He, nog een slachtoffer met reisproblemenquote:Op zaterdag 5 maart 2005 15:17 schreef Litso het volgende:
[..]
Dat is ook zo.
Ik kan het gewoon proberen natuurlijk. De terugweg zal lastiger worden, hoeveel mensen reizen er snachts om 1:17 naar Arnhem en hebben ook nog OV
Ik denk het wel. Heb ik iig een reismaatje tot aan Utrecht, scheelt weerquote:Op zaterdag 5 maart 2005 16:08 schreef McMarco het volgende:
[..]
He, nog een slachtoffer met reisproblemenDe laatste bus naar m'n nederige dorp gaat om 0:55 vanaf Utrecht (195), dus ga om half 12 uit de B&W al weg. Het leven is hard, maar moet natuurlijk wel op tijd terug zijn voor de GP van Australie
Maar misschien dat we dan wel dezelfde trein hebben?
doe dat maar!quote:Op zaterdag 5 maart 2005 16:18 schreef Cynix ® het volgende:
Ik ben er nog steeds niet helemaal uit, maar ik ga er eigenlijk van uit dat ik wel ff langskom.
Ik kom ook, dus jij moet gewoon komen.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 16:18 schreef Cynix ® het volgende:
Ik ben er nog steeds niet helemaal uit, maar ik ga er eigenlijk van uit dat ik wel ff langskom.
Goed idee, anders willen we je er niet bijhebben hoorquote:Op zaterdag 5 maart 2005 17:30 schreef Ole het volgende:
dan is het goed..
sorry voor late reactie, moest even beestjes verwijderen..
Ik ben benieuwd of die nog niet gewist zijn.quote:
[nieuwtje] er is een crewlid dat behoorlijkquote:Op zondag 6 maart 2005 10:33 schreef Brighteyes het volgende:
Kom maar op met de verhalen! We willen nieuwtjes!
Ja, het waren er twee die elkaar constant aan het aflikken warenquote:Op zondag 6 maart 2005 12:50 schreef Brighteyes het volgende:
Jullie zijn nog ergens anders heen gegaan?
Enneh... nixxx, ik ken er meerdere die gelikt zijn... doe eens een groter tipje van de sluier?
Je mist gewoon je eigen gokautomaat daarquote:Op zondag 6 maart 2005 12:45 schreef HeatWave het volgende:
Alleen cafe de waard zuigt geitenballen in de hel....
Dat speelt ook een grote rol jaquote:Op zondag 6 maart 2005 13:20 schreef McMarco het volgende:
[..]
Je mist gewoon je eigen gokautomaat daar
Goed ideequote:Op zondag 6 maart 2005 16:45 schreef nixxx het volgende:
Tipje voor vervolg... Fields of rock? 18 juni??
@Myriam.. ik ben ook zooooooooo lief![]()
quote:
Sorry, ik moest echt weg.quote:sfeerloze dramatent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |