Gohquote:Op zaterdag 5 maart 2005 02:12 schreef Cynix ® het volgende:
Ik was eigenlijk ook nog steeds van plan te komen.
Nee hoorquote:
Maar.. maar... en ik wilde nog wel mee naar DJ enzo.. En aan jou vragen of je nog een kaartje had, maar...quote:
In 3 deelich cosduumquote:Op zaterdag 5 maart 2005 02:24 schreef HeatWave het volgende:
toe bet bloes! maar jij gaat lekker eten!!
tja, had gekund, maar mijn kaartje is net vergeven aan een andere bloedmooie lange blondine, ook daaraan is niets gelogenquote:Op zaterdag 5 maart 2005 02:26 schreef Reese het volgende:
[..]
Maar.. maar... en ik wilde nog wel mee naar DJ enzo.. En aan jou vragen of je nog een kaartje had, maar...
hoewel bovenstaande echt waar is, klinkt het niet echt geloofwaardig geloof ik![]()
En may-be is ze nog gek genoech om mij over te halen na het decadente etentje door te rijden naar A'dam?quote:
Dadt, zou weal heal ercg chegzeligch szijnquote:Op zaterdag 5 maart 2005 02:30 schreef golfer het volgende:
[..]
En may-be is ze nog gek genoech om mij over te halen na het decadente etentje door te rijden naar A'dam?
Sein er dann noch menzen aanwezich dencd u ?quote:Op zaterdag 5 maart 2005 02:31 schreef HeatWave het volgende:
Dadt, zou weal heal ercg chegzeligch szijn.
u, heefdt mein Nummer van mijn GSM ende mobiel....quote:Op zaterdag 5 maart 2005 02:34 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Sein er dann noch menzen aanwezich dencd u ?
quote:Op zaterdag 5 maart 2005 02:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
tja, had gekund, maar mijn kaartje is net vergeven aan een andere bloedmooie lange blondine, ook daaraan is niets gelogen.
quote:
* Reese zoekt de Faithy-smileyquote:
Het was ook wel het inkoppertje van het jaar hoorquote:
I knowquote:Op zaterdag 5 maart 2005 03:13 schreef HeatWave het volgende:
Het was ook wel het inkoppertje van het jaar hoor.
Gaat echt niet lukken morgen, maarreh...quote:Kom nou maar ff langs!
quote:
Balen..quote:Op vrijdag 4 maart 2005 18:53 schreef Mr. Orange het volgende:![]()
![]()
Voor mijn gevoel is het donderdag, terwijl het al laat vrijdag avond is..
Ik lig met best aardige klote griep in bed.. met moeite effe dit stukje typen..
Tot mijn grote spijt gaat het niet lukken morgen om er bij te zijn.. een tik op mijn rug en ik lig op de grond van de pijn.![]()
![]()
Ik denk dat de meesten er dan wel zullen zijn ja.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 13:10 schreef Nouk het volgende:
Hoelaat is iedereen in de B&W, uur of 12?
Dasch mooi.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 13:21 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ik denk dat de meesten er dan wel zullen zijn ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |