Doe maar in Winter 2004/2005quote:Op vrijdag 4 maart 2005 00:43 schreef Offy het volgende:
Voorproefje hier, en de rest in Schuif hier je sneeuwfoto's maar in
Nou, vooruit dan, omdat jij het bentquote:
Gamaschenquote:Op vrijdag 4 maart 2005 00:38 schreef Bowiefan het volgende:
[..]
Heb ik vandaag nog voor erg weinig van die geweldige overschoenen vor de bergschoenen gescoord (is een naam voor, weet ik zo ff niet). Het ziet er niet uit, maar stond vanmiddag dus heerlijk in 30 cm verse sneeuw zonder een grijntje pijn (en geen natte broek)
Als het van die omritsbare hoezen voor om je benen zijn dan heten ze 'Gamashen', anders heten ze 'geweldige overschoenen voor de bergschoenen'quote:Op vrijdag 4 maart 2005 00:38 schreef Bowiefan het volgende:
[..]
Heb ik vandaag nog voor erg weinig van die geweldige overschoenen vor de bergschoenen gescoord (is een naam voor, weet ik zo ff niet). Het ziet er niet uit, maar stond vanmiddag dus heerlijk in 30 cm verse sneeuw zonder een grijntje pijn (en geen natte broek)
Ik krijg het gevoel dat ik iets volkomen verkeerd doequote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2005 11:14 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Ik krijg het gevoel dat ik iets volkomen verkeerd doe
Helaas niet verantwoord om een dag vrij te nemen
Nee, lijkt me logisch. Jou kun je niet zomaar los laten lopenquote:Op vrijdag 4 maart 2005 11:14 schreef Ouwesok het volgende:
Helaas niet verantwoord om een dag vrij te nemen
Als nou nog even iemand een partij vorstvaste insecten loslaat in de OVP.....quote:Op vrijdag 4 maart 2005 11:30 schreef PdeHoog het volgende:
Sok, volgens mij heb je zondag geluk. Ze voorspellen 50% kans op zon, 10% kans op neerslag bij het KNMI
. Alleen windkracht 3 en max. temp 1-3 gr.
quote:Op vrijdag 4 maart 2005 11:49 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Als nou nog even iemand een partij vorstvaste insecten loslaat in de OVP.....
Ik vrees eerder dat ik niet goed ben voor al die insectenqua dat je zegt verblinding en brandblarenquote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2005 11:13 schreef CompuMess het volgende:
Als het van die omritsbare hoezen voor om je benen zijn dan heten ze 'Gamashen'
quote:10:13 uur Haarlem<->Leiden Door een wisselstoring rijden er tussen Leiden en Haarlem geen treinen. Vertraging: meer dan 60 minuten. Reisadvies: * Doorgaande reizigers tussen Leiden en Alkmaar en tussen Leiden en Haarlem kunnen omreizen via Schiphol.
quote:11:07 uur Amsterdam<->Haarlem Door het onschadelijk maken van een WO II bom rijden er tussen Amsterdam en Haarlem geen treinen. Vertraging: meer dan 60 minuten. Reisadvies: * Doorgaande reizigers tussen Haarlem en Amsterdam kunnen omreizen via Leiden.
kijk je uit? het kan wel glad zijnquote:Op vrijdag 4 maart 2005 13:07 schreef Briggy het volgende:
Goedemiddag allemaal
Ook in Den Haag schijnt het zonnetje, kijken of ik de moed kan verzamelen om er zo met de
camera nog even op uit te gaan
* veiligheidsbril opzetquote:Op vrijdag 4 maart 2005 13:21 schreef Bowiefan het volgende:
en eeehh eet eerst ff lekkere verse boterham met hagelslag
Ik denk dat dat niet esthetisch verantwoord is om op de foto te zetten....Ik haal wel gifquote:Op vrijdag 4 maart 2005 13:49 schreef Rewimo het volgende:
Nah, dat ie niet even netjes wacht zeg. Stank voor dank. Volgende keer gewoon doodmeppen, dan blijven ze tenminste netjes poseren
Uhm...als het koud is komen muizen binnen bij de verwarming zittenquote:Op vrijdag 4 maart 2005 13:56 schreef Bowiefan het volgende:
mooi verhaal Pea, wat heb je er nu van geleerd
Ik zit hier bij mijn ouwelui achter de pc, en zo nu en dan schiet ik een fototje van uit de bureaustoel
leuke vogeltjes in de tuin hier
[afbeelding]
[afbeelding]
Voor grotere vogels is het misschien een idee om zo'n platgereden konijn in je tuin te leggen. Ik zag er vanmorgen eentje op de N305 liggen waaraan de nodige kraaien zich tegoed dedenja, zielig, maar zutsj is laif zalle we maar zeggenquote:Op vrijdag 4 maart 2005 14:12 schreef PdeHoog het volgende:
Dat doet-ie bewust Ouwesok
Dan worden ze wat trager en blijven ze beter zitten als BF een foto wil maken![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |