Die dingen geburen..quote:Op donderdag 10 maart 2005 23:15 schreef hallo_mensen het volgende:
Paarse Paashaas dus
Lezen lulquote:Op vrijdag 11 maart 2005 08:27 schreef Knut het volgende:
Waarom was deze nog niet genomineerd ?
De stereotypes op FOK!
En jij denkt dat ik dat soort shitty link omschrijvingen ga aan klikkenquote:Op donderdag 10 maart 2005 18:27 schreef Bupatih het volgende:
BrauN is cool
en foktastic ook een beetje.
Je bent toch mod of niet?quote:Op vrijdag 11 maart 2005 08:33 schreef Knut het volgende:
[..]
En jij denkt dat ik dat soort shitty link omschrijvingen ga aan klikken.
Ik twijfel zelf ookquote:Op vrijdag 11 maart 2005 08:35 schreef Knut het volgende:
En als die smiley's TTT zijn (ik twijfel zelf) dan mag Ruis zijn eerste TTT in het topic posten
Ruis doet daar toch niet aan?quote:Op vrijdag 11 maart 2005 08:35 schreef Knut het volgende:
En als die smiley's TTT zijn (ik twijfel zelf) dan mag Ruis zijn eerste TTT in het topic posten
ik denk er niet aan om daarin te postenquote:Op vrijdag 11 maart 2005 08:35 schreef Knut het volgende:
Je bent lekker op tijd BrauN, want hij staat er al een tijdje.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 09:55 schreef BrauN het volgende:
Zie ik daar een TTT voor BrauN aankomen, of wat?
Had je er niet al een stuk of zes dan?quote:Op vrijdag 11 maart 2005 09:55 schreef BrauN het volgende:
Zie ik daar een TTT voor BrauN aankomen, of wat?
quote:Op vrijdag 11 maart 2005 08:40 schreef Knut het volgende:
Je ziet "nu al" dat ik hem al in de TTT had gezet voor ik hier kwam klagen ?
Een topic waarbij ik met users van mijn niveau kan praten over de geneugten van het ONZ-forumquote:
In haar profiel staat een mail adres, als je die niet al had. Daar kan je rustig alles vragen wat je wil.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 19:56 schreef DePresident het volgende:
Ik wil weten waar Tessje is. Maar ik weet niet of die vraag hier thuishoort.
Ik unblock haar wel. Kijken of ze online is.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 20:00 schreef Dirkh het volgende:
[..]
In haar profiel staat een mail adres, als je die niet al had. Daar kan je rustig alles vragen wat je wil.
Tot uw dienst.
quote:Op vrijdag 11 maart 2005 20:03 schreef DePresident het volgende:
[..]
Ik unblock haar wel. Kijken of ze online is.
Bedankt.
Neeheequote:Op vrijdag 11 maart 2005 20:05 schreef Dirkh het volgende:
[..]Daar had je nog niet eerder aan gedacht zeker. Is wel handig hoor, als je contact met iemand wil hebben, dat je die persoon niet blockt.
* BrauN meldt.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 20:04 schreef Bupatih het volgende:
Wordt het niet eens tijd voor een interim-mod?
Zei u interim-mod?quote:Op vrijdag 11 maart 2005 20:04 schreef Bupatih het volgende:
Wordt het niet eens tijd voor een interim-mod?
quote:
quote:Op vrijdag 11 maart 2005 20:31 schreef Dirkh het volgende:
[..]Alleen maagden komen in aanmerking voor die job. Vrouwlijke maagden welteverstaan.
En dat ben je al een flinke tijd niet meer.
Huh? Wil je dat eens uitleggen?quote:Op vrijdag 11 maart 2005 21:30 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Ik heb een pokkehekel aan selectief beleid.
Helemaal niks.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 22:06 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Wat stond daar? Wat heb jij te verbergen?
hoi xenomaniacquote:
Die mag mij niet.quote:
Ik heb het over de post van mij die Knurft verwijderde onder het motto "taka a hint", oftewel, je mag hier niets posten wat niks met feedback te maken heeft.quote:
Hoi Xeno.quote:
Ah, nee dan begrijp ik het. Arme jij.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 22:29 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Ik heb het over de post van mij die Knurft verwijderde onder het motto "taka a hint", oftewel, je mag hier niets posten wat niks met feedback te maken heeft.
En vervolgens heeft meneer geen moeite met het andere geleuter hiero. Want hij zit wel lekker mee te lurken, maar meneer komt alleen in actie als ik hier post, lijkt het wel.
precies jou mening dus .. die door niet veel mensen wordt gedeeld !quote:
quote:
Dat jij weinig potentie heb zien we allemaal aan je onderschrift.quote:
dank je sizzler, maar hier zie ik ook weinig potentie in...
ja joh, we laten alle slechte topics ff 24 uur staan, stel je voor, misschien verandert 't dan magischerwijs ineens van bagger in een TTT...quote:Op zaterdag 12 maart 2005 17:15 schreef typtypo het volgende:
Misschien zou het raadzaam zijn een topic i.i.g. 1 dag te laten staan.
waarom doe je dat niet voordat je een topic post, zoiets kan ik niet weten.quote:Bovendien was ik het van plan aan te passen om het wat breder te maken.
Het beeld dat mensen van haar hebben d.m.v. foto's of plaatjes associaties leggen.
en als je t als ONZ topic bedoeld hebt, waarom open je t dan eerst in POL?quote:Ik dacht dat dit een onzin topic was.
Nou als dit hier niet eens meer kan dan vraag ik me af wie bepaalt wat onzin is of niet. Het was in de POL forum i.i.d. niet op z'n plaats maar hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |