Oke dan. Wilde het weer eens proberen. Ik open wel slowchat ofzoquote:Op dinsdag 15 maart 2005 22:43 schreef Ruis het volgende:
idd, meen je dat nou serieus DP, t was gewoon bagger.
wel een pik topic !quote:
Donequote:Op woensdag 16 maart 2005 21:58 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
kan dit topic
de titel Touch My Fire krijgen ipv Touch My Bum?
Dank u!
ik ook, het wordt te zoetzappig hierquote:Op woensdag 16 maart 2005 23:20 schreef Insomaniac het volgende:
Ik mis het oeverloze gezeik van HTT.
Misschien wil Dagonet zijn taak wel op zich nemen.quote:Op woensdag 16 maart 2005 23:20 schreef Insomaniac het volgende:
Ik mis het oeverloze gezeik van HTT.
Ocherm. Knulletje toch.quote:Op woensdag 16 maart 2005 23:22 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Misschien wil Dagonet zijn taak wel op zich nemen.
Oh nee, dat deed ie al.
Eh..... Calvobbes ff mailen?
ben je gek!! ik ben blij dat ie eindelijk over is naar de andere wereldquote:
Calvobbes z'n plaat is minder dik en blijft minder lang in dezelfde groef hangen. Daarnaast gebruikt Calvobbes bijna geen metaforen.quote:Op woensdag 16 maart 2005 23:22 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Misschien wil Dagonet zijn taak wel op zich nemen.
Oh nee, dat deed ie al.
Eh..... Calvobbes ff mailen?
Lichamelijk niet iig.quote:Op woensdag 16 maart 2005 23:26 schreef laffer het volgende:
[..]
ben je gek!! ik ben blij dat ie eindelijk over is naar de andere wereld![]()
calbobbes is toch wel echt dood he![]()
Leg uitquote:Op woensdag 16 maart 2005 23:23 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ocherm. Knulletje toch..
Nog steeds boos over het feit dat ik een speeltje van hem afnam..
Mag niet, ben je veuls te jong voor.quote:
quote:Op woensdag 16 maart 2005 23:30 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Mag niet, ben je veuls te jong voor.
dan moeten wij op een zondagmiddag ( ja dan gaan we maar een keertje niet neuken met elkaar)quote:
Geestelijk? Jaartje of vier toch?quote:Op woensdag 16 maart 2005 23:31 schreef DePresident het volgende:
Ben ik jong?
Preventief cremeren is een gat in de markt.quote:Op woensdag 16 maart 2005 23:31 schreef laffer het volgende:
[..]
dan moeten wij op een zondagmiddag ( ja dan gaan we maar een keertje niet neuken met elkaar)
een huis-aan-huis crematie verzorgen voor calvobbes![]()
ja, maar in jouw geval nooit te oud om te stervenquote:Op woensdag 16 maart 2005 23:31 schreef DePresident het volgende:
Ben ik jong?
quote:Op woensdag 16 maart 2005 23:33 schreef laffer het volgende:
[..]
ja, maar in jouw geval nooit te oud om te sterven![]()
Het voordeel van cremeren is dat je juist geen gaten meer nodig hebt.quote:Op woensdag 16 maart 2005 23:32 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Preventief cremeren is een gat in de markt.
www.gifworks.com helpt niet. Doe 'ns een suggestie danquote:Op woensdag 16 maart 2005 23:35 schreef Ruis het volgende:
DP, fix dat veel te grote icoon van je eens
NEEquote:Op woensdag 16 maart 2005 23:37 schreef Ruis het volgende:
een ander icoon nemen
quote:
Da's nou tof van jequote:Op woensdag 16 maart 2005 23:42 schreef Ruis het volgende:
hier, vloeiender en 15 keer zo klein...
en dat was 1 minuut werk
hier op het forum ben ik niet aardig, okèquote:Op woensdag 16 maart 2005 23:33 schreef DePresident het volgende:
[..]
Jij bent ook al zo aardig als mij in het echt, heb ik gehoord
![]()
lul !quote:Op woensdag 16 maart 2005 23:43 schreef laffer het volgende:
[..]
hier op het forum ben ik niet aardig, okè![]()
gadverrr, je helpt users ook nogquote:
Shakespearequotes.quote:
quote:Op woensdag 16 maart 2005 23:47 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Shakespearequotes.
Is this a dagger which I see before me,
The handle toward my hand? Come, let me clutch thee.
Je bedoelt; "Shakespearecitaten" of: "Shakespeare quotes"quote:
First thing we do, let's kill all the lawyers.quote:Op donderdag 17 maart 2005 00:40 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Je bedoelt; "Shakespearecitaten" of: "Shakespeare quotes"
Aye, it is but a scratch.
We zijn op zoek naar een lekker blond wijf, met flinke tieten.quote:Op donderdag 17 maart 2005 15:34 schreef NiNi het volgende:
Maar goed, geen zorgen want yvonne zal ongetwijfeld een objectieve keuze maken voor weer een zeer competente user.
Onder je bed ligt vast nog een opblaasbare variant.quote:Op donderdag 17 maart 2005 15:38 schreef Dirkh het volgende:
[..]
We zijn op zoek naar een lekker blond wijf, met flinke tieten.
Weet je toevallig iemand?
Noem je me nu incompetent?quote:Op donderdag 17 maart 2005 15:38 schreef Dirkh het volgende:
[..]
We zijn op zoek naar een lekker blond wijf, met flinke tieten.
Weet je toevallig iemand?
Ik zou niet durven. We zoeken alleen een lekker wijf, wat ze verder kan doet niet zo terzake. Who cares.quote:
ik stel voor dat jij dood gaat!quote:Op donderdag 17 maart 2005 16:03 schreef livEliveD het volgende:
Ik stel voor dat PP zijn account mod status krijgt en door HTT in gebruik wordt genomen
Nee spamfilter, doei, heb JIJ trowuens een MED zien staan dat we iemand vroegen??quote:Op donderdag 17 maart 2005 18:27 schreef BrauN het volgende:
Hey crew, kijk eens of je nog een mailtje hebt binnengekregen op forum@fok.nl
Oh, beschouw mijn mailtje dan als niet verzonden. Sorry.quote:Op donderdag 17 maart 2005 18:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee spamfilter, doei, heb JIJ trowuens een MED zien staan dat we iemand vroegen??
Nee he,
*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |