Nu wachten op de reacties.quote:Hallo partei van wouter der bos,
hoe staat jullie clup tegenovr turkeie die graag bij de eu ofzo wildt?
en ze heben t dan faak over ene cyprus, ik weet nie wie die cyprus is,
maar heeft dat infloet op het jullie stantpunt tegenover tukeie en de
eu?
med vrendeleike groetn,
Gneis van der Meer
part time drukpersonderhaud esed soest / deeltijd drukwerktechologie
Jo.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 13:51 schreef Monidique het volgende:
Aight.
Sexy weermannen vond je beter? Of had je liever "Ode aan Dora" gezien?quote:Op zaterdag 5 maart 2005 14:05 schreef DrWolffenstein het volgende:
Kan de JdW-generator niet wat beters dan de huidige TT verzinnen. Deze is niets
Dragelijk ja, tolereerbaar nee.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 14:11 schreef George-Butters het volgende:
Dora stinkt uit zijn kut. Ik vind deze tt wel dragelijk
Dan valt Amerika Iran helemaal binnen.quote:Iran dreigt Europa en VS met oliecrisis
Iran heeft gedreigd met een oliecrisis, als de Veiligheidsraad van de Verenigde Naties besluit om het land op het matje te roepen vanwege diens omstreden atoomprogramma. De Verenigde Staten en Europa zullen als eersten de gevolgen van zo'n crisis ondervinden, zei de Iraanse toponderhandelaar Hassan Rohani.
Iran, dat een van de grootste olieproducenten in de wereld is, wil voorkomen dat de Europese Unie en Amerika aan de VN-Veiligheidsraad vragen om een onderzoek naar het atoomprogramma van het land.
Volgens de Iraanse onderhandelaar spelen de landen met vuur als ze naar de Veiligheidsraad stappen. Europa stuurt aan op politieke zelfmoord, waarschuwde Rohani. Woensdag voegden de Europese landen zich bij de Verenigde Staten in hun kritiek op Iran.
Belofte
Europa en de Verenigde Staten verdenken Iran ervan in het geheim kernwapens te ontwikkelen. Het regime in Teheran zou zich niet houden aan de belofte dat het niet langer uranium verrijkt.
Amerika verdenkt Iran al langer dat het aan de productie van atoomwapens werkt. In zijn inauguratiereden noemde de Amerikaanse president George W. Bush de Islamitische republiek de grootste sponsor van het terrorisme. Iran behoort volgens Amerika tot de 'as van het kwaad'.
Spionage
Vorige maand schreef de Amerikaanse krant Washington Post dat Amerikaanse spionagevliegtuigen al bijna een jaar het Iraanse luchtruim doorkruizen, op zoek naar bewijzen voor een nucleair programma.
Maar Iran blijft ontkennen atoomwapens te hebben of te ontwikkelen. De nucleaire activiteiten van het land zouden uitsluitend gericht zijn op vreedzame activiteiten, zoals het opwekken van stroom. Volgens Amerika is dat een smoes.
Dat dit al überhaupt mogelijk was....quote:'Snel einde aan declareren wapen na overval'
Er moet onmiddellijk een einde komen aan de situatie dat misdadigers wapens en bivakmutsen die zijn gebruikt bij een overval kunnen aftrekken van de opbrengsten die zij met hun criminele activiteiten behaalden, vinden CDA en PvdA. De partijen vinden de aanpak van CDA-minister Piet Hein Donner van Justitie veel te slap.
Donner stelt in antwoord op kamervragen dat hij met het Openbaar Ministerie zal 'overleggen hoe bepaalde regels kunnen worden aangescherpt'. Maar dat vinden CDA en PvdA volstrekt onvoldoende.
Daarom willen zij zelf hun verantwoordelijkheid nemen en met een wetsvoorstel komen dat een einde maakt aan deze 'zotte' situatie, zegt CDA-kamerlid Sybrand van Haersma Buma in De Telegraaf.
Henneploods
Op dit moment stelt de wet dat de financiële situatie van een misdadiger na afrekening met Justitie hetzelfde moet zijn als voor het gepleegde misdrijf. Criminelen kunnen de kosten die zij maken voor het plegen van een misdrijf, zoals wapens, maar ook de huur van een henneploods, aftrekken van de winst die zij met hun activiteiten hebben gemaakt. Hierdoor hoeven zij minder terug te betalen aan Justitie.
In januari reeg een overvaller uit Roermond een vergoeding van 2.000 euro voor de aanschaf van het pistool dat hij gebruikte bij een bankberoving. De man moest de buit van 6.600 euro terugbetalen, maar Justitie bracht de kosten voor de aanschaf van het wapen hierop in mindering.
Zo das best schokkend nieuws. Er hoeft maar iets te gebeuren in de olieproductie of de prijs rijst de pan uit; want op olie zit een slechte vraag-aanbod verhouding. Als de prijzen enorm stijgen zal de olieconsumptie bijna niet afnemen. Ik denk trouwens niet dat de Amerikanen de capaciteit hebben om Iran binnen te vallen. Overigens is het maar de vraag of een land binnenvallen dat olie heeft de productie van olie doet vergroten. Irak heeft de 2e wereldolievoorraad, maar de productie zit twee jaar na de inval in Irak nog steeds op een dramatisch dieptepunt.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 15:34 schreef sizzler het volgende:
[..]
Dan valt Amerika Iran helemaal binnen.
Dat doen ze toch al met bombardementen enzo?quote:Op zaterdag 5 maart 2005 16:08 schreef Monidique het volgende:
Amerika valt Iran niet binnen, dat is zelfmoord, maar ik verwacht wel dat Israëlsnel Iran zal aanvallen.
Wat voor gevolgen zal dat dan hebben denk je? Ook een grote strop voor de Iraanse economie? Het volk komt in opstand?quote:Op zaterdag 5 maart 2005 16:34 schreef zakjapannertje het volgende:benieuwd hoelang Iran het gaat volhouden zonder olie-export
ze hebben meende ik ergens gehoord te hebben geen of iig te weinig olieverwerkende industrie, ze kunnen dus geen of iig te weinig benzine maken ed. en benzine schijnt daar nu goedkoper te zijn dan water, ook met warmtetoestellen denk ik zal olieprodukten gebruikt worden, en vd exportverdiensten koopt men industriegoederen ed. in oa het Westen waar men zelf niet de kennis en middelen voor heeft, dus het zal voor Iran heel moeilijk worden om zonder olie-export te leven, het dus een staaltje blufpoker denk ik van die Iranierquote:Op zaterdag 5 maart 2005 16:36 schreef pberends het volgende:
[..]
Wat voor gevolgen zal dat dan hebben denk je? Ook een grote strop voor de Iraanse economie? Het volk komt in opstand?
Aha, maar wat denk jij: is Iraanse olie voor Amerika belangrijker dan Amerikaans geld voor Iran?quote:Op zaterdag 5 maart 2005 16:48 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
ze hebben meende ik ergens gehoord te hebben geen of iig te weinig olieverwerkende industrie, ze kunnen dus geen of iig te weinig benzine maken ed. en benzine schijnt daar nu goedkoper te zijn dan water, ook met warmtetoestellen denk ik zal olieprodukten gebruikt worden, en vd exportverdiensten koopt men industriegoederen ed. in oa het Westen waar men zelf niet de kennis en middelen voor heeft, dus het zal voor Iran heel moeilijk worden om zonder olie-export te leven, het dus een staaltje blufpoker denk ik van die Iranier
Amerika kan 130 dagen zonder constante olietoevoer, maar voor het einde van de reserve zullen de eerste Amerikaanse pantserdivisies de olietoevoer van Iran gedwongen verzekerd hebben.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 16:54 schreef pberends het volgende:
[..]
Aha, maar wat denk jij: is Iraanse olie voor Amerika belangrijker dan Amerikaans geld voor Iran?
'Amerikanen schoten met opzet op Italiaanse'quote:Amerikaanse soldaten schoten met opzet op Giuliana Sgrena, de journaliste die na een maand gijzeling gisteren in Irak werd vrijgelaten. Dat zegt Pier Scolari, partner van Sgrena. Hij beweert dat Amerika niet wilde dat Sgrena haar verblijf in Irak zou overleven, omdat ze 'belangrijke informatie' had verzameld. Bij de schietpartij kwam een Italiaanse veiligheidsagent om.
Dat zal bestwel. Amerika is zelf (nog) een van de grootste olie-producenten, alleen ze hebben weinig voorraad over. Maar de vraag is waarom ze niet een land als Irak of Iran compleet platgebombadeerd hebben puur voor olie.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 16:58 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Amerika kan 130 dagen zonder constante olietoevoer, maar voor het einde van de reserve zullen de eerste Amerikaanse pantserdivisies de olietoevoer van Iran gedwongen verzekerd hebben.
Er zijn nog meer redenen, alleen die gaan dieper dan jij ooit zult vermoeden.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 17:05 schreef pberends het volgende:
[..]
Dat zal bestwel. Amerika is zelf (nog) een van de grootste olie-producenten, alleen ze hebben weinig voorraad over. Maar de vraag is waarom ze niet een land als Irak of Iran compleet platgebombadeerd hebben puur voor olie.
Aight?quote:Op zaterdag 5 maart 2005 17:14 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Er zijn nog meer redenen, alleen die gaan dieper dan jij ooit zult vermoeden.
Ik onderschat Amerika's geadvanceerdheid niet hoor.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 17:14 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Er zijn nog meer redenen, alleen die gaan dieper dan jij ooit zult vermoeden.
http://www.washingtonpost.com/wp-dyn/articles/A8873-2005Mar4.htmlquote:An Army intelligence sergeant who accused fellow soldiers in Samarra, Iraq, of abusing detainees in 2003 was in turn accused by his commander of being delusional and ordered to undergo a psychiatric evaluation in Germany, despite a military psychiatrist's initial judgment that the man was stable, according to internal Army records released yesterday.
quote:Op zaterdag 5 maart 2005 18:17 schreef sizzler het volgende:
Net op 6 uur journaal:
Mevrouw over de bombardementen op een wijk in Den Haag. Ze wilde het haagse bos platbombarderen, maar hebben de coördinaten omgewisseld waardoor ze dus hun bommen op een woonwijk dropte.
Reporter: "Wat waren de gevolgen?"
Wat denk je zelf!!??![]()
Joh, het is toch zaterdagavondquote:Op zaterdag 5 maart 2005 13:59 schreef George-Butters het volgende:
GODVERDOMME,
eerst m'n oma dood en nu geen vriendin meer. Het is niet mijn week.
Mooi moment om naar de (poolse) hoertjes te gaan.....quote:Op zaterdag 5 maart 2005 13:59 schreef George-Butters het volgende:
GODVERDOMME,
eerst m'n oma dood en nu geen vriendin meer. Het is niet mijn week.
quote:Op zaterdag 5 maart 2005 20:09 schreef Sidekick het volgende:
Als een bejaarde 60 uur zijn plas kan ophouden, dan kunnen ze ook wel 3 maanden zonder zorg. Zie daar, nieuwe mogelijkheden tot bezuinigingen.
Van de besparingen kunnen weer mooi de heropvoedingsinvesteringen in den vreemde voor een niet nader te duiden deel van de nederlandse bevolking bekostigd worden.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 20:09 schreef Sidekick het volgende:
Als een bejaarde 60 uur zijn plas kan ophouden, dan kunnen ze ook wel 3 maanden zonder zorg. Zie daar, nieuwe mogelijkheden tot bezuinigingen.
Hopelijk komen de liedjes online. Zou wel dikke humor zijn, hoe verzinnen ze hetquote:
Elvis has just left the building!quote:Op zondag 6 maart 2005 00:38 schreef Monidique het volgende:
Yoyo, master M. in tha house.
Dat wordt nog smullen..........quote:TEGENLICHT - EURO ISLAM VOLGENS TARIQ RAMADAN
VPRO zondag 6 maart 21.00 - 22.00 uur Nederland 3
Het Europese bed wordt stevig opgeschud door de islam, die meer en meer van zich doet spreken, en hoe dan ook betekenis krijgt in onze westerse samenleving. Er lijkt zich een specifiek Europese islam te ontwikkelen.
Wat is het perspectief van die Euro-islam in de grote steden van Europa? Is de Euro-islam mogelijk het nieuwe humanisme? En gaat het daarbij om de modernisering van de islam, zoals de westerse mens geneigd is te denken, of eerder om de islamisering van de moderniteit?
En hoever staat de westerse mens eigenlijk af van het islamitische gedachtegoed? Deze vragen legt Tegenlicht voor aan islamoloog Olivier Roy, filosoof Tariq Ramadan en antropoloog Dounia Bouzar.
dat is tov De Mongolen geprogammeerdquote:
Nee, bezig met sneeuwpoppen carven.quote:Op zondag 6 maart 2005 02:13 schreef PJORourke het volgende:
Was jij kamperen in de Amazone of zo?
Oeh. Rellen.quote:Nieuw Rechts wil Coolsingel bezetten
Michiel Smit en zijn partij Nieuw Rechts zijn van plan om vanmiddag de Coolsingel te blokkeren. Aanleiding is de weigering van het Holiday Inn hotel om een zaal aan de partij te verhuren. Nieuw Rechts wilde daar de campagne voor de komende gemeenteraadsverkiezingen in Rotterdam starten.
Smit zegt met 'stomheid geslagen' te zijn over de weigering van het hotel om de zaal te verhuren aan de partij. "Er was een contract en we hebben een aanbetaling gedaan." Volgens Smit hebben 'dreigtelefoontjes' en 'klachten van het allochtone personeel' ervoor gezorgd dat het Holiday Inn de partij geweigerd heeft.
Smit is van plan om met zo'n '200 personen' voor de deur van het hotel de manifestatie te houden. "Ik heb een megafoon en we gaan pamfletten uitdelen." Na de manifestatie wil Smit naar de Coolsingel om daar 'een flinke heisa te gaan maken'. "We zijn van plan de Coolsingel te blokkeren en ik wil met een hamer het partijprogramma op de deur van het stadhuis spijkeren."
Het Holdiay Inn wilde niet reageren op de weigering.
Misschien kun je BSB in het kader van een NWS meet er naartoe sturen als zelf-opblaasterrorist.quote:Op zondag 6 maart 2005 11:03 schreef sizzler het volgende:
[..]
Oeh. Rellen.Snel even een POL-meetje houden vanmiddag?
Maar serieus: Als je geen vergunning hebt voor een demonstratie zal de politie je daar zo wegknuppelen.![]()
zie je wel, elk nadeel hep ze voordeel. Voelt goed he? Uitslapenquote:Op zondag 6 maart 2005 15:49 schreef George-Butters het volgende:
goedmorning ladies en heren
Dag krullenbol!quote:Op zondag 6 maart 2005 19:41 schreef Johan_de_With het volgende:
Dag extreem-rechts.
En dan de opkomst twee keer zo hoog maken? Nee, dat is geen goed plan.quote:Op zondag 6 maart 2005 11:03 schreef sizzler het volgende:
[..]
Oeh. Rellen.Snel even een POL-meetje houden vanmiddag?
Oi!quote:Op zondag 6 maart 2005 21:16 schreef du_ke het volgende:
Oi oi oi!
Nee, je nogal lage en inhoudsloze manier van "discussievoeren" wordt benadrukt door Tikorev.quote:Op zondag 6 maart 2005 21:25 schreef du_ke het volgende:ik ben moreel verheven
.
Geert Wilders op de Tokkietoer
Och zolang iets dergelijks door hem benadrukt wordtquote:Op zondag 6 maart 2005 21:41 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Nee, je nogal lage en inhoudsloze manier van "discussievoeren" wordt benadrukt door Tikorev.
Zoiets, wat een drama. Ik heb er snel een Jupilerke bij genomen.quote:Op zondag 6 maart 2005 21:53 schreef Johan_de_With het volgende:
De zoveelste slap ouwehoerende Franse intellectueel bij Tegenlicht. Is het Tariq Ramadan?
Of een flamboyante Fries.quote:Op zondag 6 maart 2005 21:59 schreef Sidekick het volgende:
Zolang het maar geen Pruis is.
Bovendien noemt hij een hoogblonde arische man een aap en staat die op zijn achterste poten als anderen dat bij moslims doen.quote:Op zondag 6 maart 2005 21:41 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Nee, je nogal lage en inhoudsloze manier van "discussievoeren" wordt benadrukt door Tikorev.
Ik heb een hou van het woord 'bier''. En van 'neuken'', ''lachen'', 'rellen'', ''koffie'' en 'internet.''quote:Op zondag 6 maart 2005 22:10 schreef Johan_de_With het volgende:
Ik heb een hekel aan het woord ''inhoudsloos''. En aan ''overstijgen'', ''onderbouwing'', ''statement'', ''pathetisch'' en ''heikel.''
Gefeliciteerd, je hoort nu bij de groten der fokkersquote:Op zondag 6 maart 2005 21:25 schreef du_ke het volgende:ik ben moreel verheven
.
Geert Wilders op de Tokkietoer
Kun je dan misschien wat met de woorden: schrijnend, gemarginaliseerd, mandaat, klaarheid, nieuwe koers en activerende participatie?quote:Op zondag 6 maart 2005 22:10 schreef Johan_de_With het volgende:
Ik heb een hekel aan het woord ''inhoudsloos''. En aan ''overstijgen'', ''onderbouwing'', ''statement'', ''pathetisch'' en ''heikel.''
Ik dacht al. Maar ja, Limburgse kampers spreek ik in beginsel nooit tegen.quote:Op zondag 6 maart 2005 22:28 schreef Kaalhei het volgende:
Ik heb een hou ;')
Dat die fransoos een dubbele agenda heeft staat op zijn gezicht geschreven.quote:Op zondag 6 maart 2005 21:53 schreef Johan_de_With het volgende:
De zoveelste slap ouwehoerende Franse intellectueel bij Tegenlicht. Is het Tariq Ramadan?
Ik heb ook een hekel aan de uitdrukking ''dubbele agenda.''quote:Op zondag 6 maart 2005 22:52 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Dat die fransoos een dubbele agenda heeft staat op zijn gezicht geschreven.
Slecht voor de gezondheid schijnt.quote:Op zondag 6 maart 2005 22:30 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik dacht al. Maar ja, Limburgse kampers spreek ik in beginsel nooit tegen.
Dat is dan ook geen echte.quote:Op zondag 6 maart 2005 22:47 schreef Johan_de_With het volgende:
Ik heb ook een hekel aan de Nobelprijs voor economie.
Paintball is juist voor homo's, echte mannen schieten met scherp.quote:Op zondag 6 maart 2005 23:02 schreef Johan_de_With het volgende:
Homo's die paintball spelen.
Is dan niets meer heilig? Niet dat ik geen hekel heb aan paint ball, maar dit gaat te ver.
Er zitten echte klassiekers tussen als "Pressing ANY key doesn't mean press a key marked 'ANY'"quote:Op zondag 6 maart 2005 22:52 schreef Drugshond het volgende:
http://atomfilms.shockwave.com/af/content/starwars_help
IT-humor.
Schuld van de Armeniers demonstranten.quote:Op zondag 6 maart 2005 23:22 schreef Drugshond het volgende:
[afbeelding]
Turkije bij de EU.... Ole Ole....
Nieuws, tussen het puin in. Maar ja, wat moeten vrouwen dan ook met rechten? Ze zouden er toch maar een potje van maken enzoquote:Op zondag 6 maart 2005 23:22 schreef Drugshond het volgende:
[afbeelding]
Sterker nog, in ieder afzonderlijk dorp hebben ze genocide gepleegd. Terwijl wij nog in berenvellen rondliepen, hadden ze in Turkije dorpen waar hele volkeren woonden.quote:Op zondag 6 maart 2005 23:25 schreef DrWolffenstein het volgende:
Ja, het is de schuld van de Armeniers, die genocide pleegden op wel 13 dorpen.
Er zijn dus dertig mannen die zijn opgepakt voor het demonstreren voor vrouwenrechten, dat lijkt mij opvallender. Wat bezielt hen.....masochisme?quote:Op zondag 6 maart 2005 23:22 schreef Drugshond het volgende:
[afbeelding]
Doe niet zo ouderwets.quote:Op zondag 6 maart 2005 23:32 schreef Kaalhei het volgende:
Er zijn dus dertig mannen die zijn opgepakt voor het demonstreren voor vrouwenrechten, dat lijkt mij opvallender. Wat bezielt hen.....masochisme?
quote:bron : http://www.meet-an-inmate.com/ladies/sonja-8454bb.htm
35 year old single black American woman, I'm very outgoing and fun to be with. I like movies, dining, fishing, and more. Looking to meet someone who's nice, understanding, honest, and has a great heart and doesn't play games. Age and race are not important. If you want to know more about me, please feel free to write.
Race: Black No shit Sherlock
Date of Birth: 9-8-69
Release Date: 3-2007
Height: 5'4"
Religion: Baptist
Do you have children: Yes, 2
Do you smoke: Yes
Sexual Preference: Bi-Sexual
Do you want mail from both sexes: Yes
Education: GED
Occupation before prison: Assembly line worker, etc
Activities in prison: Reading, working out, crocheting, work
Gewaldig!quote:Op maandag 7 maart 2005 00:44 schreef zakjapannertje het volgende:
the hidden secrets of The Hague:
[afbeelding]
Handig voor terroristen met activiteitenplannen en een saudische donatie...quote:
Oe, is de politie al binnengevallen?quote:Op maandag 7 maart 2005 00:44 schreef zakjapannertje het volgende:
the hidden secrets of The Hague:
[afbeelding]
Ik weet niet of hij voor Erdogan zou hebben gestemd.quote:Op maandag 7 maart 2005 11:17 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Hij valt op apen met een binnenstebuiten onderbroek op de kop?
quote?quote:Op maandag 7 maart 2005 11:18 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik weet niet of hij voor Erdogan zou hebben gestemd.
En jouw grootouders waren apen. Je hebt het zelf gezegd en het kan hem niet schelen of je hem ontkent.
quote:
quote:
Beveiligd de politie die Smit trouwens permanent? Lijkt me dat ie dagelijks bedreigingen krijgt.quote:
Ze hadden minder geld hoeven spenderen als ze dat clubje gewoon hadden laten vergaderen. Bovendien had de politie zich moeten onthouden van een mening over NR. Het lijkt mij buiten kijf dat het Hilton hotel wel vaker "vage clubjes" over de vloer krijgt...quote:Op maandag 7 maart 2005 11:37 schreef pberends het volgende:
[..]
Beveiligd de politie die Smit trouwens permanent? Lijkt me dat ie dagelijks bedreigingen krijgt.
Ja, vooral criminelen.quote:Op maandag 7 maart 2005 11:39 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ze hadden minder geld hoeven spenderen als ze dat clubje gewoon hadden laten vergaderen. Bovendien had de politie zich moeten onthouden van een mening over NR. Het lijkt mij buiten kijf dat het Hilton hotel wel vaker "vage clubjes" over de vloer krijgt...
De omzet van die hotels wordt aanzienlijk door criminelen bepaald. Hypocriet pvda-gedrag van Hilton. Alsof er minder klanten zouden komen, sterker nog, veel van de klanten zijn rechts.quote:
Het is trouwens niet de eerste keer dat een Horecabedrijf of een congescentrum zijn deuren dichthoud voor een groepering.quote:Op maandag 7 maart 2005 11:39 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ze hadden minder geld hoeven spenderen als ze dat clubje gewoon hadden laten vergaderen. Bovendien had de politie zich moeten onthouden van een mening over NR. Het lijkt mij buiten kijf dat het Hilton hotel wel vaker "vage clubjes" over de vloer krijgt...
Waarom heb je het over het Hilton? OK, die zouden hoogstwaarschijnlijk ook nee hebben gezegd, maar het gaat om het Holiday Inn, wat trouwens ook een bagger hotel is. Staat gelukkig ook op de slooplijst.quote:Op maandag 7 maart 2005 11:47 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
De omzet van die hotels wordt aanzienlijk door criminelen bepaald. Hypocriet pvda-gedrag van Hilton. Alsof er minder klanten zouden komen, sterker nog, veel van de klanten zijn rechts.![]()
quote:Op maandag 7 maart 2005 12:01 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Het is trouwens niet de eerste keer dat een Horecabedrijf of een congescentrum zijn deuren dichthoud voor een groepering.
Zo heeft het NCC dit gedaan bij een bijeenkomst van de AEL nadat deze ook werden geweigerd door de Haagse Hogeschool.
bronneke
Hoe durven die zionazi's de deuren te sluiten voor een man Gods! Dat wordt demonstreren op de Dam, wat ik je brom!
Banden met Al-Qaida is wel wat anders...quote:Op maandag 7 maart 2005 12:01 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Het is trouwens niet de eerste keer dat een Horecabedrijf of een congescentrum zijn deuren dichthoud voor een groepering.
Zo heeft het NCC dit gedaan bij een bijeenkomst van de AEL nadat deze ook werden geweigerd door de Haagse Hogeschool.
bronneke
Psst, Malieveld of Churchillplein. Het NCC ligt in Den Haag.quote:
oops. Maar blijft verder hetzelfde verhaal. Net als Van der Valk. Dat soort ketens leven van criminelen.quote:Op maandag 7 maart 2005 12:03 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Waarom heb je het over het Hilton? OK, die zouden hoogstwaarschijnlijk ook nee hebben gezegd, maar het gaat om het Holiday Inn, wat trouwens ook een bagger hotel is. Staat gelukkig ook op de slooplijst.
Als je voor een Palestijn kunt demonstreren in Amsterdam, kun je het ook voor een weigering in Den Haag.quote:Op maandag 7 maart 2005 12:06 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Psst, Malieveld of Churchillplein. Het NCC ligt in Den Haag.![]()
Ja, die kan je lekker gebruiken om het geld uit de zakken te kloppen ja.quote:Op maandag 7 maart 2005 12:07 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
oops. Maar blijft verder hetzelfde verhaal. Net als Van der Valk. Dat soort ketens leven van criminelen.
Churchillplein is ook niet zo'n goed idee, voordat je het weet ben je opgepakt. Iets teveel bewaking daarquote:Op maandag 7 maart 2005 12:09 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Als je voor een Palestijn kunt demonstreren in Amsterdam, kun je het ook voor een weigering in Den Haag.
misschien leuk om dit te mergen met die BHFH topic waar ie afgeeft op snob hotelsquote:Op maandag 7 maart 2005 12:12 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Al met al een opgeblazen zaak. De belastingbetaler moet nu weer opdraaien voor de gemaakte politie-kosten, met dank aan die hypocriete hotel-ketens.
Nee, liever niet, ik neem mijzelf namelijk serieus.quote:Op maandag 7 maart 2005 12:14 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
misschien leuk om dit te mergen met die BHFH topic waar ie afgeeft op snob hotels
quote:XS4ALL daagt Staat om kosten aftappen
AMSTERDAM - De internetaanbieder XS4ALL is een bodemprocedure begonnen tegen de Nederlandse Staat om kosten vergoed te krijgen voor het aftapbaar maken van zijn internetverbindingen. De dochteronderneming van telecomconcern KPN verklaarde maandag dat het sinds eind 2001 al een half miljoen euro heeft geïnvesteerd om te voldoen aan deze wettelijke verplichting.
"Het gaat ons om het principe", verklaarde een woordvoerster van de provider over de stap. "Bij de overheid zit er nu geen enkele rem meer op om een kosten-batenanalyse te doen. Ze vraagt zich niet meer af of het aftappen de investering nog wel waard is."
Volgens XS4ALL moeten de internetaanbieders de komende jaren nog eens miljoenen euro's investeren als zij te maken krijgen met nieuwe Europese wetgeving. De Europese ministers van Justitie hebben een voorstel op tafel liggen om telecomaanbieders te verplichten om informatie over het internet- en telefoongebruik van hun klanten een tot drie jaar te bewaren.
XS4ALL zegt dat internetaanbieders in Italië, Finland, Frankrijk en Groot-Brittannië al een volledige kostenvergoeding krijgen voor het aftappen. In Oostenrijk is dat gebeurd nadat een bodemprocedure was begonnen, aldus de woordvoerster. Ook in de Verenigde Staten krijgen alle providers de kosten vergoed.
Bodemprocedure
De internetaanbieders XS4ALL, UPC en Wanadoo riepen eind vorig jaar nog gezamenlijk op tot politieke actie tegen de voorgenomen bewaarplicht van gegevens. XS4ALL opereert nu alleen in de bodemprocedure. "Dat doen wij wel vaker", stelde de zegsvrouw. De onderneming vindt het onredelijk dat de Nederlandse Staat de kosten niet vergoedt, vooral ook omdat internetaanbieders "geen enkel voordeel" hebben van de investeringen.
Vrije meningsuiting
In de dagvaarding stelt XS4ALL dat de huidige situatie ertoe leidt dat minder investeringen kunnen worden gedaan in andere, veiligere diensten, zoals telefonie via internettechnologie. Ook meent de provider dat het recht op vrije meningsuiting van alle internetters in het geding is.
hmmmzzz, ik ben nog denkende. Ik wil graag veel meer bevoegdheden voor het EP. Deze Grondwet is beter dan de huidige praktijk, maar gaat me niet ver genoeg. Voor stemmen is dus een vooruitgang, maar staat een mogelijke grotere vooruitgang misschien in de weg.quote:Op maandag 7 maart 2005 14:37 schreef Monidique het volgende:
Bijna ben ik bereid tegen de grondwet te stemmen, alleen omdat de vóór-partijen hel en verdoemenis predikken bij het vooruitzicht dat de huidige voorgestelde grondwet verworpen wordt.. Dat is echter natuurlijk geen valide reden en aangezien ik gewoon tegen referenda ben, stem ik hoogstwaarschijnlijk helemaal niet.
Hippie Monidique vindt van niet.quote:Op maandag 7 maart 2005 18:27 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Het zijn ook incidenten. Misschien dat hippie Monidique zelf eens op stage moet bij het leger?
Aight, die mensen heb je nou eenmaal ook nodig.quote:Op maandag 7 maart 2005 18:29 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Toch wel fijn dat andere mensen er wel bij waren en mij de waarheid vertellen.
Aangezien ome Berlusconi dikke maatjes is met ome Bush, denk ik dat ome Berlusconi toestemming heeft gegeven om die journaliste flink aan te pakken.quote:Op maandag 7 maart 2005 18:31 schreef Monidique het volgende:
[..]
Aight, die mensen heb je nou eenmaal ook nodig.
Weet je zeker dat je jezelf een hippie wilt noemen? Mijn hond houd van het afkluiven van hippies.quote:
Vanavond doe ik in ieder geval mee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 7 maart 2005 18:47 schreef du_ke het volgende:
Ik ga vanavond bier drinken!!!!!
(en morgen, woernsdag, donderdag en vrijd) + afgelopen weekend.
Ganggenoteplassex?quote:Op maandag 7 maart 2005 18:46 schreef Johan_de_With het volgende:
Ik ben nu al een week niet meer gewekt door N*I*G*G*E*R*D, Snoop Dogg of Usher. [afbeelding].
Alleen door het spetterspatterspater van mijn ganggenote..
En dan zou je Sidekick alleen laten?quote:Op maandag 7 maart 2005 20:26 schreef Monidique het volgende:
Het is dat ik geen leven heb en een zielig rukkertje ben, maar anders zou ik Fok! zeker wel links laten liggen.
Ai, dat is waar!quote:Op maandag 7 maart 2005 20:41 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
En dan zou je Sidekick alleen laten?![]()
Zielige rukkertjes will prevail.quote:Op maandag 7 maart 2005 20:26 schreef Monidique het volgende:
Het is dat ik geen leven heb en een zielig rukkertje ben, maar anders zou ik Fok! zeker wel links laten liggen.
Je antwoorde niet met "ik kan likken als Lassie"?quote:Op maandag 7 maart 2005 21:57 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Ik ben wel heel erg nerd volgens een vrouwelijke collega. Die vroeg wat mijn msn naam betekend
Nee, dat merkt ze vanzelf wel als de tijd rijp isquote:Op maandag 7 maart 2005 22:02 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Je antwoorde niet met "ik kan likken als Lassie"?
Gemiste kans.
Je bedoelt: de eerstvolgende kans dat je haar dronken kan voeren?quote:Op maandag 7 maart 2005 22:22 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Nee, dat merkt ze vanzelf wel als de tijd rijp is
Denk dat ik eerder dronken ben dan haarquote:Op maandag 7 maart 2005 22:32 schreef sizzler het volgende:
[..]
Je bedoelt: de eerstvolgende kans dat je haar dronken kan voeren?
quote:Op maandag 7 maart 2005 23:12 schreef George-Butters het volgende:
Dat moet een akelig grote vrouw zijn dan!
Van 19 naar 30+ !!!quote:Terugkeer Wiegel levert VVD zetelwinst op
DEN HAAG - Als Hans Wiegel bij de volgende parlementsverkiezingen de lijst van de VVD aanvoert, zou de partij alle verloren zetels uit de huidige peilingen terugwinnen.
Volgens de laatste peiling van Maurice de Hond behalen de liberalen negentien zetels in de Tweede Kamer, negen minder dan het huidige aantal (28). Als Wiegel lijstrekker zou zijn, dan behaalt de VVD ruim dertig zetels, blijkt uit de peiling maandag van De Hond.
quote:161 tt-EEN 161 ma 07 mrt 22:26:42
buitenland
ZUID-AFRIKAANSE HOOFDSTAD OMGEDOOPT
Bijna elf jaar na het einde van het
apartheidsregime wordt de Zuid-
Afrikaanse hoofdstad Pretoria omgedoopt
in Tshwane. Dat heeft de stadsraad
beslist.
Enkel het centrum van de stad zal naar
Boerengeneraal Andries Pretorius
genoemd blijven.
Burgemeester Smangaliso Mkhatshwa van
de hoofdstad zegt dat Pretoria te veel
herinnert aan de duistere tijden van de
rassendiscriminatie.
In Zuid-Afrika worden er momenteel heel
wat naamsveranderingen doorgevoerd voor
steden , regio's of stromen waarvan de
namen te veel herinneren aan apartheid.
En de stemmers willen graag poppenkast zienquote:Op maandag 7 maart 2005 23:52 schreef sizzler het volgende:
[..]
Van 19 naar 30+ !!!
Politiek is idd een poppenkast.
Het gaat om de poppen.
En hoeveel van die rokers waren terminaal patient ?!?, heb je opeens de oplossing van bovengenoemd vraagstuk.quote:Rokers hebben vaker zelfmoordneigingen'
RIJSWIJK - Mensen die dagelijks roken, lopen vaker rond met zelfmoordneigingen dan niet-rokers. Dat is gebleken uit wetenschappelijk onderzoek, waarvan de resultaten maandag zijn gepubliceerd in het vakblad Archives of General Psychiatry van de American Medical Association.
Volgens de onderzoekers, verbonden aan de universiteit van Michigan, wordt al sinds de jaren zeventig een verband gelegd tussen roken en zelfmoord. Dat stuitte echter op verzet omdat aan rookgedrag vaak depressieve klachten ten grondslag zouden liggen. De Amerikaanse wetenschappers zeggen dat zij in hun onderzoek met dat vermeende verband rekening hebben gehouden.
De wetenschappers hebben voor hun onderzoek een groep van negenhonderd mensen sinds 1989 gevolgd. De deelnemers zijn sindsdien drie keer ondervraagd over hun huidige en voormalige rookgedrag, drugsgebruik en eventuele depressieve klachten en zelfmoordplannen.
Tijdens het ruim tien jaar durende onderzoek deden negentien proefpersonen een zelfmoordpoging en gaven 130 deelnemers aan met zelfmoordplannen rond te lopen. De onderzoekers corrigeerden hun gegevens aan de hand van de mate waarin de betreffende proefpersonen eerder psychiatrische klachten hadden gehad en drugs of medicijnen hadden gebruikt.
Ook na die statistische correctie luidde hun conclusie dat mensen die roken, vaker zelfmoordplannen hebben. Dat geldt overigens niet voor personen die vroeger hebben gerookt maar daarmee gestopt zijn. De wetenschappers zeggen geen medische verklaring te kunnen geven voor hun bevindingen.
en die voorstelling wordt hen dan ook geboden.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 00:43 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
En de stemmers willen graag poppenkast zien
PvdA. De theatervoorstelling van Hans Wiegel leidt mensen behoorlijk af van het theater van Wouter Bos.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 00:15 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Dat is me nogal niet een verschl zeg. Van welke partijen worden die zetels eigenlijk weggetrokken?
quote:Meisjes al vroeg ontevreden over zichzelf
De meeste meisjes beginnen zich al vanaf hun zesde of zevende levensjaar ontevreden te voelen over hun gewicht en hun uiterlijk. Dat blijkt uit Australisch onderzoek. De meeste jonge meisjes willen slanker zijn en bijna de helft vindt dat ze al op dieet moeten.
Tot nu toe richtte onderzoek naar zelfbeeld zich vooral op meisjes tussen de 15 en 20 jaar oud. Maar volgens de onderzoekers is de problematiek dus al veel eerder aantoonbaar. De meeste meisjes krijgen het negatievere zelfbeeld al als ze eenmaal naar school gaan. Daar krijgen ze geregeld commentaar op hun uiterlijk en beginnen ze zich te spiegelen aan pop- of filmsterren.
Het is niet zo vreemd. Mensen die het "slechter" hebben, armer of ongezonder of ongelukkiger en alles wat daaruit voortvloeit, zullen sneller geneigd zijn te roken. En dat mensen die het "slechter" hebben, meer geneigd zijn tot zelfmoord, is niet zo vreemd.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 05:44 schreef Drugshond het volgende:
[..]
En hoeveel van die rokers waren terminaal patient ?!?, heb je opeens de oplossing van bovengenoemd vraagstuk.
Pfff, het gaat maar om een 'kunstproject'. Ik dacht al, sinds wanneer vallen pasen en pinksteren op 1 dag. Maar ach, laat het gepeupel dat zich kunstenaars noemt ook maar hun dagje hebben.quote:De Balie wordt vrouwenmoskee
AMSTERDAM - Cultureelcentrum De Balie aan het Leidseplein in Amsterdam wordt zaterdag 19 maart getransformeerd tot moskee. Zowel van buiten als van binnen zal het pand ogen als een islamitisch gebedshuis. Het enige verschil is dat er een vrouw voorgaat in het gebed.
Een vrouw zal meer keren in het Nederlands en het Arabisch over het plein oproepen tot gebed. Ditmaal niet, zoals gebruikelijk, als ode aan de profeet, maar aan de vrouw.
Drie kunstenaars transformeren De Balie met drie-dimensionale objecten letterlijk om tot moskee. Voor mannen is tevens plaats in de vrouwenmoskee, echter alleen achter in de zaal.
het is "Als Pasen en Pinksteren op één dag vallen". Als je dan toch met spreekwoorden en gezegdes wilt smijten zorg dan dan ze kloppenquote:Op dinsdag 8 maart 2005 12:47 schreef VijfdeColonne het volgende:
[..]
Pfff, het gaat maar om een 'kunstproject'. Ik dacht al, sinds wanneer vallen pasen en hemelvaart op 1 dag. Maar ach, laat het gepeupel dat zich kunstenaars noemt ook maar hun dagje hebben.
Dank je wel. Ik heb het gelijk aangepast. Ik heb ook gelijk je link gebookmarked.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 13:02 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
het is "Als Pasen en Pinksteren op één dag vallen". Als je dan toch met spreekwoorden en gezegdes wilt smijten zorg dan dan ze kloppen![]()
Hier wat hulp zodat je het volgende keer wel kunt
Op je teentjes getrapt?quote:Op dinsdag 8 maart 2005 12:47 schreef VijfdeColonne het volgende:
[..]
Pfff, het gaat maar om een 'kunstproject'. Ik dacht al, sinds wanneer vallen pasen en pinksteren op 1 dag. Maar ach, laat het gepeupel dat zich kunstenaars noemt ook maar hun dagje hebben.
Nee. Jij?quote:
Tof.quote:
zet je 'r toch buiten joh.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 10:42 schreef George-Butters het volgende:
Voor mij geen rokende vriendin meer. Ik word strontziek van al dat depressieve gelul
Dat zal de strategische PvdA-stemmertjes voortaan lerenquote:Op dinsdag 8 maart 2005 14:36 schreef Harry_Sack het volgende:
Zag ik nou trouwens Bos gister weer tegen de VVD aanschurken? Het zal toch niet zo zijn dat de partij van de arbeid weer zo'n klotekabinet a la Kok gaat voorstellen he?
Msischien krijgen we wel een nieuw werkwoord, 'wiegelen' ofzo.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 14:47 schreef sjun het volgende:
[..]
Dat zal de strategische PvdA-stemmertjes voortaan leren
Het zou leuk zijn als je daar t-shirtjes van kon kopen ...quote:Op dinsdag 8 maart 2005 15:08 schreef George-Butters het volgende:
Wiegel is retro. Meer niet.
Zoals cohennen: blijven kakelen over een arme wetsovertreder met een gouden hart (dief, of moordenaar) terwijl je gezellig op de thee gaat bij familie en vrienden en elk slachtoffer van deze onverlaten de boom in kan zolang deze maar belasting betaalt..quote:Op dinsdag 8 maart 2005 15:00 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Msischien krijgen we wel een nieuw werkwoord, 'wiegelen' ofzo.
... Misschien zit er wel een anagram met 2 woorden of reserveletters in ook
Ach wolfje is weer pleite. Dat scheelt weer.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 13:15 schreef Kaalhei het volgende:
God, Kirmi is weer terug. Wat een dolle pret staat ons weer te wachten, de terugkeer van de achterlijkheid.
Ik wist niet dat de pvda aan voetvolk deed? Heel sporadisch zie je wel eens die John van Leerdam, maar daar blijft het dan in de regel ook bij.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 15:34 schreef sjun het volgende:
[..]
Zoals cohennen: blijven kakelen over een arme wetsovertreder met een gouden hart (dief, of moordenaar) terwijl je gezellig op de thee gaat bij familie en vrienden en elk slachtoffer van deze onverlaten de boom in kan zolang deze maar belasting betaalt..
Of wouteren: (niet te verwarren met kouten) mensen glimlachend uitnodigen tot een discussie op het scherpst van de snede terwijl het voetvolk braaf de opdracht uitvoert discussies onmogelijk te maken op de lokale webfora zodra de belichting van het sociaaldemocratische gedachtengoed of de lokale uitvoering daarvan wat vervelende zaken aan het licht brengt en politici het antwoord schuldig moeten blijven...
![]()
Net zoals Wouter Bos eigenlijk?quote:Op dinsdag 8 maart 2005 18:11 schreef du_ke het volgende:
23%. Maar jij bent dan ook mislim, die werden door pim begeerd dus zijn ze homo. Vrij simpel eigenlijk.
Ja, de vrouwenhater, homohater en genocideontkenner.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 18:34 schreef Drugshond het volgende:
Is VC = Kimi... of zie ik iets over het hoofd. ?!
Je ging voor de 100?quote:Op dinsdag 8 maart 2005 17:58 schreef VijfdeColonne het volgende:
Blijkbaar doe ik toch ergens iets fout:
[afbeelding]
Ik wil nog niet eens weten wat SCH scoort bij deze test..... waarschijnlijk begeeft de pagina het dan.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 17:58 schreef VijfdeColonne het volgende:
Blijkbaar doe ik toch ergens iets fout:
[afbeelding]
Que ?! spelquote:Op dinsdag 8 maart 2005 17:49 schreef Monidique het volgende:
Koop je een computerspel voor dertig euro, doet-ie het niet. Ga je even zoeken op internet, lees je dit: Called the Dutch EA customer support line and heard that it was a full batch of corrupt CD's they have sent to stores in Belgium and the Netherlands. "Burn error". Nee, dat is lekker,!
.
quote:God's Fecal Fetish
"If ye will not hear, and if ye will not lay it to heart, to give glory unto my name, saith the LORD of hosts, I will even send a curse upon you, and I will curse your blessings: yea, I have cursed them already, because ye do not lay it to heart. Behold, I will corrupt your seed, and spread dung upon your faces, even the dung of your solemn feasts; and one shall take you away with it." (Malachi 2:2-3)
Comment
Amazingly God appears to have a fecal fetish.
This commandment to the priests told by the Lord gives example of the Satanic threats of curses He seems to enjoy. What should one think of a God that would smear feces upon the faces of his creations? Such vulgarity can hardly give good example to high morality.
Ongeloveloos he?quote:Op dinsdag 8 maart 2005 21:07 schreef du_ke het volgende:
Gaat rap zo met chelsea
De Doosquote:Op dinsdag 8 maart 2005 23:16 schreef du_ke het volgende:
'De Doos' niet supergeil maar ze hebben er bier.lief zijn jongens en tot ziens.
Wat een duffe donkey website.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 23:41 schreef George-Butters het volgende:
http://www.cafededoos.nl/index1.html
een jonge ouwelullencafé, maar wel heel relaxed!quote:Op woensdag 9 maart 2005 00:03 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Wat een duffe donkey website.
Hier een van mijn favo's.
http://www.cafewilhelmina.nl/ dat klinkt toch wel iets professioneler.
Doorgaans kan het kanonnevoer van de SP voor die taak worden ingezet. Een aai over de bol en een poster van Ché Guevara en ze gaan uren diverse plakzuilen voor je beplakken. Beheren van een website is dan weer een ander ding. Doorgaans is dat in handen bij de gemiddeld wat beter geschoolden van de PvdA. of van GroenLinks. Die laatsten laten zich echter zeer moeizaam sturen omdat ze het doorgaans beter menen te weten dan hun opdrachtgever.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 15:57 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Ik wist niet dat de pvda aan voetvolk deed? Heel sporadisch zie je wel eens die John van Leerdam, maar daar blijft het dan in de regel ook bij.
Joh, het is net alsof ik je al kenquote:Op woensdag 9 maart 2005 00:30 schreef sjun het volgende:
[..]
Doorgaans kan het kanonnevoer van de SP voor die taak worden ingezet. Een aai over de bol en een poster van Ché Guevara en ze gaan uren diverse plakzuilen voor je beplakken. Beheren van een website is dan weer een ander ding. Doorgaans is dat in handen bij de gemiddeld wat beter geschoolden van de PvdA.
Nou, we hebben de internationale vrouwendag overleefdquote:Op woensdag 9 maart 2005 04:43 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Aardig wat politiek vandaag .. uh .. gister:
- huurliberalisering gaat door voor 20% en voor de rest in 2008 bij voldoende nieuwe woningen;
- opt-out voor orgaandonatie is weggestemd;
- gedoe over het uitzenden van troepen;
- nieuwe WAO-stelsel gaat door.
Nog andere dingen?
In Andere Tijden werd een vrouweninitiatief uiteindelijk niets omdat de vrouwen zich toch weer inlieten met mannen.quote:Op woensdag 9 maart 2005 09:36 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Nou, we hebben de internationale vrouwendag overleefd
Item van 2 Vandaag gisterenavond.quote:De Duitse Ayaan Hirsi Ali
Necla Kelek, Duitse van Turkse afkomst, heeft een boek geschreven over het gebrek aan integratie van de moslimgemeenschap in Duitsland. 'De vreemde bruid' slaat in als een bom. Kelek heeft al agressieve reacties vanuit de moslim hoek ontvangen.
video
Een Duits-Turkse vrouw die haar eigen gemeenschap zo veel bekritiseert, dat zijn ze in Duitsland niet gewend. En deze kritiek wordt haar door de Turkse gemeenschap niet bepaald in dank afgenomen. Kelek is vanwege haar opvattingen al diverse malen met de dood bedreigd.
Meer rechten voor moslim vrouwen
Ondanks de bedreigingen aan haar adres gaat Kelek, gesteund door vrouwen als Ayaan Hirsi Ali, door met haar strijd voor meer rechten voor de moslimvrouwen. Ze ziet Hirsi Ali als haar voorbeeld en wil net als in Nederland een open debat.
'Importbruiden' zijn integratieprobleem
Volgens Kelek is het integratieprobleem te wijten aan de zogenaamde 'importbruiden' die uit Turkije worden gehaald. Zij spreken meestal geen Duits. Vrouwen worden vaak als voetveeg gebruikt en mogen alleen naar buiten voor moskeebezoek en inkopen. De Turkse gemeenschap leeft hierdoor grotendeels totaal geïsoleerd van de Duitsers. In TweeVandaag een verslag.
Wij treffen elkaar nog wel in een gedeelde revolte tegen de woningbouwcorporaties die zich al even niet langer inspannen voor de doelen waartoe zij in het leven geroepen zijn. Zelfverrijking ten koste van bewoners lijkt het nieuwe motto te zijn. Tijd voor een beweging die bewoners weer naar voren schuift om woningen betaalbaar en woonwensen realiseerbaar te krijgen zonder dat een prijzige tussenlaag van managers, en hun arbeidsplekken in protserige kantoorlocaties eveneens uit het beschikbare budget bekostigd moet worden.quote:Op woensdag 9 maart 2005 00:32 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Joh, het is net alsof ik je al ken![]()
Beide clubs beëvangeliseren mensen in beïnvloedbare leeftijd opdat zij uitgroeien tot pleitbezorgers van de eigen politiek-maatschappelijke religie. Het verhaal wordt doorgaans door de PvdA geproduceerd, de SP gaat voor de actie.quote:Ook al kan ik de pvda nog steeds niet rijmen met de SP..
http://selectsmart.com/PHILOSOPHY/quote:1. Thomas Hobbes (100%) Click here for info
2. Cynics (94%) Click here for info
3. Jean-Paul Sartre (89%) Click here for info
4. Nietzsche (81%) Click here for info
5. David Hume (80%) Click here for info
6. Stoics (80%) Click here for info
7. Spinoza (71%) Click here for info
8. Epicureans (69%) Click here for info
9. Nel Noddings (66%) Click here for info
10. Jeremy Bentham (63%) Click here for info
11. John Stuart Mill (55%) Click here for info
12. Ayn Rand (55%) Click here for info
13. Aquinas (53%) Click here for info
14. Kant (53%) Click here for info
15. Aristotle (46%) Click here for info
16. Prescriptivism (33%) Click here for info
17. Ockham (27%) Click here for info
18. Plato (26%) Click here for info
19. St. Augustine (23%) Click here for info
In your face.quote:Op woensdag 9 maart 2005 11:56 schreef Monidique het volgende:
[..]
http://selectsmart.com/PHILOSOPHY/
Whatever.
quote:Op woensdag 9 maart 2005 12:21 schreef Monidique het volgende:
http://weblog.fok.nl/blog/6159#reacts.
.
quote:Dekker stelt huurplannen verder bij
Door een onzer redacteuren
DEN HAAG, 9 MAART. Minister Dekker (VROM, VVD) gaat haar huurplannen verder bijstellen. Dat heeft ze de Tweede Kamer gisteravond beloofd.
In een debat over Dekkers voorgenomen hervorming van de huurmarkt leverden vrijwel alle fracties kritiek op de aangepaste voorstellen die moeten leiden tot vergaande liberalisering in 2010. Een meerderheid in de Tweede Kamer gaat onder voorwaarden wel akkoord met aanpassingen in het huurbeleid die kunnen worden gezien ,,als eerste stapjes op weg naar liberalisering''.
PvdA, GroenLinks en de ChristenUnie kraakten Dekkers afgezwakte plannen voor liberalisering van de huurmarkt. Onder druk van vooral het CDA besloot de minister eerder dit jaar om pas in 2008 te besluiten of 20 procent van de huurmarkt zal worden vrijgegeven. Dat gebeurt pas als de woningcorporaties voldoende nieuwe (betaalbare) woningen hebben gebouwd. De oppositie vreest dat huurders over vier jaar te veel moeten betalen, terwijl er voor hen geen alternatief is. Ze geloven niet dat Dekkers plannen het woningtekort opheffen.
VVD, CDA en D66 verwelkomden Dekkers wijzigingen van de afgelopen weken. Het Kamerlid Hofstra (VVD) was blij met haar ,,kleine stapjes'' in de richting van liberalisering.
De coalitiepartijen willen echter af van het op de WOZ-waarde gebaseerde huurplafond. De minister wil voor de huizen waarvan ze na 2008 de huurprijs wil vrijgeven tot die tijd een maximumhuur van 5,4 procent van de WOZ-waarde afspreken. Hofstra noemde deze regeling ,,verwarrend'' en wil met gebruik van het bestaande puntensysteem voor sociale huurwoningen de huren verhogen. Dekker zegde toe opnieuw naar haar voorstel te gaan kijken.
Alle fracties willen voordat de minister nieuwe besluiten neemt de plannen zien die ze maakt met de corporaties. Het gaat dan vooral om de afspraken over de bouw van nieuwe woningen. ,,We gaan de markt in 2010 alleen vrijgeven als er voldoende is gebouwd'', aldus D66-woordvoerder Koser Kaya. Ook voor Kamerlid Van Bochove (CDA) geldt die voorwaarde nog. ,,Het woningtekort moet in 2010 gedaald zijn tot anderhalf procent.''
Waar heb je dit stukje vandaan en waarom wordt de SP niet genoemd, ik heb me de tering lopen uitsloven om Dekker aan te vallen op haar wanbeleidquote:
NRC Handelsbladquote:Op woensdag 9 maart 2005 13:11 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Waar heb je dit stukje vandaan en waarom wordt de SP niet genoemd, ik heb me de tering lopen uitsloven om Dekker aan te vallen op haar wanbeleid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |