Daar is denkwerk aan voor af gegaan, dat wil je niet weten.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 01:17 schreef Xlarge het volgende:
De OP...daar heb je over nagedacht...
KwakRuis is uit het stripje gevallen.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 01:17 schreef Xlarge het volgende:
De OP...daar heb je over nagedacht...
gfree heeft even vakantie en als ie weer terug is wil ie vast wel weer een handje helpenquote:Op zaterdag 5 maart 2005 01:18 schreef Anguisy het volgende:
[..]
KwakRuis is uit het stripje gevallen.![]()
Is'tie met Tessje mee?quote:Op zaterdag 5 maart 2005 01:22 schreef Dirkh het volgende:
[..]
gfree heeft even vakantie en als ie weer terug is wil ie vast wel weer een handje helpen
ik zit op een slotjes-quotumquote:Op zaterdag 5 maart 2005 01:24 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
De slotjes voor de SC-meuk zijn zeker op?
echt jong is Dirkh ook niet meer!quote:Op zaterdag 5 maart 2005 01:36 schreef Malfunctie het volgende:
Dat "ze zijn aantrekkelijk" kan na het vertrek van Dhr. C. Pouque wel uit de openingspost verwijderd worden, vindt u allen ook niet?
Het is allebei waar. Het inkoppen laat ik aan PP over!quote:Op zaterdag 5 maart 2005 08:52 schreef Youssef het volgende:
Wat ik me nu afvraag, is Tessje nu de vetklep waar iedereen het over heeft of ben jij dat DirkHomo?
Wat dacht je, ik sluit me even aan bij de grote meute (lees: de papegaaiengroep) en ga iemand op het uiterlijk en geraardheid beoordelen? Sta jij niet altijd in de frontlinie te blêren als alle moslims geitenneukers worden genoemd?quote:Op zaterdag 5 maart 2005 08:52 schreef Youssef het volgende:
Wat ik me nu afvraag, is Tessje nu de vetklep waar iedereen het over heeft of ben jij dat DirkHomo?
Krijg een dodelijk gezwel in je endeldarm, lelijke steenpuist!quote:Op zaterdag 5 maart 2005 10:05 schreef Dirkh het volgende:
Hé Maanvis, leef jij ook nog? Jammer.
ik meen, hier een doodsverwensing te zien, klopt dat?quote:Op zaterdag 5 maart 2005 10:57 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Krijg een dodelijk gezwel in je endeldarm, lelijke steenpuist!
Dodelijke gezwellen hoeven niet per definitie tot de dood te leiden.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 11:39 schreef Ruis het volgende:
[..]
ik meen, hier een doodsverwensing te zien, klopt dat?
En wat voor een!quote:Op zaterdag 5 maart 2005 14:41 schreef Karboenkeltje het volgende:
Hé verhip, een ex-mod!
Diep van binnen ben ik nog steeds blauwer dan blauw en heb ik nog last van fantoompijn ; ik heb zojuist bijvoorbeeld zo'n 35 topicreports geplaatst.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 14:41 schreef Karboenkeltje het volgende:
Hé verhip, een ex-mod!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |