Jaquote:Op donderdag 3 maart 2005 22:15 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Sodemeurders..... Al in liters omgerekend
Wat je het beste uitkomtquote:Op donderdag 3 maart 2005 22:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja
9 liter per jaar
Of nee, 9 liter per maand
Of wacht....per week
Per dag??
Dan niet gelijk de diagnose 'Parkinson' stellen als het wat koud is.....quote:Op donderdag 3 maart 2005 22:29 schreef Shark.Bait het volgende:
Bij de meet van april kunnen Pea en ik aan jullie lichaamstaal aflezen wat jullie denken en dat vergelijken met wat jullie zeggen![]()
quote:Op donderdag 3 maart 2005 22:29 schreef Shark.Bait het volgende:
Bij de meet van april kunnen Pea en ik aan jullie lichaamstaal aflezen wat jullie denken en dat vergelijken met wat jullie zeggen![]()
Megakuub per secondequote:Op donderdag 3 maart 2005 22:29 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Wat je het beste uitkomtal doe je het in kubieke meters per decennium
Dat zal het zijn.....quote:
quote:
Roeleren en 9% opstrijken neem ik aanquote:
Jah veel meer is het nietquote:Op donderdag 3 maart 2005 23:24 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Roeleren en 9% opstrijken neem ik aan
Och, die 9% is de ontbering wel waardquote:
quote:Op donderdag 3 maart 2005 23:24 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Roeleren en 9% opstrijken neem ik aan
quote:Op donderdag 3 maart 2005 23:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Welterusten trouwens, ik ga slapen
....quote:Op donderdag 3 maart 2005 23:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Welterusten trouwens, ik ga slapen
Spring je in je arbeid ook zo met je planningen omquote:Op donderdag 3 maart 2005 23:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik bedoel, het spel gaat om de knikkers, niewaar?
We moeten weer terug naar de spuitbusquote:Op donderdag 3 maart 2005 23:35 schreef Borelius het volgende:
@Ouwesok:
De winter is voorlopig nog niet voorbij, dus je legt je er bij neer of je begint aan een winterslaap!
quote:Op donderdag 3 maart 2005 15:40 schreef PdeHoog het volgende:
kijk Offy, ik maak er nou geen probleem van om model te spelen
Ik denk dat ze het wel snappenquote:(sorry jongens, inside IRC-joke)
Morgen vrij hequote:
Heb ik vandaag nog voor erg weinig van die geweldige overschoenen vor de bergschoenen gescoord (is een naam voor, weet ik zo ff niet). Het ziet er niet uit, maar stond vanmiddag dus heerlijk in 30 cm verse sneeuw zonder een grijntje pijn (en geen natte broek)quote:Op vrijdag 4 maart 2005 00:22 schreef beertje_ het volgende:
en nu nog een paar fantsoenlijke laarzen, het sneeuw begint me niet de keel uit te hangen wel dat m'n broeken aldoor zo'n 30 cm zeikenat worden
Tnx K'zal eens gaan kijkenquote:Op vrijdag 4 maart 2005 00:38 schreef Bowiefan het volgende:
[..]
Heb ik vandaag nog voor erg weinig van die geweldige overschoenen vor de bergschoenen gescoord (is een naam voor, weet ik zo ff niet). Het ziet er niet uit, maar stond vanmiddag dus heerlijk in 30 cm verse sneeuw zonde een grijntje pijn (en geen natte broek)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |