Succes ermee, dan hoop ik voor jou dat de wegen begaanbaar blijven. en we zien de foto's graag tegemoetquote:Op donderdag 3 maart 2005 14:35 schreef Subhuman het volgende:
Zo mensen ik ben weer terug van m'n werk en nu heb ik anderhalve week vakantie om te verhuizen!
Je had de topicsluitende post in jouw adoratietopic toch wel gelezen he?quote:
Kijk eens een posting omlaag / omhoog (hangt ervanaf hoe je het wilt bekijkenquote:Op donderdag 3 maart 2005 15:38 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Je had de topicsluitende post in jouw adoratietopic toch wel gelezen he?
Even afwachten wat het onderwerp wordt en dan ga ik wel brainstormenquote:Op donderdag 3 maart 2005 15:40 schreef PdeHoog het volgende:
@pea: in reactie op PdeHoog
Moet te doen zijn![]()
. Gaarne wel even eerst het idee spuien voor ik definitief ja zeg
kijk Offy, ik maak er nou geen probleem van om model te spelen
(sorry jongens, inside IRC-joke)
Heb jij dat boek nou al eens gekocht?quote:Op donderdag 3 maart 2005 15:46 schreef pea4fun het volgende:
Even afwachten wat het onderwerp wordt en dan ga ik wel brainstormen
Mijnes ookquote:
quote:Op donderdag 3 maart 2005 14:30 schreef Klonk het volgende:
een witte wereld, heel nederland onder de sneeuw, nee hoor een klein stukje bevolkt door lieve vlaaien etende mensen bood dapper weerstand aan de sneeuw
Ja, dat was in Hoorn om kwart over acht vanochtend, de zon scheen toen vrij fel en de lucht was erg blauw. Ik was op weg naar mijn werk en dat duurt normaal ruim 5 minuten, maar vandaag zeker een half uur. En dat kwam niet door de gladheid!quote:Op donderdag 3 maart 2005 18:19 schreef Ouwesok het volgende:
Héé Borelius.... zag ik daar iets als blauwe lucht
dat zouden die 2 hier idd zou doen ja (ervaring met skates)quote:
e zou dan maar op je bek gaanquote:Op donderdag 3 maart 2005 21:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee die maïsakker-slee-mongolen dan....
jaquote:Op donderdag 3 maart 2005 17:31 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Heb jij dat boek nou al eens gekocht?
Mijn weekend is begonnen
Ah.. okeequote:Op donderdag 3 maart 2005 21:20 schreef pea4fun het volgende:
jaAlleen nog geen letter erin gelezen...dat ga ik nu doen denk ik.
Welk boek hebben we het overquote:Op donderdag 3 maart 2005 21:20 schreef pea4fun het volgende:
[..]
jaAlleen nog geen letter erin gelezen...dat ga ik nu doen denk ik.
Nice job! Had je je fotografische kunsten ook op compromitterende composities gerichtquote:Op donderdag 3 maart 2005 21:51 schreef Dr_Flash het volgende:
O ja trouwens, over carriere gesproken
Ik had dinsdag salarisbesprekingen... Bijna 9 % erbij
vroeger sneeuwde het niet in maartquote:Op donderdag 3 maart 2005 21:36 schreef Bowiefan het volgende:
Vind het maar slappe figuren, Vroegâh gingen we gewoon op onze laarsen aan de bumpers van auto's hangen
Die besteleendjeswaren geweldig, die hebben zo'n ideale ronde stang als bumper
Nog maar blauw luchtje van vanmiddag.
[afbeelding]
zit hier bij mijn ouwelui, dus helaas kan ik niet meer als een beetje basic bewerkingen met irfanview uitvoeren
Zeg maar eens eerst over welk boek jij het hebt, dan kijken Pea en is of dat hetzelfde boek is waar wij het over hebbenquote:Op donderdag 3 maart 2005 21:49 schreef PdeHoog het volgende:
Welk boek hebben we het over![]()
ben niet nieuwsgierig hoor
quote:Op donderdag 3 maart 2005 22:07 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Zeg maar eens eerst over welk boek jij het hebt, dan kijken Pea en is of dat hetzelfde boek is waar wij het over hebben
Waarom mannen en vrouwen met hun lichaam zeggen wat ze eigenlijk niet willen vertellenquote:
quote:Waarom staan mannen in de 'kapotte-rits'-houding? Waarom moet je nooit je armen over elkaar slaan? Waarom laat een vrouw als ze flirt haar kin op haar handen rusten? Waarom stappen we liever niet in een volle lift? Hoe komt het dat voeten de waarheid vertellen?
Door lichaamstaal straal je vaak onbewust iets anders uit dan je elf denkt. Allan en BarabaraPEase laten zien hoe dat komt, aan de hand van recente psychologische, biologische en sociale inzichten. Met veel humor vertellen ze over de duimvertoon, de tunnelvisie van mannen, het miiroksyndroom, pluisjesplukken, de cowboypose en territoriumdrift bij automobilisten. De boek vol herkenbare voorbeelden maakt je bewust van je lichaamstaal, wat handig is in situaties op het werk, met vrienden en liefde.
Sodemeurders..... Al in liters omgerekendquote:
Jaquote:Op donderdag 3 maart 2005 22:15 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Sodemeurders..... Al in liters omgerekend
Wat je het beste uitkomtquote:Op donderdag 3 maart 2005 22:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja
9 liter per jaar
Of nee, 9 liter per maand
Of wacht....per week
Per dag??
Dan niet gelijk de diagnose 'Parkinson' stellen als het wat koud is.....quote:Op donderdag 3 maart 2005 22:29 schreef Shark.Bait het volgende:
Bij de meet van april kunnen Pea en ik aan jullie lichaamstaal aflezen wat jullie denken en dat vergelijken met wat jullie zeggen![]()
quote:Op donderdag 3 maart 2005 22:29 schreef Shark.Bait het volgende:
Bij de meet van april kunnen Pea en ik aan jullie lichaamstaal aflezen wat jullie denken en dat vergelijken met wat jullie zeggen![]()
Megakuub per secondequote:Op donderdag 3 maart 2005 22:29 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Wat je het beste uitkomtal doe je het in kubieke meters per decennium
Dat zal het zijn.....quote:
quote:
Roeleren en 9% opstrijken neem ik aanquote:
Jah veel meer is het nietquote:Op donderdag 3 maart 2005 23:24 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Roeleren en 9% opstrijken neem ik aan
Och, die 9% is de ontbering wel waardquote:
quote:Op donderdag 3 maart 2005 23:24 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Roeleren en 9% opstrijken neem ik aan
quote:Op donderdag 3 maart 2005 23:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Welterusten trouwens, ik ga slapen
....quote:Op donderdag 3 maart 2005 23:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Welterusten trouwens, ik ga slapen
Spring je in je arbeid ook zo met je planningen omquote:Op donderdag 3 maart 2005 23:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik bedoel, het spel gaat om de knikkers, niewaar?
We moeten weer terug naar de spuitbusquote:Op donderdag 3 maart 2005 23:35 schreef Borelius het volgende:
@Ouwesok:
De winter is voorlopig nog niet voorbij, dus je legt je er bij neer of je begint aan een winterslaap!
quote:Op donderdag 3 maart 2005 15:40 schreef PdeHoog het volgende:
kijk Offy, ik maak er nou geen probleem van om model te spelen
Ik denk dat ze het wel snappenquote:(sorry jongens, inside IRC-joke)
Morgen vrij hequote:
Heb ik vandaag nog voor erg weinig van die geweldige overschoenen vor de bergschoenen gescoord (is een naam voor, weet ik zo ff niet). Het ziet er niet uit, maar stond vanmiddag dus heerlijk in 30 cm verse sneeuw zonder een grijntje pijn (en geen natte broek)quote:Op vrijdag 4 maart 2005 00:22 schreef beertje_ het volgende:
en nu nog een paar fantsoenlijke laarzen, het sneeuw begint me niet de keel uit te hangen wel dat m'n broeken aldoor zo'n 30 cm zeikenat worden
Tnx K'zal eens gaan kijkenquote:Op vrijdag 4 maart 2005 00:38 schreef Bowiefan het volgende:
[..]
Heb ik vandaag nog voor erg weinig van die geweldige overschoenen vor de bergschoenen gescoord (is een naam voor, weet ik zo ff niet). Het ziet er niet uit, maar stond vanmiddag dus heerlijk in 30 cm verse sneeuw zonde een grijntje pijn (en geen natte broek)
Doe maar in Winter 2004/2005quote:Op vrijdag 4 maart 2005 00:43 schreef Offy het volgende:
Voorproefje hier, en de rest in Schuif hier je sneeuwfoto's maar in
Nou, vooruit dan, omdat jij het bentquote:
Gamaschenquote:Op vrijdag 4 maart 2005 00:38 schreef Bowiefan het volgende:
[..]
Heb ik vandaag nog voor erg weinig van die geweldige overschoenen vor de bergschoenen gescoord (is een naam voor, weet ik zo ff niet). Het ziet er niet uit, maar stond vanmiddag dus heerlijk in 30 cm verse sneeuw zonder een grijntje pijn (en geen natte broek)
Als het van die omritsbare hoezen voor om je benen zijn dan heten ze 'Gamashen', anders heten ze 'geweldige overschoenen voor de bergschoenen'quote:Op vrijdag 4 maart 2005 00:38 schreef Bowiefan het volgende:
[..]
Heb ik vandaag nog voor erg weinig van die geweldige overschoenen vor de bergschoenen gescoord (is een naam voor, weet ik zo ff niet). Het ziet er niet uit, maar stond vanmiddag dus heerlijk in 30 cm verse sneeuw zonder een grijntje pijn (en geen natte broek)
Ik krijg het gevoel dat ik iets volkomen verkeerd doequote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2005 11:14 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Ik krijg het gevoel dat ik iets volkomen verkeerd doe
Helaas niet verantwoord om een dag vrij te nemen
Nee, lijkt me logisch. Jou kun je niet zomaar los laten lopenquote:Op vrijdag 4 maart 2005 11:14 schreef Ouwesok het volgende:
Helaas niet verantwoord om een dag vrij te nemen
Als nou nog even iemand een partij vorstvaste insecten loslaat in de OVP.....quote:Op vrijdag 4 maart 2005 11:30 schreef PdeHoog het volgende:
Sok, volgens mij heb je zondag geluk. Ze voorspellen 50% kans op zon, 10% kans op neerslag bij het KNMI
. Alleen windkracht 3 en max. temp 1-3 gr.
quote:Op vrijdag 4 maart 2005 11:49 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Als nou nog even iemand een partij vorstvaste insecten loslaat in de OVP.....
Ik vrees eerder dat ik niet goed ben voor al die insectenqua dat je zegt verblinding en brandblarenquote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2005 11:13 schreef CompuMess het volgende:
Als het van die omritsbare hoezen voor om je benen zijn dan heten ze 'Gamashen'
quote:10:13 uur Haarlem<->Leiden Door een wisselstoring rijden er tussen Leiden en Haarlem geen treinen. Vertraging: meer dan 60 minuten. Reisadvies: * Doorgaande reizigers tussen Leiden en Alkmaar en tussen Leiden en Haarlem kunnen omreizen via Schiphol.
quote:11:07 uur Amsterdam<->Haarlem Door het onschadelijk maken van een WO II bom rijden er tussen Amsterdam en Haarlem geen treinen. Vertraging: meer dan 60 minuten. Reisadvies: * Doorgaande reizigers tussen Haarlem en Amsterdam kunnen omreizen via Leiden.
kijk je uit? het kan wel glad zijnquote:Op vrijdag 4 maart 2005 13:07 schreef Briggy het volgende:
Goedemiddag allemaal
Ook in Den Haag schijnt het zonnetje, kijken of ik de moed kan verzamelen om er zo met de
camera nog even op uit te gaan
* veiligheidsbril opzetquote:Op vrijdag 4 maart 2005 13:21 schreef Bowiefan het volgende:
en eeehh eet eerst ff lekkere verse boterham met hagelslag
Ik denk dat dat niet esthetisch verantwoord is om op de foto te zetten....Ik haal wel gifquote:Op vrijdag 4 maart 2005 13:49 schreef Rewimo het volgende:
Nah, dat ie niet even netjes wacht zeg. Stank voor dank. Volgende keer gewoon doodmeppen, dan blijven ze tenminste netjes poseren
Uhm...als het koud is komen muizen binnen bij de verwarming zittenquote:Op vrijdag 4 maart 2005 13:56 schreef Bowiefan het volgende:
mooi verhaal Pea, wat heb je er nu van geleerd
Ik zit hier bij mijn ouwelui achter de pc, en zo nu en dan schiet ik een fototje van uit de bureaustoel
leuke vogeltjes in de tuin hier
[afbeelding]
[afbeelding]
Voor grotere vogels is het misschien een idee om zo'n platgereden konijn in je tuin te leggen. Ik zag er vanmorgen eentje op de N305 liggen waaraan de nodige kraaien zich tegoed dedenja, zielig, maar zutsj is laif zalle we maar zeggenquote:Op vrijdag 4 maart 2005 14:12 schreef PdeHoog het volgende:
Dat doet-ie bewust Ouwesok
Dan worden ze wat trager en blijven ze beter zitten als BF een foto wil maken![]()
quote:13:55 uur Den Haag<->Rotterdam Door een defecte bovenleiding rijden er tussen Rotterdam en Delft geen treinen maar bussen. Vertraging: 30-60 minuten. Reisadvies: * Doorgaande reizigers omreizen tussen: Rotterdam en Schiphol Rotterdam en Amsterdam via Utrecht. * Rotterdam en Den Haag via Pijnacker. * Rotterdam en Den Haag Centraal en Rotterdam en Leiden via Gouda. Prognose: * De verwachting is dat deze situatie tot na de avondspits zal duren.
Daar geeft NS toch regelmatig een hele goeie indicatie van zou je zeggenquote:Op vrijdag 4 maart 2005 14:36 schreef Briggy het volgende:
Waar zouden we zijn zonder de trein zeggen ze dan...
Rewimo : Sterkte met de expeditiequote:Succes alvast met de hele rit, zal voor je duimen dat het een beetje meezit.
Daar had pea dat muisje dus voor kunnen gebruikenquote:Op vrijdag 4 maart 2005 14:23 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Voor grotere vogels is het misschien een idee om zo'n platgereden konijn in je tuin te leggen. Ik zag er vanmorgen eentje op de N305 liggen waaraan de nodige kraaien zich tegoed dedenja, zielig, maar zutsj is laif zalle we maar zeggen
jij bofkontquote:Op vrijdag 4 maart 2005 15:50 schreef Xilantof het volgende:
en toen mocht ik ook wat eerder naar huis
hier in den haag sneeuwt het nu....quote:Op vrijdag 4 maart 2005 15:55 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
jij bofkont
Nou...tempo...ga er opuit met de camera...hop hop...actie....niet terugkomen zonder mooie foto's
Het kan even niet: Dus wel verse sneeuwquote:Op vrijdag 4 maart 2005 15:59 schreef Subhuman het volgende:
Het moet wel droog blijven want ik moet vanavond nog de stad in voor een feest! Tot nu toe heeft hier de zon zich de hele dag proberen te laten zien, hoewel alleen vanochtend de lucht mooi blauw was. Dus als het even kan: geen nieuwe sneeuw graag!
Verkeerde prio's hierquote:Op vrijdag 4 maart 2005 15:58 schreef Xilantof het volgende:
[..]
hier in den haag sneeuwt het nu....
bovendien wil ik eigenlijk wat werkgeheugen voor m'n pc halen...
misschien als ik daarbij door rijdt, dat ik dan daarna even wat foto's kan maken in het park...
misschien, maar dan moet ik me morgen haasten voor dat geheugen...quote:Op vrijdag 4 maart 2005 16:07 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Verkeerde prio's hier. Geheugen kan je morgen ook halen. Eerst foto's
Je klinkt alsof je zelf de bakstenen naar boven moest dragen en inmetselen!!!quote:Op vrijdag 4 maart 2005 16:10 schreef Xilantof het volgende:
wil ook even uitpuffen van het werken zeg![]()
nee dat hoefde gelukkig niet zeg.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 16:13 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Je klinkt alsof je zelf de bakstenen naar boven moest dragen en inmetselen!!!
Goed planquote:Op vrijdag 4 maart 2005 16:04 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Het kan even niet: Dus wel verse sneeuw
Ik ga de dag eens met een uur of twee inkorten. Lijken me geen dooien van te vallenen zowel, dan toch
dit was de ergste sneeuw in 20 jaar.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 17:51 schreef PdeHoog het volgende:
Het is hier ook goed bezig. Ik wilde eigenlijk nog ff foto's gaan maken in de binnenstad, maar ik denk dat ik dat maar ff laat schieten. Er komt vast nog wel een keer sneeuw.
Pea, je hebt er al weer aardig wat werk van gemaakt, het lijkt me heel leuk om mee te doen.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 19:34 schreef pea4fun het volgende:
Zo, kom ik weer binnenstormen...kijk even allemaal hier Fotomeetingtopic deel 20: komt allen tezamen!
Ik heb even de poll weggehaald en gewoon de data neergezet.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 19:40 schreef Borelius het volgende:
@PdeHoog:
Ik heb jou al eerder betrapt op meer inzicht in zaken dan je leeftijd zou doen vermoeden!
[..]
Pea, je hebt er al weer aardig wat werk van gemaakt, het lijkt me heel leuk om mee te doen.
Iedereen die nog niet gekeken heeft: gauw kijken!
quote:Op vrijdag 4 maart 2005 19:40 schreef Borelius het volgende:
@PdeHoog:
Ik heb jou al eerder betrapt op meer inzicht in zaken dan je leeftijd zou doen vermoeden!
Gelukkig heb je een weekend om uit te rusten van de reisquote:Op vrijdag 4 maart 2005 20:06 schreef Rewimo het volgende:
Na een reis van slechts 5 uurzijn we in Roosendaal aangekomen.
Maar je bent wel VEILIG in Roosendaal aangekomenquote:Op vrijdag 4 maart 2005 20:06 schreef Rewimo het volgende:
Na een reis van slechts 5 uurzijn we in Roosendaal aangekomen.
Ik weet er alles vanquote:Op vrijdag 4 maart 2005 22:04 schreef Ouwesok het volgende:
Gelukkig kleven er ook een flink aantal hele leuke kanten aan het 'extern zijn' en daar geef ik gaarne een paar uurtjes fotografie voor op
Word je nou niet koffie-moequote:Op vrijdag 4 maart 2005 22:04 schreef Ouwesok het volgende:
ZoBoodschapjes binnen, scanner gestart, forum op de andere masjien, verse koffie.......
Ik zit bepaald niet op een zinkend schip, maar wel een schip dat nogal eisen aan de bemanning stelt, bovendien sla je richting je klant een historisch pleefiguur wanneer je als externe je hobby voorrang geeft.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 22:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik weet er alles van
Ik heb alleen nog maar op zinkende schepen gezetenMaar hey, als het ECHT mis gaat, spring ik er gewoon vanaf
Mijn geld blijft wel rollen
Steeds harder zelfs
(van de week 9% erbij gekregen
)
Oh kan me weinig schelen hoor. Ik kom geregeld een kwartier of een half uur te laat op een mooie mistige ochtendquote:Op vrijdag 4 maart 2005 22:16 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Ik zit bepaald niet op een zinkend schip, maar wel een schip dat nogal eisen aan de bemanning stelt, bovendien sla je richting je klant een historisch pleefiguur wanneer je als externe je hobby voorrang geeft.
Ik zit op dit moment al twee jaar als externe bij een klant, maar af en toe ben ik toch echt wel eens vrij om gewoon lekker foto's te gaan maken hoorquote:Op vrijdag 4 maart 2005 22:16 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Ik zit bepaald niet op een zinkend schip, maar wel een schip dat nogal eisen aan de bemanning stelt, bovendien sla je richting je klant een historisch pleefiguur wanneer je als externe je hobby voorrang geeft.
Op mistige ochtenden lukt me dat ook wel, maar niet vanwege fotografiequote:Op vrijdag 4 maart 2005 22:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh kan me weinig schelen hoor. Ik kom geregeld een kwartier of een half uur te laat op een mooie mistige ochtend
Ik vertel er ook nooit bij dat ik vrij neem voor fotografiequote:Op vrijdag 4 maart 2005 22:24 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Op mistige ochtenden lukt me dat ook wel, maar niet vanwege fotografie
Mijn ervaring is dat je na een paar keer vrij nemen voor fotografie de naam hebt 'er nooit te zijn'
Tis nog geen 24.00 uurquote:Op vrijdag 4 maart 2005 23:35 schreef Ouwesok het volgende:
Heej Beertje_ is het alweer zo laat
Ik heb voor morgen nog geen vorm van planning. Misschien spelen met het vlakke witte landschapje hier.
Ik heb vanavond al het gros van de boodschappen in huis gehaald, alleen wil ik morgen eerst eens flink uitslapen of iets van die strekking. Daarna zien we wel wat er overblijft van de dagquote:Op vrijdag 4 maart 2005 23:44 schreef beertje_ het volgende:
[..]
Tis nog geen 24.00 uur![]()
Als het morgen maar niet zo hard waait, wil wel van alles maar andere dingen gaan ook nog gewoon door helaas![]()
morgenvroeg anders maar snel de boodschappen in huis halen
mogguh P.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 09:07 schreef PdeHoog het volgende:
Mogguh
Ik mag zo die fijne sneeuw van mijn auto gaan krabben
Smorgensquote:Op zaterdag 5 maart 2005 10:53 schreef Ouwesok het volgende:
Goeiemorgen [afbeelding]
Het is weer weekend. Ik heb weer koppijn
Ik heb alleen hoofdpijn wanneer het mij niet uitkomt. Momenteel lijkt het weer een weekendje mand te wordenquote:Op zaterdag 5 maart 2005 11:12 schreef beertje_ het volgende:
Heb je alleen in het weekend hoofdpijn??
Bijna goedquote:Op zaterdag 5 maart 2005 11:40 schreef beertje_ het volgende:
ouwesok: het lijkt erop dat je hoofdpijn krijgt als je tot rust komt
Beterschap ermee, en als je je een klein beetje goed voelt: trek er even op uit.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 11:44 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Bijna goedHet slaat toe net voor ik tot rust kom, en zo tegen maandagmorgen is het weer genezen
en dat vind ik altijd nog beter dan andersom
DanQquote:Op zaterdag 5 maart 2005 12:00 schreef beertje_ het volgende:
[..]
Beterschap ermee, en als je je een klein beetje goed voelt: trek er even op uit.
Ik vrees van nietquote:Misschien zie je op je vrije dag in hoe mooi de sneeuw iseven over de bagger van de wegen heenkijken
Dat lijkt me vrij sterkquote:Op zaterdag 5 maart 2005 12:05 schreef Rewimo het volgende:
Koffiegebrek, Sok?
quote:Op zaterdag 5 maart 2005 12:05 schreef Ouwesok het volgende:
Ik vrees van nietwat mij betreft hebben we voor de komende twintig jaar wel weer genoeg gehad
quote:Op zaterdag 5 maart 2005 13:33 schreef De_Warme_bakker het volgende:
Net terug van Wintersport...
ben ik gewoon 4e geworden
Fotowedstrijd februari 2005: het stemtopicquote:Heeft iemand misschien een linkje naar het stemtopic en het centrale fototopic?
quote:Op zaterdag 5 maart 2005 13:52 schreef pea4fun het volgende:
Hij is weer terug! Hij heeft zich verstopt in de meterkast....
[afbeelding]
Ik heb em gevangen, maar hij wil niet stilzittenquote:Op zaterdag 5 maart 2005 14:59 schreef Offy het volgende:
[..]![]()
[..]
Fotowedstrijd februari 2005: het stemtopic
Fotowedstrijd februari 2005: het centrale topic
[..]![]()
ik vraag me af hoeveel mensen deze mening delen
Mooi portretje van maken Pea
Da's al een ouwe muisquote:Op zaterdag 5 maart 2005 13:52 schreef pea4fun het volgende:
Hij is weer terug! Hij heeft zich verstopt in de meterkast....
[afbeelding]
En geen rood lampje van onderquote:Op zaterdag 5 maart 2005 18:57 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Da's al een ouwe muisHij heb geen wieltje
En toch is ie draadloosquote:Op zaterdag 5 maart 2005 19:45 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En geen rood lampje van onder
Althans....ik zie niets roods oplichten
Vast een nieuwe Microsoft-uitvindingquote:
Vertel Vertel!!! bij wie was je?quote:Op zaterdag 5 maart 2005 20:13 schreef Xilantof het volgende:
Ik ben ook weer onder de levende (laat dat de personen waarbij ik net was maar niet horen)
nee hoorquote:
Nee hoor, dan was ie gewoon door de achterdeur binnengekomen, en dan had Pea al bij de eerste poging foto's gehad omdat het beest halverwege de vlucht op raadselachtige wijze zou zijn vastgelopenquote:Op zaterdag 5 maart 2005 20:15 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Vast een nieuwe Microsoft-uitvinding
Den Ham dat is hier vlabij(tenminste als het den ham vlakbij Aduard is)!quote:Op zaterdag 5 maart 2005 18:38 schreef PdeHoog het volgende:
Shark en ik zijn ook weer wedergekeerd uit het hoge noorden(voor zover Den Ham het noorden is te noemen
).
Hoi beertje_quote:
Zorg dat het goeie laarzen zijn Ouwesokquote:Op zaterdag 5 maart 2005 20:46 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Hoi beertje_
Nog steeds hoofdpijn, maar wel een stuk of zestig opnamen weten te maken vanmiddag. Morgen de boze schoenen aan en de Oostvaardersplassen in
We waren ook al even bang dat je een ban aan zou vragen voor onsquote:En den Ham ligt in dit geval in het oosten van het land, ik ben er ooit goed genezen van teruggekeerd
't Is dat je nu een Manfrotto hebtquote:Op zaterdag 5 maart 2005 20:52 schreef PdeHoog het volgende:
We waren ook al even bang dat je een ban aan zou vragen voor ons
quote:
K'weet dat het Schotse Hooglanders zijn Ouwesokquote:Op zaterdag 5 maart 2005 21:00 schreef Ouwesok het volgende:
Schotse Hooglanders beertje_
Vanmiddag overigens nog vergeten een paar nieuwe wintersporten te vereeuwigen.
- achter een landbouwtrekker sneeuwsurfen
- kite-sleeën
- op een pallet met een stuk touw achter een auto over een spekgladde weg
Was best een plaatje waard geweest allemaal, maar ik vond het een tikkie link om er dichtbij te komen
Niet vergeten, was meer veiligheidshalve.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 21:33 schreef beertje_ het volgende:
En jij vergeten foto's te maken van de sneeuwpret![]()
![]()
![]()
Had gekund...maar jij zat in groningenquote:Op zaterdag 5 maart 2005 22:21 schreef Subhuman het volgende:
Hey Den Ham... Dat ligt redelijk (min of meer) dicht bij Enschede!Als je tijd over hebt om drie kwartier te rijden
Nou dat denk ik niet. Ik was waarschijnlijk onderweg naar Groningen. Dus dan zijn jullie nog dichter bij mij geweest dan jullie zelf ooit voor mogelijk gehouden hadden!quote:Op zaterdag 5 maart 2005 22:24 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Had gekund...maar jij zat in groningen
Gamaschenquote:Op zaterdag 5 maart 2005 20:52 schreef beertje_ het volgende:
Wij zijn via Dokkum naar Lauwersoog gereden, in Dokkum van die dingen gehaald die je voeten en onderste gedeelte van je benen drooghoudtBowie weet wel hoe die krengen heten
Zou eerst laarzen kopen maar kan toch niet op die krengen lopen en bedacht me wat Bowiefan van de week vertelde:
Mijn weekend is best goed tot op hedenquote:
* meldtquote:Op zondag 6 maart 2005 00:08 schreef PdeHoog het volgende:
Is er uberhaupt iemand nog wakker hierobehalve BF
Moet nog ff op de wasmachine wachtenquote:Op zondag 6 maart 2005 00:09 schreef Subhuman het volgende:
Nou jij bent al 20 minuten geleden gaan slapen geloof ik.
Sokquote:
quote:Op zondag 6 maart 2005 00:08 schreef PdeHoog het volgende:
Is er uberhaupt iemand nog wakker hierobehalve BF
Ik heb het zelfde gedonder als jij hebt met je usericon; imagevenue is aan het eikelenquote:Op zondag 6 maart 2005 00:30 schreef Robertje het volgende:
Bowiefan...je hebt je plaatje veranderd...hij is nu groot
Is inmiddels wat weggezaktquote:
Kun jij pas afloggen als je wasmasjien klaar isquote:
Ik ben een damequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |