hmmmzzz, ik ben nog denkende. Ik wil graag veel meer bevoegdheden voor het EP. Deze Grondwet is beter dan de huidige praktijk, maar gaat me niet ver genoeg. Voor stemmen is dus een vooruitgang, maar staat een mogelijke grotere vooruitgang misschien in de weg.quote:Op maandag 7 maart 2005 14:37 schreef Monidique het volgende:
Bijna ben ik bereid tegen de grondwet te stemmen, alleen omdat de vóór-partijen hel en verdoemenis predikken bij het vooruitzicht dat de huidige voorgestelde grondwet verworpen wordt.. Dat is echter natuurlijk geen valide reden en aangezien ik gewoon tegen referenda ben, stem ik hoogstwaarschijnlijk helemaal niet.
Hippie Monidique vindt van niet.quote:Op maandag 7 maart 2005 18:27 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Het zijn ook incidenten. Misschien dat hippie Monidique zelf eens op stage moet bij het leger?
Aight, die mensen heb je nou eenmaal ook nodig.quote:Op maandag 7 maart 2005 18:29 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Toch wel fijn dat andere mensen er wel bij waren en mij de waarheid vertellen.
Aangezien ome Berlusconi dikke maatjes is met ome Bush, denk ik dat ome Berlusconi toestemming heeft gegeven om die journaliste flink aan te pakken.quote:Op maandag 7 maart 2005 18:31 schreef Monidique het volgende:
[..]
Aight, die mensen heb je nou eenmaal ook nodig.
Weet je zeker dat je jezelf een hippie wilt noemen? Mijn hond houd van het afkluiven van hippies.quote:
Vanavond doe ik in ieder geval mee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 7 maart 2005 18:47 schreef du_ke het volgende:
Ik ga vanavond bier drinken!!!!!
(en morgen, woernsdag, donderdag en vrijd) + afgelopen weekend.
Ganggenoteplassex?quote:Op maandag 7 maart 2005 18:46 schreef Johan_de_With het volgende:
Ik ben nu al een week niet meer gewekt door N*I*G*G*E*R*D, Snoop Dogg of Usher. [afbeelding].
Alleen door het spetterspatterspater van mijn ganggenote..
En dan zou je Sidekick alleen laten?quote:Op maandag 7 maart 2005 20:26 schreef Monidique het volgende:
Het is dat ik geen leven heb en een zielig rukkertje ben, maar anders zou ik Fok! zeker wel links laten liggen.
Ai, dat is waar!quote:Op maandag 7 maart 2005 20:41 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
En dan zou je Sidekick alleen laten?![]()
Zielige rukkertjes will prevail.quote:Op maandag 7 maart 2005 20:26 schreef Monidique het volgende:
Het is dat ik geen leven heb en een zielig rukkertje ben, maar anders zou ik Fok! zeker wel links laten liggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |