Jij kan dat soort dingen nou eenmaal heel goed.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 11:06 schreef Brighteyes het volgende:
Iemand moet het doen he, een nieuwe openen.
Ja, 't is wat hè!quote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2005 11:06 schreef Brighteyes het volgende:
Iemand moet het doen he, een nieuwe openen.
Ik trek mijn ski's aan en ga langlaufend heenquote:Op vrijdag 4 maart 2005 11:12 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, 't is wat hè!
Er was heel even nog een mini-kansje dat we nog waren komen eten stinkie moest iets halen in A'dam, maar hij is gisteren al geweest, dus wij blijven gewoon lekker dicht bij huis. Is mss ook wel zo wijs met ijs en sneeuw en gladheid enzo.
Ja, dus daarom zet je een tvp door de ts te becomplimenteren.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 11:29 schreef livEliveD het volgende:
Las ik nu ergens dat een tvp ongewenst was?![]()
Nee toch?quote:Op vrijdag 4 maart 2005 11:29 schreef livEliveD het volgende:
Las ik nu ergens dat een tvp ongewenst was?![]()
Goh HeatWave, kan dat echt?quote:Op vrijdag 4 maart 2005 11:47 schreef HeatWave het volgende:
Valt wel mee, als het heel erg is verwijderen we de tvp's ook gewoon, dan blijft dit topic wel in je MyAT staan.
quote:Op vrijdag 4 maart 2005 11:56 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Goh HeatWave, kan dat echt?![]()
BE, wie heeft dat gemaakt?
Ik had iedereen die niet expliciet deze week bevestigde op misschien gezet.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 13:53 schreef UIO_AMS het volgende:
Hé, ik sta al op misschien. Dat was dan een vooruitziende blik van BE, want mijn komst is op losse schroeven komen te staan.
quote:Op vrijdag 4 maart 2005 13:53 schreef UIO_AMS het volgende:
Hé, ik sta al op misschien. Dat was dan een vooruitziende blik van BE, want mijn komst is op losse schroeven komen te staan.
Maakt mij niet zo uit, jij bent bekender in Amsterdam dan ik.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 14:30 schreef Aventura het volgende:
Ik wil ook wel een pizzaatje pakken in Rimini. 1900 uur is prima; met een uurtje zijn we er echt wel klaar. Heiden6: jij hebt het toch ook over Rimini?
Nog meer animo voor een pizza?
Wij kunnen wel samen treinen, of kom jij niet vanuit Rotterdam?quote:Op vrijdag 4 maart 2005 14:41 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Pizza is wmb ook wel OK... Ik wil toch op tijd in Amsterdam zijn.
Ja, vanaf Alexander.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 14:46 schreef heiden6 het volgende:
Wij kunnen wel samen treinen, of kom jij niet vanuit Rotterdam?
Ik ga echt via centraal, want Alexander lukt niet. Afhankelijk van eventuele storingen zie ik wel of ik eventueel via Den Haag CS ga met de Hofpleinlijn hier om de hoek.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 15:06 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ja, vanaf Alexander.
Maar het ligt er morgen maar net aan hoe het met het treinverkeer zit welke route ik pak. Dikke kans dat ik over Gouda ga, ipv over Den Haag.
Ik post morgen sowieso nog wel even wanneer ik weet hoe laat en via welke route ik gaquote:Op vrijdag 4 maart 2005 16:02 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik ga echt via centraal, want Alexander lukt niet. Afhankelijk van eventuele storingen zie ik wel of ik eventueel via Den Haag CS ga met de Hofpleinlijn hier om de hoek.
We zien elkaar dan wel gewoon bij Rimini (of hoe heet het?).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |