De omzet van die hotels wordt aanzienlijk door criminelen bepaald. Hypocriet pvda-gedrag van Hilton. Alsof er minder klanten zouden komen, sterker nog, veel van de klanten zijn rechts.quote:
Het is trouwens niet de eerste keer dat een Horecabedrijf of een congescentrum zijn deuren dichthoud voor een groepering.quote:Op maandag 7 maart 2005 11:39 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ze hadden minder geld hoeven spenderen als ze dat clubje gewoon hadden laten vergaderen. Bovendien had de politie zich moeten onthouden van een mening over NR. Het lijkt mij buiten kijf dat het Hilton hotel wel vaker "vage clubjes" over de vloer krijgt...
Waarom heb je het over het Hilton? OK, die zouden hoogstwaarschijnlijk ook nee hebben gezegd, maar het gaat om het Holiday Inn, wat trouwens ook een bagger hotel is. Staat gelukkig ook op de slooplijst.quote:Op maandag 7 maart 2005 11:47 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
De omzet van die hotels wordt aanzienlijk door criminelen bepaald. Hypocriet pvda-gedrag van Hilton. Alsof er minder klanten zouden komen, sterker nog, veel van de klanten zijn rechts.![]()
quote:Op maandag 7 maart 2005 12:01 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Het is trouwens niet de eerste keer dat een Horecabedrijf of een congescentrum zijn deuren dichthoud voor een groepering.
Zo heeft het NCC dit gedaan bij een bijeenkomst van de AEL nadat deze ook werden geweigerd door de Haagse Hogeschool.
bronneke
Hoe durven die zionazi's de deuren te sluiten voor een man Gods! Dat wordt demonstreren op de Dam, wat ik je brom!
Banden met Al-Qaida is wel wat anders...quote:Op maandag 7 maart 2005 12:01 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Het is trouwens niet de eerste keer dat een Horecabedrijf of een congescentrum zijn deuren dichthoud voor een groepering.
Zo heeft het NCC dit gedaan bij een bijeenkomst van de AEL nadat deze ook werden geweigerd door de Haagse Hogeschool.
bronneke
Psst, Malieveld of Churchillplein. Het NCC ligt in Den Haag.quote:
oops. Maar blijft verder hetzelfde verhaal. Net als Van der Valk. Dat soort ketens leven van criminelen.quote:Op maandag 7 maart 2005 12:03 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Waarom heb je het over het Hilton? OK, die zouden hoogstwaarschijnlijk ook nee hebben gezegd, maar het gaat om het Holiday Inn, wat trouwens ook een bagger hotel is. Staat gelukkig ook op de slooplijst.
Als je voor een Palestijn kunt demonstreren in Amsterdam, kun je het ook voor een weigering in Den Haag.quote:Op maandag 7 maart 2005 12:06 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Psst, Malieveld of Churchillplein. Het NCC ligt in Den Haag.![]()
Ja, die kan je lekker gebruiken om het geld uit de zakken te kloppen ja.quote:Op maandag 7 maart 2005 12:07 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
oops. Maar blijft verder hetzelfde verhaal. Net als Van der Valk. Dat soort ketens leven van criminelen.
Churchillplein is ook niet zo'n goed idee, voordat je het weet ben je opgepakt. Iets teveel bewaking daarquote:Op maandag 7 maart 2005 12:09 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Als je voor een Palestijn kunt demonstreren in Amsterdam, kun je het ook voor een weigering in Den Haag.
misschien leuk om dit te mergen met die BHFH topic waar ie afgeeft op snob hotelsquote:Op maandag 7 maart 2005 12:12 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Al met al een opgeblazen zaak. De belastingbetaler moet nu weer opdraaien voor de gemaakte politie-kosten, met dank aan die hypocriete hotel-ketens.
Nee, liever niet, ik neem mijzelf namelijk serieus.quote:Op maandag 7 maart 2005 12:14 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
misschien leuk om dit te mergen met die BHFH topic waar ie afgeeft op snob hotels
quote:XS4ALL daagt Staat om kosten aftappen
AMSTERDAM - De internetaanbieder XS4ALL is een bodemprocedure begonnen tegen de Nederlandse Staat om kosten vergoed te krijgen voor het aftapbaar maken van zijn internetverbindingen. De dochteronderneming van telecomconcern KPN verklaarde maandag dat het sinds eind 2001 al een half miljoen euro heeft geïnvesteerd om te voldoen aan deze wettelijke verplichting.
"Het gaat ons om het principe", verklaarde een woordvoerster van de provider over de stap. "Bij de overheid zit er nu geen enkele rem meer op om een kosten-batenanalyse te doen. Ze vraagt zich niet meer af of het aftappen de investering nog wel waard is."
Volgens XS4ALL moeten de internetaanbieders de komende jaren nog eens miljoenen euro's investeren als zij te maken krijgen met nieuwe Europese wetgeving. De Europese ministers van Justitie hebben een voorstel op tafel liggen om telecomaanbieders te verplichten om informatie over het internet- en telefoongebruik van hun klanten een tot drie jaar te bewaren.
XS4ALL zegt dat internetaanbieders in Italië, Finland, Frankrijk en Groot-Brittannië al een volledige kostenvergoeding krijgen voor het aftappen. In Oostenrijk is dat gebeurd nadat een bodemprocedure was begonnen, aldus de woordvoerster. Ook in de Verenigde Staten krijgen alle providers de kosten vergoed.
Bodemprocedure
De internetaanbieders XS4ALL, UPC en Wanadoo riepen eind vorig jaar nog gezamenlijk op tot politieke actie tegen de voorgenomen bewaarplicht van gegevens. XS4ALL opereert nu alleen in de bodemprocedure. "Dat doen wij wel vaker", stelde de zegsvrouw. De onderneming vindt het onredelijk dat de Nederlandse Staat de kosten niet vergoedt, vooral ook omdat internetaanbieders "geen enkel voordeel" hebben van de investeringen.
Vrije meningsuiting
In de dagvaarding stelt XS4ALL dat de huidige situatie ertoe leidt dat minder investeringen kunnen worden gedaan in andere, veiligere diensten, zoals telefonie via internettechnologie. Ook meent de provider dat het recht op vrije meningsuiting van alle internetters in het geding is.
hmmmzzz, ik ben nog denkende. Ik wil graag veel meer bevoegdheden voor het EP. Deze Grondwet is beter dan de huidige praktijk, maar gaat me niet ver genoeg. Voor stemmen is dus een vooruitgang, maar staat een mogelijke grotere vooruitgang misschien in de weg.quote:Op maandag 7 maart 2005 14:37 schreef Monidique het volgende:
Bijna ben ik bereid tegen de grondwet te stemmen, alleen omdat de vóór-partijen hel en verdoemenis predikken bij het vooruitzicht dat de huidige voorgestelde grondwet verworpen wordt.. Dat is echter natuurlijk geen valide reden en aangezien ik gewoon tegen referenda ben, stem ik hoogstwaarschijnlijk helemaal niet.
Hippie Monidique vindt van niet.quote:Op maandag 7 maart 2005 18:27 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Het zijn ook incidenten. Misschien dat hippie Monidique zelf eens op stage moet bij het leger?
Aight, die mensen heb je nou eenmaal ook nodig.quote:Op maandag 7 maart 2005 18:29 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Toch wel fijn dat andere mensen er wel bij waren en mij de waarheid vertellen.
Aangezien ome Berlusconi dikke maatjes is met ome Bush, denk ik dat ome Berlusconi toestemming heeft gegeven om die journaliste flink aan te pakken.quote:Op maandag 7 maart 2005 18:31 schreef Monidique het volgende:
[..]
Aight, die mensen heb je nou eenmaal ook nodig.
Weet je zeker dat je jezelf een hippie wilt noemen? Mijn hond houd van het afkluiven van hippies.quote:
Vanavond doe ik in ieder geval mee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 7 maart 2005 18:47 schreef du_ke het volgende:
Ik ga vanavond bier drinken!!!!!
(en morgen, woernsdag, donderdag en vrijd) + afgelopen weekend.
Ganggenoteplassex?quote:Op maandag 7 maart 2005 18:46 schreef Johan_de_With het volgende:
Ik ben nu al een week niet meer gewekt door N*I*G*G*E*R*D, Snoop Dogg of Usher. [afbeelding].
Alleen door het spetterspatterspater van mijn ganggenote..
En dan zou je Sidekick alleen laten?quote:Op maandag 7 maart 2005 20:26 schreef Monidique het volgende:
Het is dat ik geen leven heb en een zielig rukkertje ben, maar anders zou ik Fok! zeker wel links laten liggen.
Ai, dat is waar!quote:Op maandag 7 maart 2005 20:41 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
En dan zou je Sidekick alleen laten?![]()
Zielige rukkertjes will prevail.quote:Op maandag 7 maart 2005 20:26 schreef Monidique het volgende:
Het is dat ik geen leven heb en een zielig rukkertje ben, maar anders zou ik Fok! zeker wel links laten liggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |