Dag krullenbol!quote:Op zondag 6 maart 2005 19:41 schreef Johan_de_With het volgende:
Dag extreem-rechts.
En dan de opkomst twee keer zo hoog maken? Nee, dat is geen goed plan.quote:Op zondag 6 maart 2005 11:03 schreef sizzler het volgende:
[..]
Oeh. Rellen.Snel even een POL-meetje houden vanmiddag?
Oi!quote:Op zondag 6 maart 2005 21:16 schreef du_ke het volgende:
Oi oi oi!
Nee, je nogal lage en inhoudsloze manier van "discussievoeren" wordt benadrukt door Tikorev.quote:Op zondag 6 maart 2005 21:25 schreef du_ke het volgende:ik ben moreel verheven
.
Geert Wilders op de Tokkietoer
Och zolang iets dergelijks door hem benadrukt wordtquote:Op zondag 6 maart 2005 21:41 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Nee, je nogal lage en inhoudsloze manier van "discussievoeren" wordt benadrukt door Tikorev.
Zoiets, wat een drama. Ik heb er snel een Jupilerke bij genomen.quote:Op zondag 6 maart 2005 21:53 schreef Johan_de_With het volgende:
De zoveelste slap ouwehoerende Franse intellectueel bij Tegenlicht. Is het Tariq Ramadan?
Of een flamboyante Fries.quote:Op zondag 6 maart 2005 21:59 schreef Sidekick het volgende:
Zolang het maar geen Pruis is.
Bovendien noemt hij een hoogblonde arische man een aap en staat die op zijn achterste poten als anderen dat bij moslims doen.quote:Op zondag 6 maart 2005 21:41 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Nee, je nogal lage en inhoudsloze manier van "discussievoeren" wordt benadrukt door Tikorev.
Ik heb een hou van het woord 'bier''. En van 'neuken'', ''lachen'', 'rellen'', ''koffie'' en 'internet.''quote:Op zondag 6 maart 2005 22:10 schreef Johan_de_With het volgende:
Ik heb een hekel aan het woord ''inhoudsloos''. En aan ''overstijgen'', ''onderbouwing'', ''statement'', ''pathetisch'' en ''heikel.''
Gefeliciteerd, je hoort nu bij de groten der fokkersquote:Op zondag 6 maart 2005 21:25 schreef du_ke het volgende:ik ben moreel verheven
.
Geert Wilders op de Tokkietoer
Kun je dan misschien wat met de woorden: schrijnend, gemarginaliseerd, mandaat, klaarheid, nieuwe koers en activerende participatie?quote:Op zondag 6 maart 2005 22:10 schreef Johan_de_With het volgende:
Ik heb een hekel aan het woord ''inhoudsloos''. En aan ''overstijgen'', ''onderbouwing'', ''statement'', ''pathetisch'' en ''heikel.''
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |