Ik dacht al. Maar ja, Limburgse kampers spreek ik in beginsel nooit tegen.quote:Op zondag 6 maart 2005 22:28 schreef Kaalhei het volgende:
Ik heb een hou ;')
Dat die fransoos een dubbele agenda heeft staat op zijn gezicht geschreven.quote:Op zondag 6 maart 2005 21:53 schreef Johan_de_With het volgende:
De zoveelste slap ouwehoerende Franse intellectueel bij Tegenlicht. Is het Tariq Ramadan?
Ik heb ook een hekel aan de uitdrukking ''dubbele agenda.''quote:Op zondag 6 maart 2005 22:52 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Dat die fransoos een dubbele agenda heeft staat op zijn gezicht geschreven.
Slecht voor de gezondheid schijnt.quote:Op zondag 6 maart 2005 22:30 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik dacht al. Maar ja, Limburgse kampers spreek ik in beginsel nooit tegen.
Dat is dan ook geen echte.quote:Op zondag 6 maart 2005 22:47 schreef Johan_de_With het volgende:
Ik heb ook een hekel aan de Nobelprijs voor economie.
Paintball is juist voor homo's, echte mannen schieten met scherp.quote:Op zondag 6 maart 2005 23:02 schreef Johan_de_With het volgende:
Homo's die paintball spelen.
Is dan niets meer heilig? Niet dat ik geen hekel heb aan paint ball, maar dit gaat te ver.
Er zitten echte klassiekers tussen als "Pressing ANY key doesn't mean press a key marked 'ANY'"quote:Op zondag 6 maart 2005 22:52 schreef Drugshond het volgende:
http://atomfilms.shockwave.com/af/content/starwars_help
IT-humor.
Schuld van de Armeniers demonstranten.quote:Op zondag 6 maart 2005 23:22 schreef Drugshond het volgende:
[afbeelding]
Turkije bij de EU.... Ole Ole....
Nieuws, tussen het puin in. Maar ja, wat moeten vrouwen dan ook met rechten? Ze zouden er toch maar een potje van maken enzoquote:Op zondag 6 maart 2005 23:22 schreef Drugshond het volgende:
[afbeelding]
Sterker nog, in ieder afzonderlijk dorp hebben ze genocide gepleegd. Terwijl wij nog in berenvellen rondliepen, hadden ze in Turkije dorpen waar hele volkeren woonden.quote:Op zondag 6 maart 2005 23:25 schreef DrWolffenstein het volgende:
Ja, het is de schuld van de Armeniers, die genocide pleegden op wel 13 dorpen.
Er zijn dus dertig mannen die zijn opgepakt voor het demonstreren voor vrouwenrechten, dat lijkt mij opvallender. Wat bezielt hen.....masochisme?quote:Op zondag 6 maart 2005 23:22 schreef Drugshond het volgende:
[afbeelding]
Doe niet zo ouderwets.quote:Op zondag 6 maart 2005 23:32 schreef Kaalhei het volgende:
Er zijn dus dertig mannen die zijn opgepakt voor het demonstreren voor vrouwenrechten, dat lijkt mij opvallender. Wat bezielt hen.....masochisme?
quote:bron : http://www.meet-an-inmate.com/ladies/sonja-8454bb.htm
35 year old single black American woman, I'm very outgoing and fun to be with. I like movies, dining, fishing, and more. Looking to meet someone who's nice, understanding, honest, and has a great heart and doesn't play games. Age and race are not important. If you want to know more about me, please feel free to write.
Race: Black No shit Sherlock
Date of Birth: 9-8-69
Release Date: 3-2007
Height: 5'4"
Religion: Baptist
Do you have children: Yes, 2
Do you smoke: Yes
Sexual Preference: Bi-Sexual
Do you want mail from both sexes: Yes
Education: GED
Occupation before prison: Assembly line worker, etc
Activities in prison: Reading, working out, crocheting, work
Gewaldig!quote:Op maandag 7 maart 2005 00:44 schreef zakjapannertje het volgende:
the hidden secrets of The Hague:
[afbeelding]
Handig voor terroristen met activiteitenplannen en een saudische donatie...quote:
Oe, is de politie al binnengevallen?quote:Op maandag 7 maart 2005 00:44 schreef zakjapannertje het volgende:
the hidden secrets of The Hague:
[afbeelding]
Ik weet niet of hij voor Erdogan zou hebben gestemd.quote:Op maandag 7 maart 2005 11:17 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Hij valt op apen met een binnenstebuiten onderbroek op de kop?
quote?quote:Op maandag 7 maart 2005 11:18 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik weet niet of hij voor Erdogan zou hebben gestemd.
En jouw grootouders waren apen. Je hebt het zelf gezegd en het kan hem niet schelen of je hem ontkent.
quote:
quote:
Beveiligd de politie die Smit trouwens permanent? Lijkt me dat ie dagelijks bedreigingen krijgt.quote:
Ze hadden minder geld hoeven spenderen als ze dat clubje gewoon hadden laten vergaderen. Bovendien had de politie zich moeten onthouden van een mening over NR. Het lijkt mij buiten kijf dat het Hilton hotel wel vaker "vage clubjes" over de vloer krijgt...quote:Op maandag 7 maart 2005 11:37 schreef pberends het volgende:
[..]
Beveiligd de politie die Smit trouwens permanent? Lijkt me dat ie dagelijks bedreigingen krijgt.
Ja, vooral criminelen.quote:Op maandag 7 maart 2005 11:39 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ze hadden minder geld hoeven spenderen als ze dat clubje gewoon hadden laten vergaderen. Bovendien had de politie zich moeten onthouden van een mening over NR. Het lijkt mij buiten kijf dat het Hilton hotel wel vaker "vage clubjes" over de vloer krijgt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |