Helemaal niks.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 22:06 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Wat stond daar? Wat heb jij te verbergen?
hoi xenomaniacquote:
Die mag mij niet.quote:
Ik heb het over de post van mij die Knurft verwijderde onder het motto "taka a hint", oftewel, je mag hier niets posten wat niks met feedback te maken heeft.quote:
Hoi Xeno.quote:
Ah, nee dan begrijp ik het. Arme jij.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 22:29 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Ik heb het over de post van mij die Knurft verwijderde onder het motto "taka a hint", oftewel, je mag hier niets posten wat niks met feedback te maken heeft.
En vervolgens heeft meneer geen moeite met het andere geleuter hiero. Want hij zit wel lekker mee te lurken, maar meneer komt alleen in actie als ik hier post, lijkt het wel.
precies jou mening dus .. die door niet veel mensen wordt gedeeld !quote:
quote:
Dat jij weinig potentie heb zien we allemaal aan je onderschrift.quote:
dank je sizzler, maar hier zie ik ook weinig potentie in...
ja joh, we laten alle slechte topics ff 24 uur staan, stel je voor, misschien verandert 't dan magischerwijs ineens van bagger in een TTT...quote:Op zaterdag 12 maart 2005 17:15 schreef typtypo het volgende:
Misschien zou het raadzaam zijn een topic i.i.g. 1 dag te laten staan.
waarom doe je dat niet voordat je een topic post, zoiets kan ik niet weten.quote:Bovendien was ik het van plan aan te passen om het wat breder te maken.
Het beeld dat mensen van haar hebben d.m.v. foto's of plaatjes associaties leggen.
en als je t als ONZ topic bedoeld hebt, waarom open je t dan eerst in POL?quote:Ik dacht dat dit een onzin topic was.
Nou als dit hier niet eens meer kan dan vraag ik me af wie bepaalt wat onzin is of niet. Het was in de POL forum i.i.d. niet op z'n plaats maar hier.
mag ik u verwijzen naar de huisregels van dit subforum, paragraaf 8.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 17:55 schreef typtypo het volgende:
@ RUIS
deze heeft wel potentie zeker?
Boebiedoe, I wanna be like you..
God ....oh god... oh god
En dan nog in posten ook.
Nou ik je zo 100x slechtere topics aanwijzen die er al weken in staan, zie boven jou bericht.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 17:57 schreef Ruis het volgende:
[..]
ja joh, we laten alle slechte topics ff 24 uur staan, stel je voor misschien verandert t dan magischerwijs ineens van bagger in een TTT...
[..]
waarom doe je dat niet voordat je een topic post, zoiets kan ik niet weten.
[..]
en als je t als ONZ topic bedoelt hebt, waarom open je t dan eerst in POL?
we hadden t dacht ik over jouw topic, niet over andere topics.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 18:14 schreef typtypo het volgende:
[..]
Nou ik je zo 100x slechtere topics aanwijzen die er al weken in staan, zie boven jou bericht.
waarschijnlijk wel ja.quote:Dat is mijn fout om het in het verkeerde forum onder te brengen, sorry.
Maar had jij dat dan ook niet na ZES minuten opslot gedaan?
Volgens mij wel.
dat wil niet zeggen dat je t niet nog een keer mag proberen, maar dan wel met een fatsoenlijke openingspost.quote:Je diskwalificeert zo wel iemand die er ook moeite voor gedaan heeft met een penne streek binnen een paar minuten.
Op het moment ben ik alleen aanwezig tijdens werktijd. Dat betekend dus dat ik er s'avonds en in de weekenden gewoon niet ben (Uitzondering voor de regel zie je nuquote:Op vrijdag 11 maart 2005 22:29 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Ik heb het over de post van mij die Knurft verwijderde onder het motto "taka a hint", oftewel, je mag hier niets posten wat niks met feedback te maken heeft.
En vervolgens heeft meneer geen moeite met het andere geleuter hiero. Want hij zit wel lekker mee te lurken, maar meneer komt alleen in actie als ik hier post, lijkt het wel.
Ik neem het wel even over hoor.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 18:18 schreef Ruis het volgende:
en nu ga ik mn spullen bij elkaar zoeken, ik had allang onderweg moeten zijn.
Sure maar na ZES minuten kan je daar niet over oordelen.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 19:13 schreef Knut het volgende:
Ow en typfout. Dat jij het "boebiedoe" topic niet snapt ligt aan jou. Dat maakt jouw topic niet beter
Yep, even kijken wat er van komt.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 21:59 schreef speedfreak1 het volgende:
Post hier dingen die je hebt.
opsomtopic?
Gewillig bukt.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 22:07 schreef Insomaniac het volgende:
* Inso huppelt even langs en steekt Dirkh een veer in zn reet voor de dingen die hij over het gedoe heeft gezegd
Waarom!!!quote:Op zaterdag 12 maart 2005 21:59 schreef speedfreak1 het volgende:
Post hier dingen die je hebt.
opsomtopic?
Ja, dat is het dus.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 22:21 schreef tommy4487 het volgende:
Als het nou racisme ofzo was oke.
De modjes hadden het al gezien toen het net geplaatst was.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 22:21 schreef tommy4487 het volgende:
[..]
Waarom!!!
Waarom zou je dit in het FB topic melden?
Als het nou racisme ofzo was oke.
Maar gewoon een baggertopic?
Waarom zou je dat verklikken?
Je hebt er toch geen last van?
Als modjes het zien doen ze het echt wel op slot!
Hier nog een reden om het niet te meldenquote:Op zaterdag 12 maart 2005 22:23 schreef Dirkh het volgende:
[..]
De modjes hadden het al gezien toen het net geplaatst was.
Neh, het mag best wel gemeld worden, daar is niks op tegen.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 22:24 schreef tommy4487 het volgende:
[..]
Hier nog een reden om het niet te melden![]()
kijk uit DirkH, die tommy4487 probeert je te versieren dit is een aanvalstechniek van hem.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 22:28 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Neh, het mag best wel gemeld worden, daar is niks op tegen.
Heb je Dirkh nu ook al aan je stal schandknapen toegevoegd?quote:
daar is ie te oud voorquote:Op zaterdag 12 maart 2005 22:35 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Heb je Dirkh nu ook al aan je stal schandknapen toegevoegd?
quote:Op zaterdag 12 maart 2005 22:56 schreef LafferH het volgende:
DirkH, ik voel me nu nog meer verbonden met je![]()
Laif.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 22:56 schreef LafferH het volgende:
DirkH, ik voel me nu nog meer verbonden met je![]()
Laif? Geil zal je bedoelen!quote:
hey, ik blijf het mannetje hèquote:
en ik heb nog een berg schone lakens, gaat helemaal goedkomenquote:Op zaterdag 12 maart 2005 23:53 schreef Dirkh het volgende:Ik heb nog een heule grote verzameling shell handdoeken.
Om een uur of tien pas, verdomme. Ik wil eigenlijk vroeg naar bed.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 23:57 schreef Pool het volgende:
Hee, over 3 minuten gaat het forum down!
Diskriminazi!1!!!11quote:Op zondag 13 maart 2005 00:01 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Om een uur of tien pas, verdomme. Ik wil eigenlijk vroeg naar bed.
Nieuwe Servers deel 3
En ook nog eens hartstikkene knap!quote:Op zondag 13 maart 2005 11:21 schreef CartWOman het volgende:
Ik hoor je nu op de radio, Dirkh.
Wat ben je toch een enorm leuk persoon.![]()
Ze zijn al klaar.quote:Op zondag 13 maart 2005 11:30 schreef HTT-Thalan het volgende:
Moest het forum niet allang plat zijn onderhand?
[inkopper]quote:Op zondag 13 maart 2005 00:04 schreef Pool het volgende:
Nu kunnen de slowchatters vandaag wel gewoon posten
quote:Op zondag 13 maart 2005 16:47 schreef Dirkh het volgende:
We lopen een uur achter, maar dat is alvast de zomertijd
Neuh.quote:Op maandag 14 maart 2005 22:07 schreef Ruis het volgende:
zijn we weer up?
Ik twijfel nogquote:Op dinsdag 15 maart 2005 11:48 schreef BrauN het volgende:
Blijkbaar ben ik de enige, maar ik nomineer [Speculatie] De nieuwe schuilplaats van Geert Wilders. bij deze!
Ik zag 'm vorige week al, maar lig nu weer de ganse tijd in een deuk!Té droog, dus puik!
quote:Op dinsdag 15 maart 2005 22:36 schreef DePresident het volgende:
Ruis. Er was geen enkele legitieme reden om dit topic van mij te sluiten ( Een wijf of een pik? ). Het is jouw humor niet... dus je gooit er maar een slotje op! ???????? [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Oke dan. Wilde het weer eens proberen. Ik open wel slowchat ofzoquote:Op dinsdag 15 maart 2005 22:43 schreef Ruis het volgende:
idd, meen je dat nou serieus DP, t was gewoon bagger.
wel een pik topic !quote:
Donequote:Op woensdag 16 maart 2005 21:58 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
kan dit topic
de titel Touch My Fire krijgen ipv Touch My Bum?
Dank u!
ik ook, het wordt te zoetzappig hierquote:Op woensdag 16 maart 2005 23:20 schreef Insomaniac het volgende:
Ik mis het oeverloze gezeik van HTT.
Misschien wil Dagonet zijn taak wel op zich nemen.quote:Op woensdag 16 maart 2005 23:20 schreef Insomaniac het volgende:
Ik mis het oeverloze gezeik van HTT.
Ocherm. Knulletje toch.quote:Op woensdag 16 maart 2005 23:22 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Misschien wil Dagonet zijn taak wel op zich nemen.
Oh nee, dat deed ie al.
Eh..... Calvobbes ff mailen?
ben je gek!! ik ben blij dat ie eindelijk over is naar de andere wereldquote:
Calvobbes z'n plaat is minder dik en blijft minder lang in dezelfde groef hangen. Daarnaast gebruikt Calvobbes bijna geen metaforen.quote:Op woensdag 16 maart 2005 23:22 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Misschien wil Dagonet zijn taak wel op zich nemen.
Oh nee, dat deed ie al.
Eh..... Calvobbes ff mailen?
Lichamelijk niet iig.quote:Op woensdag 16 maart 2005 23:26 schreef laffer het volgende:
[..]
ben je gek!! ik ben blij dat ie eindelijk over is naar de andere wereld![]()
calbobbes is toch wel echt dood he![]()
Leg uitquote:Op woensdag 16 maart 2005 23:23 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ocherm. Knulletje toch..
Nog steeds boos over het feit dat ik een speeltje van hem afnam..
Mag niet, ben je veuls te jong voor.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |