Daar had pea dat muisje dus voor kunnen gebruikenquote:Op vrijdag 4 maart 2005 14:23 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Voor grotere vogels is het misschien een idee om zo'n platgereden konijn in je tuin te leggen. Ik zag er vanmorgen eentje op de N305 liggen waaraan de nodige kraaien zich tegoed dedenja, zielig, maar zutsj is laif zalle we maar zeggen
jij bofkontquote:Op vrijdag 4 maart 2005 15:50 schreef Xilantof het volgende:
en toen mocht ik ook wat eerder naar huis
hier in den haag sneeuwt het nu....quote:Op vrijdag 4 maart 2005 15:55 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
jij bofkont
Nou...tempo...ga er opuit met de camera...hop hop...actie....niet terugkomen zonder mooie foto's
Het kan even niet: Dus wel verse sneeuwquote:Op vrijdag 4 maart 2005 15:59 schreef Subhuman het volgende:
Het moet wel droog blijven want ik moet vanavond nog de stad in voor een feest! Tot nu toe heeft hier de zon zich de hele dag proberen te laten zien, hoewel alleen vanochtend de lucht mooi blauw was. Dus als het even kan: geen nieuwe sneeuw graag!
Verkeerde prio's hierquote:Op vrijdag 4 maart 2005 15:58 schreef Xilantof het volgende:
[..]
hier in den haag sneeuwt het nu....
bovendien wil ik eigenlijk wat werkgeheugen voor m'n pc halen...
misschien als ik daarbij door rijdt, dat ik dan daarna even wat foto's kan maken in het park...
misschien, maar dan moet ik me morgen haasten voor dat geheugen...quote:Op vrijdag 4 maart 2005 16:07 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Verkeerde prio's hier. Geheugen kan je morgen ook halen. Eerst foto's
Je klinkt alsof je zelf de bakstenen naar boven moest dragen en inmetselen!!!quote:Op vrijdag 4 maart 2005 16:10 schreef Xilantof het volgende:
wil ook even uitpuffen van het werken zeg![]()
nee dat hoefde gelukkig niet zeg.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 16:13 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Je klinkt alsof je zelf de bakstenen naar boven moest dragen en inmetselen!!!
Goed planquote:Op vrijdag 4 maart 2005 16:04 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Het kan even niet: Dus wel verse sneeuw
Ik ga de dag eens met een uur of twee inkorten. Lijken me geen dooien van te vallenen zowel, dan toch
dit was de ergste sneeuw in 20 jaar.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 17:51 schreef PdeHoog het volgende:
Het is hier ook goed bezig. Ik wilde eigenlijk nog ff foto's gaan maken in de binnenstad, maar ik denk dat ik dat maar ff laat schieten. Er komt vast nog wel een keer sneeuw.
Pea, je hebt er al weer aardig wat werk van gemaakt, het lijkt me heel leuk om mee te doen.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 19:34 schreef pea4fun het volgende:
Zo, kom ik weer binnenstormen...kijk even allemaal hier Fotomeetingtopic deel 20: komt allen tezamen!
Ik heb even de poll weggehaald en gewoon de data neergezet.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 19:40 schreef Borelius het volgende:
@PdeHoog:
Ik heb jou al eerder betrapt op meer inzicht in zaken dan je leeftijd zou doen vermoeden!
[..]
Pea, je hebt er al weer aardig wat werk van gemaakt, het lijkt me heel leuk om mee te doen.
Iedereen die nog niet gekeken heeft: gauw kijken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |