Gohquote:Op zaterdag 5 maart 2005 02:12 schreef Cynix ® het volgende:
Ik was eigenlijk ook nog steeds van plan te komen.
Nee hoorquote:
Maar.. maar... en ik wilde nog wel mee naar DJ enzo.. En aan jou vragen of je nog een kaartje had, maar...quote:
In 3 deelich cosduumquote:Op zaterdag 5 maart 2005 02:24 schreef HeatWave het volgende:
toe bet bloes! maar jij gaat lekker eten!!
tja, had gekund, maar mijn kaartje is net vergeven aan een andere bloedmooie lange blondine, ook daaraan is niets gelogenquote:Op zaterdag 5 maart 2005 02:26 schreef Reese het volgende:
[..]
Maar.. maar... en ik wilde nog wel mee naar DJ enzo.. En aan jou vragen of je nog een kaartje had, maar...
hoewel bovenstaande echt waar is, klinkt het niet echt geloofwaardig geloof ik![]()
En may-be is ze nog gek genoech om mij over te halen na het decadente etentje door te rijden naar A'dam?quote:
Dadt, zou weal heal ercg chegzeligch szijnquote:Op zaterdag 5 maart 2005 02:30 schreef golfer het volgende:
[..]
En may-be is ze nog gek genoech om mij over te halen na het decadente etentje door te rijden naar A'dam?
Sein er dann noch menzen aanwezich dencd u ?quote:Op zaterdag 5 maart 2005 02:31 schreef HeatWave het volgende:
Dadt, zou weal heal ercg chegzeligch szijn.
u, heefdt mein Nummer van mijn GSM ende mobiel....quote:Op zaterdag 5 maart 2005 02:34 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Sein er dann noch menzen aanwezich dencd u ?
quote:Op zaterdag 5 maart 2005 02:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
tja, had gekund, maar mijn kaartje is net vergeven aan een andere bloedmooie lange blondine, ook daaraan is niets gelogen.
quote:
* Reese zoekt de Faithy-smileyquote:
Het was ook wel het inkoppertje van het jaar hoorquote:
I knowquote:Op zaterdag 5 maart 2005 03:13 schreef HeatWave het volgende:
Het was ook wel het inkoppertje van het jaar hoor.
Gaat echt niet lukken morgen, maarreh...quote:Kom nou maar ff langs!
quote:
Balen..quote:Op vrijdag 4 maart 2005 18:53 schreef Mr. Orange het volgende:![]()
![]()
Voor mijn gevoel is het donderdag, terwijl het al laat vrijdag avond is..
Ik lig met best aardige klote griep in bed.. met moeite effe dit stukje typen..
Tot mijn grote spijt gaat het niet lukken morgen om er bij te zijn.. een tik op mijn rug en ik lig op de grond van de pijn.![]()
![]()
Ik denk dat de meesten er dan wel zullen zijn ja.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 13:10 schreef Nouk het volgende:
Hoelaat is iedereen in de B&W, uur of 12?
Dasch mooi.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 13:21 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ik denk dat de meesten er dan wel zullen zijn ja.
Doet ze anders noooooitquote:Op zaterdag 5 maart 2005 13:22 schreef Aventura het volgende:
* Aventura ging gisteren om 5 uur naar bed en heeft een dikke vette hangover
(ik zou alleen even naar de film met een vriendin![]()
Altijd handig voor een goede check-upquote:Op zaterdag 5 maart 2005 13:36 schreef Aventura het volgende:
Alleen als ik een leuke tropenarts tegenkom
Ik hoop er dan reeds een tijdje te zijn ja.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 13:10 schreef Nouk het volgende:
Hoelaat is iedereen in de B&W, uur of 12?
Ja, tram is ook van GVB.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 14:11 schreef Litso het volgende:
Hoe zat dat ookalweer met de tram? Kan je daar gewoonh in met een buskaart?
@heiden6:quote:Op zaterdag 5 maart 2005 13:57 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Heiden6:
Ik vertrek zoals het er nu uitziet met de sneltrein van 17:16 van R'dam CS. Aankomst A'dam 18:22
Ik neem de intercity van 17.32 vanaf Utrecht CS @ spoor 7 en m'n OV-kaart biedt nog korting aan 3 andere mensenquote:Op vrijdag 4 maart 2005 17:26 schreef Litso het volgende:
Nog mensen uit de buurt van Arnhem met wie ik op zn OV mee kan liften?
Hmm, dat schiet op zich ook niet veel op, want ik moet dan losse kaartjes kopen van Arnhem naar Utrecht en van Utrecht naar A'dam, en op de terugweg wordt dat ook weer lastig.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 14:32 schreef McMarco het volgende:
[..]
Ik neem de intercity van 17.32 vanaf Utrecht CS @ spoor 7 en m'n OV-kaart biedt nog korting aan 3 andere mensen
Ik was laatst mijn kortingskaart vergeten, ik kocht toch gewoon een kaartje met reductie, vervolgens stapte ik gewoon op een paar gasten af en vroeg ik mee kon reizenquote:Op zaterdag 5 maart 2005 14:56 schreef Litso het volgende:
[..]
Hmm, dat schiet op zich ook niet veel op, want ik moet dan losse kaartjes kopen van Arnhem naar Utrecht en van Utrecht naar A'dam, en op de terugweg wordt dat ook weer lastig.
Ik doe wel gewoon een voltarief dagretour, dan moet ik maar vroeg weg om de trein van 1:17 te halen. Zit niks anders op
Ja maar jij hebt lichaamsdelen die ik niet heb.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 15:02 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik was laatst mijn kortingskaart vergeten, ik kocht toch gewoon een kaartje met reductie, vervolgens stapte ik gewoon op een paar gasten af en vroeg ik mee kon reizen![]()
Als er een leuke meid op mij afstapt mag ze ook best meereizenquote:Op zaterdag 5 maart 2005 15:02 schreef Aventura het volgende:
Ik was laatst mijn kortingskaart vergeten, ik kocht toch gewoon een kaartje met reductie, vervolgens stapte ik gewoon op een paar gasten af en vroeg ik mee kon reizen![]()
Heeft niks met lichaamsdelen te maken, maar meer met lefquote:Op zaterdag 5 maart 2005 15:06 schreef Litso het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt lichaamsdelen die ik niet heb.
Dat is ook zo.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 15:13 schreef Aventura het volgende:
[..]
Heeft niks met lichaamsdelen te maken, maar meer met lef
Wij zijn de andere mensen die steeds om zich heen kijken of ze mensen kunnen vinden die om zich heen kijken enz.. enz... fotoboeken zijn hiervoor gemaakt lijkt het welquote:Op zaterdag 5 maart 2005 15:09 schreef Litso het volgende:
Owja ik heb geen idee hoe jullie er uit zien, behalve Boebiedoe. Komt die nog?
Ik ben te herkennen aan mijn avatar op mijn t-shirt
Uhhu.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 15:09 schreef Litso het volgende:
Owja ik heb geen idee hoe jullie er uit zien, behalve Boebiedoe. Komt die nog?
quote:Op zaterdag 5 maart 2005 15:35 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Uhhu..
Stekkie bij Roellio voor het overnachten..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |