Jij kan dat soort dingen nou eenmaal heel goed.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 11:06 schreef Brighteyes het volgende:
Iemand moet het doen he, een nieuwe openen.
Ja, 't is wat hè!quote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2005 11:06 schreef Brighteyes het volgende:
Iemand moet het doen he, een nieuwe openen.
Ik trek mijn ski's aan en ga langlaufend heenquote:Op vrijdag 4 maart 2005 11:12 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, 't is wat hè!
Er was heel even nog een mini-kansje dat we nog waren komen eten stinkie moest iets halen in A'dam, maar hij is gisteren al geweest, dus wij blijven gewoon lekker dicht bij huis. Is mss ook wel zo wijs met ijs en sneeuw en gladheid enzo.
Ja, dus daarom zet je een tvp door de ts te becomplimenteren.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 11:29 schreef livEliveD het volgende:
Las ik nu ergens dat een tvp ongewenst was?![]()
Nee toch?quote:Op vrijdag 4 maart 2005 11:29 schreef livEliveD het volgende:
Las ik nu ergens dat een tvp ongewenst was?![]()
Goh HeatWave, kan dat echt?quote:Op vrijdag 4 maart 2005 11:47 schreef HeatWave het volgende:
Valt wel mee, als het heel erg is verwijderen we de tvp's ook gewoon, dan blijft dit topic wel in je MyAT staan.
quote:Op vrijdag 4 maart 2005 11:56 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Goh HeatWave, kan dat echt?![]()
BE, wie heeft dat gemaakt?
Ik had iedereen die niet expliciet deze week bevestigde op misschien gezet.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 13:53 schreef UIO_AMS het volgende:
Hé, ik sta al op misschien. Dat was dan een vooruitziende blik van BE, want mijn komst is op losse schroeven komen te staan.
quote:Op vrijdag 4 maart 2005 13:53 schreef UIO_AMS het volgende:
Hé, ik sta al op misschien. Dat was dan een vooruitziende blik van BE, want mijn komst is op losse schroeven komen te staan.
Maakt mij niet zo uit, jij bent bekender in Amsterdam dan ik.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 14:30 schreef Aventura het volgende:
Ik wil ook wel een pizzaatje pakken in Rimini. 1900 uur is prima; met een uurtje zijn we er echt wel klaar. Heiden6: jij hebt het toch ook over Rimini?
Nog meer animo voor een pizza?
Wij kunnen wel samen treinen, of kom jij niet vanuit Rotterdam?quote:Op vrijdag 4 maart 2005 14:41 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Pizza is wmb ook wel OK... Ik wil toch op tijd in Amsterdam zijn.
Ja, vanaf Alexander.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 14:46 schreef heiden6 het volgende:
Wij kunnen wel samen treinen, of kom jij niet vanuit Rotterdam?
Ik ga echt via centraal, want Alexander lukt niet. Afhankelijk van eventuele storingen zie ik wel of ik eventueel via Den Haag CS ga met de Hofpleinlijn hier om de hoek.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 15:06 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ja, vanaf Alexander.
Maar het ligt er morgen maar net aan hoe het met het treinverkeer zit welke route ik pak. Dikke kans dat ik over Gouda ga, ipv over Den Haag.
Ik post morgen sowieso nog wel even wanneer ik weet hoe laat en via welke route ik gaquote:Op vrijdag 4 maart 2005 16:02 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik ga echt via centraal, want Alexander lukt niet. Afhankelijk van eventuele storingen zie ik wel of ik eventueel via Den Haag CS ga met de Hofpleinlijn hier om de hoek.
We zien elkaar dan wel gewoon bij Rimini (of hoe heet het?).
Dat vertel ik je nog wel een keertjequote:
wederzijdsquote:Op zaterdag 5 maart 2005 00:40 schreef Brighteyes het volgende:
*Subtiel mini-beetje jammer vindt dat ik niet kom.
Dus die van mij kan er ook nog wel bij?quote:Op zaterdag 5 maart 2005 01:01 schreef HeatWave het volgende:
Afmeldingen, we zijn er aan gewend inmiddels, het liefst zo kort mogelijk van te voren.
Alsof we jou nog verwachttenquote:Op zaterdag 5 maart 2005 02:07 schreef Reese het volgende:
[..]
Dus die van mij kan er ook nog wel bij?![]()
Haal mij maar van het 'misschien'-lijstje. Was zowel dit topic als de notitie in mijn agenda een beetje uit het oog verloren!
Volgende x beter?!![]()
Gohquote:Op zaterdag 5 maart 2005 02:12 schreef Cynix ® het volgende:
Ik was eigenlijk ook nog steeds van plan te komen.
Nee hoorquote:
Maar.. maar... en ik wilde nog wel mee naar DJ enzo.. En aan jou vragen of je nog een kaartje had, maar...quote:
In 3 deelich cosduumquote:Op zaterdag 5 maart 2005 02:24 schreef HeatWave het volgende:
toe bet bloes! maar jij gaat lekker eten!!
tja, had gekund, maar mijn kaartje is net vergeven aan een andere bloedmooie lange blondine, ook daaraan is niets gelogenquote:Op zaterdag 5 maart 2005 02:26 schreef Reese het volgende:
[..]
Maar.. maar... en ik wilde nog wel mee naar DJ enzo.. En aan jou vragen of je nog een kaartje had, maar...
hoewel bovenstaande echt waar is, klinkt het niet echt geloofwaardig geloof ik![]()
En may-be is ze nog gek genoech om mij over te halen na het decadente etentje door te rijden naar A'dam?quote:
Dadt, zou weal heal ercg chegzeligch szijnquote:Op zaterdag 5 maart 2005 02:30 schreef golfer het volgende:
[..]
En may-be is ze nog gek genoech om mij over te halen na het decadente etentje door te rijden naar A'dam?
Sein er dann noch menzen aanwezich dencd u ?quote:Op zaterdag 5 maart 2005 02:31 schreef HeatWave het volgende:
Dadt, zou weal heal ercg chegzeligch szijn.
u, heefdt mein Nummer van mijn GSM ende mobiel....quote:Op zaterdag 5 maart 2005 02:34 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Sein er dann noch menzen aanwezich dencd u ?
quote:Op zaterdag 5 maart 2005 02:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
tja, had gekund, maar mijn kaartje is net vergeven aan een andere bloedmooie lange blondine, ook daaraan is niets gelogen.
quote:
* Reese zoekt de Faithy-smileyquote:
Het was ook wel het inkoppertje van het jaar hoorquote:
I knowquote:Op zaterdag 5 maart 2005 03:13 schreef HeatWave het volgende:
Het was ook wel het inkoppertje van het jaar hoor.
Gaat echt niet lukken morgen, maarreh...quote:Kom nou maar ff langs!
quote:
Balen..quote:Op vrijdag 4 maart 2005 18:53 schreef Mr. Orange het volgende:![]()
![]()
Voor mijn gevoel is het donderdag, terwijl het al laat vrijdag avond is..
Ik lig met best aardige klote griep in bed.. met moeite effe dit stukje typen..
Tot mijn grote spijt gaat het niet lukken morgen om er bij te zijn.. een tik op mijn rug en ik lig op de grond van de pijn.![]()
![]()
Ik denk dat de meesten er dan wel zullen zijn ja.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 13:10 schreef Nouk het volgende:
Hoelaat is iedereen in de B&W, uur of 12?
Dasch mooi.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 13:21 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ik denk dat de meesten er dan wel zullen zijn ja.
Doet ze anders noooooitquote:Op zaterdag 5 maart 2005 13:22 schreef Aventura het volgende:
* Aventura ging gisteren om 5 uur naar bed en heeft een dikke vette hangover
(ik zou alleen even naar de film met een vriendin![]()
Altijd handig voor een goede check-upquote:Op zaterdag 5 maart 2005 13:36 schreef Aventura het volgende:
Alleen als ik een leuke tropenarts tegenkom
Ik hoop er dan reeds een tijdje te zijn ja.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 13:10 schreef Nouk het volgende:
Hoelaat is iedereen in de B&W, uur of 12?
Ja, tram is ook van GVB.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 14:11 schreef Litso het volgende:
Hoe zat dat ookalweer met de tram? Kan je daar gewoonh in met een buskaart?
@heiden6:quote:Op zaterdag 5 maart 2005 13:57 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Heiden6:
Ik vertrek zoals het er nu uitziet met de sneltrein van 17:16 van R'dam CS. Aankomst A'dam 18:22
Ik neem de intercity van 17.32 vanaf Utrecht CS @ spoor 7 en m'n OV-kaart biedt nog korting aan 3 andere mensenquote:Op vrijdag 4 maart 2005 17:26 schreef Litso het volgende:
Nog mensen uit de buurt van Arnhem met wie ik op zn OV mee kan liften?
Hmm, dat schiet op zich ook niet veel op, want ik moet dan losse kaartjes kopen van Arnhem naar Utrecht en van Utrecht naar A'dam, en op de terugweg wordt dat ook weer lastig.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 14:32 schreef McMarco het volgende:
[..]
Ik neem de intercity van 17.32 vanaf Utrecht CS @ spoor 7 en m'n OV-kaart biedt nog korting aan 3 andere mensen
Ik was laatst mijn kortingskaart vergeten, ik kocht toch gewoon een kaartje met reductie, vervolgens stapte ik gewoon op een paar gasten af en vroeg ik mee kon reizenquote:Op zaterdag 5 maart 2005 14:56 schreef Litso het volgende:
[..]
Hmm, dat schiet op zich ook niet veel op, want ik moet dan losse kaartjes kopen van Arnhem naar Utrecht en van Utrecht naar A'dam, en op de terugweg wordt dat ook weer lastig.
Ik doe wel gewoon een voltarief dagretour, dan moet ik maar vroeg weg om de trein van 1:17 te halen. Zit niks anders op
Ja maar jij hebt lichaamsdelen die ik niet heb.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 15:02 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik was laatst mijn kortingskaart vergeten, ik kocht toch gewoon een kaartje met reductie, vervolgens stapte ik gewoon op een paar gasten af en vroeg ik mee kon reizen![]()
Als er een leuke meid op mij afstapt mag ze ook best meereizenquote:Op zaterdag 5 maart 2005 15:02 schreef Aventura het volgende:
Ik was laatst mijn kortingskaart vergeten, ik kocht toch gewoon een kaartje met reductie, vervolgens stapte ik gewoon op een paar gasten af en vroeg ik mee kon reizen![]()
Heeft niks met lichaamsdelen te maken, maar meer met lefquote:Op zaterdag 5 maart 2005 15:06 schreef Litso het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt lichaamsdelen die ik niet heb.
Dat is ook zo.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 15:13 schreef Aventura het volgende:
[..]
Heeft niks met lichaamsdelen te maken, maar meer met lef
Wij zijn de andere mensen die steeds om zich heen kijken of ze mensen kunnen vinden die om zich heen kijken enz.. enz... fotoboeken zijn hiervoor gemaakt lijkt het welquote:Op zaterdag 5 maart 2005 15:09 schreef Litso het volgende:
Owja ik heb geen idee hoe jullie er uit zien, behalve Boebiedoe. Komt die nog?
Ik ben te herkennen aan mijn avatar op mijn t-shirt
Uhhu.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 15:09 schreef Litso het volgende:
Owja ik heb geen idee hoe jullie er uit zien, behalve Boebiedoe. Komt die nog?
quote:Op zaterdag 5 maart 2005 15:35 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Uhhu..
Stekkie bij Roellio voor het overnachten..
He, nog een slachtoffer met reisproblemenquote:Op zaterdag 5 maart 2005 15:17 schreef Litso het volgende:
[..]
Dat is ook zo.
Ik kan het gewoon proberen natuurlijk. De terugweg zal lastiger worden, hoeveel mensen reizen er snachts om 1:17 naar Arnhem en hebben ook nog OV
Ik denk het wel. Heb ik iig een reismaatje tot aan Utrecht, scheelt weerquote:Op zaterdag 5 maart 2005 16:08 schreef McMarco het volgende:
[..]
He, nog een slachtoffer met reisproblemenDe laatste bus naar m'n nederige dorp gaat om 0:55 vanaf Utrecht (195), dus ga om half 12 uit de B&W al weg. Het leven is hard, maar moet natuurlijk wel op tijd terug zijn voor de GP van Australie
Maar misschien dat we dan wel dezelfde trein hebben?
doe dat maar!quote:Op zaterdag 5 maart 2005 16:18 schreef Cynix ® het volgende:
Ik ben er nog steeds niet helemaal uit, maar ik ga er eigenlijk van uit dat ik wel ff langskom.
Ik kom ook, dus jij moet gewoon komen.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 16:18 schreef Cynix ® het volgende:
Ik ben er nog steeds niet helemaal uit, maar ik ga er eigenlijk van uit dat ik wel ff langskom.
Goed idee, anders willen we je er niet bijhebben hoorquote:Op zaterdag 5 maart 2005 17:30 schreef Ole het volgende:
dan is het goed..
sorry voor late reactie, moest even beestjes verwijderen..
Ik ben benieuwd of die nog niet gewist zijn.quote:
[nieuwtje] er is een crewlid dat behoorlijkquote:Op zondag 6 maart 2005 10:33 schreef Brighteyes het volgende:
Kom maar op met de verhalen! We willen nieuwtjes!
Ja, het waren er twee die elkaar constant aan het aflikken warenquote:Op zondag 6 maart 2005 12:50 schreef Brighteyes het volgende:
Jullie zijn nog ergens anders heen gegaan?
Enneh... nixxx, ik ken er meerdere die gelikt zijn... doe eens een groter tipje van de sluier?
Je mist gewoon je eigen gokautomaat daarquote:Op zondag 6 maart 2005 12:45 schreef HeatWave het volgende:
Alleen cafe de waard zuigt geitenballen in de hel....
Dat speelt ook een grote rol jaquote:Op zondag 6 maart 2005 13:20 schreef McMarco het volgende:
[..]
Je mist gewoon je eigen gokautomaat daar
Goed ideequote:Op zondag 6 maart 2005 16:45 schreef nixxx het volgende:
Tipje voor vervolg... Fields of rock? 18 juni??
@Myriam.. ik ben ook zooooooooo lief![]()
quote:
Sorry, ik moest echt weg.quote:sfeerloze dramatent
Idem dito.quote:Op zondag 6 maart 2005 18:06 schreef Aventura het volgende:
[..]
ghehe.
Leuk je weer gesproken te hebben trouwens!
Nee.quote:En, heb je je al geschoren
bedoel je nietquote:
ik heb bij roellio geslapenquote:Op zondag 6 maart 2005 18:37 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Nu je het zegt... [afbeelding]
Was jij pas om 16:00 thuis, trouwens?
I second that motion.quote:Op zondag 6 maart 2005 12:45 schreef HeatWave het volgende:
Het was gezellig idd.
Alleen cafe de waard zuigt geitenballen in de hel....
Hoi Heiden! Dat baardje is best oké. Maar je moet niet meer over mij heen kijkenquote:
Ik vond het erg leuk om eens een gezicht te zien bij de grote boze Cynix ®quote:Op zondag 6 maart 2005 20:49 schreef Cynix ® het volgende:
Het was gezellig.
Alleen wat kort dus, vanwege sluitingstijd parkeergarage. Maar leuk om bekende en onbekende gezichten te zin. De opkomst was trouwens nog behoorlijk goed ondanks allerlei afzeggingen.
Ja... ook de terugreis waar jouw TomTom geen verbinding kon krijgen en waarbij we een korte siteseeing door Amsterdam hadden. Het was de eerste keer voor mij achter het stuur in Amsterdam. Dan maar geen 190quote:
Die lange blonde was een collega??... hmmm moet toch ook eens gaan werkenquote:Op zondag 6 maart 2005 20:38 schreef Blinky het volgende:
HW, je zal wel weer blij zijn dat je weer je tanden kunt poetsen.Leuk om je collega weer te zien ook, maar hoe heet ze ook al weer? Ik kwam er niet meer op!
Ja hoor, in delft ok?quote:En Nixxx natuurlijk (die dans heb ik nog te goed he?)
Je hebt uitstekend gereden voor een vrouw en ik voelde me geen moment onveilig met jou aan het stuur, al kan dat laatste ook komen omdat ik gelukkig al een beetje onder narcose van het bier was.quote:Op zondag 6 maart 2005 21:17 schreef Blinky het volgende:
Ja... ook de terugreis waar jouw TomTom geen verbinding kon krijgen en waarbij we een korte siteseeing door Amsterdam hadden. Het was de eerste keer voor mij achter het stuur in Amsterdam. Dan maar geen 190
quote:Op zondag 6 maart 2005 21:25 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
...al kan dat laatste ook komen omdat ik gelukkig al een beetje onder narcose van het bier was.
Ik moest ook op zoveel dingen tegelijk letten, wie ziet dan zo'n lullig slagboompje dan nog staan?quote:Op zondag 6 maart 2005 21:29 schreef Blinky het volgende:
Tja, IK zie tenminste nog slagbomen in parkeergarages. Dat kan toch lang niet iedereen zeggen.
Waar blijft 'onze' foto?quote:
Ik denk dat Nikky die heeft, wij hadden geen digicam.quote:
De enige reden dat ik nog weet hoe die collega van HW heet, is omdat ik tijdens haar verhaal over dat concert in mijn hoofd tot negen telde.quote:Op zondag 6 maart 2005 20:38 schreef Blinky het volgende:
[..]
Hoi Heiden! Dat baardje is best oké. Maar je moet niet meer over mij heen kijken
En ik vond het leuk om iedereen weer eens te zien/spreken!
Nikky is het nog gelukt om hem terug te pakken?
HW, je zal wel weer blij zijn dat je weer je tanden kunt poetsen.Leuk om je collega weer te zien ook, maar hoe heet ze ook al weer? Ik kwam er niet meer op!
Litso en Roellio en Ruis, leuk om jullie gezien te hebben
En Nixxx natuurlijk (die dans heb ik nog te goed he?)
Cynix ® heeft altijd wat moeite gehad in parkeergaragesquote:Op zondag 6 maart 2005 21:29 schreef Blinky het volgende:
[..]
Tja, IK zie tenminste nog slagbomen in parkeergarages. Dat kan toch lang niet iedereen zeggen.
Zegt degene die de hele avond vol heeft geluldquote:Op zondag 6 maart 2005 23:12 schreef heiden6 het volgende:
[..]
De enige reden dat ik nog weet hoe die collega van HW heet, is omdat ik tijdens haar verhaal over dat concert in mijn hoofd tot negen telde.
Het staat je vrij ergens anders een meet te organiseren hoor!quote:Op zondag 6 maart 2005 22:28 schreef Litso het volgende:
enneh, kunnen we niet es een meet wat meer centraal of zelfs in het oosten van het land doen?
Dan ga ik eens informeren of de Störtebeker in Arnhem te reserveren is, en of ik wat korting kan regelen.quote:Op maandag 7 maart 2005 09:25 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Het staat je vrij ergens anders een meet te organiseren hoor!
eeh..quote:Op maandag 7 maart 2005 09:45 schreef Troel het volgende:
Ik neem aan dat je met Arnhem centraal bedoeld en niet het oosten
En dan neem ik aan dat je met Arnhem centraal bedoeld en niet het oosten...quote:Op zondag 6 maart 2005 22:28 schreef Litso het volgende:
enneh, kunnen we niet es een meet wat meer centraal of zelfs in het oosten van het land doen?
Ben je niet in de war met Amersfoort of zoiets?quote:Op maandag 7 maart 2005 09:51 schreef Troel het volgende:
[..]
En dan neem ik aan dat je met Arnhem centraal bedoeld en niet het oosten...
Toch?
Neuh, ik vind Arnhem nog alles behalve oost...quote:Op maandag 7 maart 2005 09:52 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ben je niet in de war met Amersfoort of zoiets?
Ik vind Arnhem toch al aardig Duitsland.quote:Op maandag 7 maart 2005 09:53 schreef Troel het volgende:
[..]
Neuh, ik vind Arnhem nog alles behalve oost...![]()
Enschede, dat is oost...![]()
waarom was jij daar dan nietquote:Op maandag 7 maart 2005 11:01 schreef Nouk het volgende:
Ik weet er bar weinig van nog. Beetje jammer dat jullie cafe de Waard niks vonden. Fantastische tent!
idemquote:
ow hmmm tja kom dan ook op de dansvloer staan !quote:Op maandag 7 maart 2005 11:10 schreef Nouk het volgende:
Nou ik was er dus echt wel hoor. Ik zag zelfs HeatWave daar nog!
quote:Op maandag 7 maart 2005 11:01 schreef Nouk het volgende:
Ik weet er bar weinig van nog. Beetje jammer dat jullie cafe de Waard niks vonden. Fantastische tent!
OMG ik zal vannacht vast niet meer kunnen slapen nuquote:Op maandag 7 maart 2005 11:27 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
We hebben jou ook niet gemist Stinkie.
Ach, je moet gewoon ff vrienden maken met de toiletjuffrouw. Maar in die B&W stinkt t onwijs naar wiet en dan die combi met die herrie, nou ik vind het niks. Maar ik heb toch iedereen ff gezien.quote:Op maandag 7 maart 2005 11:23 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..].
De 'muziek' was kut. Het begon nog redelijk toen we binnen kwamen lopen, maar het zakte sneller in dan een door mij gemaakte soufflé, en dat wil echt wat zeggen.
En daarnaast ben en blijf ik principieel tegen het moeten betalen voor de plee in een kroeg. Diegene die daar ooit mee is begonnen en het een goed idee vond moet met terugwerkende kracht een nekschot krijgen en gevierendeeld voor de trein gegooid worden.
Die tent heeft in mijn boekje echt een 'no-go' aantekening.
Jaquote:Op maandag 7 maart 2005 11:39 schreef Nouk het volgende:Maar ik heb toch iedereen ff gezien.
Ik weer d'r echt vrij weinig meer van. Ik weet nog wel dat ik echt moeite had met je naam maar toch ineens wist wie je was.quote:
Op een gegeven moment ging je weg met die brunette (wie was dat eigenlijk?). Je stond naast Cynix en toen hij doorkreeg dat je weer wegging en hij je vroeg 'gaan we weer?', keek je hem zo ontzettend niet-begrijpend aan, dat ik me goed kan voorstellen dat je van de rest ook niet veel meer weet. Maar ik heb vreselijk moeten lachen. Je gezicht was heel grappigquote:Op maandag 7 maart 2005 11:50 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ik weer d'r echt vrij weinig meer van. Ik weet nog wel dat ik echt moeite had met je naam maar toch ineens wist wie je was.
Oh jezus, ik schaam me doodquote:Op maandag 7 maart 2005 12:23 schreef Blinky het volgende:
[..]
Op een gegeven moment ging je weg met die brunette (wie was dat eigenlijk?). Je stond naast Cynix en toen hij doorkreeg dat je weer wegging en hij je vroeg 'gaan we weer?', keek je hem zo ontzettend niet-begrijpend aan, dat ik me goed kan voorstellen dat je van de rest ook niet veel meer weet. Maar ik heb vreselijk moeten lachen. Je gezicht was heel grappig
quote:Op maandag 7 maart 2005 12:28 schreef Nouk het volgende:
Ik weet ook nog wel dat ik echt niet wist wie die ouwe man was, en dat bleek dus cynix te zijn. Ernstig weer.
De eerste keer dat ik jou zag, om je af te halen van Schiphol, kostte me een bumper.quote:Op maandag 7 maart 2005 08:17 schreef Sanne het volgende:
Cynix ® heeft altijd wat moeite gehad in parkeergarages
quote:Op maandag 7 maart 2005 12:41 schreef Cynix ® het volgende:
[..]![]()
![]()
Ouwe man? Ik ben niet oud!
![]()
![]()
Heel ernstig dit idd.
*kuch*quote:Op maandag 7 maart 2005 12:50 schreef Nouk het volgende:Sorry. Dan komt het vast omdat ik het niet helder meer zag en ben je gewoon een jonge god!
quote:Op maandag 7 maart 2005 12:41 schreef Cynix ® het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
Heel ernstig dit idd.
Doorgaans gaan mensen leuker/jonger/interessanter lijken wanneer je beneveld bent.quote:Op maandag 7 maart 2005 13:05 schreef nixxx het volgende:
[..]![]()
![]()
Vergeef het haar maar Cynix... drank enzo daar heeft iedereen wel eens last van
Je weet wat men zegt: "Erkenning is de eerste stap naar genezing" . . .quote:Op maandag 7 maart 2005 12:41 schreef Cynix ® het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
Heel ernstig dit idd.![]()
quote:Op maandag 7 maart 2005 13:10 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Doorgaans gaan mensen leuker/jonger/interessanter lijken wanneer je beneveld bent.
Eigenlijk is Cynix dus een fossiel.
Maar jij bent ook gewoon een lekker dingquote:Op maandag 7 maart 2005 13:16 schreef Aventura het volgende:
Van mij dacht die knakker aan de bar dat ik 22 was![]()
Zooooo lekker!quote:Op maandag 7 maart 2005 13:31 schreef Ruis het volgende:
nikky, blum, hadden we t op een bepaald moment nou over dit of wat?
quote:Op maandag 7 maart 2005 13:16 schreef Aventura het volgende:
![]()
Jaaa..quote:Op maandag 7 maart 2005 13:31 schreef Ruis het volgende:
nikky, blum, hadden we t op een bepaald moment nou over dit of wat?
HeatWave?quote:Op maandag 7 maart 2005 14:01 schreef Roellio het volgende:
Jaaa..Das kei lekker enzo.. Wie had het nou die avond op?
Hier lees ik dus maar heeeel even overheenquote:
Dat klinkt als een leuke tentquote:Op maandag 7 maart 2005 13:16 schreef Aventura het volgende:
![]()
quote:Op maandag 7 maart 2005 14:05 schreef stinkie het volgende:
Hier lees ik dus maar heeeel even overheen
dat intereseert me dan weer niet, maar ik koop niks nieuws voor die 6 jaar oude Davidoff op isquote:Op maandag 7 maart 2005 14:09 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Sorry, kan er niks aan doen. Ik MOET gewoon altijd even snuffelen als ik dat tegen kom.
Niet bij total strangers, maar HW en Paxlie moesten er toch wel aan geloven bij (de) vorige meet(s).
Tja.. dat zal vast wel..quote:
hell, ik bleef bij iemand slapen die ik daarvoor alleen maar op IRC/t forum was tegengekomen..quote:Op maandag 7 maart 2005 14:27 schreef Myriam7 het volgende:
[..]
Tja.. dat zal vast wel..
Ik ben wel benieuwd, kon iedereen elkaar, of zaten er nieuwelingen bij?
En is dat niet raar als je iemand dan ineens zo RL ziet?
(next time...)
Wie niet, Aventura, wie niet?quote:Op maandag 7 maart 2005 14:18 schreef Aventura het volgende:
[..]
Mwoa, hij wilde volgens mij gewoon nuecken.
Brillemans, ik heb geen brillemans gesproken die avond. Ik heb het over diegast met dat lange haarquote:Op maandag 7 maart 2005 14:32 schreef boebiedoe het volgende:
Wat lopen jullie elkaar op te hemelen over leeftijden zeg..
Zeg gewoon dat je wilt neuken in plaats van zo ranzig openbaar te slijmen, bah. En aventura, je hebt het zeker over brillemans die daar dronken aan de bar zat? Joh, die zou jou nog 9 schatten als 'ie nog één slok meer op had..
quote:Op maandag 7 maart 2005 14:14 schreef stinkie het volgende:
dat intereseert me dan weer niet, maar ik koop niks nieuws voor die 6 jaar oude Davidoff op is
Tis in ieder geval geen erfstukquote:Op maandag 7 maart 2005 14:44 schreef Brighteyes het volgende:
[..]![]()
Ook maar uit mijn vingers laten vallen dan hè!
Hij zij "ik koop niets nieuws". Dat betekent natuurlijk niet dat jij niks nieuws mag kopen voor hem.quote:Op maandag 7 maart 2005 14:44 schreef Brighteyes het volgende:
[..]![]()
Ook maar uit mijn vingers laten vallen dan hè!
Je leeft in een roes sinds die opmerking, of niet?quote:Op maandag 7 maart 2005 13:58 schreef Blinky het volgende:
[..]
Ik werd 21 geschat door heiden6. Daarentegen schatte ik hem op 25.
![]()
Lengte he...
Kon je niet met hem mee?quote:Op maandag 7 maart 2005 14:18 schreef Aventura het volgende:
[..]
Mwoa, hij wilde volgens mij gewoon nuecken.
Goed punt!quote:Op maandag 7 maart 2005 14:51 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Hij zij "ik koop niets nieuws". Dat betekent natuurlijk niet dat jij niks nieuws mag kopen voor hem..
quote:Op maandag 7 maart 2005 14:51 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Hij zij "ik koop niets nieuws". Dat betekent natuurlijk niet dat jij niks nieuws mag kopen voor hem..
Pssst... nieuw vriendinnetje, nieuw luchtje?quote:
Het blijft gewoon leuk om te horen jaquote:Op maandag 7 maart 2005 14:55 schreef heiden6 het volgende:
Je leeft in een roes sinds die opmerking, of niet?
ja, daahaaag, daar begint het mee. Voor ik het weet heb ik dalijk een nieuw huis, een nieuwe auto en nieuwe kleding. Dacht het nietquote:Op maandag 7 maart 2005 15:15 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Pssst... nieuw vriendinnetje, nieuw luchtje?
Wat zijn we schandalig off-topic bezig in een meet-topic waar we niet eens geweest zijn!
Het is voor mij een paar maanden geleden dat ik mijn eerste Fok! meet had en ik was echt stiknerveus. We hadden afgesproken op Utrecht CS toen en er waren een paar dingen waar ik mensen aan kon herkennen. En dat lukte gelukkig ook. Eerst was het een beetje onwennig, maar als het ijs eenmaal gebroken is blijkt dat het vaak net zo gezellig, zo niet gezelliger is als in de topics. Echt waar!quote:Op maandag 7 maart 2005 15:20 schreef Myriam7 het volgende:
Ik vind het allemaal geinig om te lezen...maarre.. kan nog iemand me zeggen hoe het is om totaal vreemden te ontmoeten voor een meet?
Ik zelf vind het nogal eng...
*auto catalogi opvraagt!quote:Op maandag 7 maart 2005 15:27 schreef stinkie het volgende:
ja, daahaaag, daar begint het mee. Voor ik het weet heb ik dalijk een nieuw huis, een nieuwe auto en nieuwe kleding. Dacht het niet
Wat een heldquote:Op maandag 7 maart 2005 14:32 schreef boebiedoe het volgende:
brillemans die daar dronken aan de bar zat?
Gewoon doen! Mijn eerste meeting was de 5 jaar meet en ik kende welgeteld 2 mensen die ik eerder had gezien. En dat terwijl er tientallen mensen waren. Ik heb me echter prima vermaakt en de vuurdoop was geweest. Nu ben ik op zich ook wel een makkelijke prater en stap redelijk snel op mensen af. Dat is dan ook wel weer een voordeel.quote:Op maandag 7 maart 2005 15:20 schreef Myriam7 het volgende:
Ik vind het allemaal geinig om te lezen...maarre.. kan nog iemand me zeggen hoe het is om totaal vreemden te ontmoeten voor een meet?
Ik zelf vind het nogal eng...
En ik maar denken dat jij, en HW en JGM en stinkie, al heel vaak dit soort dingen hadden ondernomen. En dat jij geen last van zenuwen had....Dat geeft de burger weer moed!quote:Op maandag 7 maart 2005 15:30 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Het is voor mij een paar maanden geleden dat ik mijn eerste Fok! meet had en ik was echt stiknerveus. We hadden afgesproken op Utrecht CS toen en er waren een paar dingen waar ik mensen aan kon herkennen. En dat lukte gelukkig ook. Eerst was het een beetje onwennig, maar als het ijs eenmaal gebroken is blijkt dat het vaak net zo gezellig, zo niet gezelliger is als in de topics. Echt waar!
Draagt Ruis een brilquote:Op maandag 7 maart 2005 15:37 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Wat een heldvooral toen die barman recht in zn oor zat te schreeuwen
barman :" DO YOU KNOW WHAT YOU ARE DOING"
dronkenman : " buh"
barman: " YOU ARE SLEEPING IN MY BAR "
dronkenman : " ble"
barman " I DONT LIKE PEOPLE SLEEPING IN MY BAR"
dronken man " gurgel"
barman loopt weg en laat de man gewoon slapen
een half uurtje later liep de man uit zichzelf weg(na eerst blumchen nog even te bevoelen oid
)
Ik dacht gewoon, laat ik eens netjes vragen of het nog met m gaat.. Maar dat had ik beter niet kunnen doen..quote:Op maandag 7 maart 2005 15:37 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Wat een heldvooral toen die barman recht in zn oor zat te schreeuwen
een half uurtje later liep de man uit zichzelf weg(na eerst blumchen nog even te bevoelen oid
)
Hij kende me, en zocht steun blijkbaarquote:
Die nieuwjaarsmeet vorig jaar? Was ook mijn eerste ja. Toen nog een van ONZ en toen de 5 jaarsmeet. Viel nog wel mee tot het rockmeet gebeuren mijn leven overnamquote:Op maandag 7 maart 2005 16:46 schreef HeatWave het volgende:
slap gelul hier als ik ff een dagje moet werken.
Ja, ik had JPG op idd.
En verder is meeten helemaal niet eng, mijn eerste was meteen een mega meeting van ONZ, met Yvonne en weet ik veel wie nog meer. Duurde 10 min, toen zat ik lekker te ouwehoeren en het was tot in de late uurtjes gezellig.
Nee, deze was 2 jaar terug, in de cocos.quote:Op maandag 7 maart 2005 16:57 schreef stinkie het volgende:
[..]
Die nieuwjaarsmeet vorig jaar? Was ook mijn eerste ja. Toen nog een van ONZ en toen de 5 jaarsmeet. Viel nog wel mee tot het rockmeet gebeuren mijn leven overnam
Die meet dat ik steeds met opa Manono riep en dat een neger op een gegeven moment dacht dat ik manono wasquote:Op maandag 7 maart 2005 17:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, deze was 2 jaar terug, in de cocos.
Ach, het rockmeet gebeuren is leuk, maar zolang het in een beetje leuke tent is met redelijk normale muziek en wat ruimte is het wel best hoor.
Cynix! Je bent afgevallen! Of lijkt dat alleen maar zoquote:
quote:Op maandag 7 maart 2005 18:19 schreef Troel het volgende:
[..]
Cynix! Je bent afgevallen! Of lijkt dat alleen maar zo
Waar? Ik zie alleen een stel tanden op de achtergrondquote:Op maandag 7 maart 2005 18:21 schreef Bosbeetle het volgende:
[afbeelding]
let op de neger maar dan ook alleen op de neger !!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op maandag 7 maart 2005 18:20 schreef Ripley het volgende:
[..]ik dacht ook al: wat cynix er goed uit
Het is dat ik niet op ouwe kerels val ...![]()
quote:Op maandag 7 maart 2005 18:20 schreef Ripley het volgende:
[..]ik dacht ook al: wat cynix er goed uit
Het is dat ik niet ook op ouwe kerels val ...![]()
Dat kan dan nog net, want nikky is ook oud.quote:
Nietus.quote:Op maandag 7 maart 2005 23:15 schreef heiden6 het volgende:
Dat kan dan nog net, want nikky is ook oud.![]()
quote:Op maandag 7 maart 2005 23:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Nietus.
Nikky is nog lekker jong en strak.
Dat reduceert Cynix dan toch wel weer tot jonge god, want als er iemand een lekkere jonge babe is, dan is hetquote:Op maandag 7 maart 2005 23:15 schreef heiden6 het volgende:
quote:Op maandag 7 maart 2005 23:20 schreef Brighteyes het volgende:
Dat reduceert Cynix dan toch wel weer tot jonge verlepte god, want als er iemand een lekkere jonge babe is, dan is hetNikky
wel!
Vind je dat een compliment golfer? nog net zo lekker jong en strak en cute als bluezzquote:Op maandag 7 maart 2005 23:18 schreef golfer het volgende:
Nikky is nog lekker jong en strak net als ik.
Boe 4 zuigzoenen heeftquote:Op maandag 7 maart 2005 17:45 schreef nikky het volgende:
Wist u dat:
Boe 4 zuigzoenen heeft
Blumchen en ik ook zuigzoenen hebben
Blinky een pikant voorstel deed aan BBD
Dat roellio en Blumchen totally in love zijn?
Dat de waag erg foute muziek draaide
Dat blumchen en ik drie keer samen naar de WC zijn geweest?
Dat Blumchen het huis binnenliep van de eigenaren?
Dat je niet in iedereens kont mag knijpen?
Dat en nog veel meer
quote:Op maandag 7 maart 2005 23:43 schreef nixxx het volgende:
nog net zo lekker jong en strak en cute als bluezz![]()
quote:Op maandag 7 maart 2005 23:15 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik heb daar hele andere verhalen over gehoord. Die ik trouwens liever niet zou hebben gehoord.quote:Op maandag 7 maart 2005 23:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Nietus.
Nikky is nog lekker jong en strak net als ik.
quote:Op maandag 7 maart 2005 23:20 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dat reduceert Cynix dan toch wel weer tot jonge god, want als er iemand een lekkere jonge babe is, dan is hetNikky
wel!
wij wel!quote:Op dinsdag 8 maart 2005 00:55 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Ik heb daar hele andere verhalen over gehoord. Die ik trouwens liever niet zou hebben gehoord..
Dat spiegels erg okay zijn.quote:Op maandag 7 maart 2005 23:50 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Boe 4 zuigzoenen heeftWij zijn goed!
![]()
Blumchen en ik ook zuigzoenen hebbenIk niet
![]()
Blinky een pikant voorstel deed aan BBD
Dat roellio en Blumchen totally in love zijn? Roellio is liev!
Dat de waag erg foute muziek draaideWhehe.. uuuh JA!
Dat blumchen en ik drie keer samen naar de WC zijn geweest?En gezellig dat het was
![]()
Dat Blumchen het huis binnenliep van de eigenaren?Foutje enzo
![]()
Dat je niet in iedereens kont mag knijpen?Smoel slaan enzo
Dat en nog veel meer
Wat hij zegt.quote:
Speak up.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 00:58 schreef Roellio het volgende:
Ik heb die avond wel meer dingen gehoord die ik liever niet wilde weten.![]()
Lachspiegels?quote:
Twee dames, licht beneveld van de alcohol, met z'n tweetjes voor een spiegel dansen.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 01:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Lachspiegels?
sorry, ik zou al slapen nu.
ja zeker!! Whahahquote:
En d'r telefoon onbewaakt achterlaat.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 01:08 schreef nikky het volgende:
[..]
Twee dames, licht beneveld van de alcohol, met z'n tweetjes voor een spiegel dansen..
.
quote:Op dinsdag 8 maart 2005 01:11 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
En d'r telefoon onbewaakt achterlaat.
quote:
Nee dat gebeurde veel eerder.:o.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 01:11 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
En d'r telefoon onbewaakt achterlaat.
Een lieve rat toch?quote:
Jij ook.quote:
En dan tegen elkaar zeggen "moet je die twee mafkezen eens zien!"?quote:Op dinsdag 8 maart 2005 01:08 schreef nikky het volgende:
[..]
Twee dames, licht beneveld van de alcohol, met z'n tweetjes voor een spiegel dansen..
.
Nee.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 02:21 schreef heiden6 het volgende:
[..]
En dan tegen elkaar zeggen "moet je die twee mafkezen eens zien!"?
Ik heb toch bepaalde dingen niet helemaal meegekregen, heb ik de indruk.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 02:24 schreef nikky het volgende:
[..]
Nee.. Dan doen we onze make-up goed en schudden onze boobies weer in model.
Paaldansen is ook leuk btw..
Alleen jammer dat de paal zo laag was..
quote:Op dinsdag 8 maart 2005 02:26 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik heb toch bepaalde dingen niet helemaal meegekregen, heb ik de indruk.
Al geloof ik natuurlijk lang niet alles... nikky en boobies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |