Ja, tram is ook van GVB.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 14:11 schreef Litso het volgende:
Hoe zat dat ookalweer met de tram? Kan je daar gewoonh in met een buskaart?
@heiden6:quote:Op zaterdag 5 maart 2005 13:57 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Heiden6:
Ik vertrek zoals het er nu uitziet met de sneltrein van 17:16 van R'dam CS. Aankomst A'dam 18:22
Ik neem de intercity van 17.32 vanaf Utrecht CS @ spoor 7 en m'n OV-kaart biedt nog korting aan 3 andere mensenquote:Op vrijdag 4 maart 2005 17:26 schreef Litso het volgende:
Nog mensen uit de buurt van Arnhem met wie ik op zn OV mee kan liften?
Hmm, dat schiet op zich ook niet veel op, want ik moet dan losse kaartjes kopen van Arnhem naar Utrecht en van Utrecht naar A'dam, en op de terugweg wordt dat ook weer lastig.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 14:32 schreef McMarco het volgende:
[..]
Ik neem de intercity van 17.32 vanaf Utrecht CS @ spoor 7 en m'n OV-kaart biedt nog korting aan 3 andere mensen
Ik was laatst mijn kortingskaart vergeten, ik kocht toch gewoon een kaartje met reductie, vervolgens stapte ik gewoon op een paar gasten af en vroeg ik mee kon reizenquote:Op zaterdag 5 maart 2005 14:56 schreef Litso het volgende:
[..]
Hmm, dat schiet op zich ook niet veel op, want ik moet dan losse kaartjes kopen van Arnhem naar Utrecht en van Utrecht naar A'dam, en op de terugweg wordt dat ook weer lastig.
Ik doe wel gewoon een voltarief dagretour, dan moet ik maar vroeg weg om de trein van 1:17 te halen. Zit niks anders op
Ja maar jij hebt lichaamsdelen die ik niet heb.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 15:02 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik was laatst mijn kortingskaart vergeten, ik kocht toch gewoon een kaartje met reductie, vervolgens stapte ik gewoon op een paar gasten af en vroeg ik mee kon reizen![]()
Als er een leuke meid op mij afstapt mag ze ook best meereizenquote:Op zaterdag 5 maart 2005 15:02 schreef Aventura het volgende:
Ik was laatst mijn kortingskaart vergeten, ik kocht toch gewoon een kaartje met reductie, vervolgens stapte ik gewoon op een paar gasten af en vroeg ik mee kon reizen![]()
Heeft niks met lichaamsdelen te maken, maar meer met lefquote:Op zaterdag 5 maart 2005 15:06 schreef Litso het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt lichaamsdelen die ik niet heb.
Dat is ook zo.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 15:13 schreef Aventura het volgende:
[..]
Heeft niks met lichaamsdelen te maken, maar meer met lef
Wij zijn de andere mensen die steeds om zich heen kijken of ze mensen kunnen vinden die om zich heen kijken enz.. enz... fotoboeken zijn hiervoor gemaakt lijkt het welquote:Op zaterdag 5 maart 2005 15:09 schreef Litso het volgende:
Owja ik heb geen idee hoe jullie er uit zien, behalve Boebiedoe. Komt die nog?
Ik ben te herkennen aan mijn avatar op mijn t-shirt
Uhhu.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 15:09 schreef Litso het volgende:
Owja ik heb geen idee hoe jullie er uit zien, behalve Boebiedoe. Komt die nog?
quote:Op zaterdag 5 maart 2005 15:35 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Uhhu..
Stekkie bij Roellio voor het overnachten..
He, nog een slachtoffer met reisproblemenquote:Op zaterdag 5 maart 2005 15:17 schreef Litso het volgende:
[..]
Dat is ook zo.
Ik kan het gewoon proberen natuurlijk. De terugweg zal lastiger worden, hoeveel mensen reizen er snachts om 1:17 naar Arnhem en hebben ook nog OV
Ik denk het wel. Heb ik iig een reismaatje tot aan Utrecht, scheelt weerquote:Op zaterdag 5 maart 2005 16:08 schreef McMarco het volgende:
[..]
He, nog een slachtoffer met reisproblemenDe laatste bus naar m'n nederige dorp gaat om 0:55 vanaf Utrecht (195), dus ga om half 12 uit de B&W al weg. Het leven is hard, maar moet natuurlijk wel op tijd terug zijn voor de GP van Australie
Maar misschien dat we dan wel dezelfde trein hebben?
doe dat maar!quote:Op zaterdag 5 maart 2005 16:18 schreef Cynix ® het volgende:
Ik ben er nog steeds niet helemaal uit, maar ik ga er eigenlijk van uit dat ik wel ff langskom.
Ik kom ook, dus jij moet gewoon komen.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 16:18 schreef Cynix ® het volgende:
Ik ben er nog steeds niet helemaal uit, maar ik ga er eigenlijk van uit dat ik wel ff langskom.
Goed idee, anders willen we je er niet bijhebben hoorquote:Op zaterdag 5 maart 2005 17:30 schreef Ole het volgende:
dan is het goed..
sorry voor late reactie, moest even beestjes verwijderen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |