De eerste keer dat ik jou zag, om je af te halen van Schiphol, kostte me een bumper.quote:Op maandag 7 maart 2005 08:17 schreef Sanne het volgende:
Cynix ® heeft altijd wat moeite gehad in parkeergarages
quote:Op maandag 7 maart 2005 12:41 schreef Cynix ® het volgende:
[..]![]()
![]()
Ouwe man? Ik ben niet oud!
![]()
![]()
Heel ernstig dit idd.
*kuch*quote:Op maandag 7 maart 2005 12:50 schreef Nouk het volgende:Sorry. Dan komt het vast omdat ik het niet helder meer zag en ben je gewoon een jonge god!
quote:Op maandag 7 maart 2005 12:41 schreef Cynix ® het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
Heel ernstig dit idd.
Doorgaans gaan mensen leuker/jonger/interessanter lijken wanneer je beneveld bent.quote:Op maandag 7 maart 2005 13:05 schreef nixxx het volgende:
[..]![]()
![]()
Vergeef het haar maar Cynix... drank enzo daar heeft iedereen wel eens last van
Je weet wat men zegt: "Erkenning is de eerste stap naar genezing" . . .quote:Op maandag 7 maart 2005 12:41 schreef Cynix ® het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
Heel ernstig dit idd.![]()
quote:Op maandag 7 maart 2005 13:10 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Doorgaans gaan mensen leuker/jonger/interessanter lijken wanneer je beneveld bent.
Eigenlijk is Cynix dus een fossiel.
Maar jij bent ook gewoon een lekker dingquote:Op maandag 7 maart 2005 13:16 schreef Aventura het volgende:
Van mij dacht die knakker aan de bar dat ik 22 was![]()
Zooooo lekker!quote:Op maandag 7 maart 2005 13:31 schreef Ruis het volgende:
nikky, blum, hadden we t op een bepaald moment nou over dit of wat?
quote:Op maandag 7 maart 2005 13:16 schreef Aventura het volgende:
![]()
Jaaa..quote:Op maandag 7 maart 2005 13:31 schreef Ruis het volgende:
nikky, blum, hadden we t op een bepaald moment nou over dit of wat?
HeatWave?quote:Op maandag 7 maart 2005 14:01 schreef Roellio het volgende:
Jaaa..Das kei lekker enzo.. Wie had het nou die avond op?
Hier lees ik dus maar heeeel even overheenquote:
Dat klinkt als een leuke tentquote:Op maandag 7 maart 2005 13:16 schreef Aventura het volgende:
![]()
quote:Op maandag 7 maart 2005 14:05 schreef stinkie het volgende:
Hier lees ik dus maar heeeel even overheen
dat intereseert me dan weer niet, maar ik koop niks nieuws voor die 6 jaar oude Davidoff op isquote:Op maandag 7 maart 2005 14:09 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Sorry, kan er niks aan doen. Ik MOET gewoon altijd even snuffelen als ik dat tegen kom.
Niet bij total strangers, maar HW en Paxlie moesten er toch wel aan geloven bij (de) vorige meet(s).
Tja.. dat zal vast wel..quote:
hell, ik bleef bij iemand slapen die ik daarvoor alleen maar op IRC/t forum was tegengekomen..quote:Op maandag 7 maart 2005 14:27 schreef Myriam7 het volgende:
[..]
Tja.. dat zal vast wel..
Ik ben wel benieuwd, kon iedereen elkaar, of zaten er nieuwelingen bij?
En is dat niet raar als je iemand dan ineens zo RL ziet?
(next time...)
Wie niet, Aventura, wie niet?quote:Op maandag 7 maart 2005 14:18 schreef Aventura het volgende:
[..]
Mwoa, hij wilde volgens mij gewoon nuecken.
Brillemans, ik heb geen brillemans gesproken die avond. Ik heb het over diegast met dat lange haarquote:Op maandag 7 maart 2005 14:32 schreef boebiedoe het volgende:
Wat lopen jullie elkaar op te hemelen over leeftijden zeg..
Zeg gewoon dat je wilt neuken in plaats van zo ranzig openbaar te slijmen, bah. En aventura, je hebt het zeker over brillemans die daar dronken aan de bar zat? Joh, die zou jou nog 9 schatten als 'ie nog één slok meer op had..
quote:Op maandag 7 maart 2005 14:14 schreef stinkie het volgende:
dat intereseert me dan weer niet, maar ik koop niks nieuws voor die 6 jaar oude Davidoff op is
Tis in ieder geval geen erfstukquote:Op maandag 7 maart 2005 14:44 schreef Brighteyes het volgende:
[..]![]()
Ook maar uit mijn vingers laten vallen dan hè!
Hij zij "ik koop niets nieuws". Dat betekent natuurlijk niet dat jij niks nieuws mag kopen voor hem.quote:Op maandag 7 maart 2005 14:44 schreef Brighteyes het volgende:
[..]![]()
Ook maar uit mijn vingers laten vallen dan hè!
Je leeft in een roes sinds die opmerking, of niet?quote:Op maandag 7 maart 2005 13:58 schreef Blinky het volgende:
[..]
Ik werd 21 geschat door heiden6. Daarentegen schatte ik hem op 25.
![]()
Lengte he...
Kon je niet met hem mee?quote:Op maandag 7 maart 2005 14:18 schreef Aventura het volgende:
[..]
Mwoa, hij wilde volgens mij gewoon nuecken.
Goed punt!quote:Op maandag 7 maart 2005 14:51 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Hij zij "ik koop niets nieuws". Dat betekent natuurlijk niet dat jij niks nieuws mag kopen voor hem..
quote:Op maandag 7 maart 2005 14:51 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Hij zij "ik koop niets nieuws". Dat betekent natuurlijk niet dat jij niks nieuws mag kopen voor hem..
Pssst... nieuw vriendinnetje, nieuw luchtje?quote:
Het blijft gewoon leuk om te horen jaquote:Op maandag 7 maart 2005 14:55 schreef heiden6 het volgende:
Je leeft in een roes sinds die opmerking, of niet?
ja, daahaaag, daar begint het mee. Voor ik het weet heb ik dalijk een nieuw huis, een nieuwe auto en nieuwe kleding. Dacht het nietquote:Op maandag 7 maart 2005 15:15 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Pssst... nieuw vriendinnetje, nieuw luchtje?
Wat zijn we schandalig off-topic bezig in een meet-topic waar we niet eens geweest zijn!
Het is voor mij een paar maanden geleden dat ik mijn eerste Fok! meet had en ik was echt stiknerveus. We hadden afgesproken op Utrecht CS toen en er waren een paar dingen waar ik mensen aan kon herkennen. En dat lukte gelukkig ook. Eerst was het een beetje onwennig, maar als het ijs eenmaal gebroken is blijkt dat het vaak net zo gezellig, zo niet gezelliger is als in de topics. Echt waar!quote:Op maandag 7 maart 2005 15:20 schreef Myriam7 het volgende:
Ik vind het allemaal geinig om te lezen...maarre.. kan nog iemand me zeggen hoe het is om totaal vreemden te ontmoeten voor een meet?
Ik zelf vind het nogal eng...
*auto catalogi opvraagt!quote:Op maandag 7 maart 2005 15:27 schreef stinkie het volgende:
ja, daahaaag, daar begint het mee. Voor ik het weet heb ik dalijk een nieuw huis, een nieuwe auto en nieuwe kleding. Dacht het niet
Wat een heldquote:Op maandag 7 maart 2005 14:32 schreef boebiedoe het volgende:
brillemans die daar dronken aan de bar zat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |