He, nog een slachtoffer met reisproblemenquote:Op zaterdag 5 maart 2005 15:17 schreef Litso het volgende:
[..]
Dat is ook zo.
Ik kan het gewoon proberen natuurlijk. De terugweg zal lastiger worden, hoeveel mensen reizen er snachts om 1:17 naar Arnhem en hebben ook nog OV
Ik denk het wel. Heb ik iig een reismaatje tot aan Utrecht, scheelt weerquote:Op zaterdag 5 maart 2005 16:08 schreef McMarco het volgende:
[..]
He, nog een slachtoffer met reisproblemenDe laatste bus naar m'n nederige dorp gaat om 0:55 vanaf Utrecht (195), dus ga om half 12 uit de B&W al weg. Het leven is hard, maar moet natuurlijk wel op tijd terug zijn voor de GP van Australie
Maar misschien dat we dan wel dezelfde trein hebben?
doe dat maar!quote:Op zaterdag 5 maart 2005 16:18 schreef Cynix ® het volgende:
Ik ben er nog steeds niet helemaal uit, maar ik ga er eigenlijk van uit dat ik wel ff langskom.
Ik kom ook, dus jij moet gewoon komen.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 16:18 schreef Cynix ® het volgende:
Ik ben er nog steeds niet helemaal uit, maar ik ga er eigenlijk van uit dat ik wel ff langskom.
Goed idee, anders willen we je er niet bijhebben hoorquote:Op zaterdag 5 maart 2005 17:30 schreef Ole het volgende:
dan is het goed..
sorry voor late reactie, moest even beestjes verwijderen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |