alle eisen, me dunkt.quote:Ja, de bedoeling van dit topic is om de echt leuke topics van het moment een beetje meer aandacht te geven door ze hier te vermelden. Zo kan je op het eerste gezicht meteen een glimlach op je gezicht toveren door alleen maar even op dit topic te klikken.
Yep, je hebt gelijk dat er meerdere ttt zijn die op elkaar lijken.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:27 schreef Insomaniac het volgende:
[..]!!!!!!!!!!!111111111!!
Nou én dat het gelijksoortig is, er staan wel meerdere gelijksoortige topics in de TTT.
[..]
Voldoet aan alle eisen, me dunkt..
Waarom?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:32 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Yep, je hebt gelijk dat er meerdere ttt zijn die op elkaar lijken.
Dat zou best wel wat selectiever mogen in het vervolg, maar daar moeten we dan nog maar eens over gaan rollebollen.
Jij hebt het geopend.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:32 schreef -Angel- het volgende:
Wat is er precies mis met het topic: "Wat drijft sommige users ... ".
ik hoop dat dit geen serieuze vraag isquote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:32 schreef -Angel- het volgende:
Zo serieus als het maar zijn kan. Wat is er dan mis met het openen van een degelijk topic?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:35 schreef tommy4487 het volgende:
ik hoop dat dit geen serieuze vraag is
je linkt naar een spamtopic met als vraag waarom doen users dit?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:38 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Zo serieus als het maar zijn kan. Wat is er dan mis met het openen van een degelijk topic?
ooooooh, tommy, je windt me zo op als je de modderator uithangtquote:
Mijn redenatie is dat de hele TTT weg zou moeten.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:34 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Waarom?
Er is toch niks mis mee dat sommige TTT's op elkaar lijken? Zolang ze leuk zijn en een soort spin-off en geen exacte kopie, zie ik het probleem niet. Na 5 jaar FOK! is het sowieso moeilijk om helemaal origineel te blijven en ik heb nog nooit iemand zien klagen over de soortgelijke topics in de TTT.
[Disclaimer]Nee, ik probeer niet mn zin te krijgen ofzo, ik ben gewoon benieuwd naar je beredenatie.[/Disclaimer]
Kuttopic, bagger, aandachttrekkerij. Punt uit. Klaar. Doei.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:32 schreef -Angel- het volgende:
Permban nekschot!quote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:43 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Mijn redenatie is dat de hele TTT weg zou moeten.![]()
Fair enough, maar toch vind ik het stom. Puuuuuhuhhhh!quote:Maar hij is er nu eenmaal en dan moet je als mod inschatten of een topic een TTT is.
Het topic wat jij aangeeft is een heel leuk topic, net zoals er meerdere zijn. Imo geen TTT, omdat er al zo'n soort topic in staat. Bladiebladiela, zelfde riedelte wat ik in mijn vorige post zette.
Ik zou liever topics in de TTT plaatsen die er uit schieten of zich onderscheiden. Dat wil niet zeggen dat een topic die er niet in staat een slecht topic is.
Ik blijf het een kut systeem vinden als ik mijn eigen post hier door lees.
eeey stalkerquote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:43 schreef laffer het volgende:
[..]
ooooooh, tommy, je windt me zo op als je de modderator uithangt![]()
ga door, ga door....
Krijg eens grafkanker achter je hartkleppen? Ah toe?quote:
Weet je WAAROM mensen spamtopics openen.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:45 schreef -Angel- het volgende:
-je linkt naar een spamtopic met als vraag waarom doen users dit?
De nadruk ligt op waarom, het is toch volstrekt normaal om je dit af te vragen. Waarom doen gebruikers dit? Ik zelf heb niet direct een antwoord paraat, misschien iemand anders wel. Dirkh bijvoorbeeld.
-Linken naar gesloten spam/bagger topics zonder er iets aan toe te voegen!
Nee, natuurlijk wil ik niets toevoegen. Ik houd niet van spam topics.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |