Gewaldig!quote:Op maandag 7 maart 2005 00:44 schreef zakjapannertje het volgende:
the hidden secrets of The Hague:
[afbeelding]
Handig voor terroristen met activiteitenplannen en een saudische donatie...quote:
Oe, is de politie al binnengevallen?quote:Op maandag 7 maart 2005 00:44 schreef zakjapannertje het volgende:
the hidden secrets of The Hague:
[afbeelding]
Ik weet niet of hij voor Erdogan zou hebben gestemd.quote:Op maandag 7 maart 2005 11:17 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Hij valt op apen met een binnenstebuiten onderbroek op de kop?
quote?quote:Op maandag 7 maart 2005 11:18 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik weet niet of hij voor Erdogan zou hebben gestemd.
En jouw grootouders waren apen. Je hebt het zelf gezegd en het kan hem niet schelen of je hem ontkent.
quote:
quote:
Beveiligd de politie die Smit trouwens permanent? Lijkt me dat ie dagelijks bedreigingen krijgt.quote:
Ze hadden minder geld hoeven spenderen als ze dat clubje gewoon hadden laten vergaderen. Bovendien had de politie zich moeten onthouden van een mening over NR. Het lijkt mij buiten kijf dat het Hilton hotel wel vaker "vage clubjes" over de vloer krijgt...quote:Op maandag 7 maart 2005 11:37 schreef pberends het volgende:
[..]
Beveiligd de politie die Smit trouwens permanent? Lijkt me dat ie dagelijks bedreigingen krijgt.
Ja, vooral criminelen.quote:Op maandag 7 maart 2005 11:39 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ze hadden minder geld hoeven spenderen als ze dat clubje gewoon hadden laten vergaderen. Bovendien had de politie zich moeten onthouden van een mening over NR. Het lijkt mij buiten kijf dat het Hilton hotel wel vaker "vage clubjes" over de vloer krijgt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |